Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25515) Tomi0703


Tomi0703
őstag

Hali!

Euronicsnál rendeltem egy tévét, üzletbe. Visszaigazoló mail megjött. 2 nap múlva kaptam tőlük egy email, hogy késni fog a tévé, mert nem tudják áruházi készletről kiszolgálni, a központiból fogják küldeni.
Eltelt 1 hét, majd írtak egy email, hogy törlik készlethiány miatt. :U Azóta már csak 5-6 üzletükben van készleten. Írtam nekik, hogy miért törölték, mikor a szállítás késésről írtak nemrég (ez nálam már visszaigazolásnak minősül).

Ezt írja az ÁSZF-ük:
A Felek között a szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató – az Ügyfél ajánlatának megérkezését visszaigazoló e-mail üzenetet követően - a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben (e-mail-en) az Ügyfélnek.

Az email amit küldtek, hogy csúszik a szállítás tekinthető visszaigazolásnak, nemde? Ezáltal ki kellene, hogy küldjék. :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.