Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jaanoo89
aktív tag
Sry a meséért, úgy szerettem volna leírni, hogy aki kevésbé ért ehhez, de a jogi mizériához jobban, az is értse.
Sajnos, mivel ezt a hibát ezidáig nem ismertem és már lejárt a 2 hét, így csak szervizeltetni tudom, de mindig azt mondják, hogy javították...
Most pedig erőszakoskodtak, hogy menjek ki vak sötétben és fotózzam a szemben lévő épületeket és mutassam meg a hibát, de ilyet nem fogok tenni, mert ennek szerintem nem ez a módja, nincs ott normális monitor, hogy megnézzük illetve ezt a képet elvittem magammal, de nem hajlandóak megnézni, mert szerintük úgyis a gépem a rossz.
Szóval várhatóan az lesz a mostani kimenetel, hogy most nem azt fogják állítani, hogy javították, hanem azt, hogy ez eleve jó, de tudjuk, hogy az én fényképezőmön ez sohasem lesz jó.
Ilyen esetben kihez tudnék fordulni?
Van jogalapom erősködni, hogy kérek cserét, mivel már 3-szor bevittem javíttatni? -
asdf_
veterán
válasz jaanoo89 #20897 üzenetére
Hat, a hosszu mese helyett eleg lett volna annyi, hogy van egy decenteres obid, melyrol a szeviznek nem ez a velemenye. A geped itt nem relevans, ezt -ennyibol itelve- szerintem barmire rakod, ugyanezt fogja produkalni amikor szelesben van (teleben logikusan kisebb a hiba, mert lelog az alkotott keprol a hiba, illetve jelentkezik ,csak a sokkal kisebb mertekben). Ha online vasarlas, akkor elallni kellett volna azonnal, ha kesobb veszed eszre, akkor pedig vagy javitsak vagy csereljek, mert ez igy egyertelmuen egy kalap szar.
[ Szerkesztve ]
-
jaanoo89
aktív tag
A gép Olympus E-M5 II, a meglévő objektíveim 25/1.8, 60/2.8 macro és volt egy pana 12-32 is, ezt ugyan eladtam de ezzel a géppel használva, minden látószögben jó volt a kép.
Ami viszont nem jó, PL12-60 különösen 12mm-en, ott viszont bármilyen rekeszen hibás. Távoli témáknál ha jobb és bal oldalakat nézzük (nem a sarkokat és nem az extrém széleket) a bal része életlenebb.
Kép: https://kepkuldes.com/image/eNkaDd
Itthon egy 23"-os fullhd monitoron nézve látszik, hogy míg a nagyon extrém széleken hasonló a kép, középre haladva a jobb oldal élesedik, míg a bal oldal nem. Tovább romlik a helyzet ha rekeszelek az objektíven, mert akkor felerősödik a jobb oldal széleken is, míg a bal oldal marad ugyanolyan.
A kép középre lett fókuszálva, stabi kikapcs és az épülettel szemben állok, számtalan ilyet tudnék csatolni, ugyanolyan eredménnyel.
-
jaanoo89
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget, tanácsot kérni az alábbi problémámmal. Van egy cserélhető objektíves fényképezőm, amihez van 3 különböző objektívem. Ebből 2 teljesen jól működik, míg a harmadik, ami egy másik márka (de 100%-ig jó rá az objektív, hiszen a két gyártónak közös "rendszerük") bizonyos látószög esetén hibás képet mutat. Van róla képem, teljesen látható a hiba, hétköznapi ember is észrevenné.
Elvittem a szervizbe az objektívet, azt állították, hogy javították, majd kipróbálás után pontosan ugyanolyan hiba fordult elő, így még egyszer vissza vittem és még egyszer úgy kaptam vissza, hogy azt állították, hogy javították, és ismét pontosan ugyanaz a hiba jelenség fordult elő. Így ismét visszavittem, de egy másik ügyintéző nem akarta elvenni tőlem az objektívet, csak akkor, ha én ott a helyszínen az ő fényképezőjével ki nem próbálom. Nagy nehezen sikerült elmondani, hogy ne haragudjon, de a fényképezőm be lett vizsgálja és a másik két objektívemmel jó minden, nekem az a fontos, hogy az én felszerelésemmel legyen jó, tudok mutatni képet is mi a hiba, de nem érdekelte. Kis vita után elvette tőlem, kiállította a papírt újra, hogy szervizbe adtam, de várhatóan ahogyan eddig is, nem fognak semmit se tenni vele, legalábbis nagyon ezt éreztem a levegőben, hogy jó, akkor ő ezt lepapírozza, de úgy se lesz semmi.
1, Mi a teendő, ha azt állítják, náluk ez jó? (Miközben nálam nem)
2, Mi a teendő, ha azt állítják, hogy javították, de nálam ugyanúgy rossz és negyedszerre vinném vissza?
3, Egyáltalán milyen lehetőségeim vannak, ha tudom bizonyítani, hogy a fényképezőm jó és ezzel az objektívvel pedig nem, akkor azzal hova tudnék tovább menni?Köszönöm előre is a segítséget.
-
asdf_
veterán
Az elado szervvel allsz jogi kapcsolatban, az a jotallasra kotelezett, igy ha a szerviznel sikertelen a dolog, akkor az Euronics-nal jelentkezel, ahol kotelezo adattartalmu jegyzokonyvet kotelesek felvenni, ebben kozold, hogy a szerviznek hetekkel elobb jelezted mar a problemat, de nem tettek semmit). Es ha eztan sem tortenik semmi, ok -ellentetben a szervizzel- szamonkerhetok.
(mas kerdes, hogy azzal, hogy pl. ket szervizes visz egy teljes megyet, az Euronics sem fog tudni mit kezdene, de ez mar nem a te problemad). Fogyvedhez csak azutan erdemes fordulni, hogy az Euronics-nal; is eredmenytelen a tortenet.[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
Sziasztok !
Euronicsban iden februarban vasarolt Indesit hutonk ket es fel hete (pentek este persze) beadta a kulcsot. Hetfon telefonaltam a hivatalos szerviznek (a whirlpool szervicenterebe kell Indesit eseteben is telefonalni) es weben keresztul is bejelentettem a javitasi igenyt amirol visszaigazolo emailt is kaptam.
Biztos van aki tudja, nekem meglepo volt, de ugy mukodik a whirlpool szervize, hogy jelzes utan 3 nappal visszahiv majd egy szervizes. Nos ez November 18.-a ota nem tortent meg.
Hetente tobbszor ujra telefonalok, megigerik, hogy megsurgetik, es azutan nem tortenik semmi.
A hutonek a kompresszora romlott el, igy gondolom majd cserelni kellene az egesz hutot ( bar tolem megjavithatjak helyszinen is nalunk ha tudjak), de ugye meg a hiba feltarasaig sem jutottunk el.
Talan mondanom sem kell huto nelkul nem tul kenyelmes hetekig lenni, es mar nagyon kivan a hociponk, de nem tudom mi mast tudok tenni.
Euronicsot kellene hivnom, hogy intezzek ok ? Sem szallitani nem tudom a hutot sem tovabbi heteket nem szeretnek varni.
Fogyasztovedelmet is ertesithetem, de attol sem lesz elso korben hamarabb hasznalhato a huto.
Mi a leggyorsabb megoldas ?
Koszi elore is a tanacsokat ![ Szerkesztve ]
-
RootRulez
félisten
Én is ebben bíztam, köszi! Akkor bízzunk a kiskerben.
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
válasz LuckyL #20889 üzenetére
Igen a sikeres gariztatásra gondolok. Tehát a nyugta csak a boltbak kell, ha azon keresztül megy, akkor a nagyker már nem kéri a bolttól a nyugtamásolatot vagy ilyesmi? Vagy nagyker kérheti a nyugtát akkor is, ha a kereskedő maga viszi be a terméket?
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Nyugta nélkül nem át lehet hidalni valahogy? Mert nincs meg, de a boltban emlékeznek a vásárlóra,. hogy valóban megvette a terméket csak épp nyugta nincs. Ilyenkor mit lehet tenni? Nyugtamásolat nyomtatására nincs mód.
═════════════════════════════════════════
-
asdf_
veterán
Hmm, akkor az igy erdekes
Ha az egy ev kotelezo jotallas ideje alatt kicsereltek, akkor az egy ev kotelezo jotallas az akksira ujraindult. Tekintve, hogy egy ev azota nem telt el, a megujult egy ev kotelezo jotallasbol nem futottal ki, es igy szerintem jo kell legyel egy ujabb cserere.
(bar emlekszem, volt itt korabban valaki a topikban, akinel a szerviznel beakadt a lemez, hogy de hat a masodik evben vagyunk mar, akkor mar nincs az akksira gari, es nem ertettek meg, hogy ha csereltek, akkor az meg az elso ev, torvenyben eloirt garijat futja (ismet). Hogy mi lett a vege, arra sajnos nem emlekszem). -
wwhy
veterán
Ez valami Samsung-nyomorúság Jópár éve éjszakás töltést alkalmazok, OnePlus X óta, és mindegyik telóm 2-3 évesen is tudja az újkori állapot 90-95%-át, gond nélkül. Mint ahogy a laptopjaim is ...
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
Bavid
senior tag
válasz Lackooo84 #20883 üzenetére
Hát sajnos aksira 12 hónap van "Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, és a beépített akkumulátorra." LINK
asdf_: Pont ez dühít a legjobban, régebbi telefonjaim fenn voltak egész éjszaka akár, nem törődtem ezzel. Aztán olvastam több cikket a témában, és az S9-et 95%-ban 40-80% között használom, napközben többször akár kisebbet rátöltök. Gyorstöltés kezdetek óta kikapcsolva. -
Bavid
senior tag
Sziasztok, van egy Galaxy S9+ készülékem, melyet újonnan vásároltam 2018 júliusában a Telenornál. Idén májusban ki lett garanciában cserélve az akkumulátora (15% alatt egyszerűen csak kikapcsolt), most 7 hónappal később megint hasonlókat csinál. Tudom, hogy az aksira elvileg csak 1 év garancia van, kérdésem, hogy a cserével ez nem hosszabodik meg? Szóval így jártam, cseréltessem saját pénzből ki, vagy van esélyem, hogy garanciában kicserélik (2 éven belül vagyok).
Köszi.
-
asdf_
veterán
Őrizd meg a dobozt, mert a rajta lévő , belső használatú order number kell majd a garizáshoz (legalábbis régen így volt). Azt nemtom, hogy serial van-e amúgy a dobozon, este meglesem. Egyébként gratz az Emagnak, ekkora kaliberű cégnél alapnak kéne lennie, hogy ha serialnak 13 karakteres, csak számot tartalmazó értek jön (mely ráadásul átmegy a crc-n), azt rögtön megnézi az ean törzsben és ha ott megtalálható, akkor visszadobja. A másik verzió, hogy szándékos (pl. nincs serial a dobozon).
-
bear_
aktív tag
Sziasztok,
Vásároltam egy Dell monitort a múlt héten az Emagnál. Letöltöttem a garancialevelet a weboldalukról, amin a monitor szériaszáma helyett a monitor dobozán lévő EAN kód van megadva azonosítónak, gondolom ezt sikerült beszkennelnie a raktárosnak.
Jól gondolom, hogy ez így nem OK? -
twelvvy
csendes tag
Köszönöm a válaszokat srácok!
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok!
Tavaly december végén vettem a MediaMarktban egy LG monitort. A monitor beadta a kulcsot sajnos, pár perc után magától elmegy a kép majd egy ilyen elektromos"zúgást" ad ki magaból, de háttérvilágítás van. Az 1 év garancia idén december végén jár le, viszont nem találom a garanciajegyet, de az eredeti számla megvan. Utánaolvasva, ha jól értelmezem, a számla is megfelel garancia érvényesítésére? Vagy a garanciajegy nélkül esélytelen?
Előre is köszi a választ! -
moma
őstag
Vettem egy bőr cipőt február végén, nyáron nem is használtam és most látom, hogy keresztben végig repedt a talpa. Van ilyenkor bármi keresni valóm még, vagy letelt a hat hónap ez van? (basszus általában igyekszem olcsón venni cipőket, meg akciósan, de most elcsábultam és vettem egyet 26-ért és erre ez )
we all deserve a bit of luck.
-
chopin42
addikt
Becsomagolós, és unboxing videó. Ennél jobb bizonyíték nem hinném, hogy van. Én speciel minden rendelésemet, amit átveszek, levideózom kibontás közben (alzás csomagok néznek ki néha úgy, mintha járkáltak volna rajtuk, de szerencsére nem volt sérült semmi).
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
őstag
-
wwhy
veterán
válasz LuckyL #20864 üzenetére
Éppen azért nem bontottam ki vagy teszteltem, hogy semmilyen kifogása ne legyen, illetve nyilván a bontatlan csomagolás garantálja az eredetiséget, 0km, ezért nincs próbagari - ha kéri kibontom, de akkor meg már használt...
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
asdf_
veterán
Munkalap a papir. Ha a szamlamasolattal viszed be, akkor a szamlan szereplo nevre irjak a munaklapot, cegnek viszont -elvileg- csak ceges pecsettel rendelkezo embernek adnak ki termeket. Ezzel te ertelemszeruen nem rendelkezel, igy ez nem jatszik. De mivel ugyis atalltak futaros garizasra, szerintem a legegyszerubb ha valami fake dumaval -koltozes soran elveszett, hasznaltan vetted- jelzed a garis igenyt, kozolve a termek gyari szamat az emailben, igy a futar kikuldese elott ugyis megnezik a rendszerben es csak akkor kuldenek futart, ha tenyleg garis, meg beveszik igy, papirok nelkul.
-
őstag
feljelentés értelmezhetetlen, mivel itt nem történt bűncselekmény (hacsak nem tudtad hogy rosszat adsz el)
polgári pert indíthat ha akar
hardveraprón próbagarit pedig illik vállalni, de ez igazából nem tartozik a tárgyhoz
vagy legalább letesztelhetted volna eladás előttcryptot minden termékemért elfogadom
-
LeadR
csendes tag
Nincs jótállási jegyem Viszont a doboza megvan, illetve a kártyán is rajta van a matrica amin a sorozatszám van. (Ugyebár ezt szokták feltűntetni a garjegyen, ez a lényege)
A chs azt írja az oldalán, hogy, ha elveszett a garanciajegy akkor a számla alapján lehet pótolni. És elég a számla másolata is.
"annak a cegnek a nevere irjak a papirt, ami a szamlan van es pecset nelkul nem adjak ki"
Mármint, hogy mi? Milyen papírt, és milyen pecsét? Nem elég csak annyi, hogy ott a számla és kész?
Ha gondolod privátban megmutatom a számlát.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Ha a szamlaval adod le, akkor annak a cegnek a nevere irjak a papirt, ami a szamlan van es pecset nelkul nem adjak ki, szoval azt szerintem kihagynam. Ha van jotallasi jegyed is hozza, akkor faarccal esetleg csak a jotallasi jeggyel be lehet menni budaorsre leadni, gyari szam alapjan latjak, hogy toluk van es a nevedre iratni a munkalapot. Ez utobbit talan meg jotallasi jegy nelkul is, hogy nincs semmi papirod, de tudod, hogy toluk van, nemtom sima utca vevonel mit lepnek ra.
-
wwhy
veterán
Srácok, garancia/jótállás viszonylatában kérnék segítséget, ha lehet pü-ben.
Az ügy lényege, hogy magánszemélyként bontatlan terméket küldtem a vevőnek, NAS HDD-ket, a hirdetésben pontosan megjelölve, hogy a termékre OEM gari van, amit végfelhasználó nem tud a gyártónál közvetlenül értékesíteni, esetleges probléma esetén szükség van boltos ismerős közbenjárására. Az elküldött 4 HDD-ből állítása szerint 3 hibás, ami szinte lehetetlen - gyári, bontatlan termékekről van szó. Nyilván, nem kizárt, de életszerűtlen számomra.
Annak ellenére, hogy tudomásul vette és többször tisztáztam vele, hogy nem áll módomban garit vállalni és ő sem fog tudni gariztatni, mint végfelhasználó, kéri vissza a termékek árát, feljelentéssel, miegymással fenyegetőzve. Mi a helyes lépés részemről? Nem tudom, hogy nem ejtette-e le a HDD-ket stb., 4-ból 3 DOA, az szinte képtelenség.ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
LeadR
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem gariztatással kapcsolatban. Egy videokártyáról lenne szó, aminek az egyik video kimeneti portja vélhetően tönkrement (displayport). Egy fénymásolt számlám van hozzá amin a CHS pecsétje van. A számla egy cég nevére szól. (Nem az enyém)
A számlán feltüntetett eladási ár bruttó 80899.
Van értelme elvinnem a CHS-hez, vagy így elküldenek a fenébe? Ha be is veszik várhatólag mit csinálnak vele? Ha csak valamit próbálnak mókolni vele, akkor inkább el sem viszem.
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
Illetve ha elfogadjuk, hogy a jelenleg hatályos magyar jogszabályok vonatkoznak emag kaliberű cégekre és a Rajtuk keresztül értékesítőkre akkor tojnak a normákra nagy ívben. Az valahogy egyértelmű, hogy azért nincs első meg második visszaigazolás jsz szinten mert minek, hisz egyértelműen a tartalma adja meg, hogy az micsoda. Honnan jön egyáltalán, hogy kell vagy nem kell automatikus? Nemhogy pont az sosem volt szabályozva, hogy lenne ilyen ezt csak a webáruházak alkalmazták, hogy nyugodjon meg a vevő érzékelték a rendelést és ez csupán informatikai kérdés.
F.K.T.
-
asdf_
veterán
Alapvetoen valahogy ugy van, hogy az automatikus visszaigazolas nem jelenti a rendeles elfogadasat, amit utana kuld elo ember, na az viszont igen, es azzal tekintetik megkottetettnek az uzlet. Emag meretu boltoknal azonban szerintem nem mozog a realitas talajan a masodik, nem automatikus email, es valoszinuleg ez lesz a kiskapu is a tortenetben, hogy ilyen elso meg masodik kuldeset a jogszabaly szerintem nem irja elo. Ezaltal az elado kuld egy automatikus elsot, utana semmit, ezzel viszont nyitva van neki a kapu, hogy a postazasig (mi tobb, akar a kezbesitesig) barmikor utana tudnak nyulni a csomagnak, ha nagyon elcsesztek valamit, es hivatkozhatnak ra, hogy azert nem teljesitunk, mert az automatikus emailen kivul nem kuldtunk semmit, tehat jogilag nem jott letre szerzodes.
-
psg5
veterán
válasz bullseye #20851 üzenetére
Ez azért szerintem támadható. Valamint nem tudom emag illetve a közvetített cég ászf-jében van-e egyáltalán ilyen jogszabálytól eltérő leirás. Nálam ez nem játszik.
Sajnos azonban asdf kollegának lesz igazsága hogy eleve a ptk hatálya alól kibújhat, ott lesz a kutya elásva. Bár szerintem az hogy a tevékenységet nálunk fejti ki kvázi telephelyet hoz létre emag oldalán akinek van fizikai telephelye magyarországon az bevonja a ptk alá őt is.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
bullseye
addikt
Valami hasonlóra számíthatsz:
"127891BM20 rendelésében a Samsung 860 EVO 2TB (MZ-76E2T0B/EU, 860 Series, SATA3) SSD (539535) termékünk fogyasztói ára rövid ideig tévesen 12 990 Ft-os vételárral volt megjelenítve a helyes 122 990 Ft helyett.
Hivatkozva az Általános Szerződési Feltételek 3.4 pontjára, a termék árazásában nyilvánvaló hiba történt, így rendelésében ezen tétel(eke)t csak a helyes ártól kedvezőbb, 89 990 Ft-os darabárunk tudjuk biztosítani Önnek.
„3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ide értve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Ügyfelet ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti. "
https://edigital.hu/aszfA termék(ek)et rendeléséből töröljük, az esetlegesen előre kifizetett vételár visszatérítésének folyamatát az eredeti fizetőeszközre megkezdjük.
Amennyiben a termék(kek)re a kiajánlott 89 990 Ft-os áron igényt tart, úgy kérjük, hogy legkésőbb 2019. november 22. (péntek) 10 óráig a jelen levélre válaszolva ezt jelezze számunkra, ügyfélszolgálatunk készséggel felveszi Önnek a rendelést, a készlet erejéig.
Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért."
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
psg5
veterán
Azonban ha nem lenne lehetséges a Ptk hatályának ekkénti érintettsége ,akkor is e-kerrel kapcsolatos harmonizált szabályok tekintetében mely esetében Románia is végigvitte ezt , ugyanott vagyunk. Plusz szerintem emag mint közvetítő szerepe is fennáll, mégha ezt előre próbálja ledobni magáról különböző tájékoztatókkal (Tudva hogy nem velük szerződöm és nem is ebbe az irányba mennék).
Egyebekben más meglátásod az üggyel kapcsolatban? (Rád vártam)[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
tobias88888
őstag
válasz Lackooo84 #20846 üzenetére
Köszi!
"- Akciós termék esetén kell különbözetet fizessek a csere termékre? (már drágult 10%al a termék)
- Nem."
Gondolom ők is elállhatnak arra hivatkozva, hogy az az akciós készlet elfogyott?!Plusz arra hivatkozva elállhatok, hogy hibás a termék és nem bizok meg benne? (~20 pixel hiba azért nem kevés) Úgy a bolt fizetné a szállitást
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz tobias88888 #20836 üzenetére
- Amelyik neked szimpatikusabb.
- Igen.
- Igen.
- Nem.
- Ha 14 napos elállással küldöd vissza akkor neked, ha a meghibásodással, akkor a boltnak.[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #20844 üzenetére
Nos ebben van a kétely. Szerintem a levél tartalmának van jelentősége. Idézet egy fogyasztóvédelmi állásfoglalásból:
"Amennyiben az eladótól egy részletes, a szerződés lényeges elemeit tartalmazó e-mail érkezik meg a fogyasztóhoz, úgy azt tekinthetjük a szerződés létrejöttét jelentő nyilatkozatnak, tehát egyéb megerősítésre (pl.: további telefonhívás vagy e- mail) nincs szükség."Plusz az Ektv. 6. § (2) bekezdése, valamint a Ptk. 6:84. § (2) bekezdése értelmében a szolgáltató köteles a rendelést elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Vagyis nem az automata levelet kell csupán haladéktalanul hanem magát a visszaigazolsát.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #20842 üzenetére
Visszanéztem nem BF-es rendeléseimet. Ugyanilyen e-mail jött mindig is a rendelésről és után a termék.
De más cégnél sem látom, hogy két e-mail jött volna. Max a kiszállítás időpontjára jött mindig még egy, de az már Magát a szállítást érintette."amint rendelésed elküldtük"
Esetleg ez lehet a kulcsmondat? Ez a többiben nem szerepel illetve nem így.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz LuckyL #20840 üzenetére
Ezek nem olcsó parfümök jelenleg is ugyanez a cég ugyanezeket 10-20e-30ezer forintos határban árulja. Alapvetően elírásnak vagy reklámfogásnak tartom, ez a része tiszta.
ez már elfogadható nekem is ezzel van felvetésem, hogy ez csak egy automatának minősül vagy visszaigazolásnak. Még pénteken hívtam fogyasztóvédelmi gurukat ők azt mondták, ha minden egyértelműen szerepel, cikszámmal, névvel, összegekkel az már elfogadható visszaigazolásnak nem csak egy automat üzenet a rendelésről. Azonban az én jóhiszeműségem is tudom képbe kerül, hogy látom az ésszerűtől eltérő árakat. Azonban BF alkalmával nem feltétlenül áll meg ez mert az eredeti BF pontosan erről szól. Vagyis a kérdés a szerződés létrejötte.
Esetleg más vélemény? Nem magamat szeretném erősíteni, hogy jaj biztosan jár nekem, de ez nekem kevés, hogy ez egy automata mert úgy tűnik azért ez nem ilyen egyszerű.
F.K.T.
-
őstag
mert ezek az olcsó parfümök mind hamisítványok, csodák nincsenek
hetente tonnaszámra buknak le
össze kell hasonlítani egy eredeti testerrel douglasban, majd meglátodez hogy a rendelés rögzítették nem minősül visszaigazolásnak
ha kaptál is emailt az is csak egy autoamta megerősítőcryptot minden termékemért elfogadom
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Bf en rendeltem az alábbiakat.
Az alábbi visszaigazoló jött.
Ez minősül szerződés elfogadásnak vagy visszatáncolhat?
Rendelt hely emag, de egy marketplaces roman cég az értékesítő.
Kb képben vagyok e-ker tv vel és unios harminizalással, de azt nem vágom, hogy a szerződés ezzel megköttetett-e.
F.K.T.
-
tobias88888
őstag
Sziasztok!
Ma (vagyis pontosabban péntek reggel) vettem át reggel az interneten megvásárolt monitort a futártól. Bekapcsolás után látom, hogy vagy 5 halott és 15 hibás pixel van egy kis területen, gondolom megsérült.
- Ilyenkor kérhetek 3 napos cseregaranciát vagy csak a 14 napos elállást? (ISO szabályok szerint is bőven hibás a monitor)
- Ha péntek reggel vettem át akkor kedd estig élhetek a 3 nappal? Ha igen, akkor emailben kell jeleznem? (gondolom nem számit hogy válaszolnak e rá a bolttól)
- Ha kérhetek 3 napos cseregaranciát, akkor egy esetleges csere monitornál újraindul a 3 napos cseregarancia annak átvételekor? (nem szeretném azt, hogy a csere terméken legyen 1 pixelhiba és ne tudjam visszaküldeni)
- Akciós termék esetén kell különbözetet fizessek a csere termékre? (már drágult 10%al a termék)
- Kinek kell fizetnie ebben az esetben a termék és a csere termék szállitási diját?Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #20820 üzenetére
Fejlemény a lenti levelemre. Az életben nagyon sokszor bebizonyosodott már, hogy első, második, sokszor harmadik körben is megpróbálják elnyomni, lepattintatni az embert, de végül célba lehet érni. Azt kell csak eldönteni, hogy megéri-e befeketetni az energiát vagy nem. 40e Ft-ról van szó, veszek belőle valami kiegészítőt a géphez.
Tisztelt xy!
Köszönjük türelmét!
Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy illetékes osztályunk visszajelzése alapján a 71745937 számú rendelésében található 1281599 cikkszámú KITCHENAID 5KSM7591XESM Heavy Duty robotgéphez tartozó garancia idő végett, kérésének eleget téve, biztosítjuk a termék 15%-át MediaMarkt által kiállított elektronikus ajándékkártyán.
A fentiekben leírtak végett, kérjük adja meg azon e-mail címét, melyre továbbítani tudjuk a kártya leírását és adatait.
Együttműködését köszönjük!
További kérdés esetén állunk rendelkezésére!
Üdvözlettel:
zy
MediaMarkt Online Ügyfélszolgálat -
Topikgazda
válasz LuckyL #20814 üzenetére
Melyik jogszabályban van az leírva, hogy a használt termékekre 6 hónap szavatosság a kötelező? Én a PTK-ban csak ennyit találtam:
"Ptk. 6:163.§ (2) bekezdés: Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; de egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen."
Korábban is már ment erről vita itt a topikban, de akkor sem tudta senki linkelni a jogszabályt, amiben a 6 hónap szerepel. Szóval most már komolyan érdekel...
-
DarthPeeter
aktív tag
Nagyon vacillálok, mert eddig egy nvidia kártyámmal sem volt baj és jó áron tudnám megvenni megbízható eladótól, na persze az ördög nem alszik és ami elromolhat....
-
válasz DarthPeeter #20828 üzenetére
Ha engem kérdezel, akkor lehet nem mennék bele ilyenbe.
Ha gond lenne, akkor sok macera as futhatsz a pénzed után és vehetnél új kártyát (jó tanuló pénz)◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
DarthPeeter
aktív tag
Köszönöm a válaszaitokat. Gondoltam hogy elég nagy cumi így ez az egész... Átgondolom még hogy így megéri e nekem ez a vétel.
-
válasz DarthPeeter #20825 üzenetére
Gyártóval vedd fel a kapcsolatot, ők meg fogják tudni mondani ki is hozta be/adta tovább országon belül. Aztán lehet próbálkozni (nevezett) hazai nagykernél. (vagy-vagy)
Kártya típusa/SN száma kell hozzá.Sok sikert!
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz DarthPeeter #20825 üzenetére
Nincs, a nagykert kene kinyomozni, ha garizni kene, amelytol a megszunt kisker vette, meg utana szkanderozni, hogy mi meg hogy legyen vele, meg veled mezitlabassal egyaltalan szobaalljanak, kulon szoposzorzo, hogy nem is rad szol majd a szamla, meg ilyesmik. Nagyon nyomott aron menj csak ilyenbe, mert ha megdoglik, akkor nem azt mondom, hogy tatott szajjal a faszerdobe, de azert nem fogod elvezni. En ugy mennek ilyenbe bele, hogy olyan aron, mintha gari nelkul vennem, azzal a tudattal is, hogy nincs ra gari, aztan ha megkotlik, es sikerul legarizni, akkor max kellemesen csalodtam.
[ Szerkesztve ]
-
DarthPeeter
aktív tag
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy a Gigabyte-nak van-e magyar képviselete? Szeretnék venni egy vga-t amire még 1 év garancia van, de a bolt aki a számlát adta közben megszűnt. Ilyenkor mi a teendő? Köszönöm a segítséget előre is!
-
_drk
addikt
válasz LuckyL #20822 üzenetére
Kicserélték. Vagyis választottunk mást ami volt raktáron.
De miskolci media marktban NEM CSOMAGOLJÁK KI A TERMÉKET. Nincs rá opció!
Fel se merült hogy mi okoztuk a sérülést. Leginkább a 3 napon belüli vissza vitel volt a lényeg. De a sérülés egyértelmű volt, hogy valami össze nyomta.
De a jó indulatra nem hagytam volna majdnem 100 ezret, azért nem egy törvény védi a fogyasztót. -
őstag
pedig amikor átveszed az árukiadónál akkor is lehet kérni hogy bontsák ki, utána vissza is csomagolják neked
sajnos itt úgy gondolom a jóindualtukra vagy utalva...
nem tudom miylen biztosítást kötöttél, de lehet hogy az fizikai sérülésre nem is vonatkozikcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Toobee #20820 üzenetére
azzal hogy visszaveszik és visszatéritik az árat, telejsen rendben van a dolog, midnenütt előfordulhatnak hibák
az hogy neked ez nem opció azzal nem sokat lehet kezdeni
esetleg kérj egy iylan garancia biztosítást kedvezményesen, bár mosógépnél nem tartom jó ötletnekcryptot minden termékemért elfogadom
-
Toobee
veterán
Sziasztok!
Én is Media Markttal jönnék. Azért esett rájuk a választás, azon belül is egy adott gépre, mert csak ők adták 5 év garanciával. Egy KITCHENAID 5KSM7591XESM az áldozat. Rendben meg is érkezett, szuper cucc, viszont feltűnt, hogy nem töltötték ki a garanciajegyet, ezért írtam az ügyfélszolgálatnak, miután ellenőriztem, hogy a számlán nem szerepel a gép szériaszáma, sem a garancia hossza. Szóltam nekik, hogy kérnék szépen egy kitöltött garanciajegyet, illetve felhívtam a figyelmüket az 5 évre is, ugyanis a gépben lévő, de kitöltetlen jegy típusonként felsorolja, hogy mire mennyit vállal a gyártó, ami az enyém esetén 2 év.Itt jön a lényeg, ezt a választ kaptam tőlük:
Tisztelt xyKöszönjük türelmét!
Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy illetékes osztályunktól kapott információ szerint a rendelésben szereplő termék adatlapján beviteli hiba történt, a készüléket webáruházunk 24 hónap gyártó garanciával forgalmazza, nem pedig 60 hónappal.
A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!
Továbbá kérjük, a garanciajegy meglétét legyen kedves ellenőrizni még egyszer, mert a beszállítótól kapott információ szerint az minden esetben megtalálható a használati útmutatón belül.
Amennyiben a terméket a fentiek tudatában nem szeretné megtartani, úgy kérjük, legyen kedves és küldje vissza a nem kívánt termékeket webáruházunk raktárába, melynek címe:
Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft.
1239 Budapest, Ócsai út 7.A csomaghoz mellékelt levélben írja meg rendelési számát, valamint a visszaküldés okát, és azt, hogy másik terméket szeretne, vagy a befizetett összeg visszautalását szeretné (ebben az esetben szükséges elkérnünk a banki adatait).
Továbbá tájékoztatjuk, hogy hibás teljesítés esetén a postaköltséget utólag megtérítjük, melyhez kérjük, küldje el e-mailben a feladóvevény másolatát (akár lefényképezve), illetve azt a belföldi bankszámlaszámot, melyre a visszafizetést kéri, valamint a számla tulajdonosának és a számlát vezető pénzintézetnek a nevét.
Megértését, együttműködését köszönjük!
Továbbiakban is készséggel állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel:zy
A visszaküldés nem opció, ajándékról van szó, meg nem is akarok foglalkozni már ezzel, azt szeretném, ha vállalnák a szerződés rájuk eső részét, ugyanis visszaigazolták a 60 hónap garanciát, ezeket le is mentettem nekik természetesen. Most ezt a választ küldtem, érdekelne, hogy ki mit tenne még hozzá, hogy egyértelműsítsem nekik, nem a 25. Terike nénit kell most átbaszni.
Tisztelt zy,
Köszönöm a válaszát! Tisztában vagyok a lehetőségeimmel, jogaimmal. Nem csak a megrendelésben, de a visszaigazolásban is szerepel a 60 hónap garancia (az egyszerűség kedvéért csatoltam is), innentől kezdve pedig egészen más fogyasztóvédelmi szabályok vonatkoznak Önökre, idéznék innen: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/
"A vásárló és a webáruház közötti szerződés akkor jön létre,
ha a vásárló termék/szolgáltatás megrendelését követően
olyan visszaigazoló levelet kap, amely tükrözi a vállalkozás
egyértelmű szándékát a megrendelés elfogadására.
Vagyis, ha az e-mail tartalmazza a vevő nevét, címét, a
rendelés számát, a megrendelt termék/szolgáltatás díját és
az egyéb költségeket."
Természetesen kompromisszumkész vagyok, nem balhézni szeretnék. Átadott ajándékot nem fogok visszaküldeni Önöknek. Árleszállítást szeretnék kérni (15%-ot) vagy a visszaigazolásban megadott 5 év garanciát.Garanciapapír pedig volt a dobozban, csak éppen kitöltve nincs. Mivel a garanciának nem feltétele a garanciapapír, elég a számla is, ezért a kinyomtatott visszaigazolásukkal, illetve a számlával érvényes kell, hogy legyen. Ennek ellenére szeretnék kérni egy kitöltött jótállási jegyet. Szintén a fogyasztóvédelem oldaláról idéznék:
"Javasoljuk, hogy a jótállási jegyet mindig töltesse ki és érvényesíttesse az eladóval, a későbbi jogérvényesítési problémák elkerülése érdekében. Ugyanakkor a jótállási jegy szabálytalan kitöltése, vagy át nem adása miatt a fogyasztót - jogszabályi védettségből adódóan - joghátrány nem érheti. Jótállási jegy hiányában a számla bemutatásával érvényesítheti a kifogást."
Várom a megtisztelő válaszukat! Kérem írják meg, hogy az 5 évet szeretnék teljesíteni vagy az árleszállítást.
Köszönettel,
xy
ui.: még egy kis jogszabályi áttekintés:
Hibás teljesítés
A termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a vevő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Fontos szabály, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis, tehát érvénytelen az a kikötés, amely a vonatkozó törvényi fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Sziasztok!
Pénteken Media Markt üzletben black friday alatt vettünk egy mosógépet.
Itthon kibontva láttuk, hogy a termék durván meg van sérülve. Egyik oldala durván behorpadva másik oldalán "kimeneti" sérülés. De még az elején is van belülről kifelé levő kitüremkedések.
Személyesen én szállítottam a készüléket. Becsomagolva átvéve, mivel ha kibontom el se tudom vinni. Ma azaz szombaton sikerült felvinni a lakásba mivel mentem éjszakára dolgozni, addig kocsiban pihent a készülék.
Egyértelmű nem én okoztam rajta ilyen mértékű sérülést.
Kérdés!
Telefonálgassak a garancia ügyintézőknek hétfőn? Még +3 éves Silver nyavalyát is kötöttünk rá.
De az telefonos, távoli, mire kijönnek elfogynak a tiszta ruhák.
Holnap beb@szom a kocsiba és viszem úgy ahogy van vissza? Hangosan csapkodva az asztalt hogy adhattak el nekem ilyen terméket? Azonnali cserét reklamálva de lehet inkább a pénzt kérném vissza, és megyek másik boltba.Ez a probléma kivédhetetlennek tűnik nekem. Maximum ha fizetek házhozszállítást és lakásba való felhozatalt majd előttük bontom ki és csak úgy veszem át a terméket. De ha megtudom a szállítást akkor minek?
Tanácsokat szeretnék kérni!
Köszönöm! -
válasz Madgamer001 #20816 üzenetére
Jaja.
Nálam egér (13 ezres) kapcsoló gond volt (vétel után 1.5+ évvel) és futár vitte fel és utalták az árát vissza.◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Madgamer001
csendes tag
válasz MaxxDamage #20811 üzenetére
Örülök hogy korrektek voltak. Nekem azt írták küldjem el, vagyis nem küldenek futárt. Neked ingyen is vitték? Nálad mi volt a hiba?
-
Soma01
veterán
válasz LuckyL #20814 üzenetére
Igazad van. Valószínű, hogy nem veszem ezt innen meg. Plusz ott van az is, hogy nem egy ismert márka és fogalmam sincs milyen minőséget képvisel. A jótállás is csak 6 hónap.
Itt helyben (Debrecen) is árulják amúgy, pár ezressel drágábban. Megnézem az itteni kereskedőnél. Ezek szerint ha itthoni cégtől veszem, akkor jár az 1 év jótállás is. Így minden képpen jobban járok. -
őstag
válasz Soma01 #20813 üzenetére
új termékere 1 év jótállás, használatakra 6 hónap szavatosság ami kötelező
jótállást csak 10.000 ft bruttó vételár fölött kötelező adni
de cska ha maygar a céga szlovák szabályokat sajnos nem ismerem
midnenesetre azt is kalkuláld be hogyha elrmlik valami, kapásból vagy 4-5 ezer ft a visszaküldés szlovákiába
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Soma01
veterán
Meg tudnátok nézni nekem egy webáruházat? [link]
Szlovák cég és a kérdésemre válaszul azt írták, hogy a termékre 6 hónap garancia van. Lehet, hogy jótállásnak kellene nevezni, nem tudom. De nekem ez a 6 hónap kevésnek tűnik. 10.000 ft felett nem 1 év a kötelező jótállás? Vagy az számít valamit, hogy külföldi a cég? -
válasz Madgamer001 #20809 üzenetére
Nekem B-Tel az korrekt volt, bevizsgálták, felhívtak és tájékoztattak, aztán azt is mondták küldik a központi márkaszervizbe, közbe futár oda-vissza ingyen volt (200km+ távolságra tőlem) szóval korrektek voltak.
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz Madgamer001 #20809 üzenetére
hát értem én, de ha nem adod le, akkor sose derül ki
meghát gondolom hogy előfordulhat hogy tényleg a vásárló hibájacryptot minden termékemért elfogadom
-
Madgamer001
csendes tag
-
őstag
válasz Madgamer001 #20807 üzenetére
minek vásárolsz olyan helyről, ahol előre tudod hogy befognak csapni garanciális ügyintézésnél? ki tudhatná előre mi lesz a bevizsgálás eredménye?
nem is igazán értelek...cryptot minden termékemért elfogadom
-
Madgamer001
csendes tag
Sziasztok.
Van egy ulefone armor 6e telefonom, ip69k és mégis beázott..
B-tel től van. Írták küldjem be és bevizsgálják. Ha nem sérülés, hanem gyártási hiba, akkor elvileg garanciális.. De nem bízom bennük, sok más dologgal volt már problémám garanciális ügyben, igaz nem beázásos. Nem igazan bízom a szervizekben.
Csak nem tudják azt állítani majd hogy sérüléstől ázott be ha nem is, nincs megrepedve se semmi ilyen. Vagy azt mondják ütéstől vagy bármi, de ennek még azt is bírnia kell.. Tegyük fel szét szedik.. ráfogják hogy sérülés, szétszedik és már olyan se lesz mint most ..[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz valeno #20802 üzenetére
nehéz ügy, azt kellene eldönteni, hogy a 2 nap hordás belefér-e kipróbálás kategóriába
leginkább nem kellett volna utcán hordani, de ez a hajó elment
a kereskedő szemszögéből azt mondom nem, a saját szemszögemből ha vennék iylet aztmondanám igen
én visszaküldeném, menteném a levelezést és a visszaküldés nyomkövetését és ha nem adják vissza a pénzt akkor megpróbálnék bankkártya panasszal élni (már cska azért is mert rühellem az emagot)
vagy odaadnám családtagnak akinek jó a lábáracryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
abszolút az auchant kellene piszkálni, hiszen tőlük vetted
az egy hónap jelentős kellemetlenésg már egy hűtő esetében
de mivel eddig nem is tudtak a problémáról jó eséllyel ezért jelen pillanatban nem vagyok benne biztos hogy megalapozott lenne elállni a vásárlástólcryptot minden termékemért elfogadom
-
valeno
tag
Sziasztok
Nem tudom idevaló kérdés-e, de ha esetleg nem akkor ajánljatok légyszi másik topikot!
Rendeltem Emag-ról egy bakancsot, megjött, szép és jó de sajnos töri hátul az achilles-ínnál a lábamat, mert túl kemény a bőr. Két nap járkáltam benne városban, próbálgattam de nem lett jobb. Nyilván megtakarítom amennyire tudom, viszont mivel bőrről van szó látszódik a lábujjak vonalánál egy vonal, ahogy picit ,,betört" járás közben.Emag honlapján divat terméknél azt írja, hogy nem viselt állapotban lehet visszaküldeni.
Neten keresztül rendeltem, online fizettem kártyával, 11.05-én vettem át, tehát még benne vagyok a 14 napban. Vajon így ha visszaküldöm elfogadják és visszautalják a pénzt, vagy ez próba-szerencse? -
asdf_
veterán
válasz Mázli01 #20800 üzenetére
Ha bemesz a boltba, megveszed, akkor IJ kategoria, csak ha jofejek, akkor cserelik/adjak vissza a penzt, semmi nem kotelezi oket ra.
Ha online rendelted, akkor 14 napon belul a visszaut postajat vallalva visszakuldheted indok nelkul.
Ha meg nem vasaroltad meg, akkor pedig tessek korbenezni a gyarto weboldalan a meretek irant, meg mericskelni es nem a kiskert szivatni ilyenek miatt visszakuldott cuccal.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest