Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
nfsu17
veterán
erről van szó? 2:14-nél?
Ha igen, akkor vagy tényleg nincs, vagy nem olyan vészes, vagy itt pont úgy esett a fény, hogy pont nem lett.
Ha 350 EUR-ra lemenne vmi akcióban, én lehet megvenném, az OA4-et meg ajándékba odaadnám rokonnak.
Ha jól láttam elég jól bele lehet nagyítani, a 2x zoom sokkal jobb, mint a korábbiakon.
Éjjel is jobb. Akku is jobb.
Van(nak) valahol nyers fájl(ok), ahol meg lehet nézni a minőségét?
Tudom mit szeretnék látni a videón (pixelkukkolva), szóval nem úgy lenne összehasonlítva, hogy ugyanazt levideózom OA4-el is és úgy hasonlítom. -
-
[Semmering] AP2-vel készült. Davinciben gyroflow-t kapott.
Lens correction 100-nál lesz sebesség érzet, de ha álló helyzetben oldalra forgatva csinálsz egy snittet, akkor fura lesz a kép az UWA hatás miatt, oda 0 a jobb érték.
Másik trükk, h minél lejjebb legyen a kamera. Yt-n van fent pár videó, h "hogyan" kell bringás videót lőni. Mellkaspánt a legjobb erre v wide lens mod esetén a sisak ááll része. -
bandigyerek
senior tag
Ha nyílt terepen hajtasz, akkor látszódjon a bringa akármije: kormány+út a legrelevánsabb. Ha erdőben, ösvényen mész, akkor meg + széleslátót használj mindenképp, hogy ne csak az út látszódjon, hanem a -költői vonulat- az elrohanó fák serege is! Ugye szép volt!
Mindenképp a bicaj lesz a viszonyítási pont, hogy látszódjon a sebesség. -
nfsu17
veterán
Hi.
Szerintem azért "darabos", mert a monitorod lehet 144Hz-es. Vagy 60Hz-es. Vagy 120Hz-es.
Akkor kérdezem. Mennyi?
Csak mert 50Hz-es felvételt vagy olyan médiaboxon kell visszanézni, ami vált frekit (vagyis a tévé vált) és 50/100Hz-re lövi át a tévét. Vagy PC-n is megoldható, mondjuk azzal én nem foglalkoztam még. MPC-HC azt hiszem tudja...kis mókolással.
Na mindegy.
Nálam is kicsit darabos laptopon (144Hz) az 50p felvétel.
Amint boxon/tévén nézem (50Hz) gyönyörű sima. Mondjuk kellett bele egy V30-as kártya, addig azért voltak gondok.Én is kérdeznék okosaktól.

Házi használatra videózgatok (néha), de mindig törekszem a legjobb minőségre.
Kicsit tesztelgettem, és az jött ki, hogy D-log-M-ben (action4) videózva (-1 sharpness) nekem sokkal jobban tetszik a végeredmény...pixelkukkolva. Úgy globál kisebb monitoron azért nem szembevágó.
Több a detail, jobb a vonalélesség (nem szétsharpenelt), úgy ámblokk tetszetősebb.
Mimo appal helyre is lehet hozni a színeket a color recovery gombbal.DE
Ez az app nálam csak h264-ben ment, hiába volt h265 a forrás.
Szóval ez így gatya és a bitrátát is lejjebb veszi.Megoldás lenne a davinci resolve (FREE!!) ennek megoldására?
Tehát csak a színek visszahozására, meg max egy kis vágás?
Tudja a 10bit-et a free is?
Vagy elég a 8bit? Annyira nem vágom ezt a részét.
Vagy miben gáz a free?Ja még annyit a sebességérzetre.
A legszélesebb kivágáson (11mm) kell videózni, akkor "húzza" a széleket a legjobban.
A záridőt meg lejjebb kell venni (1/50...1/100), de ez ugye verőfényes nappal nem mindig lehet...erdőben jobban.
Ekkor szoktak ND filtert feltenni (magyarul egy sötét lencsét), ami miatt már tudsz alacsonyabb záridőt rátenni, ami miatt szét fogja kenni a kép széleit...motion blur.
https://www.youtube.com/watch?v=xsh1Ut2xvus -
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Sajnos azokat nem mentettem el karácsony előtt, nem biztos hogy megtalálom...

De a lényeget írtam: a műszerfal éles, maga a táj (ami nálam az egyetlen szempont, a robogómból semmi nem fog látszani) meg darabos, életlen, "túltömörített", vagy hogy is mondjam)....pl ez a videó, 12:20 -tól. Na, ilyet nem szeretnék látni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ezen a bemutató videón nagyon jó a képe az Action 4-nek, de megnéztem vele készült motoros videókat is, és hát nem tetszettek: a fókusz túl közelre van állítva, a műszerfal éles (aminek nálam látszania sem kellene), a táj meg olyan mosott homályos valami, mint ami az SJCAM-ok és a régi Sonyk sajátja.... Szóval elbizonytalanodtam.
Vagy 10 éve vettem egy Sony AS20-at (végkiárusításon, 22 ezer forintért), de annak annyira pocsék a képe, hogy miután egyszer itthon a kertben kipróbáltam, soha nem kapcsoltam be többet...
-
Oké, csak egyrészt ugye az jön itt elő, hogy júzererror van, másrészt meg azért van abban valami pikáns, hogy az egyik legjobb, prémium kameramárka nem kompatibilis a legnagyobb telefonmárka szintén prémium készülékeivel.
Ráadásul évek óta.
Ráadásul egy egyszerű problémával.
MaCS
-
Lényegében minden belső órával rendelkező eszköz potenciálisan ilyen. Én már kínomban egy külön Excel-táblát vezetek a lemerülésekről -- és nem értem a jelenséget. Hogy a fenébe lehet ugyanis az, hogy egy órában a legkisebb gombelem is két-három évig kiszolgálja az időmérést, a kamerában tízszer akkora akku viszont egy hónapot sem bír, pedig álltában semmilyen funkciója nem fogyaszthatna energiát. Sőt, a motoromban a 250 Wh-ás akku is lemerül egy hónak alatt, pedig csak az órát táplálja. A nejem motorjában a műszerfalban egy LR44-es elem ugyanezt öt évre megoldotta...
Általánosságban elmondható, hogy a nem fizikai kapcsolóval rendelkező eszközökkel legalábbis óvatosan kell bánni.
MaCS
-
-
Tuninger
addikt
Rövid válasz:
A GoPro fix sávszélességen vesz fel képtartalomtól függetlenül, ha van egy 1.5 órás felvételed egy fekete pincéről és van egy motorozásod az alpokban, ugyanakkora méretű lesz. Ha ezt variable bitratebe kódolod, vagyis a képtartalom igényeihez igazodik a bitrate, a fekete pince akár 1/25 helyet foglalhat a motorozós felvételhez képest.
Hosszú válasz, ragadjunk egy bögre kakaót:
A GoPro Normál bitraten 60-80Mbps-t használ h265 kódolással, és 100-120Mbpst High bitraten, amit fel lehet tolni labs firmwarerel 200Mbps-ig, ez ugye 90GB/óra
Miután megvágtad a felvételt, a videóvágó szoftverből exportáld ki lehetőleg minél magasabb minőségben.
Utána FFMPEG, de leginkább handbrake segítségével tudod betömöríteni elképesztő hatékonysággal.
Sajnos tanulni kell kicsit a paraméterezését, de vannak presetek amiket lehet használni:
A megfelelő codecet kiválasztva a megfelelő RF értékkel párosítva kaphatunk kis méretű, jó minőségű videót:
A gyári presetek mindegyike a CPU-t fogja használni, bármilyen CPUn lefut, nagyon magas minőség, cserébe irgalmatlan kegyetlen lassú.
Egy high end i9 14900k-n fog menni a 10 bit x265 RF20 "slower" profil olyan 1-2 fps rendersebességgel, vagyis fél órás videót simán számol egy napig.Nézzük mi mit jelent:
x264/x265: a CPU-ból számolt h264/h265 codec. 10 bit ugye több színt jelent, én nem gondolom, hogy látható bármi különbség a 8 bittel szemben (akciókamerák esetén), cserébe sokkal lassabb és kevesebb mindenen lehet lejátszani.
Az RF érték egy minőségi irányszám, minél kisebb a szám annál jobb a minőség és annál nagyobb a méret. RF20-22 nagyjából ugyanazt a minőséget adja mint az eredeti felvétel, csak kb harmad méreten.
Fastest-slowest: a képanalízis sebessége, minél lassabb annál jobb minőség tud lenni azonos méret mellett.Próbáljuk meg megtalálni a gépünk által hardveresen támogatott h265 encodert. Ez modern AMD proci/GPU esetén AMD VCE/VCN, Intel esetén Intel QSV, Nvidia esetén NVENC, Apple esetén Videotools-nak van hívva a programban.
A hardveres encoder 20-30x gyorsabban kódol, cserébe gyengébb minőség. Arányaiban hardveresen kb 1.5x akkora méretből tudjuk ugyanazt a minőséget kihozni szoftveres (CPU-s) kódoláshoz képest, de ez még mindig sokkal jobb lesz mint amit a videószerkesztő köpne ki magából auto módban.
Hardveres encodernél teszteljük ki, mi az a beállítás ami számunkra megfelelő: Én "quality" beállítást használok RF20-as értékkel, de ismerek olyat akinek tökéletesen megfelel az ultrafast RF28, ami fileméretben kb a negyede az enyémnek...a h264-et felejtsük el, egy tökéletesen paraméterezett CPU-ból számolt x264 gyengébb minőség lesz azonos fileméret mellett mint egy hardverből számolt h265
Beszéljünk számokról:
A gyári felvételek 80-200Mbps-en mehetnek 5.3K60fps esetén.
5.3K-ba eszünkbe ne jusson kódolni, mert a kamera nem tudja ezt, csak felesleges zajt kódolunk le. 4K bőven elég, de lehet tesztelgetni látsz e különbséget ha 2.5K vagy akár 1080p az export handbrakeből...
4K60fps ha nem történik sok mozgás a képen elférhet akár 8-12Mbps-ben is (h265) anélkül hogy látnánk bármi képhibát vagy jelentős részletvesztést.
Egy motorozós erdős jelenet simán lehet hogy nagyobb méretű lesz újrakódolás után mint az eredeti (RF20-on)Amik beleszólnak a méretbe még: a végső felbontás és a kép zajossága a képtartalom változása. Ha az erdőben motorozol lemenő nap fényében úgy hogy élesíted a felvételt, vagy esetleg medium sharpnessen volt a kamera (az élesítés sok digitális zajt visz a képbe ami nehezen tömöríthető), felejtsd el hogy kis filet kapsz.
Ha vlogolósban sétálsz a tengerparton, simán elfér 1/4 tárhelyen az eredetihez képest.
Ha zajt szűrsz és nem élesítesz, tovább felezheted a fenti méretet.Biztos vagyok benne, hogy a fenti kisregény -már ha van aki elolvassa- több kérdést vet fel mint amit megválaszol, lehet kérdezni bátran!
-
így van pontosan
Tuninger: jaja, az action4 verhetetlen árban, és nagyon jó kamera. A Hero 11 is hasonló árban, igaz használtan. Ha GPS is kell, akkor az a bestbuy.
Amúgy a Hero 13-ban kellemesen csalódtam. Végre eladhatom a Hero 11-emet.
120-ért elég jó vétel volt a 13-as

-
Igen szebb a gopro képe, ez nem vitás. Motorozni nem szoktam (ezért élek még
), de drónozásnál pl. a Hero 11 nekem bevált. 12-est nem próbáltam, nem érdekelt mert nincs benne GPS. A 13-as a héten jön meg, majd összehasonlítom őket. Nagy truváj nem lesz sztem a 11 és 13 között... Ja, Action 5. Semmire nem megyek a GPS-es távirányítóval a drónon ugye... köszi DJI!
-
Fuvaros
senior tag
alapvetően ha realista lennék, egy nagy felbontású videoval elég sokat el tud játszani egy vágóprogram, és a lementett anyag is nagy méretű. A 2704x1520 felbontás 50fps-el a hevc kodeket használva (pl KDenlive progi) gyorsan megbírkózik a vágott anyaggal. Mit kezdek egy 4k vagy 5.3k anyaggal? szarrá kínozom magam szerintem...mostanában kisérletezgetek vele és rájövök, hogy kell egy optimális felbontás, amit bír a gép még. Motorozás közben min 50 fps kell. ehhez meg jó a gopro10. Ha eladom 100ért a gopro10et és veszek 155ért Djiosmo5prot jutok előre? nem tudom lenne-e értelme
-
Tuninger
addikt
Akkor utómunkával akár az OA4-ből is ki lehetne hozni hasonló képet, magas ISO és Davinciben utológas zajszűréssel pl.
Elvileg igen, de azért nem baj ha a kamera ezt magától megcsinálja. Illetve nagyobb a dinamika átfogása az OA5nek legalább 1EV-vel.
Nézz meg pár tesztet. Jó fénynél az OA5 alap színeit sokan szidják, míg az OA4 korrekt. D-LOGM-ben hasonlóan néz ki a kettőMárton: nem, akciókameráknál az Ace Pro és az OA5 az első. Meg persze az Ace Pro 2. Mondjuk az Ace Pro fórumokat nem követem, nem tudom az mennyire problémás, az OA5nél nagy a vagdalkozás fórumon hogy kikapcsolható funkció legyen.
-
Tuninger
addikt
Az OA5-nél folyamatosan kikapcsolhatatlanul jelen van a temporal noise reduction. Így ha nem mozdul meg semmi a képen akkor ISO6400-on is zajmentes. A mozgó részek pont a zajszűrés mikéntjéből fakadóan zajosodnak, de mivel nem az egész kép zajos, az az összebenyomás hogy jóval kisebb a zaj a képen. Én azt mondom általánosságban 2 teljes ISOnyival tűnik tisztábbnak a kép.
Viszont maga a kamera is bátrabban emel ISOt automata módban, ISO100-on szinte sosem megy, olyan ISO250-320 a minimuma automatában és nagyon hamar ugrik az 1600-as tartományba még aránylag világosban is. Szerencsére lehet limitálni ISO100-800.
Egy szó mint száz: sokkal jobb, de ezt csalással éri el, amit tetten lehet azért érni.
-
Tuninger
addikt
Ha nem tartod a 180 fokos szabályt onnantól már inkább az legyen a fókuszban hogy minél rövidebb a zár annál jobban tud működni a stabi. Az 1/120nál villoghatnak a lámpák a pályán, ezért mondtam az 1/100zat.
4k 4:3, Wide, Rocksteady Off
Ultrawide esetén nem rögzít gyro adatokat a DJI, nem stabilizálható utólag.freelanced:
Nem mélyedtem még el a Mic Mini tesztekben, néhány napja jelent meg, így arról nem formálnék véleményt. A Mic 2 meg ahogy nozs23 írta a videós topicban, használható csak önálló mikrofonként, nincs vele gond, egyszerű de nagyszerű és a DJI oldaláról elég jó áras.Nekem a térmikrofon feladatra egy Rode Videomic Pro Stereo van, de valljuk be, ez overkill arra amire neked kell. Én esküvőkön használom nagy megelégedéssel, bár ritkán.
A hang olyan szempontból melós, hogy első blikkre nem lesz látványosan jobb mint amit a kamera tud felvenni. Sokkal tisztább a jele a teljes hangtartományban, alacsonyabb zajszinttel, de ez nem ugrik az arcodba, csak ha megdolgozod picit. Normalizálás, Multiband Compressor, Limiter és kész a csoda. Persze ha ezeket megteszed az Action4 hangjával, az is sokat javul. Csak más beállítások kellenek egy vlogolós beszédhanghoz mint környezeti hangokhoz. Nézegess youtubeon tutorialokat.
-
-
Tuninger
addikt
Ez tényleg nagyon vagány, de azért én inkább még dolgoznék az OA4-el, a következők szerint:
4K 30fps 4:3 képarány, stabi off
D-LogM
1/100
ISO100-3200
-2/-2Stabilizálnám gyroflowban, az 1/100 már elég sokat enged anélkül hogy rángana össze vissza a lámpa és jobb lesz az eredmény mint amit a kamera tud.
A 4:3 felvételt a gyroflow még nagyobb látószögnek fogja mutatni konverzió után, így jobb lesz a sebesség érzet.
A kikapcsolt zajszűrés miatt nem keni el annyira a részletet mint a példádon, cserébe utólagos davinci zajszűréssel sem lesz ennyire zajmentes. De több részlet marad.OA5-el is ugyanezen beállításokat javasolnám csak ISO6400as limittel.
-
-
-
-
Tuninger
addikt
Én mostanság 30fps-el használom 1/50 mellett és elégedett vagyok a végeredménnyel. GoPronál ezt csak labs firmwarrel lehetett beállítani és elég körülményesen.
A Supernight brutálisan felcsavarja a zajszűrést, ha neked tetszik amit látsz a videón akkor nem kérdés hogy érdemes megvenni az Action5öt.
1-2x már egyébként én is használtam a supernightot, mert a normál érzékenységi tartomány már kevésnek bizonyult és ha nem is csodaszép az eredmény, legalább látszik valami olyan körülmények között ahol a GoPro teljesen fekete képet adott volna -
-
-
Tuninger
addikt
Hát, többen telesírjuk a dji fórumot a problémákkal, mint a kikapcsolhatatlan temporal noise reduction, a hibás vignette korrekcio, az indokolatlan világosság hullámzás, a túl HDR-es normál mód. Bízunk benne hogy javítják. Jelenleg az action 4 kiszámíthatóbb eredményt ad.
az Oa5-nél meg a legtöbb hibára van kerülő megoldás, csak így melós. Egyébként 3-4 frissítést azért szokott kapni a djinál egy kamera, és mindig sok okosság jön. Ha évekre veszed menj az 5-re
-
-
Tuninger
addikt
A Hero 12 simán megér használt piacon 110-et. Szóval inkább úgy nézd hogy “ingyen” csere vagy 45 ezer.
Vagy úgy is lehet hogy most csere ingyen, aztán fél év múlva mikor lecsapják az OA5 árát akkor kisebb átszállóval a legújabb. Bár SeniorTilla megjegyezte hogy azert a DJI-okat nem olyan könnyű eladni mint a goprot és azért a goprokért sem kapkodnak két kézzel..
egyébként a Hero 12-ről az OA4 az amolyan “meh” csere, nyersz pár dolgot, vesztesz pár dolgot.
-
bandigyerek
senior tag
A Te pénztálcád, de a beépített memória nem baromság. Akinek telt meg, romlott el sd-je (vagy hagyta otthon a parasztja
...kh.) az pontosan tudja. Az üzemidő nagy ütőkártya, ha kihasználod. A Super Night mód dettó. Most azt mondod, hogy á, jó lesz a 4-es szerényebb aksija, aztán később veszel még egyet, mert mégiscsak kell... Nekem az a gyanúm, hogy már tudod melyiket akarod, csak nem mered. Ha soknak érzed a +60-at, akkor sok is, és maradj a négyesnél, nem hinném, hogy mellé lősz vele. Jó lehet az a pénz sok másra.
Miről váltanál? Vagy ez lenne az első? -
Tuninger
addikt
Én mostanság elkezdtem úgy használni a goprot, hogy 30 fps-en megy, de 1/50 vagy 1/100 záridőn. Így smoothabb mint 24-25 képkockán lenne, de a záridő miatt nincs flickering gyenge minőségű fényforrásnál..
Ezt csak GoPro Labsszal lehet elérni, az EXPN / EXPX (minimum / maximum záridő) beállítással, mert egyébként csak a képkockasebesség töbszörösét használná a kamera, ami 30 fpsnél 1/60 - 1/120, aminél villoghatnak ledek/fénycsövek.Ha nem akarsz ezzel bajlódni, rakd be fixen 1/100 záridőre, a többi mehet automatán és 25 vagy 50 képkockán. Látószögnek Wide/Superview/Hyperview, mert a linear csökkent a sebességérzeten, kevésbé látszik akit előzöl és jobb az élmény ahogy bedőlsz így a horizont lock sem nyer.
Röviden: 4K 25 fps (mert itt van zajszűrés ellentétben az 5.3K 25tel), Superview, normál, AutoISO 100-1600, Natural.
A 1080p 50 fps Superview is jó választás, jobb a zajszűrés és a részletesség sem rossz. -
Alabástrom
senior tag
Köszi mindenkinek, az állvédős rögzítésen én is gondolkozok, kevésbé is vergődik ott a kamera, illetve fordul a fejemmel együtt. De nekem a perspektíva kicsit jobban tetszik mellkason, úgy hangsúlyosabb lesz a filmen a kormány és a karok. Meg kissé elgondolkodtató, mennyire húzza úgy az ember fejét...
-
Alabástrom
senior tag
Akkor a HDR az a sima videóknál is hatásos? Nem csak akkor, ha speciális formátumú a kimeneti film (HDR10, DolbyVision, stb)?
Sosem volt még Goprom, de tudtommal adnak hozzá egy egyszerű videószerkesztő programot. Az nem jó? Pont a napokban volt téma itt a Movavi, nektek miért van rá szülkségetek, mi hiányzik a GoPro saját szerkesztőjéből?
-
Tuninger
addikt
Nem, más az élesítés, ki lehet hozni ezt az action4-ből is és akkor kevésbé nyírja ki a youtube tömörítés. A zajszűrés úgy veszem észre csak magasabb iso esetén kapcsol be, napsütésben nincs hatása.
az OA4 minden módban HDR, ezért nincs már rá külön menü. De máshogy van megoldva mint a gopronál a HDR, a goproé jobb, viszont limitált 5.3K 30/4K60-ra
tartom én is hogy szikrázó napsütésben a gopro elseggeli az OA4-et, de nem drámai a különbség.
EU-ban egyébként melegszik, 48 fokon van a kikapcsolási limit, így kb a Hero 11 és a Hero 12 közé tehető túlmelegedés szempontjából. Van rá hack, akkor úgy viselkedik mint az USA-ban, hogy tényleg csak akkor kapcsol ki ha meleg.holnap lesz időm tesztelni, jövök videóval, ha valami igény van mit teszteljek, jöjjön
-
-
Tuninger
addikt
Rocksteadyben nagyobb látószög mint a gopro hypersmoothban, Rocksteady+-ban kisebb
Sokkal kevésbé torzít az Action 4 optikája -
-
Tuninger
addikt
Neem, mindenféle trükkel úgy menővereznek hogy a kamera 400, vagy 390nél sose legyen olcsóbb, de vagy előfizut vagy extra aksit vagy extra aksit és előfizut kapsz hozzá. A -100 eur-os deal úgy működik hogyha előfizetsz ÉS megújítod egy évvel később az előfizetésedet akkor a következő gopro olcsóbb 100tal.
-
Köszönöm a leírásod, nagyon hasznos!

A legjobb lenne az élő teszt, eladni a két 7-est és megvenni az action4-et és a hero12-őt. Akkor kiderülne minden.
Még az is lehet, hogy ez lesz.
A GPS hiánya el nem nézhető a gopronak, ha tényleg a fogyasztás/melegedés miatt hagyták ki, akkor inkább maradt volna úgy kikapcsolható mint eddig. GPS nélkül macerás telemetriát adni a videókhoz, kell hozzá a mobil is, ami szintén rögzít, be kell kapcsolni azt is (oké van automata mód, de azt is be kell kapcsolni először). Kíváncsi vagyok, délután a harmadik feles+sör kombó után a sípályán a hüttéből kijőve, hányan fogják elfelejteni

-
Khaosz55
addikt
Igen én is ezt látom a tesztek lapján. A gopro stabilizátora nem mossa annyira össze a részleteket és kevés fényviszony mellett jobb stabilizátorra kép. A képzajt meg majd kiszedi a resolve.
Illetve úgy látom, hogy a slow motion enyhén részletgazdagabb a gopro-n.
Persze jó lenne nyersanyagot letölteni... -
Tuninger
addikt
Egyetlen dolog miatt váltottam 10-ről 11-re: GoPro Labs firmwarerel ki lehet kapcsolni teljesen a zajszűrést és utólag szűrve részletgazdagabb eredményt kapok. Illetve így ISO100-400 is jobb a részletmegtartás 5.3K-ban. Vagyis nem tökéletes fényben jobb minőségű lesz a képem mint a 10-esnél
Most kísérletezem a Wide Gamuttal és a módosított LOG görbével. Egy kört már futottam a témában egy kölcsön goproval, akkor az volt a konklúzió hogy parasztvakítás.
11-ről 12-re váltás azoknak éri meg akik évek óta rendelkeznek GoPro előfizetéssel, mert azok most kapnak 100 EUR kedvezményt, 135 ezerért meg meg kell venni. De 175ért erősen kérdéses... kapsz LOG-ot (van a Hero 11ben...), kapsz HDR-t (na ezt meg kellene sasolni egy rendes teszten de még nem találtam ilyet) és kb ennyi. Ez egy forintot nem ér extrában. Aztán majd lehet itt is megjelennek olyan GoPro Labs kiegészítések ami miatt megéri választani a 12-est.
-
Tuninger
addikt
Én biztosra veszem hogy új processzor van a Hero 12ben, mivel dupla üzemidőt ígérnek bizonyos módokban, azt a mostani aksiból nem lehet máshogy kihozni. A Hero 10-11 között pont hogy az Enduro aksi megjelenése volt a változás, de az a Hero 10 üzemidején is dobott. Melegedésben a 11 kicsivel jobb.
Mindenesetre hamarosan kiderül.
Márton: 1/2.3" volt elvileg a Hero10ben a 11-ben az 1/1.9" az a magasítás miatt "nagyobb" Attól még ha 16:9-ben használod, ugyanakkora felületről mintavételez mindkettő. Míg a DJI valóban nagyobb, kevesebb pixellel. Nem véletlen hogy az még szuper ISO3200on is.
-
-
olivera88
veterán
11
Hát eddig rövid videokat csináltam csak 4-5 perc körül, mondjuk elég meleg volt kint, 32 fok körül lehetett. Majd meglátom nagyobb videókat csinálok majd.
KrenAtesz Ha motorra akarsz vizzáló tokot akkor mindenféleképpen csak Chestyre tedd. Ugyanis ha kormányra tetten bringán lehetetlen volt megszoritani megfelelően.
Még 1 km se bírt ki asszem, és rázkodástól előredölt mindig a kamera... És még csak túl rázos terepen se mentem. Egy motornál akkor még rosszabb lehet. -
Tuninger
addikt
Amit az eddigi infókból ki tudtam hámozni, az az hogy a Hero 11-ek amiket április után vásároltak, már nem cserélhetőek az előfizetésen belül, csak gariban.
A régebbi goprokra érvényes a program, haverom 2 hete cserélt Hero 7-et Hero 9-re 99 euroért.
Én hibás Hero 10-et cseréltem gariban ingyen Hero 10-re.Magyarul a no questions asked Heto replacement nem érvényes a frissen vett Hero 11ekre
-
tevfik
tag
Most tervezek venni egy Gopro 10 készüléket szerettem volna nyaraláshoz már használni, ezért szükségem lett volna a következő termékekre: tokra, kijelző védőre, ütésálló tokra, külső autós tartóra, memóriakártyára,vízálló tok valamint mountra. Jól látom, hogy itthon nem lehet egy helyen bevásárolni vagy nincs készleten, nagyon kevés a kínálat? Mennyire keresettek a fenti termékek, véleményetek szerint?
-
-
ebayer
tag
Nekem egy Hohem iSteady Pro4 van. Sajnos média mod-ot nem tudsz hozzá csatlakoztatni, talán ez a legnagyobb hibája. De ajánlott még az INKEE FALCON is.
-
Tuninger
addikt
Nem akkora a dráma mint amekkorára fel van fújva. Ha pár perces klippeket rögzítesz nincs melegedési probléma, ha van némi légmozgás a kamera körül nincs melegedési probléma. Szerintem egy nyaraláson szuperül használható mindkettő.
Mindkét kamera torzítása könnyen és szépen korrigálható utólagaz action 3 “fokusz problema” egyszerű fizika. Nagyobb szenzorral a végtelenre belőtt fókusz esetén a közelpont távolabb van mint kisebb szenzor esetén. Ezt az élesítési radiusz növelésével próbálták javítani az avatatlan szem számára. Nekem ott inkább az a bajom hogy d-cinelikeban sem kapcsol ki teljesen az élesítés
thermal pad: állítólag a fém ulanzi/smallrig cagek nagyban javítják a hő disszipációt. A telós aktív hűtések meg teljesen megszüntetik a problémát
-
Tuninger
addikt
Ohh, na ez a hatranya ha csak youtuberol tajekozodik az ember, ott tobbnyire USAban keszult reviewk vannak. A cage az action 2-nél is azért volt ott hatékonyabb mert a skin contact hőmérséklet limit más az USA-ban mint az EU-ban. Vagyis az USA firmwarerel tovább melegedhet a kamera lekapcsolás nélkül, hiszen a vastag amcsi bőrt csak az 55 fok égeti meg

-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 32GB 1000GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- Apple iPhone 14 Pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- PS Plus előfizetések kedvező áron
- Apple Watch Ultra, Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3415 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



Még 1 km se bírt ki asszem, és rázkodástól előredölt mindig a kamera... És még csak túl rázos terepen se mentem. Egy motornál akkor még rosszabb lehet.


