Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ariadne
őstag
Szerintem a kezdetekhez képest sokat javultak. Én legalábbis mindig nagyon értékelem, ha egy üzletben normális módon szóba állnak a vásárlóval, és igenis próbálják megoldani a problémáját. Az elején én is nagyon leszóltam őket, ez tény, de akkoriban azért nem arról szólt a céges topik, mint mostanság... Jó ideje határozottan sokkal jobb a helyzet, és ez jó. Nem tökéletes, de sokkal jobb. De ez valahol a félig üres - félig teli pohár esete. ;)
Csak gondolj arra a bizonyos cégre, akikkel gondjaim voltak régen - ha ott legalább így álltak volna a dolgokhoz, biztos nem megyek perre.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)