Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • liksoft

    nagyúr

    válasz sekli #3437 üzenetére

    Jaj!

    Azt írtam, nézd meg! Kaptál RMA számot? Ha igen, akkor a hibás drive-ot (ezzel az RMA számmal a leírásnak megfelelően) egy hónapon belül vissza KELL küldened, ugyanis elindítottál egy adminisztrációs láncot, és ebben ha nem megy vissza a drive tudtommal leketyeg a garancia. A visszaélések miatt csinálják így.

    Szerk: Vagyis csak ellenőrizni szabad első lépcsőben. Ha a gyári progi nem tud javítani és több futás után is hibát ad azzal a szöveggel, hogy garira érett, akkor kell RMA számot kérni a visszaküldéshez. De ezt is CSAK akkor, ha Te magánemberként küldöd vissza. Ha gariztatással is foglalkozó céget keresel, akkor az olcsóbb, hiszen a szállítási költség megoszlik a visszaküldött drive-ok között, és az adminisztrációs díjjal együtt sem éri el az egyedileg küldött költségét.

    Remélem előbb olvastál, végiggondoltad és csak utána nyomtad a billentyűzetet.

Új hozzászólás Aktív témák