Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6010) Louloudaki


Louloudaki
aktív tag

sziasztok, a nemzeti fogyasztóvédelmi hatósághoz már csak ügyfélkapun/elektronikus aláírásos emaillel lehet panaszt benyújtani?
egyúttal figyelmeztetnék mindenkit, hogy ha netán arra vetemedne, hogy wizzair -rel utazik, és elköveti azt a szarvas hibát, hogy online szeretne becsekkolni, és a weblap sorozatos hibái miatt nem tudja elintézni kb 100 próbálkozásból se, akkor próbálkozzon inkább tovább, még véletlenül se hívja az ügyfélszolgálatos gyökereket 225ft/perc díjon, mert a kis tahó biztos elcseszi a boarding pass adatait (többszöri magyar állampolgár hangsúlyozás ellenére is non eu nemzetiségű lettem), majd a hiba észrevétele utáni újbóli telefonálás után a másik népi cserépedény annyit mond, hogy hát ő ezt már nem módosíthatja, lezárta a rendszer, de majd a reptéren nagyon szívesen kijavítják nekem 10 euró potom összegért, amit ők elbaszarintottak. írtam nekik panaszt, meg ott a hangfelvétel, de gondolom majd jól tojnak foglalkozni vele, úgyhogy írnék fogyvédnek meg homárnak is csak nincs se ügyfélkapum se elektronikus aláírásom, más módot meg nem írnak a honlapon. :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.