Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bullseye
addikt
Nem vagy köteles bármi mást elfogadni, mint az eredeti kártyáddal márkában, kivitelben, stb. megegyező, de ha felajánlanak ugyanolyan kategóriájú, vagy valamivel jobb kártyát, akkor érdemes elfogadni.
Sajnos vannak vicces emberek, akik úgy szeretik toppon tartani az alkatrészeiket, hogy garanciaidő -1 hétnél trükkösen megölik, és teljes áras levásárlást akarnak. Miattuk ugyanez a kérés (drága kártyáknál, prociknál, stb) akkor is gyanús, ha magától hunyt el az alkatrész, így megeshet, hogy a cég is szemétre veszi, és valami féligaz ürüggyel kidobja az egészet - mely esetben pereskedhetsz az igazadért éveket...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%