Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
c41r0^
őstag
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem, előre is köszi a választ! Tudom, látatlanban elég nehéz, de hátha...
A kocsi paraméterei:
Gen. 7. Honda Civic 1.6i LS (vagy 1.6 LSI), 2002-es évjárat, EU D16V1, hatchback, angol összeszerelésValós 159e km-el vettem 2017. febr.ban, most van benne 173e, eddig történt a következő: a megvételnél a kötelező olaj (Eneos 5W40)- és szűrők cseréje, fékfolyadék csere, fagyálló csere, fékbetétek cseréje (tárcsákat nem kellett), gyertyák csere, 170e km-nél még 1 olaj- és szűrőcsere, váltóolaj megnézve és nem szorult cserére
eddigi meghibásodási tapasztalatok:
- bal első fényszóró és állapotjelző izzók egyszerre kimentek, csere (nem érdekes)- hátsó kipufogó dob csere (nyár elejére kilyukadt, nem érdekes)
- az általam betervezett komplett vezérlés csere vízpumpával 170e km-nél volt meg (100e-nél cserélte előző tulaj), utána sajnos volt egy lerobbanásom is rá 2 napra, vontatni kellett a szervizbe, mint utólag kiderült a felső holtpont jeladó (TDC sensor) ment ki, Blueprint gyártmányra lett cserélve - fura, hogy pont a vezérlés csere után adta meg magát... de elvileg a TDC szenzor hibája típushiba ennél a szériánál, kérnék tapasztalatokat ezügyben, ha van valakinek
- nyaralás során (kb. 4.200 km megtétele alatt) kb. 10x kigyulladt a check engine sárgán, de mindig el is aludt (volt, hogy csak 1 nap után), jellemzően akkor gyulladt ki, ha huzamosabb ideig emelkedőn mentem, pl. pályán 4esben 120-al kb. 4500-5000 fordulaton (pl. Egnatia Odos szakasz) - szerencsére külföldön sikerült rádugni egy diagot és O2 sensor hibát írt (biztos a szar szerb benzin, de aztán a görög jó minőségű benzinnel is produkálta), tehát itthon kicseréltettem az első lambda-szondát (VDO gyártmány került bele, de eltettem a gyárit is...) azóta nem jött elő a gond, bár nem is hajtottam azóta olyan körülmények között az autót... de remélem csak ez volt a gond, majd meglátjuk
kérdések:
1., kb. 2 hete kezdte, hogy indulás után a 3.-4. váltásnál (ami jellemzően 1esből 2esbe vagy 2esből 3asba) a váltókar masszívan beragad az adott sebességben, többszöri kuplungolás után is néha csak erővel lehet visszatenni üresbe... onnantól megjavul, mint ami "bejáratódik"... azonban ma már reggel és este is csinálta indulásnál, sőt kb. 15 perc út után is egyszer enyhén beragadt ma este a váltókar. Eddig azt hittem, hátha csak a váltóolaj nem bírja a hideget, ezért ragad be a váltó (nem értek hozzá...), de ma észrevettem, hogy a kuplungpedált a felső 1/3-ában már sokkal könnyebb benyomni, nincs beesve de könnyebb... ez kuplungtárcsa csere lesz? én azt tartom legvalószínűbbnek, hogy már nem emel ki mindig megfelelően, de érdekes módon eddig csak indulásnál csinálta (akkor sem mindig) és a hidegben jött elő... bár persze ha a tárcsa épp mostanra ment tönkre akkor tökmind1 hogy hideg van vagy sem, csak véletlen együttállás. vszínű egyébként még a gyári kuplung van benne, 173e km-et bírt volna? vagy a fenti tünet lehet csak kuplung rugó hiba is? mert az meg nyekereg a pedál kinyomásakor az első 5 percben induláskor, bár ez is típushiba, ha jól tudom, de ez kb. jelentéktelen, gondolom a kuplungpedál rugója nem befolyásolja azt, hogy ki tud-e emelni a kuplung vagy sem
2., első futómű felől kopogás, ha kátyúba megyek vagy huplis, egyenletlen úton haladok, de nem külső féltengelyesen kopog, hanem érezni az ütéseket a kormányrudazaton át és olyan hülye kotyogósan ütős hangot ad ki - ez első stabilizátor rúd (ez a "kutyacsont" ugye?) cseréket sejtet? ha igen, akkor milyen gyártmányt érdemes belerakatni, nektek milyen sűrűn kell cserélni? előző tulaj mondta a megvételnél, hogy azt már neki is cserélnie kellett. Gondolom akkor elől mindkettőt illene cserélni, ha már...
amúgy a futómű a szerelők szerint is rendben volt még nyáron, és valóban stabil is az úttartása, stb., de már akkor is tapasztaltam ezt a kopogást, de azóta jobban előjött3., motorféknél (pl. jobbkezes utcánál 2esbe váltás után motorfékkel lassítva) hunyorít a fényszóró kb. fél mp-re, aztán visszaáll normál fényerőre, jellemzően jobban kijön, ha közben megy a fűtés - ez testhiba, generátor, vagy akksitól is lehet? akksi 2-3 éves Varta, eddig mindig pöccre indult a kocsi, hidegben is, a szivargyújtóba dugott mérő 12.3 - 12.5V-ot mutat álló motornál, ami úgy tudom OK. Generálhat ez valami hibát vagy ne foglalkozzak vele (igazából csak bosszant)?
4., lassú tempónál kormánytekerés közben gumis nyikorgó hang, némi "gumis" rugalmas ellenállással párosulva, azaz mintha valami korlátozná a szervót - kormány szervó gumiharang csere esélyes?
5. van a műszerfalon egy fényszóró magasságállító gomb, de a fényszórók nem motorosak... WTF
pedig 100%, hogy törve nem volt a kocsi... elképzelhető, hogy gyárilag a műszerfalon akkor is ott a gomb, ha nem is motoros lámpa kerül az autóba? sajnos az előző tulajnál erre nem kérdeztem rá, mert nem tűnt fel ez a hiányosság
Ha eszembe jut még valami, akkor pótolom.
Előre is köszi a tippeket, és sry a hosszú postért!
-
TaylorPro
addikt
Jazz 2006 Eneos Sustina 5W40 olajcsere, gyári olajszűrő csere pipa. [link]
Az alja meg minden rendben van szemrevételezés alapján hála az égnek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #51560 üzenetére
Akkor csak az L12A sajátja. Szegény rokonnak úgy sem futja jó benyóra.
-
tboldi
nagyúr
Nálam csak 100-as V-Powert kap.
Bár már beszéltünk róla korábban, hogy az enyémnél előírás a prémium. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #51553 üzenetére
Mert a Lada gyárilag 92 oktános benzin előgyújtását ismeri, ha ezen nem változtatsz akkor felesleges jobbat beletankolni. Enyém pl nem ismeri a 95-nél jobbat így nem próbáltam bele se a 98-at se 100-as tankolni, mert tök felesleges lenne. Megy bele adalékolt 95-ös és kész.
mod:
TaylorPro: Nekm a Shell benzin nem vált be a többivel nincs gondja.
-
BlacKSouL
addikt
Nekem 2 autóra is valamennyire bevált, hogy időnként (2-4 havonta) teszek kb. 1:4 arányban prémiumot, bár kiemelkedő hosszútávú hatása nincs, átmenetileg kifinomultabb tőle a motor működése. Van aki szerint minimum 2 teljes teli tank elautózás után van tartós hatás, de ennyire nem kísérleteztem. Nekem már az 1:4 arány és az 1:2 között sem volt különbség, tehát "töményebbel" utána sosem próbálkoztam.
Ismerősi körbe került most egy 1300-as kocka, azon majd kísérletezünk egyet, hogy megpakoljuk prémiummal, történik-e valami. Ha igen, ott a kis teljesítmény miatt érezhetőbb lehet a hatás. Bár a miénknél anno ha jól emlékszem a 92 ólmosról 95 nemólmosra váltásnál sem volt érezhető különbség.
-
BlacKSouL
addikt
Ismerősömék Riwax kültéri gumi-és műanyagápolót szoktak használni, öregebb, fakultabb műanyagok színét is vissza tudja adni, mármint a feketét, és elég sokáig tartósan olajos fényes felületet ad. (Nálunk egy autós festékboltban lehet kimérve kapni 2,5 decis flakonban, mert 5 liter elég sok) Úgyhogy az egyikük már inkább áttért arra amit én használok, mert újabb, végig ápolt, vagy kevésbé kopott műanyaghoz kiváló, és az egyenletes ápolás mellett rövidebb ideig marad ragadós olajos felületű. Ez meg ilyen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TaylorPro #51541 üzenetére
A levegőszűrőt feltétlen cseréld, a tiszta szűrő fontos. Jobban húz és kevesebbet is eszik ha tiszta a szűrő. Nekem múltkor olyan koszos volt már, hogy csere után még a fordulatot is jobban vette.
Ózonos klímapucolás jó, azt már én is többször csináltattam, pollenszűrőből érdemes aktívszeneset venni. Még egy klímaolajcserén is gondolkozom mert az is még a gyári az enyémben...
A műanyag csíkokat mivel újítod/fújod át? Én most Autoglym-et vettem de még nem volt időm megcsinálni.
-
Bibby
addikt
Mit jelent ha "nyekereg" a rugós tag? (Tudom, semmi jót...)
Jobb elöl. A gátló biztos hogy jó, egyértelműen a rugó hangját hallom. Vagy mocorog a tányéron (de ez is ellenőrizve lett) vagy nem tudom mi baja most már tényleg.
Már az is végigfutott a fejemben, hogy egyszercsak eltörik nekem menet közben. Nem lenne vicces. -
TaylorPro
addikt
Köszi!
Holnap megkapja a gyári olajszűrőt és az 5W40-es Sustinát. Még egy levegőszűrőt kap szerintem. És lezárva az év. Tavasszal pollenszűrő, klíma tisztítás. Majd elfelejtettem hogy még kariig körbe az ütközésvédő műanyagcsíkokat felújítóval lekenem, majd mosás. Januárban kormány logo csere. Szóval szeretve van mert a Honda nem autó, hanem műszer!
-
TaylorPro
addikt
Honda Jazz 2006.8. legelső hűtőfolyadék csere kipipálva. Meglepődtem hogy a kiengedett folyadék olyan mint az új. Kristálytiszta. 5L-es Arieles flakon oldalát vágtam ki és abba engedtem le. A teljes mennyiség benne van. Alulról megvilágítottam és úgy fotóztam le. Olyan a színe mint amit most beleöntöttem gyári Honda négy évszakos. A kiegyenlítő tartály is tiszta. A leengedett folyadékban elhanyagolható mennyiségű szemcse, a kiegyenlítő tartály falán elhanyagolható mennyiségű vékony filmréteg a folyadéktól. Szóval inkább nem mostam át semmit ioncserélt vízzel, mert deszt vizet sehol nem kaptam. így tuti nem tettem kárt, és láthatóan tiszta a rendszer. A kiegyenlítő tartályt nem vettem ki mert macerás. Kiszívattam Clines fújókával egy fél literes flakonba, totál kihozta. A fújóka szárát meghosszabbítottam kis kézi virágpermetező csövével mert nem ért le az aljáig. A kettő is precízen összepasszolt.
Pár kép: [link]
-
BlacKSouL
addikt
Szinte fáj amikor 15 km vegyes(50, 90, 50, 110, 50) levezetése után reggel megállok a parkolóban, és járó motornál kigyullad a kis kék hidegségjelző
Dehát itt tél van.
A hűtőtakaró lamellák természetesen végig zárva.
Azért jó hogy céges és nem a saját. -
szabonagyur
félisten
Ma M3-M5 vegig 130al nega tobbel 7,5L lett, egeszen jo.
Kar, hogy az M3 full katyus, M5 meg tele kamionnal.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Aladdin #51490 üzenetére
Egy ismerős vw touranba szeretne led kanyarfény/ködlámpa tuningot, mert gyárilag mindene led, csak a kanyarfénye "csúnya sárga". Kinézett egy lumenetes osram pakkot ilyen célra, de ott azt mondták neki telefonon hogy nem javasolják bele, bár elvileg belemegy. Szerinted valahogy azt ki tudná próbálni? Két háromezres pilácsnál nem gond de már negyvenezres tétélnél nem annyira könnyű legyinteni rá ha nem jó.
-
Kobe
veterán
válasz
Horel77 #51531 üzenetére
Nalam is most halt meg az egyik kulcs, es a csavar is megszakadt benne.... Szerencse van full gyari tartalek, de kell majd egyet csinaltatnom, a masik mar maugy is szarra fenyesre kopott
Hondanal egy zarcsere amugy mi penzbe fajhat, illetve tudnak csak 1db zarat cserelni?
Multkor nekem valaki valami 400K t mondott kompletten szettbeValakinek megtetszhetett az oto, es megbuheralta a zarat, csak keson vettem eszre, taviranyitoval nyitom...
Casco persze csak rendorsegi bejelentes utan fizetne ra, de a valahol, valamikor, valaki, az elmult 1 honapban barhol barmikor megkiserelhette a lopast nem eleg egzakt egy bejelenteshez.... -
Gatrx
újonc
Sziasztok! Vettem egy Honda Civic 1,7 CTDI-t,a volt tulaj nem használta a központizár távirányítót, természetesen mindkettőben fullra le voltak merülve az elemek, így ki kellett cserélnem. Az a gondom, hogy nem csinál semmit
Tudja valaki, hogy kell betanítani a távvezérlőt??? Mi a pontos menete???
Youtube-n találtam egy videót, de nálam nem működik...
Köszi -
burjois
csendes tag
válasz
yodamester10 #51509 üzenetére
Mivaaaan?..Ezt nem értem, magyarázzátok el, kérlek.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
BigBlackDog #51520 üzenetére
Ez is ilyen vadhajtás volt a Hondától, hogy csak gombbal tudod indítani, de csak kulccsal tudod leállítani
Hálistennek hogy a 4D-be ezt nem tették bele. Most vagy menjen mindn gombbal, vagy fölösleges az egész.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
thomasthomas #51503 üzenetére
Nálam hiába van tovább nyomva tartva a gomb indításkor, nem történik semmi furcsa, csak indul a motor. Járó motor mellett is lehet nyugodtan nyomkodni, nem csinál semmit.
-
Bandi18
tag
válasz
thomasthomas #51503 üzenetére
Nyááhhh. Dettó ez a problémám... vagyis nem tudom annak nevezzem-e, tegnap reggel a hidegben jött elő, ma reggel nem csinálta. Ahogy olvasom meg kell zsírozni és ki kell pucolni az indítómotort. Még egy pont a listára.
-
BlacKSouL
addikt
Tiszte véletlenül belebotlottam ebbe a cikkbe. Eltekintve attól, hogy egy picit a márkára van kihegyezve, a következő gondolatmenetet gondolnám enyhén félrevezetőnek:
"Bár a SAE-osztály alsó értéket nem ír elő, az idő előrehaladtával az alacsony viszkozitás akár kenési elégtelenségeket is okozhat."
Az én problémám a cikkben fölötte olvasható viszkozitási értékek tükrében az, hogy azt állítja, hogy a hidegoldali, vagyis hidegen mérhető viszkozitás később kenési problémá(ka)t okozhat. Ha azt vesszük alapul, hogy a hidegen mérhető viszkozitás bármely olaj esetén túl magas, nagyságrendekkel magasabb, mint az ideális, továbbá a hidegen mérhető viszkozitás akkor áll közelebb az ideálishoz, ha alacsony, hiszen az ideális kb. 8-15 közötti lenne, ezért az alacsonyabb viszkozitási érték lesz a jobb, szigorúan a hideg vizsgálat alapján.
Mivel a melegoldali viszkozitásra nem nagyon tér ki, ha ezt megnézzük, abban a szponzorált márka terméke alacsonyabb, vagyis a fentiek analógiájára felépítve: rosszabb. Vagyis az alacsonyabb meleg viszkozitású olaj fog idővel tovább "hígulni", ergo az okozhat később kenési nehézségeket.
Túlmenően azon, hogy nagyon túl kéne használni az olajat, hogy a kettő közül bármelyik kenési nehézséget okozzon, pusztán a hidegoldali viszkozitás számértékei alapján szerintem nem valós a cikk levezetése. Különösen ha azt is megértjük, hogy a kenési nehézség inkább a hidegindításkor, hideg olaj esetén léphet fel, ha nem jut el elég gyorsan az elég híg olaj a rendszerbe nyomás alatt mindenhova. -
67tuareg
tag
válasz
yodamester10 #51513 üzenetére
Sziasztok!
Ha már itt tartunk a hátsó tárcsánál /CR V, III gen./ van egy furat, amiben eredetileg gumidugó van. Nemrég cseréltem össz tárcsa plusz betét, és nekem a hátsóban nem volt dugó, így nem tudtam átcuppantani. A kézifék szerkezet nem volt rozsdás csak nagyon poros. Kipucoltan ecsettel meg levegővel lefújtam.
Mivel eléggé siettem nem gondolkodtam a pótlásán, úgy raktam össze dugó nélkül. Nem lenne nehéz pótolni, felszerelt kerék mellett sem, de mire? Mondjatok már valami alternatívát! A tárcsakészletben és a betétek között sem találtam pótlást vagy újat, de még a neten sem!
Köszi a segít séget!Az én önindítóm is csinálja!!!
-
nandow
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Szerintem elviszem Imihez, és megkérem, nézzen rá a kézifékre.(#51494) tboy93
Nem 5 perc volt szerencsére.
Csak hát számomra új az autó, és eddig még nem kellett kéziféket használni. Elég para volt, hogy behúztam, a fékpedálról meg leléptem, és elkezdtünk szépen gurulni vissza...Mögöttem meg közvetlenül álltak.
Persze gyors ráléptem ismét a fékre, csak hát így elindulni nem a legegyszerűbb, pláne úgy, hogy a rámpa meg baromi meredek volt. -
BlacKSouL
addikt
válasz
yodamester10 #51509 üzenetére
Jézusatyaúristen. Hát ettől bonyolultabb nemigen lehetne
Gondolom volt még párszázezer fölöslegesen legyártott dobfékalkatrész. Hátezekkel micsináljunk? Tegyük bele a tárcsafékbe. Nem lesz túl bonyolult? Az mindegy, el kell passzolni.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
yodamester10 #51507 üzenetére
Dobfékes?? Nebassz
-
BlacKSouL
addikt
válasz
thomasthomas #51503 üzenetére
De ez is vicces viszont szemléletes videó
-
BlacKSouL
addikt
válasz
thomasthomas #51503 üzenetére
Indítómotor. Normál esetben a kulcs elektronikusan gyújt, és amíg indító állásból el nem engeded, addig nem "jön ki" indító módból. Ennek ellenére az elfordítva tartott kulccsal, vagy a nyomva tartott indítógombbal együtt sem kellene ráindítani vagy úgy maradnia, mivel a fentiek alapján az indító mód az egyszeri indítást jelent, motorinduláskor elengedett indítómotor-tekerccsel, és visszaengedett kulcs nélkül nem indíthat rá magától. Persze ezt nem mindig veszik figyelembe a gyártók, és olyan autónál ha elfodítva tartod a kulcsot (nyomva a gombot) akkor beindul, elenged a tekercs, majd visszaáll alapra, érzékeli hogy nincs behúzott tekercs, és újra behúz. Ilyenkor darálja a fogaskereket ráindításhoz hasonlóan. Vagyy létezik ráindításgátlós elektronika is.
Aztán gombos indításnál is kétféle iskola van, az egyik amelyiknél egy pöccintés a gombra, és ő magától úgy indítózik ahogy szükséges. Mindegy meddig tartod. A másiknál olyan mint a kulcs, ha csak egy tizedmásodpercre fordítod el, nyomod meg, akkor beránt a tekercs, rápörget egy kicsit, de le is pörög, nem indítja be, ahhoz kb. 1 mp-ig biztosan úgy kell tartani.
Itt viszont inkább az van, hogy ahogy írták, elkoszolódott a rendszer, nem enged vissza az indítómotor, és a fogaskoszorún marad a fogaskerék, ami viszont nem szerencsés, mert amíg a kis átmérőjű indítókerék nagy nyomatékkal tekeri a nagy átmérőjű fogaskereket, addig szép a történet, mert relatíve alacsony a fordulat, azonban ha a fogaskoszorú hajtja vissza a kis fogaskereket, akkor az "túlpörög", mert ott már elég szép a fordulatszám az ő szempontjából. Tehát szintén ahogy írták, leszerelés, kitisztítás, megfelelő helyeken kenés, és visszaszerelés a szükséges folyamat.
[link] 0:38-tól látszik a kritikus művelet, ha ott nem tud visszaengedni a ferdén fogazott kerék, akkor a külső fogaskerék kint marad nekiszorítva a lendkeréknek.
-
thomasthomas
tag
Sziasztok,
Lenne egy 8. generációs, 1.8-as Honda Civic-em, s amióta megvan (november eleje-közepe óta), azóta néha furcsa hangok jönnek ki a motortér felől inditáskor kb 0.5-1 másodperc erejéig, miután a motor elkezd felpörögni.
Furcsa nekem a start-stop rendszer bal oldalt, s arra gyanakszom, hogy nem szoktam még hozzá, s túl sokáig nyomom inditáskor a gombot, ezért a hang. De nem emlékszem, hogy még melegebb időkben (vagy nem hideginditáskor) is meglett volna/meglenne-e ez a hang. Csak szimplán nem tudom hova rakni, s ha lehet, inkább megcsinálnám.
A neten több videót is találtam melyek ugyanezt a jelenséget mutatják be. Egyik legjobb talán ez:
https://www.youtube.com/watch?v=NzR6nwBfEak
Bár van néhány komment a videó alatt ami utal a jelenség okára, de szeretném a ti véleményeteket is kikérni. Esetleg tapasztalatot, jó tippet.
Előre is köszi.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
nandow #51492 üzenetére
Így néz ki a kézifék szerkezet tisztán. Alulról jön be a bowden, a hernyós gumiharangban van ráerősítve egy acélszem. Az acélszemen oldalról van átbújtatva a mozgató elem, kalapács, ha így hívjuk, kis kinyúló karja, amit egy erős rugó feszít vissza. Kiengedéskor ez húzza szét a betétet, behúzáskor ez a kalapács feszíti neki a tárcsának. A bowden a kép szerint lefelé húzza be a féket, a rugó felfelé feszít.
Ez szokott így ahogy van összerozsdálni, berohadni. Ezt érdemes minden pontján drótkefézni, és esetleg kenőanyaggal megkenni. Ettől függetlenül még ha a betét szorul, akkor nem biztos hogy kellően be tudja húzni, mert akkor elmegy a húzóerő a másik kerék felé. Akkor már csak 1 betét tart a 8-ból. Ezért érdemes kivenni a betétet, megpucolni a betét vezetősarkait, meg a sínt, és úgy összerakni. De ha már ekkorra szét van szedve, egy asztalosszorítóval, vagy ha nincs, egy vékony szárú hosszú csavarhúzóval illik megmozgatni, megforgatni kicsit a helyén a dugattyút mert néha épp az szorul meg. (A csavarhúzó szárával a kereszthornyoknál fogva kicsit fordítani.)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Xbox Series X|S
- Crypto Trade
- Ömlenek majd az iPhone-ok az indiai futószalagokról
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Xerox WorkCentre 3025 hibás/donor
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest