Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3592) Ariadne válasza Laci59 (#3591) üzenetére


Ariadne
őstag

Ez nekem nagyon fura. Sokszor vásároltam náluk, de nem volt alkalmam ott szívózni a jogszabályokkal sosem, mert mindig rendben mentek a dolgok. Volt két év jótállásos dvd íróm, egy év után halt meg, megegyeztünk egy másikban (annyi feltételem volt, hogy legyen az is fekete, és olyat adtak). Volt olyan, hogy vettünk egy videókártyát karácsony előtt közvetlenül, de hirtelen döntésből, mert eredetileg egy másikat akartunk - egy órás városi vásárló kör után párom rádöbbent, hogy valamelyik paraméterben ez a kártya sokkal rosszabb az eredetileg kívántnál - visszavittük, visszadták a pénzt.

Nem értem, miért szívóznak... Egyértelműen mondtad nekik, hogy miért nem jó neked az a másik kártya? Van esetleg másik, amilyenre levásárolnád a teljes árat? Próbálj meg te felajánlani nekik valami ilyen lehetőséget, mert ha a teljes árat meg tudod kapni másik kártyában vagy más alkatrészben, az szerintem jobban megéri, mint elkezdeni pereskedni.

Ha viszont mindenképp a pénzt akarod most már vissza, akkor ajánlom a békéltetést első körben, hátha sikerül elérni valamit (nem olvastam még róluk nyilvánosságra hozott békéltetős döntést, ez azért biztató), aztán ügyvéd, bíróság.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.