Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
GAbre
veterán
válasz
viktorhu
#37744
üzenetére
Én se tudtam,hogy wishen mi van.Tudom,hogy milyen "oldal" az.
Nem is szoktam nézni mit árulnak,de gearbestbe most nagyot csalódtam.
Nem is akartak vele foglalkozni,csak tegnap írták,hogy megnézi a "team" a bizonyítékokat.
Slusz poén maga a beállítások 1x 64romnak,következő indításkor meg 128Gb-nak hazudta magát.De legalább playen ott van,hogy 1gb se.És így nincs az,hogy maga az apk ad hamis adatokat,amin mutattam a spec.-jét képen.
De most már körülnézek gearbest itemnél is,ha vannak kétségeim hitelességről. -
-
leslieearth
tag
válasz
viktorhu
#37620
üzenetére
Nem importör vagyok hanem vásárlo. Importör (szerintem) aki továbbértékesitési céllal veszi meg, általában cég, v magánvállalkozo. Én saját részre vásárolok, magánszemélyként. És nem forgalomba hozom az árut, hanem használom.
Alapvetö fogalmi eltérések vannak szerintem. -
bul07
nagyúr
válasz
viktorhu
#37611
üzenetére
De lehet finanszírozni a működést
Mint a piramis játék az új belépők pénzéből fizetik a régieket
Forgatják a vevők pénzétCsinálsz egy botlott beszeded a lóvét majd a beszedet lóvéból gazdálkodva veszed meg a cuccokat és küldöd ki a vevőknek, és közben hitegeted tologatod a termékek kiküldését
És eljön az a pont amikkor már nem akarod csinálni egy kattintással lekapcsolod az oldalt a pénz után meg lehet futniMost nem tudom pontosan hogy a PayPal visszatartja e a pénzt mint az aliplay, de ha nem akkor ........
-
leslieearth
tag
válasz
viktorhu
#37608
üzenetére
Pont az az értelme amit felettem irtak. Gondold el, 100 vevönél 20.000 usd-röl beszélünk. És amig hitegetik öket - minket - addig használják ezt a pénzt, majd mikor jönnek a ticketek nagy kegyesen visszateszik walletra, ami megint csak nekik jo. Ha 100 vevöböl mondjuk 30 elfogadja a walletre valo visszatéritést, és nem vásárolja el onnan azonnal, megint a gb jár jol. Ki van ez találva....
Irom mindezt persze bármi konkrétum nélkül, de hazai gondolkodmssal simán benne van ez is a pakliban...
-
leslieearth
tag
válasz
viktorhu
#37599
üzenetére
én meg - persze magyar fejjel - ugy gondolom ez beetetés része volt, minek adja fel 200 dodoért, mikor 240-250ért is viszik mint a cukrot?
Az oldal szerint még mindig érkezés alatt van, hát nagyon kiváncsi leszek.... néztem más webshopokat, ott is ho végére irják, hogy raktáron lesz. -
vottokar
senior tag
válasz
viktorhu
#37560
üzenetére
Sajnos pontosan nem emlékszem, a vásárlás után egykét nap volt. Sasolom pár napja, azóta biztosan tologatják az időpontot. Tegnapelőtt aug.31-szept01 volt, ma már szept.01-02.
Régebben vettem tőlük néhány dolgot, azok korrekten megjöttek. Akkor sajnos ők is el ősi foglalkozásúodnak....
Akkor lehet, hogy körülnézek máshol és kérek egy törlést és visszafizetést. -
remi67
tag
válasz
viktorhu
#37507
üzenetére
Nekem utoljára azt hazudták, hogy 07.03-án adták fel újra. Az se biztos, hogy hazudtak, viszont ez már a 2. ticket UTÁN volt, amiben már nagyon nehezen sikerült a "shit", bullshit" és a fakkjú kifejezésektől megtartóztatnom magam, a "you are lying"-ig sikerült visszafognom magam.
De amúgy súlyos gondok lehetnek itt jajrópában is, legalábbis a postával. Valamivel (1-2 hét) a telefon után rendeltem egy power bankot is az aliról, erre a magyar pócsta csomagkövetője 05.27-én gerjedt rá, a következő bejegyzés meg tegnap volt, a külföldi csomagkövetőkön "arrive destination country" volt vagy 6 hétig. Ami a jelek szerint talán jajrópa, de nem Mo.
De nem volna ezzel olyan nagy gond, ha a kiba kínaiak rendesen kommunikálnának, pl. küldtek volna egy eamilt amiben tisztességesen leírják, hogy mi van. De basztak küldeni, helyette össze-vissza hazudoznak meg állandóan hosszabbítgatják a szállítási védelmet.
Na mind1, a jövő hét elejére talán itt lesz. -
remi67
tag
válasz
viktorhu
#37502
üzenetére
Az 1tracking nem frissült azóta se, viszont az elvi carrier, a b2ceu (vagy ilyesmi) trackingján a 4. csomagszám alapján generált 5. csomagszámot a DPD oldalán beírva már többször is frissült:
14.07.2020 18:25 Oirschot (NL) A küldemény beérkezett az elosztó központba.
Úgy néz ki ebből már csomag lesz.
A t.17 konkrétan meg ezt mondja:
Info unavailable, we can't identify your number yet. -
Crus
addikt
válasz
viktorhu
#37500
üzenetére
Tovább nyomoztam az ügyben.
Ez kérem szépen a 2. számú telefon! Ezt papíron 04.18.-án csomagolták be és adták fel, hogy aztán 07.02.-án újra küldjenek ugyan erről egy értesítést, hogy becsomagolták és feladták
Másnapra hipp-hopp ott volt Hollandiában. Ez a része már biztosan nem kamu. Már, hogy Hollandiában van a telefonom, mert tegnap egyik Holland DPD raktárból átkerült lejjebb egy másikba. Ami nettó kamu, az az, hogy 04.18.-án ezek feladták a telefont. Erről ugyanis rajtuk kívül senkinek nincs tudomása. Hogy a kettő között mi történt abban a cirka 2.5 hónapban az úgy tűnik, hogy az, hogy jó ideig Kínából nem adták fel, majd 07.02. előtt 1-2 héttel már igen.
A dühítő ebben mocskosul az, hogy MA kaptam a bangoodtól egy levelet, melyben kb. 5.000 Ft-al olcsóbban tudnám megvenni a telefon JOBB verzióját!
-
remi67
tag
válasz
viktorhu
#37500
üzenetére
Igen, az 1tracking hozta ki. Aminek nem is hiszek, mert mindenhol máshol más szerepel. Mivel már rohadtul idegesít a dolog, főleg mert a feleségem most már nagyon nyaggat az új telefonért, emailben kértem infót a dpd.hu-n a várható érkezésről. Válaszoltak is:
Rendszeradatok alapján a feladó fél csak a szállítási szándékát rögzítette a rendszerben, mely alapján az automata üzenetet megkapták.
Feladásra küldemény nem került.
Legyenek szívesek a feladó féllel egyeztetni.Következtetések: a 1tracking egy ordas kamu, amit valószínűleg a gearbest irodából hamisítanak.
Hülyének vagyok nézve. Megint. Még mindig.U.i.: viszont közben az elvileg a kiszállítási kódhoz tartozó fuvarozó (b2ceurope.eu) trackingja frissült nemrég:
13/07/2020 16:38 Shipped Departure to country of destination 13/07/2020 07:15 Ready to Ship Parcel received and processed 11/07/2020 Prealerted Prealert received
Csak ha Mo.-n van a csomag, akkor a DPD hogy-hogy nem tud róla?
Ja, és most már van egy 5. csomagszámom is. Ezek már tényleg kihoznák még a hóembert is a béketűrésből.Szerk.: a kína-hollandia az még elvileg határértéken belül van:
2020-07-12 01:34:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-11 20:52:00 Netherland, Parcel arrived at the airport.
2020-07-10 22:01:00 Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.
2020-07-07 20:01:52 Shenzhen, Departure in Shenzhen Sorting Centre.
2020-07-07 20:01:52 Ready for Shipping .
2020-07-04 00:10:34 Sorting and Packing Completed.Ami biztos kamu: ~6 óra alatt kétszer is megérkezett ugyanonnan ugyanoda, ráadásul ezeket a sorokat egyetlen másik csomagkövető se hozza.
-
Crus
addikt
válasz
viktorhu
#37443
üzenetére
Azért beszéltem a DPD-vel 2x is, mert ERRE UTASÍTOTT a Gearbest!!! Azt mondták, hogy addig nincs miről beszélni, amíg a DPD-vel nem beszéltem. Amikor szembesítettem őket a DPD által elmondottakkal, hogy fel sem adták a pakkot, na akkor kezdtek el maszatolni, hogy oké, akkor refung GB walletre, amiből újra megvettem dettó u.a., ami dettó ugyan így járt.
A varázsigét szívesen megadom: "kamuzás".
Még várhatok 1 hónap 3 napot, mire méltóztatnak talán visszaadni a pénzem, szerintük ugyanis addig van a deadline. Ennyi idő alatt biciklivel elviszek egy kis csomagot Sencsenbe...
-
Crus
addikt
válasz
viktorhu
#37415
üzenetére
Annyi, hogy nem egyszer irányított a Gearbest hozzájuk! Sőt... addig érdemben nem voltak hajlandóak reagálni, míg nem beszéltem a DPD-vel. Szóval, ez talán nem a vevő hibája.
Én továbbra is azt látom, hogy 4. hónapja ellopta valaki a pénzem. Mert ha fizetek valamiért és azt ennyi idő alatt sem kapom meg, az lopás. A legutóbbi infóm tőlük, hogy beszélnek a szállító céggel és ha van infó, jelentkeznek. Ezt kb. 4 hét alatt sem sikerült megoldaniuk. Nem vagyok bank, nem hitelezek senkinek szívesen 33.000 Ft-ot... de amikor adtam kölcsön valakinek, az is 4 hónap alatt már rég megadta és nem hazudozott össze-vissza!
A gerinces viselkedési norma itt az lenne, hogy adnak egy full refundot vissza PP-ra és bocsánatot kérnek.
-
vandor01
senior tag
válasz
viktorhu
#37389
üzenetére
Sajnos az SG-es kuldemenyek megszenvedik a virust

nekem is van egy oreg darab de majd jon! RP106428435SG
tegnap jott pl egy 95napos nem SG-s... -
-
haruspex
aktív tag
válasz
viktorhu
#37260
üzenetére
Nekem is jönnek meg a dolgaim lassan. Pár dolog tűnt el, de abban még volt sztem decemberi. Az alin az eladók hantázását nagyon nehezen viselem. A GB-vel régebben nem volt gond, de aztán tavaly év végén eléggé megzuhantak nem adták fel a csomagokat, a kommunikáció is egyre nehezebb volt. A BG-vel a legkönnyebb a kommunikáció még eddig, és mondanám, hogy kínai mércével persze (2-3 sablon üzenet után előkerül egy valódi ember ált.), de mivel párhozamosan a postával is meg kellett harcolni legutóbb (egyértelműen ők hagyták el ), igazából nem csak.
-
KamuMazsola
őstag
válasz
viktorhu
#37155
üzenetére
Igen, mivel te írtad, hogy néhol olcsóbb is lehet, mint a GB-n. Megnéztem azt az árukeresős linket, de a legolcsób is drágább a mi9t-ből, mint amennyiért én vettem fél éve. Valamint azt is figyelembe véve, hogy a friss modellek nem biztos, hogy raktáron vannak, még van létjogosultsága a kinti beszerzésnek.
-
-
axlfsi
veterán
-
remi67
tag
válasz
viktorhu
#36908
üzenetére
Leginkább nem látok egyik emailben se semmi ilyesmit, a terméklapon 15-25 nap volt, van.
A terméklapon MA ez van:FREE SHIPPING to Hungary Via Priority Line Ship between: Jan 13 - Jan 18, Estimated Shipping Time: 15-25 business days
Ami igazából nem párzik, a 15 "business day" sehogy se jön ki a mai naptól még 18-ra se, nemhogy 13-ra.
Most vásárlok itt először, szal nemtom, hogy esetleg a "shipped out" nem-e csak akkor éled amikor már júrópában van..........
Egyelőre "természetesen" se TN se semmi egyéb, pl. az sincs az eddig kijött 2 emailben, hogy konkrétan meddig tart az ún. "szállítási védelem". -
Tomi0703
addikt
válasz
viktorhu
#36676
üzenetére
Ma hajnalban feladták. Biztonság kedvéért rendelek még pár helyről. Ha nem kell aprón úgyis elmegy, vagy a családba vagy barátok között.
(#36677) Jhonny06: Most érkezett meg az országba egy másik Band 5 rendelésem. November 19.-én adták fel. Persze lehet még pár napot elüldögél Pesten. Nem rossz ez a szingapúri posta.

-
mexel
veterán
válasz
viktorhu
#36463
üzenetére
Köszi a választ! Úgy gondoltam ha van videóm a hibáról ( nem működik a cucc) és az eladó nem csinál semmit akkor a PP megvéd. Így már necces a dolog.
A BG-nél nem a paypalhoz szeretnék fordulni, hanem nem tudom a Banggood oldalán hol lehet a reklamációt indítani? Pontosabban írtam a supportnak, nem találtam olyasmit mint a GB-nél a ticket
-
Vikusz77
tag
-
Vikusz77
tag
válasz
viktorhu
#34863
üzenetére
A Priority Line alatt volt, de külön írtam is nekik levelet és cseten is megbeszéltem velük (ezekről van képernyőmentésem), hogy mindenképpen Priority Direct Mail-lel küldjék, különben fizetnem kell majd.
Nem gondoltam, hogy ezek után beszopatnak.
Azért nem rendeltem két csomagban, mert a priority-s csomagokat nekem mindig a GLS- hozta, és nekem kissé problémás átvenni (napközben nem vagyok itthon), nem akartam két menetben bajlódni a csomag átvételével.Az "sima" akciós ár az látszik (hogy az adott termék pl. 10 dollár helyett most 8), de itt nem erről van szó, hanem volt egy 50%-os akció, ami több száz termékre vonatkozott, ezek között voltak azok a termékek is, amik a most érkezett csomagomban vannak.
Erről az 50%-os akcióról nincs semmi bizonyítékom. -
Vikusz77
tag
válasz
viktorhu
#34860
üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Írtam a Gearbestnek, hogy kérésem ellenére a rossz szállítással küldték a rendelést, és ez kb. 30 dollárba fog kerülni nekem, ha átveszem.
Annyit mondtak, hogy ne aggódjak, a rendelés másik felét az általam kért szállítási móddal küldik (ugyanezt mondták a most érkezett csomagra is, és nem tartották be). Illetve kérték, hogy küldjem be a vámtól kapott dokumentumokat.A gond az, hogy arról, hogy a most érkezett csomagban lévő 5 termék féláron lett megvásárolva, semmi bizonyítékom nincs.
A rendelés adatainál is a teljes ár szerepel, a részleges szállításról szóló e-mailben is teljes áron szerepeltetik a termékeket, amiknek így a megjelenő összértéke 44 USD, nem pedig 22 USD amennyit én valójában fizettem érte.
Szóval azt kéne elmagyaráznom a vámnak, hogy a rendeléshez tartozó banki utalás 65USD-je két csomagra oszlik, és ennek a most érkezett csomagnak a fizetett értéke csak 22USD, mert én ezt 50%-os akcióban vettem. De ennek a féláras akciónak semmi nyoma sehol, csak annyi látszik a gearbest számla végén, hogy 65USD és volt benne 22USD promotion.Meglepne, ha ezt így elfogadnák nekem bemondásra, hogy pont ezek a termékek voltak féláron, és így nem 45 USD-ba kerültek, csak 22-be.
-
-
bul07
nagyúr
válasz
viktorhu
#34622
üzenetére
Nálunk itt falun minden kihoznak, még úgy is hogy postaládánk sincsen (legyen akármekkora doboz)
Kapuhoz szokta bedugni, már ha olyan kedve van mert ordítással jelzi hogy cucc jött, és ha nem megy ki senki akkor van hogy nem haja ott hanem másnap hozza megint, nehogy ellopják
Most a felesége van helyette mert orvosi kezelésen van , két agyvérzés után (kicsit züzü is )Faluba talán ez az egyetlen jó dolog
-
ztibor
senior tag
válasz
viktorhu
#34561
üzenetére
Itt már többször olvastam hogy dokumentum hiányzik.
Mégis milyen dokumentum hiányozhat? Feladsz egy csomagot, vagy van rajta CN22-es matrica vagy nincs, a postás dolga ezt ellenőrizni. Innentől van a csomag szerintem és kész. Minden más már a posták közötti dolog.
Ha vámolni kell, azt elsősorban a rendelőnek kell intézni, ha hiányzik valami igazolás, azt is neki kell beszereznie.
Vagy valamit rosszul gondolok?Ha esetleg egy hivatalos küldemény keresésre gondolsz, akkor az a magyar királyi postának kb 2 hónapjába telt legutóbb, amikor egy általam küldött amerikai csomagom eltűnt. Gyanítom a kínai postának se 1-2 nap.
-
sambenez
addikt
válasz
viktorhu
#34556
üzenetére
Egyáltalán nem azt mondom hogy a GB ilyen esetben szimpatikusan jár el, csak azt azzal semmivel nem vagy előrébb ha fuckolsz. Érdekes módon nekem eddig minden kínainál sikerült vagy visszatérítést elérnem vagy újraküldést.
Az meg nem kifogás hogy valaki nem olvassa el a feltételeket. Ez a topik is tele van ezzel, ha nem kötsz biztosítást szarakodnak. Ezt valaki vagy bevállalja a következményekkel együtt vagy nem, de akkor nem kell háborogni. -
BBéci
legenda
válasz
viktorhu
#34445
üzenetére
Ha nem akarnék várni, akkor visszakértem volna január 24-én. Többször végignéztam a kínálatot, 80 dollár alatt nem találtam másik kést, ami tetszene. Amit megrendeltem, az sem tuti, mert csak 440C a penge anyaga.
Az idegesít, hogy folyamatos bizonytalanságban vagyok, fogalmam sincs, mikor kapom meg végre.
-
szmyky
aktív tag
-
-
Bogyi007
veterán
válasz
viktorhu
#33833
üzenetére
14461 forintot fizettem a 2009 forintos occo okosóráért és a Huawei Honor okosórára. Visszakaptam 10630 forintot...
Kicsit drága lett így az a másik óra...

Amikor megrendeltem a Huawei órát annak volt alapból az ára 11449 forint és most is ennyi. Amikor a kosárban csekkoltad akkor adta hozzá még a postaköltséget és a biztosítás díját is...
-
-
rolandrepasi
tag
válasz
viktorhu
#33735
üzenetére
Ezen túl vagyunk. Mondták hogy elvitte a mókár a csomagot. Még a német dhl-el is váltottam emailt. Ők rendesen leírták hogy a feladó hatásköre a kerestetés. Volt már máskor is hogy így jártam. De akkor nem problémáztak. Elhiszem hogy sok az ellopott csomag. De a szállítási és behozatali csatornát azt ők kreálták...
-
rolandrepasi
tag
válasz
viktorhu
#33730
üzenetére
Nekem dec 11-telt le a 60 nap. Volt biztosításom. Vártam türelmesen,nem írkáltam. Ennek ellenére a gb még 1 hétig kínlódott. Végül paypal lett belőle. Az ő döntésüket várom december 20-a óta.... Kíváncsi leszek. Szerencse hogy unokabátyám Münchenben adótanácsadó menedzser. Az ő segítségével fogom felhívni a német adóhatóság és megfelelő szervek figyelmét a gb tevékenységére. Persze ha rám nézve negatívan dönt a paypal. Kezd elegem lenni a kínaiak mentalitásából. Amíg nem veszel valami a se...det is kinyalnák. De ha utána valami gond van még hülyének néznek.. Persze ezt itthon is eljátszák, de fogom magam és odamegyek. De most? Eléggé nagy a távolság...
-
Dieneshero
újonc
válasz
viktorhu
#33622
üzenetére
Valóban nem olvastam el. Eddigi tapasztalataim azok voltak a paypallal kapcsolatban, ha nem kaptam meg egy csomagot a szállítási idő elteltével hogy, vissza fizették a pénzt.
Paypal azt írta jan 20ig kivizsgálja az ügyet. Bár érdekesnek találom hogy, ennyien rendelnek, vész el csomag mindig kb ugyan ott, NEM TUDJA igazolni hogy, én át vettem volna a csomagot, mivel meg se jött.
Ráadásul gondolom rengeteg panasz megy ugyan erre a szállítási mizériára, főleg a GB részéről.
110e volt a teló, ráadásul biztosítást is kötöttem. AZért az elég tré ha nem védi a vevőt a pp, a bizti.
45 nap csak nem 60, de elég érdekes lenne, ha ezt megtehetnék, a pp meg hagyná, akkor behúznának rengeteg embert, amiből nem hiszem hogy nem lenne nagyobb ügy. -
szmyky
aktív tag
válasz
viktorhu
#33700
üzenetére
Te is tévedsz, mert igenis van egy feletesse a GB-nek, mégpedig a Paypal!
GB el fogja fogadni a Paypal döntését, mert nem tehet mást, a Paypal pedig azt az elvet alkalmazza, ami normális, nem pedig, amit a GB megálmodik.
Ha az eladó nem tudja bizonyítani, hogy a csomagot átvette a vevő, akkor nyilván a vevő javára fog dönteni.
Az pedig, hogy a csomag eljusson a vevőhöz egyértelműen az eladó felelőssége!Hiszen te nem is lehetsz felelős a csomagért, mivel te nem áll szerződésben a szállító céggel, így nem is indíthatsz nyomozást a csomag után, ez egyértelműen a feladó felelőssége és dolga.
Tehát mindenki kérjen nyomozást a GB-től a csomagja után és arról a hivatalos dokumentumot.
Ha ezt nem kapja meg akkor az eladó nem tett meg mindent azért, hogy kiderítse mi történt a csomaggal, ez már egy nyerő pont a PayPal vitában.De arra kérek mindenkit, hogy várja ki a 60-70 napot(feladástól számítva) és ne forduljon annál hamarabb a Paypal-hez, nehogy lerázzák azzal, hogy még túl korai és még megérkezhet a csomag.
-
Lomas
tag
válasz
viktorhu
#33691
üzenetére
Tévedsz. Látszólag ez két fél megbízáson alapuló jogi aktusa. Ahogy én sem köthetek senkivel munkaszerződést úgy hogy 50 ft-os órabért írok bele - még ha vállalná is - mert ott van néhány magasabb rendű szabályozás, pl MT.
Nálunk is úgy képzelte néhány kínai, hogy azt csinál a boltjában vendéglőjében, amit akar... Aztán jött az ÁNTSZ, NAV, stb. és volt nagy meglepődés. Annak idején személyzeti tanácsadó voltam a KBR-nél, amit IFOR, SFOR-ként hallhattál a 90-es évek végén. Az amcsik, amikor idejöttek 95. december 10-én, eleinte úgy vettek fel embereket, hogy látott-e már vezetéket, vagy épp szöget meg kalapácsot, az előbbi lett villanyszerelő, a másik ács. (Carpenter, bár az nem pont ugyanaz.) Aztán szóltunk, hogy itt van ám OMMF, annak ez nem biztos, hogy nagyon tetszeni fog...
Itt sem írhat olyat a GB, hogy márpedig ő áthárítja a felelősséget a vevőre, meg a szállítóra, stb. mert őt is kötik azok a magasabb rendű szabályozások, amelyeket a székhelye szerinti állam elfogadott, és annak megfelelően alakította ki a belső, általában rendeleti szabályozást. Ez kb. olyan lenne, mintha a balatoni fagyiárús kiirná, hogy 1 gombóc magyaroknak 250 Ft, németeknek 500. Elvileg megtehetné, illetve, ha a német megveszi ötccázé', mondhatjuk, hogy az ő dolguk, de ez nem így van.
Itt olvasgathatsz, ha érdekel a téma:
http://www.upu.int/en/the-upu/acts-of-the-union-and-other-decisions/about-the-acts-of-the-union-and-other-decisions.htmlEgyetemes postaegyesület, Kína 1914. óta tagja, hasonló feladatokkal, jogosultágokkal, mint az ET, EB, WTO, stb.
Amúgy meg nem hogy a karácsonyi szezonban, a büdös életben nem rendelek ettől a "cég"-től.
Már csak azt várom, hogy a három függőben lévő ügyem kifusson, oszt1 végeztem velük. Szerintem sokan vannak ezzel így. -
zedok
őstag
válasz
viktorhu
#33628
üzenetére
Mármint ha a GB elfogadja nem? Mert ugye most meg van nyitva az ügy PP-n - viszont jan.9-ig tudom ezt továbbítani a Paypalnak mint reklamáció. Viszont ha nem továbbítom, le van írva, hogy automatikusan lezárják az ügyet megoldottként. Tehát, legkésőbb 7-én továbbítom a PP felé az ügyet - és így a legtisztább szerintem.
Jól gondolom?

-
-
-
válasz
viktorhu
#32918
üzenetére
Ez így van, de itt Feucht a ludas ez szinte biztos.
Ha nem csak ennél lenne, akkor simán eltudnám képzelni, hogy itthon beolvasás előtt lopják el.sonique: Ezt se mondták még rám.
Ez nem abrakadabra, nem tudják csak úgy törölni.
nem tudom hallott e valaki ilyen esetről mint a tiéd, én még életemben sem.
Posta mit mondott? Ha azt mondod hókuszpókusz, lemegyek hídba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Direct One (műholdas és online TV)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Router gondok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindenkinél több és erősebb AI gyorsítót ígér Elon Musk
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- Lenovo Tab M10 HD 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
- Bontatlan iPhone Air (256 GB) (rendelhető)
- Bomba ár! Lenovo 14W Gen2 - AMD 3015e I 4GB I 128SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

... én még emlékszem az időkre, amikor (igaz, nem GB, csak eBay volt), hogy amikor eltűn a csomag, nem érkezett meg és ennek ellenkezőjét nem tudta bizonyítani az eladó, 100%-ot a vásárlónak ítélt a PP...

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




