Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT.hu témák
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcitec
addikt
válasz Brave_86 #27029 üzenetére
Az a tanulság, hogy 14 napon belül le kell ellenőrizni minden tulajdonságot.
A magam okulása is benne van mert volt olyan termék aminél bőven 14 nap után vettem észre egy hibát. Egyébként hol a fizikai sérülés azt megmutatták konkrétan?
Mert ha nem és nem is látszik, akkor ismételten lehet reklamálni, vagy fogyasztóvédelem.Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Topikgazda
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest