Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Louloudaki
aktív tag
sziasztok, a nemzeti fogyasztóvédelmi hatósághoz már csak ügyfélkapun/elektronikus aláírásos emaillel lehet panaszt benyújtani?
egyúttal figyelmeztetnék mindenkit, hogy ha netán arra vetemedne, hogy wizzair -rel utazik, és elköveti azt a szarvas hibát, hogy online szeretne becsekkolni, és a weblap sorozatos hibái miatt nem tudja elintézni kb 100 próbálkozásból se, akkor próbálkozzon inkább tovább, még véletlenül se hívja az ügyfélszolgálatos gyökereket 225ft/perc díjon, mert a kis tahó biztos elcseszi a boarding pass adatait (többszöri magyar állampolgár hangsúlyozás ellenére is non eu nemzetiségű lettem), majd a hiba észrevétele utáni újbóli telefonálás után a másik népi cserépedény annyit mond, hogy hát ő ezt már nem módosíthatja, lezárta a rendszer, de majd a reptéren nagyon szívesen kijavítják nekem 10 euró potom összegért, amit ők elbaszarintottak. írtam nekik panaszt, meg ott a hangfelvétel, de gondolom majd jól tojnak foglalkozni vele, úgyhogy írnék fogyvédnek meg homárnak is csak nincs se ügyfélkapum se elektronikus aláírásom, más módot meg nem írnak a honlapon.