Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3008) Csaba_20_ válasza Ariadne (#3007) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Nézd, ha egy javarészt copy+paste szintű művelet, mellyel kijavíthatnák a hibákat a jogi részben, ennyi időbe telik, akkor az ennél bonyolultabb műveletek mennyi időbe fognak telni? Engem ez elgondolkoztat azért, mert olyan szaga van, mintha nem is akarnák megváltoztatni a tájékoztató részt. Na és ez még csak a tájékoztatás, ami semmilyen extra műveletet nem igényel. Kíváncsi lennék például, hogy jelenleg mit szólnának ahhoz az esethez, ha venne valaki tőlük nagyobb értékben termékeket és 2 hónap múlva elállna a szerződéstől. Mihamarabb, de legfeljebb 30 napon belül visszaadnák vajon a pénzt, vagy...? :U Mert jelenleg még az is kérdéses, hogy egyáltalán távollévők közötti szerződésnek tekintik-e amikor valaki telefonon teszi meg ajánlatát és ők elfogadják azt. Szóval ezekkel az alap dolgokkal nem tudtak hónapok óta dűlőre jutni. Máté segítségét pedig olyannyira nem vették figyelembe, hogy még csak fel sem hívták. Ez megint nem azt mutatja felém, hogy változást akarnak. Én ezek miatt maradok továbbra is az erősen kétkedők táborában. Lehet, hogy kedvesebbek lettek a vásárlókkal, de az alap dolgokban nem látok változást. ;)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.