Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Picco:] ASUS - ezt most tenyleg miert kellett?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Tomi0703
őstag
Hali!
Euronicsnál rendeltem egy tévét, üzletbe. Visszaigazoló mail megjött. 2 nap múlva kaptam tőlük egy email, hogy késni fog a tévé, mert nem tudják áruházi készletről kiszolgálni, a központiból fogják küldeni.
Eltelt 1 hét, majd írtak egy email, hogy törlik készlethiány miatt. Azóta már csak 5-6 üzletükben van készleten. Írtam nekik, hogy miért törölték, mikor a szállítás késésről írtak nemrég (ez nálam már visszaigazolásnak minősül).
Ezt írja az ÁSZF-ük:
A Felek között a szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató – az Ügyfél ajánlatának megérkezését visszaigazoló e-mail üzenetet követően - a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben (e-mail-en) az Ügyfélnek.
Az email amit küldtek, hogy csúszik a szállítás tekinthető visszaigazolásnak, nemde? Ezáltal ki kellene, hogy küldjék.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ! Macbook Pro 16" - 2023, M3 Pro, 18/512GB, 2 ciklus, Apple garancia (72)
- ÚJ! Macbook Pro 14" - 2023, M2 Pro, 16/512GB, 5 ciklus, garancia (02)
- ALKALMI VÉTEL IdeaPad 5 Pro/Ryzen 5 6600HS/16GB DDR5/512 GB SSD/2,5K 120HZ
- ÚJ Saját névre aktiválható SIM KÁRTYA, könnyen megjegyezhető marketing telefonszámok!
- Nintendo Switch Oled + 2 kemény hordtok