Hirdetés
- mihók: A tabletpiac helyzete 2ö25 tavaszán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- mefistofeles: Ezt csak úgy beteszem. Szerinem tanulságos....
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Apple Magic Mouse 2024 (MXK53ZM/A)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- droidic: Telekom router – fapados NAS tároló
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Haaaat. Szerintem, de hangsulyozottan szerintem (regen mennyivel konnyebb volt, amikor azt irta a jogszabaly, hogy a fogyasztonak okozott jelentos erdekserelem nelkul kell a javitast elvegezni, kulonben sima liba az elallas) ez azert most sem ugy van, hogy te elallsz, ok leszarjak es majd a bekelteto eldonti. Nekik alapban ehhez semmi kozuk, te kozlod az elallas indokait (kulon jo, ha az eltelt egy hetben tovabbra sem kerestek) es tenyet es kesz, ha nem fizetnek, akkor te pedig fizetesi meghagyas es talalkoztok a birosagon, szerintem legalabbis alapbol ez az ugymenet, mas kerdes, hogy gyorsabb es olcsobb a bekeltetoknel kezdeni. Mindenkepp elonyodre szolgal majd, hogy jovo het az utolso het karacsony elott, utana fu sem no ket hetig, tehat ha mondjuk holnap kimegy a szervizes, megallapitja a hibat, majd aszondja, hogy 3 het mulva jon az alkatresszel javitani, azzal te nem vagy kint a vizbol.
En lehet, hogy feltelefonalnam a fogyvedoket, hogy szerintuk 3(?) het cseszik rad a szerviz + ezutan a vasarlas helyen jelezve tovabbi egy het eltelte utan a nagy semmi van (mar amennyiben ez a helyzet es tenyleg nem jelentkeztek), akkor te jogosan allsz-e el szerintuk. Az a baj, hogy itt csak egy hete volt az eladonak, egy picit kevesbe kellett volna turelmesnek lenni az elejen. Ha szerintuk igen -ami, mint a NAV-nal is csak velemeny, nem jogi tanacsadas-, akkor allj el, kerd a hibas eszkoz elszallitasat, es meg gyorsban vegyel egyet, hogy karacsony elott megkapd. Esetleg lehet joarckodni, hogy ezt is az Euronics-ban, igy a visszafuvar nekik egyszerubb, mert csak helyet cserel a ket eszkoz. Ha nem tortent semmi, en valoszinuleg jovo szerda reggel boritanek asztalt, holnap meg nem. -
asdf_
veterán
Első körben menj be, jelezd, hogy a szerviz 3 hete szarik a fejedre, igy azonnal, soron kívüli javítást vagy cserét kérsz, amennyiben ez a jövő héten nem történik meg (nem a javítás megkezdése, hanem befejezte!) vagy amennyiben a javítás befejeztéig saját költségen nem biztosítanak kölcsönkészüléket, szerződésszegő magatartásuk miatt elállsz a szerződéstől. Én szerintem valahogy így mennék nek fenyegetőleg, bár már korábban megkerestem volna az Euronics-ot írásban.
PTK.2. Kellékszavatosság
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. -
asdf_
veterán
Az elado szervvel allsz jogi kapcsolatban, az a jotallasra kotelezett, igy ha a szerviznel sikertelen a dolog, akkor az Euronics-nal jelentkezel, ahol kotelezo adattartalmu jegyzokonyvet kotelesek felvenni, ebben kozold, hogy a szerviznek hetekkel elobb jelezted mar a problemat, de nem tettek semmit). Es ha eztan sem tortenik semmi, ok -ellentetben a szervizzel- szamonkerhetok.
(mas kerdes, hogy azzal, hogy pl. ket szervizes visz egy teljes megyet, az Euronics sem fog tudni mit kezdene, de ez mar nem a te problemad). Fogyvedhez csak azutan erdemes fordulni, hogy az Euronics-nal; is eredmenytelen a tortenet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ipad pro 12.9" 4. Gen (2020) Wifi+Cellular 128 GB - Használt
- Eladó Dell PowerEdge T110 II szerver Xeon E3-1230 v2, 16 GB RAM, 5 TB HDD + 360 GB SSD
- Samsung Galaxy A31 128GB dual fekete kártyafüggetlen hibátlan állapotú
- SAPPHIRE Radeon RX 7900 XT Pulse Gaming OC 20GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- Denon Home 150 vezeték nélküli hangszóró
- LG 27GQ50F-B - 27" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Samsung S23 128GB / normál állapotban / 12 hónap jótállásal
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest