- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy újabb érdekes eset
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- New Game Blitz - 2025
- Digitális Állampolgárság Program
- Az elfelejtett kiberfegyver
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
masterful87
senior tag
válasz turbobusa #8035 üzenetére
Hát én most nem szeretnék semmit vásárolni, persze ha nincsen semmilyen jogalapom arra hogy 3 hibás termék után felmondjam a kettőnk "szerződését", akkor még mindig a levásárlás lenne a legjobb és legetikusabb megoldás.
De várok, hátha valahol le van írva fehéren-feketén, hogy ha valami selejtes, akkor azt nem sózzuk a fogyasztóra, addig játszva, míg a nyakamon marad, és a pénzemet is elbukom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest