Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
net84
őstag
Huh! Mi minden okosság van itt Jó régen jártam erre.
A fent elhangzottak tipikus példa arra, hogy mennyire nincs és nem is akar képbe lenne egy vevő az informatika világáról. De ezt köszönheti magának ugyanúgy a vásárlói társadalom és az eladói társadalom.
Kedves Celf! Erősen tévedsz! Azon cégek, amik régóta vannak a piacon, nem a kereskedelemből élnek meg. Attól éhen halnának. Az általad felhozott Apple példa olyan messze áll mint a trabant végsebessége egy ferrari végsebességétől. Nálunk volt már példa arra, hogy a vevőnek mégsem jött be a vásárolt termék (nem notebook, aztén sem veszem vissza), de előre jelezte, hogy nem tudja, hogy megfelelő lesz-e vagy sem. Az pedig, hogy a burkolata miatt nem tetszik, azt ilyennél egyáltalán nem tudom megérteni. Láttad ott voltál, személyesen vetted át. Renew esetén az utolsó csavarig érdemes átnézni. Ha nem akarsz bunkó lenni, akkor megkéred az eladót, hogy a burkolatról húzza már le a fóliát, hogy meg tudd azt is nézni...
Más! Adott X márka, amit vásároltak nemegészen 2 évvel ezelött. Garancia már lejárt, de szavatosság él még rá. Elismert, hogy szériahibás a teljes termékcsalád. Szakszervizek is tisztában vannak a problémával, sőt a garanciaszerviz is. A kérdés: a szavatossági igényével hova fordulhat a tulaj? A gyártó Mo.-i képviseletéhez, a garanciaszerízhez, hogy beazonosíthassa a hibát vagy független szakértőnél kezdhet és kezdődhet utánna a pereskedés és az egyezkedés?
Féligmeddig hozzá kapcsolódik: elutasíthatja-e az a szerviz a szavatossági vagy akár a garanciális igényt annak ellenére, hogy hivatalos nemzetközi márkaszerviz, de a termék garancilapján nincsenek feltüntetve és eddig "fizetőként" végezték a hibalokalizálást és bevizsgálást. Majd később kiderült, hogy az ügyfél szavatossági/garanciális igénnyel élne.
Read only...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
ingyenes kategóriában
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis