Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6040) bullseye válasza beno01 (#6037) üzenetére


bullseye
addikt

Nem vagy köteles bármi mást elfogadni, mint az eredeti kártyáddal márkában, kivitelben, stb. megegyező, de ha felajánlanak ugyanolyan kategóriájú, vagy valamivel jobb kártyát, akkor érdemes elfogadni.

Sajnos vannak vicces emberek, akik úgy szeretik toppon tartani az alkatrészeiket, hogy garanciaidő -1 hétnél trükkösen megölik, és teljes áras levásárlást akarnak. Miattuk ugyanez a kérés (drága kártyáknál, prociknál, stb) akkor is gyanús, ha magától hunyt el az alkatrész, így megeshet, hogy a cég is szemétre veszi, és valami féligaz ürüggyel kidobja az egészet - mely esetben pereskedhetsz az igazadért éveket...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.