Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- arden: Önjavító szoftver (Healing Agent) koncepció és demó
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz
dany27 #50684 üzenetére
Nekem ha jól emlékszem az első 60.000 km-nél kellett, de a következő talán 100k körül kell és így változik kb.
Más: szerintem jól tettem a gumi cserét, ma egy
kevésbé normális, fanatikus hívőnő lépett elém miközben rohant át a temetőhöz mert ugye mindjárt 1-e van... Nagy satu fék de meg is álltam egyből, pedig erre már eléggé nyúlós, vizes az út meg esett is rendesen. -
dany27
őstag
válasz
yodamester10 #50685 üzenetére
Igen, pont emiatt akarom normálisan karbantartani.
Eddig ausztriában futott a kocsi, összesen 111.000 általam leinformált km-et.
Közben a magyar honda oldalon megtaláltam. [link]335. oldalon, gyanitom a két cserélje a fékolajat sor közül az egyik az váltó olaj akar lenni mégpedig ahol ketté van bontva M/T és i-SHIFT verzióra.
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Valaki tudja közületek hogy mi a karbantartás igénye egy 2010es Honda Jazz-ben lévő CVT váltónak?
Próbáltam utána keresni de mindenhol eltérő válaszokra bukkanok az olajcsere periódusának tekintetében. Annyi biztos hogy csak a gyári Honda CVT váltó olaját lehet beletölteni.Előre is köszönöm a válaszotokat.
-
demars
addikt
válasz
Jaffa75 #50682 üzenetére
Öcsém automata váltó ellenes (autószerelő, meg kamion sofőr). Azt mondja az újak is megkotlanak, főleg az elektronika. Se személykocsiban se kamionban nem szereti az automatát.
Az ok, hogy több hibalehetőség áll fent, de ha behúzok egy uj kocsit cvt -vel, azért csak elmegy 10 évet (persze karbantartással)?! -
Jaffa75
őstag
válasz
demars #50680 üzenetére
Inkább sztereótípia nálam is...
Bár az nem mindig ideális egy cvt-nél, hogy nagy motorhang az lehet, ám nem megy
- ami az előnye (fokozatmentesség) az a hátránya is egyben.
Biztos jó, én nem vennék ilyet (nyilván ez is csak egy vélemény, de mindenki maga dönti el) - nem, nincs róla negatív tapasztalatom... -
szabonagyur
félisten
Na fent vannak a téli gumik is, a rendelt felni ET45-el hibátlan a Cityn.
A CVT dologra én is kíváncsi vagyok.
-
Jaffa75
őstag
Akkor az 1.8-cal vetted, ami gyakorlatilag az R18A2 (ez volt a 8 genben) tovább fojtott változata (mindent a környezetvédelmi besorolásért
) - ami elég tartós, és jó konstrukció,de már közel 10 éves fejlesztés. Nyilván a X-ben friss a fejlesztés (ezáltal már drágább), illetve a 9-es amikor vetted már "kifutó" volt, nem tolták annyira... Az újat mindig drágábban kínálják
, de cvt-vel nem vennék Hondát...
-
Ispy
veterán
válasz
Jaffa75 #50674 üzenetére
Lehet, de azért durva, hogy most a nagyobbik motorból az automataváltós változat a legkisebb csomagban 7,8 millió, én meg 6 millióért vettem a 9 gen, szintén nagyobb motor+cvt vátló.
De a legolcsóbb változat is közel 1 millával lett drágább.
Mondjuk a hátuljával még mindig nem tudtam megbarátkozni, az eleje meg még mindig nagyon bejön.
-
hülyegyerek
addikt
Én Bécsben eddig több Lambot láttam, mint x.gent
Egészen pontosan 3-at, Lamboból meg már vagy ötöt. -
Jaffa75
őstag
válasz
honda23 #50672 üzenetére
Először külsőre nem tetszett, de aztán mikor behívtak a légzsák-visszahívás kapcsán, addig kicsit bóklásztam a szalonban... pár perc kellett csak, "ráállt" a szemem, és egyre szebb lett.
Csak épp nincs 8 misi a zsebemben, hogy kigurítsak egyet...
De majd idővel a zsebem is hízik, meg pár év múlva olcsóbb is lesz!
Ispy: annyira azért nem...
A hasonló felszereltségű és hasonló tudású új autók sem olcsóbbak!
-
Ispy
veterán
Nem tudom miért, de amióta kijött a 10-es civic kb. 2x láttam forgalomba gurulni, pedig itt nálunk Miklosón a 9 genből elég sok rohangál. Most vagy mindenki 9 gent vett, vagy tényleg elbaltázta a honda a 10 gen árazását (mondjuk ez biztos).
-
tboldi
nagyúr
-
Bsony
tag
Sziasztok,
7gen-hez nincs valakinek véletlenül vásárlós prospektusa?
Az amin ki lehetett választani milyen felszereltséggel legyen az autó.Köszönöm!
-
Bandi18
tag
válasz
hülyegyerek #50652 üzenetére
Azért a 3500-at nagyon könnyű elérni és tartósan felette tartani főleg autópályán. 140-es óra szerinti tempónál már 4000-et forog.
De az tény hogy ha városban van sokat haszálva, akkor 2-es fokozat felett 2500-3000 között elváltva 2000 köré esik vissza a fordulat, és ott már el lehet csorogni, de 2000-ről intenzíven nem szabad gyorsítani, inkább 2500, 3000-től.
Ha pl autópályára kell felhajtni, vagy főúton becsatlakozni, én azért e szoktam tolni 5500-ig, ahol elvileg még csak a vtec nyit.
Sum: városban ne kettőben 3500-as fordulaton menj
-
67tuareg
tag
Sziasztok!
Két hete megvettem a kiszemelt CR V-t. 2008-as, és nincs a navinak kezelésije, a könyvében meg csak a sima rádió kezelési útmutató van benne. A Honda oldalán sem találtam. Tudna Valaki segíteni?!Milyen fagyálló lehet az ami mínusz 70 foknál is "keményebb" és kék színű? A gyári Honda fagyálló milyen színű? HEPU P999 kék színű jó lehet bele?
Rengeteg kérdésem lenne még, de nem akarom túllihegni. Ezek az első idők elég mozgalmasak szoktak lenni, az "ismerkedés" ugye.
Olajat, szűrőket cseréltem, az automata váltó olaja még piros, de nem odázom sokáig. A fékek elég kopottak, azoknak nem sok van hátra.
Amúgy szép állapotú, a kb megnézett 12-ből viszi a pálmát.
Benzines, a fogyasztása 9,2liter, 1200 km út után.
Milyen fontos dolgokat nézzek meg, miket javasoltok? /Esetleg ami Honda CR V specifikus/ -
martillo
tag
válasz
BlacKSouL #50651 üzenetére
Koszonom szepen a tanacsokat!
Akkor most futok egy kort ezzel az olajjal.A reggeli szabadteri indulasra eddig azt alkalmaztam, hogy addig jart helyben a kocsi, amig 1000-re beallt a fordulat, azutan indultam. Ez mostanaban 1-1.5 perc, utana meg a kimelo 2000-2500-as fordulat az elso 10km-en, amibol kb 8-8.5 az M0. Ha onnan lejottem, akkor mar a forgalomnak megfeleloen, ha kell akkor dinamikusan is akar.
Koszonom meg egyszer!
-
BlacKSouL
addikt
válasz
mtgabor007 #50649 üzenetére
Ez a motor egy klasszikus ertelemben vett hibrid. Birja a 7000es fordulatot is, de 2000 korul mar kezd nyomatekosodni. Nyugodt tempoval siman elkocog 2-3ezer kozott. Ha nem kell agressziv gyorsitas, nem kell fole huzatni. Inkabb az a lenyeg, hogy alacsonyabb fordulaton ne vard hogy letepje a nyakad, vagyis ne taposd. Ha taposni kell akkor viszont valts vissza, porogjon 3500 folott. De nyugodt gyorsitasra mar kepes lejjebb is. Igazabol erezni azt hogy melyik fokozatban hol hogy megy. Probal ki egyszer harmadikban hogy 1500 korul nyomsz egy gazt ugy, hogy kb 2 masodperc alatt erjen le a gazpedal 0rol haromnegyedig, es latni erezni fogod hogy kb 2000ig fog kinlodni, utana tol egy kicsit 3500ig, aztan afolott valtozik a hang, es hatarozottabba a tolas.
Motorfeket meg jol birja, persze esszel azt is. Lassan engedd ra a kuplungot, hagyd hogy legyen ideje felporogni, akkor nem lesz baja. Tartos motorfeket is birja egy darabig, de azert 4500 folott ne legyen sokaug, inkabb fekezz bele neha ha kell. Amugy en sokat motorfekezek es vitorlazok, ezert alacsony a fogyasztasom -
hülyegyerek
addikt
válasz
mtgabor007 #50649 üzenetére
Csak egy megjegyzés : ha az előző tulaj csak 3500 felett használta, akkor én baromi gyorsan elvinném egy motordiagnosztikára, amíg még vissza tudom csinálni a boltot (mondjuk ilyen autót meg se vettem volna, ezekre mondják, hogy szét van hajtva).
Na de nem akarok vészmadárkodni, sok balesetmentest !
-
BlacKSouL
addikt
válasz
martillo #50648 üzenetére
Nekem is volt benne 0w40 castrol, kb ugyanennyit evett belole, 6-8 decit. A 0w40 mar nem annyira vekony olaj, de a tav se rovid, szoval bemelegszik. Igazabol a w30 es w40 castrolokat eszegette, a w30 mobilt meg nem. Persze eze lehet véletlen is.
Szoval a 0w40 egy erdekes kompromisszum. Fogyascsokkenest ne varj tole, de teljesen meg fog neki felelni ilyen hasznalatnal. Persze szerintem is jobb a 0w30, de nyugodtan mehet most bele az akcios. Telen szabadteren nagyobb minuszokban hagyd jarni indulaskor fel perccel tovabb mint szoktad es kesz.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- EA Sports WRC '23
- World of Tanks - MMO
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest