- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon kezdőknek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #20996 üzenetére
Ha 12-én vetted át, akkor írj nekik, hogy tanuljanak meg számolni, mert 26-án járt le a 14 nap.
-
Attix82
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #20998 üzenetére
Átvétel napjától számít.
-
-
Attix82
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #20996 üzenetére
Nem 25. a 14. nap?
-
Ennyit az Aqua.hu 14 napos elállásról:
Dec 12-én online megrendelt és még aznap személyesen átvett termék.
Dec 26-án délután (direkt kiszámoltam a 14 napot és az utolsó nap) írtam nekik, hogy elállnék.
Ma ebéd után jön az email:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését.
Sajnos mivel nem jelezte ez 25.-ig ezért a terméktől már nem tud elállni.
További kellemes napot!"
-
Sziasztok:
Múlt héten Aqua webshopban vásárolt hibás terméket szeretném visszaküldeni, de sem emailre nem válaszolnak, se chatboxon, se facebookok, telefonon meg képtelenség húsvér emberrel beszélni, nem is értem...
Ilyenkor ez hogyan szokott kinézni? Sosem intéztem még ilyet.
Ha csak úgy vakon visszaküldöm valószínűleg nem fogják tudni hogy mi ez és miről van szó. Semmilyen visszáru papírt nem mellékeltek a csomaghoz, illetve számlát sem, garanciát sem (viszont ezeket emailben megkaptam).Szegedről küldeném vissza.
Köszi mindenkinek, aki tud bármi hasznosat mondani.
-
asdf_
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #20993 üzenetére
Jelezd nekik, hogy megsem allsz el, mert jogszabaly szerint az elallasrol valo ertesulestol (tehat nem a termek visszaerkezesetol) szamitva x napon belul vissza kell kuldeniiuk a penzt. (persze epeszu boltos a termek visszaerkezese elott nem kuldi vissza a penzt es leszarja, hogy ez jogszeru-e vagy sem, de hatha belefutsz abba az egyetlen jogkovetobe)
-
Sziasztok! Mi történik, ha írok a boltnak, hogy elállnék a vásárlástól, utána az üzletszabályzat szerint van 14 napom eljuttatni hozzájuk a terméket, és meggondolom magam, mégsem állok el, nem juttatom vissza? Simán mintha mi sem történt volna?
-
neil_mullen
aktív tag
Szaisztok!
A következő ügyben kérném a tanácsotokat: Vásároltam két kabátot az emagról, és sajnos mind a kettőt vissza kellett küldenem. Az első beérkezett, pénzt is megkaptam, viszont a másodikkal már nem volt ilyen sikeres. Ugyan a sms-t még megkaptam a beérkezésről (11.14), de többszöri telefonos beszélgetés (5 ha jól emlékszem) ellenére sem utalták még vissza az árát. Az ügyéntézők szerint valahol elakadt a csomag a raktárban, és minden egyes alkalommal írnak egy levelet az illetékesnek, és pár nap türelmet kérnek. Ti mit tanácsoltok, mit érdemes ezek után lépni?
-
Predator2
addikt
Helló
2019.11.30-án rendeltem egy VGA-t a Kazy computerstől, amit mind a mai napig nem kaptam meg, ellenben a hitegetéssel. Sajnos voltam akkora balek, hogy előre utaltam, mivel megbízható bolt és ajánlott cég pecséttel van/volt ellátva a bolt.
Az volna hozzátok a kérdésem, ha ma sem érkezik meg a rendelt termék, és kérvényezem a pénzem visszautalását, törvény szerint mennyi idejük van erre?
Illetve, ha kénytelen leszek hatóságokhoz fordulni, akkor azt csak a fogyasztó védelemnél tehetem meg, vagy ilyen esetben a rendőrségen is tehetek (netán kell) feljelentést?
Nógrád megyében lakom, Borsosberényben.
Melyik járási hivatalhoz kell mennem, hogy elindítsam az eljárást? A környező település járási hivatalaiban nem találtam fogyasztóvédelmi részleget.Köszönöm a segítséget előre is.
-
allein
addikt
Sziasztok. December 16. rendeltem egy TV készüléket amit tegnap, december 20. átvettem személyesen a MM-ban, taxival hoztam haza. Sajnos eléggé hamar kiderült, hogy az árához képest csalodás. Szeretnék infót, esetleg tanácsot kérni, nem tudom jól helyen érdeklődöm-e. Szeretnék elállni a vásárlástól és visszakérni az összeget. Akciósan 600.000 HUF volt az ára.
Ebben az esetben mi a teendőm, mi a folyamat menete? Nekem kell visszavinni a TV készüléket a MM-ba?
-
válasz
madmike #20980 üzenetére
hát nézd, nem nagyon van ötletem, olyan kicsi az összeg
nem tartozik a tárgyhoz, de nem tudom megállni, hogy leírjam, nagy butaságnak tartom használt gumit venni egy motorra, anélkül is elég veszélyes hobbi hogy kókány jóskától vásárolnék ki tudja miylen szutykot a gépre
még autóra sem, de motorra... -
madmike
őstag
válasz
LuckyL #20979 üzenetére
Persze, hogy beszéltem, utána fordultam hozzátok.
Amint megjöttek a gumik írtam neki, hogy ez messze van a hírdetésben szereplő 70-90%-tól.
Ezután azzal jött, hogy sok sport gumi az csak 5mm új korában. (ez viszont egy sport-túra gumi amiből egyik sem 6mm alatti újként). Viszont még ha 5mm lenne az új akkor sem éri el a 70%ot a 3,2, szóval ezzel is az igazamat erősítette.
Utána írtam neki, hogy vásárolja vissza, vagy 'B' verzióként felajánlottam, hogy térítsen vissza 10.000Ft-ot és felejtsük el egymást.
Erre jött azzal, hogy én csak le akarom Őt húzni.Többször előjött azzal, hogy küldött fotót a gumiról és azon pontosan látszott, hogy milyen mély a profil. Hát, ember legyen a talpán aki egy 180mm széles gumiról készült kép alapján megmondja, hogy a minta az 3 vagy 5mm-e. De mindegy is, mert a hírdetésben nem 40-50, hanem 70-90%ot írt és engem ez bosszant.
-
madmike
őstag
válasz
LuckyL #20977 üzenetére
nyilván nem megyek perre ennyi pénzért, csupán bosszant ha megpróbálnak bepalizni.
Nem csak a kép készítés helye amiből következik, hogy nem magánszemély. Vagyis lehet hogy az, viszont ez esetben illegális bontót üzemeltet. Jófogáson megnéztem miket hírdet még. Használt motorkerékpárok és bontott alkatrész hirdetések. több mint 100db.
-
ő nav-al szerette volna fenyegetni, ezért volt fontos hogy egyáltalán vállalkozó-e
de ez esetben simán magánszemélyként adott el egy használt tárgyat, az hogy a kép hol készült nem igazán számít(#20974) madmike
megbeszélni nem lehet vele hogy visszaküldöd? fizetési meghagyás jó lehet, ha tudod a pontos hivatalos lakcímét, másként le fog pattanni, illetve ha ellentmond akkor mehetsz perre 35 ezer ft -ért -
asdf_
veterán
válasz
madmike #20974 üzenetére
Tokmindegy, hogy vallalkozo-e vagy sem, ez igy siman egy PTK-s hibas teljesites, nem? Mehet neki a tertis level, hogy mi a szitu, es kersz egy valoban 70-90%-os szettet, avagy penz vissza. gumi vissza. Ha erre sem vevo, akkor meg kozjegyzonel fizetesi meghagyas (ha van e-szemelyid, meg olvasod, akkor online is intezheto, nem kell kozjegyzohoz menni)
A nagy kerdes persze, hogy tudni kene, hogy kit szolitunk fel fizetesre, nev, utca, hazszam.
-
madmike
őstag
válasz
LuckyL #20973 üzenetére
Egy pár motorgumit vettem. Ezek új ára 83.000ft.
A hírdetéseiben (több helyen hírdet) azt írja,hogy minden gumija legalább 70-90%-os profillal rendelkezik.
Az általam megvett gumik 1 évesek és kép alapján nem voltak gyanúsak. 35.000+szállítást fizettem értük utánvéttel.
A hátsó guminak az újkori mintamélysége 7.1mm, amit megvettem az 3.2. Ez elég messze van a 90, de még a 70%tól is. Az első gumi pedig nagyjából 60%-os.
Onnan gondolom, hogy vállalkozó,mert némelyik képen látszik,hogy gumisműhelyben készültek. -
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Neten keresztül vásároltam használtan valamit egy vállalkozótól aki a termékről számlát nem küldött.
A termék jóval használtabb állapotú volt, mint a leírásban szerepelt. Ilyenkor is jogom van elállni a vásárlástól és Ő köteles visszatéríteni a pénzt? Mivel nem azt kaptam amit rendeltem, a hozzám, illetve a visszaszállítás költségét neki kell állnia vagy azt mindenképp bukom? -
dethroner
veterán
És volna még egy kérdésem. Rendeltem egy webshopból 2 különböző dolgot egy csomagban. Átvettem, és utána jöttem rá hogy nincs szükségem az egyik tételre. 14 napon belül elállhatok a vásárlástól úgy, hogy csak a felesleges tételt küldeném vissza, a csomag másik fele maradna? Vagy a rendelt csomag csak egyben küldhető vissza, akkor is ha különböző tételekből áll?
-
dethroner
veterán
válasz
Superhun #20965 üzenetére
Szeretek úttörő lenni és szembe menni az árral
Először elbattyogok a helyi békéltető testülethez, van már velük jó tapasztalatom szintén lábbeli ügyben. Ott majd hátha mondanak okosat, meg írok a boltnak, amiben megkérem sorolja fel, kiknek fogadja el a szakvéleményét. Tudtommal a fogyasztóvédelemét kénytelen.
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
Hello!
Van egy cipőm amin ma észrevettem egy szakadást, és pont ma 2 éve vettemGyorsan visszavittem a boltba, ahol elfogadták hogy még pont beleférek a gari időbe, de most már nekem kell bizonyítanom az igazam. Azt mondták kérjek szakvéleményt olyan cipésztől, aki jogosult ilyesmit adni. Arra a kérdésemre hogy hol találok olyat akinek a véleményét elfogadják, azt mondta hogy van Pesten egy bevizsgálójuk, ők oda szokták felküldeni (én Pécsen lakok). A cipő és az ő elutasító véleményük nálam, hogy folytassam? Ha valaki kiállít nekem egy ilyen szakvéleményt, akkor gondolom ennek van ára. Ezt az árat nekem kell kifizetni? Mert akkor nem nagyon éri meg az utánjárást, nem volt 12K a cipő.
-
MCiklon
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy még októberben használtan vettem GSM-ben egy telefont. Erről a vásárlásól van adás-vételim. A GSM 1 hónap garit adott a telefonra, de ez most nem lényeg. Arra lennék kíváncsi, mivel elképzelhető hogy van a telefonra még gyártói garancia, én mint második(illetve a GSM után harmadik) tulaj tudom ezt a garanciát érvényesíteni? Ha esetleg igen, valahol utána tudok érdeklődni hogy pontosan van-e/mennyi van még a garanciából? Neten utánakeresve elvileg még 2021 januárig van, de nem nagyon hiszem hogy ez pontos lenne. -
válasz
Lackooo84 #20948 üzenetére
totálisan félreértelmezed
ha a bolt a pénzvisszatéritést választja, akkor ügy lezárva, el kell fogadniszerk: olvasd el a jótállásról szóló cikket a fogyvéd.hu-n
világosan benne van hogyha a cég nem vállalja a javítást vagy cserét akkor elállásnak van helye
ennyi
sehol nicns benne hogy kötelező neki javítani vagy cserélni, főleg iylen nincs leírva hogyha készleten van nincs készleten stb.
ezeket nem is értem honnan vetted? -
bigdady
nagyúr
Sziasztok
Vettem egy ip kamerát 1 hónapja az alzanál de bedöglött és garanciában kicserélték másfél hete, de ennek meg aksi baja van, ezért visszaküldtem hogy cseréljék vagy javítsák. Erre most jóváírást akarnak meg rendeljem újra (persze azóta felment az ára). Kötelesek cserélni vagy javítani? Mire tudok hivatkozni? Kosz -
asdf_
veterán
-
MaxxDamage
félisten
Hasznos lehet [link]
-
asdf_
veterán
Ha zarlatos az akksi akkor felrobban, ha cellazarlatos, akkor nem teljesit, mas kerdes, hogy 3.7V-os cuccnal nincs ertelme cellazarlatrol beszelni, leven az a cellafeszultseg es ha cellazarlatos, akkor semmi nem jonne (cellazarlatrol autoakksiknal van ertelme beszelni, ahol a 12V tobb cella sorosan kotesebol jon letre, es az egyik halala eseten a kapocsfeszultseg emiatt ugy leesik, hogy nem kepes uzemben tartani azokat az eszkozoket, amiket taplalna).
Egy telefon ezermillio ok miatt merulhet nagyon, egybol hibasnak kialtani doreseg szerintem, vagy tesztprogramo(ka)t kell nekiereszteni, hogy mi eszi az akksit (bar root nelkul mostanaban ez egyre nehezebb), vagy pedig maxira toltom, factory reset, SIM be, wifi ki, es lerakom az asztalra erintetlenul, es ranezek mondjuk 12 ora mulva (80% ala idaig nem eshet, ha van megfelelo terero es nem valtogat fixen cellak kozott), akkor meg kikapcsolom az automata kepernyozarat es ugy meg jopar orat mennie kellene tudni bekapcsolt kijelzovel. -
asdf_
veterán
Haaaat. Szerintem, de hangsulyozottan szerintem (regen mennyivel konnyebb volt, amikor azt irta a jogszabaly, hogy a fogyasztonak okozott jelentos erdekserelem nelkul kell a javitast elvegezni, kulonben sima liba az elallas) ez azert most sem ugy van, hogy te elallsz, ok leszarjak es majd a bekelteto eldonti. Nekik alapban ehhez semmi kozuk, te kozlod az elallas indokait (kulon jo, ha az eltelt egy hetben tovabbra sem kerestek) es tenyet es kesz, ha nem fizetnek, akkor te pedig fizetesi meghagyas es talalkoztok a birosagon, szerintem legalabbis alapbol ez az ugymenet, mas kerdes, hogy gyorsabb es olcsobb a bekeltetoknel kezdeni. Mindenkepp elonyodre szolgal majd, hogy jovo het az utolso het karacsony elott, utana fu sem no ket hetig, tehat ha mondjuk holnap kimegy a szervizes, megallapitja a hibat, majd aszondja, hogy 3 het mulva jon az alkatresszel javitani, azzal te nem vagy kint a vizbol.
En lehet, hogy feltelefonalnam a fogyvedoket, hogy szerintuk 3(?) het cseszik rad a szerviz + ezutan a vasarlas helyen jelezve tovabbi egy het eltelte utan a nagy semmi van (mar amennyiben ez a helyzet es tenyleg nem jelentkeztek), akkor te jogosan allsz-e el szerintuk. Az a baj, hogy itt csak egy hete volt az eladonak, egy picit kevesbe kellett volna turelmesnek lenni az elejen. Ha szerintuk igen -ami, mint a NAV-nal is csak velemeny, nem jogi tanacsadas-, akkor allj el, kerd a hibas eszkoz elszallitasat, es meg gyorsban vegyel egyet, hogy karacsony elott megkapd. Esetleg lehet joarckodni, hogy ezt is az Euronics-ban, igy a visszafuvar nekik egyszerubb, mert csak helyet cserel a ket eszkoz. Ha nem tortent semmi, en valoszinuleg jovo szerda reggel boritanek asztalt, holnap meg nem. -
MaxxDamage
félisten
válasz
Winzsolt #20935 üzenetére
Szia,
Még egy opció. /vagy-vagy/
Ha az alábbi opció nem válna be, akkor az Asus-al is vedd fel a kapcsolatot és SN szám alapján meg tudják mondani ki az importőr/nagykereskedelem, aki az országban értékesítette (Laptopszalon részére) és nagykerrel kell felvenned a kapcsolatot és vagy-vagy (más opció nincs)Eddig volt már pár nagykerrel/importőrrel dolgom és készségesen segítettek mindenben...
Egy próbát ez is megérhet!Tudok benne (esetleg) segíteni, ha gondolod írj PM-t.
-
válasz
Winzsolt #20935 üzenetére
Szia. Ezt nem teljesen értem. Megszűnt a pécsi laptopszalon? Milyen cég szerepel a számlán?
A cégjegyzék szerint a Laptopszalon Kft. székhelye 7624 Pécs, Ifjúság útja 11. Erre a címre küldted?EDIT: közben már rákerestem. Megszűnt a cég. A laptopszalon oldalán csak egy email szerepel, amire lehet írni ilyen ügyekben: laptopszalonkft.zaras@laptopszalon.hu
Próbáld meg, ha nem sikerülne, akkor marad az, amit LuckyL írt előttem. -
Winzsolt
aktív tag
Sziasztok!
• Termék gyártója és mivolta: ASUS RX580 videokártya
• Vásárlásának helye, időpontja: laptopszalon, Pécs. 2018 január
• Eladási ára: 95900ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e: Magánszemély
• Hiba jellege: nem ad képet
• Ha leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt: Ezen a héten kapták meg, de mégsem.
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele: nem tudom
• Ha használtan vetted, akkor azt is jelezd: használtan vettemValakinek van tapasztalata a Laptopszalon Pécsi üzletével?
kb 1 hónapja beszéltem velük telefonon, akkor még felvették, és azt mondták, hogy a küldjem el a hibás videokártyát a címükre. Első alkalommal nem vették át, vissza jött a csomag. Most másodikra sikerült átvenni, de minek?!
Felhívott valaki, hogy hiába ő van a címen, ő nem a laptopszalon kft mert egy másik cég felvásárolta és ő ezzel nem tud foglalkozni.
Még pár hónapja írtam az ASUS-nak ők azt mondták, hogy a kereskedelmi láncon keresztül tudom garanciáztatni, tehát ahol vásárolva lett.
Na most ha nincs meg a kereskedelmi láncakkor mi a teendő?
Köszi!
Kicsit a Mistral Computer-re emlékeztet ez a helyzet. -
t1
veterán
Sziasztok. Tegnap vásároltam egy Xiaomi Redmi Note 8 PRO 6/128GB verziót innen : [link]
A számlát cégre kértem.
Ma az első napi "használat" után azt tapasztaltam, hogy 12 óra alatt amiből kb 30perc lehetett amit használtam is a többi időben a kocsiban volt, 65-70%-ot merült a telefon vagyis nagy valószínűséggel nincs rendben az akkumulátora.
Milyen lehetőségeim vannak így a garancia / jótállás / elálással kapcsolatban, hogy céges vásárlás volt? -
RootRulez
félisten
Jön is a futár érte holnap vagy holnapután. Még belefért a gari, hogy ma jeleztem.
Huaweinél meg van ilyen háztól-házig dolog, hogy kikűldik a telóért a futárt, megszerelik és visszaküldik. Szal olajozottan fog menni minden
bucihost Tudom mire gondolsz, de mivel ebben a telóban az aksi nem kivehető, így bíztam abban, hogy a két év gari arra is vonatkozik és mint kiderült, igen.
-
bucihost
senior tag
válasz
#40993792 #20925 üzenetére
Nem azt írtam, hogy mindenkinél ez van.... hanem azt, hogy a legtöbb helyen. pl samsung:
„Kiterjesztett Samsung jótállás”:a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre
12 hónap teljes körű kötelező jótállást (alapjótállás) és további 12 hónap kiterjesztett
Samsung jótállást biztosít. A kiterjesztett Samsung jótállás alapján a jótállás kizárólag a
készülék kijavítására vonatkozik, továbbá az alapjótállási időt követően történő fődarab
csere esetén a jótállási igény elévülése nem kezdődik újra. Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra,
és a beépített akkumulátorra. [link] De ugyan ez az LG is, és még sorolhatnám... Talán a huawei az egyetlen a nagyok közül aki vállalja rá a 2 évet. -
RootRulez
félisten
Ezen túllendülhetünk, a készülékbe be van építve az akku és arra is érvényes a 2 éves gyártói garancia.
A kérdés itt inkább az, ha gari időn belül jeléznem a meghibásodást, akkor gari időn túl (pár nappal) még foglalkoznak-e vele garancián belül? Vagy a gari lejártáig bevinnem kéne, hiába jelzem feléjük a meghibásodást időben e-mailben?
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Van egy telefon, aminek rakoncátlankodik az akkumulátora. 2 év garancia volt rá, amiből még két nap van hátra. Viszont a szervizbe csak hétvégén tudom vinni.
A kérdésem, ha írásban jelzem nekik gari időn belül a problémám, akkor hétvégén még el tudnak-e járni garancián belül az ügyemben?Köszi: RR
-
agabe
addikt
Euronicsban nem volt képbe minden ügyintéző, de a vezetőjük igen.
Felvették a jegyzőkönyvet, és beszéltek róla, hogy próbálják gyorsítani a szervizelést, de más cégtől (akik nem ingyen javítanák) tudom, hogy egyetlen hűtőgép szervizes van akinek mindent el kellene látnia.
Így nem csodálom, hogy nem működik rendesen a szolgáltatás.Node ez engem nem érdekel (vagyis nem tudom tolerálni a nem megfelelő működést), és hűtő esetében az elvárható rendeltetésre való figyelemmel-megfelelő határidő az nem pár hét, sőt egy hét is sok.
Eddig még mindig nem hívtak szervizből időpontot egyeztetni.Ha odáig fajul, hogy elállok a szerződéstől (amit rögzítettünk a felvett jegyzőkönyvben a hét végéig történő kijavítási vagy csere dátummal ahogy tanácsoltad) akkor Euronicsnál jelezzem az elállási szándékomat, és kérjem vissza a pénzt?
Ahogy kivettem teljesíteni nem fognak egyből ha határidő letelik akár írhatok a vásárlók könyvébe, vagy mehetek fogyvédelemhez...békeltető testületet emlegettek. O.K. ott ha megítélik a visszatéritést akkor majd visszakapom a készülék árát, de nem tudom az meddig tart.
Addig vegyek másikat hűtőt (persze nem olyan márkát amit ugyanez a szerviz javít garanciában) ? Ha ezt meg is teszem nem tudom hova tenni a jelenlegi rosszat, kettő nem fér el amíg hajlandóak lesznek egyszer elvinni a mostanit, szóval megoldás persze van, csak olyan körülményesnek tűnik, hogy el sem hiszem ilyen történhet manapság. -
asdf_
veterán
En igazabol azt nem ertettem, hogy a javitatlan termeket miert akarta visszakapni? Egy csepp ertelmet sem latom, de aztan nem akartam en megfejteni a vilag minden titkat...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
cimbi186 #20916 üzenetére
Hát, ahhoz képest amilyen hozzáállásod volt ehhez az egészhez tényeg respect a cégnek. Még a jogszabályban is csak egy 15 napos törekvés van a javításokra, erre te már 14 nap után, ill. előbb ilyen balhét kicsapsz, ráadásul tudod, hogy messziről jön az alkatrész, nevetséges. Még ha egy hűtőszekrényről lenne szó, de egy szaros hangfal? Anélkül nem lehet élni igaz? És még le is írod, és hiszed, hogy te vagy az áldozat... Na ezért tart ez az ország, ott ahol.
(Bocs mindenkitől, de ez kikívánkozott...)
-
cimbi186
aktív tag
válasz
cimbi186 #20908 üzenetére
Csak hogy sikersztori is legyen!
Ma felkerestem a forgalmazót Invitone Kft. a panaszommal.
Rendkívül udvariasak és megértőek voltak.A panaszomat egy telefonhívással orvosolták!
Holnap átvehetem a hangfalamat!
Igazi vásárlónak éreztem magam!
Extraként még a beszerzés alatt lévő alkatrészt is meg fogom kapni tőlük!
Le a kalappal előttük. Max Respect! -
asdf_
veterán
válasz
Superhun #20913 üzenetére
Igen, de a meg nem nevezett, hulladekokat gyarto ceg -elteroen kb. az osszes versenytarsatol-, 1 ev garival arulja a termeketi. Tehat hacsak nem fizetett a plusz gariert, sanszosan az elso evben van. En is azt mondom amugy, hogy -ebben az esetben, amennyiben az elso evben vagyunk- le kell szarni a szervizt, vissza a vasarlas helyere, aztan kuzdjenek a szervizzel ok.
-
válasz
Hegyirabló #20911 üzenetére
dehogynem, a szervizzel te nem állsz semmiylen jogviszonyban, ott lehet követelésed, ahol vásároltad
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #20909 üzenetére
Hol vetted a terméket? Oda menj.
-
Sziasztok!
Véleményt, tanácsot szeretnék kérni Tőletek!
Van egy neves világcég, aki telefont/tabletet/laptopot/stb. gyárt. Ennek a cégnek van egy hivatalos, dedikált magyarországi szervizpartnere. Csakhogy ehhez a hivatalos szervizhez kizárólag online lehet időpontot kérni. Telefont természetesen nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak, ha személyesen mész, azt mondják, hogy kérjél online időpontot. Viszont a cég weboldalán nem lehet időpontot foglalni, mert fel sem ajánlja a lehetőséget, sem két nappal, sem egy héttel későbbre, semmikorra. Ezt a cégnél azzal magyarázzák, hogy nagyon leterheltek.
Azt szeretném kérdezni, hogy meg teheti ezt egy ilyen kijelölt, és hivatalos szerviz viselő?
Köszönöm a válaszokat! -
cimbi186
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, elég járatlan vagyok a témában.
November 23.-án leadtam a Cordon Electronicsban a Klipsch hangfalamat garanciális javításra.
Sajnos a vásárlás után 4-5 nappal vettük észre hogy az egyik hangfal magas hangsugárzója nem szól.
Ma bent jártam személyesen a leadás helyszínén és érdeklődtem a javítás állásáról annak várható befejezéséről,amire azt a választ kaptam,hogy az alkatrész beszerzés alatt van Amerikából kellett megrendelni nem tudják mikor jön meg nem tudják mikor lesz kész,semmit nem tudnak mondani.
No de most jön a csavar!!!Én erre közöltem,hogy semmi probléma ez a javítás számomra tovább nem tolerálható,elállok a garanciális javítási igényemtől ,kérem vissza a hangfalamat,nem kell megjavítani nem is kell becsomagolni és nincs is semmilyen más igényem,csak menjek már dolgomra.
És kedves barátaim, NEM ADTÁK VISSZA a hangfalamat,péntek délben kapacitás hiányára hivatkozva.Hiába mondtam,hogy én ráérek és szívesen el is megyek a műhelybe érte meg sem kell fogják,csak mutassák meg hol van.
Szó szót követett és most már ott tartunk hogy azzal fenyegetett az ügyintéző,hogy két hétig még nem is fogja visszaadni. Legközelebb kedden tudok érte menni és mondtam hogy hétfőre szerezzenek kapacitást és biztosítsák számomra a keddi átvételt.Találkozott már valaki ilyennel,hogy a jogos tulajdonát nem adják vissza?
Ha kedden falakba ütközöm hívhatok-e rendőrt a jogos tulajdonomhoz való hozzáférés korlátozása miatt?(vagy vágjam állba és akkor úgyis kijönnek hivatalból)
Vagy mit tudok tenni? -
asdf_
veterán
Első körben menj be, jelezd, hogy a szerviz 3 hete szarik a fejedre, igy azonnal, soron kívüli javítást vagy cserét kérsz, amennyiben ez a jövő héten nem történik meg (nem a javítás megkezdése, hanem befejezte!) vagy amennyiben a javítás befejeztéig saját költségen nem biztosítanak kölcsönkészüléket, szerződésszegő magatartásuk miatt elállsz a szerződéstől. Én szerintem valahogy így mennék nek fenyegetőleg, bár már korábban megkerestem volna az Euronics-ot írásban.
PTK.2. Kellékszavatosság
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. -
agabe
addikt
Ma tudok csak beszabadulni az Euronicsba.
Ott mennyi ido elteltevel kellene, hogy intezkedjenek hutogep eseteben ?
Konkretan 3 hete nincs hutonk, szervizcentert hivogatom leraznak, hogy majd szervizes hiv de semmi. Hiaba kerek barmit hiaba tartom a telefont akarmeddig csak ugyfelszolgalatossal lehet beszelni az meg csak igerget, belso emailt kuld es nem tud tobbet. -
asdf_
veterán
válasz
jaanoo89 #20902 üzenetére
Elso korben kapd vissza a Kaloatszegbol. Nappal menj erte, csinalj probakepet atvetel utan, OI share-rel kuldd at telefonra, tabletre, es nezd meg, Ha nem javult, akkor egybol a Ferenc korutra es mondod, hogy veluk allsz szerzodesben, a szerviz nem tette a dolgat, igy most rajtuk a sor. A 3. javitas utani cserekeres az csak nepmese. Viszont ha a Videopart egy betut is elter attol, ami a jogszabalyban van, akkor azert vedd elo oket (meg utolag a szervizt is)
-
flash-
veterán
Sziasztok
Emagnál hogy érvényesitsem a garanciat?(xiaomi mobil) Online futar résznel 2x elinditottam, semmi valasz, telefonon elerhetetlenek. Otlet? -
jaanoo89
aktív tag
Panasonic boltban (Ferenc-körút) vásároltam, így elsőre oda vittem vissza, csak ők mondták, hogy menjek a szervizbe vele, mert ők is oda küldenék, csak az hosszabb folyamat. Kalotaszegi szervizbe bevittem, ahol az első 2 alkalommal egy srác normálisan átvette, a mai ügyintéző volt csak paraszt.
Tehát ha ezután visszakapom, hogy szerintük ezzel nincs hiba / javították de mégse, akkor menjek vissza a Panasonic bolthoz és bízzam rájuk? Valahol régen úgy hallottam, hogy 3. javítás után igényelhetek cserét, amennyiben még létezik a termék. Ha ez igaz és ma is így van, akkor letesztelem újra és ha rossz, cserét követelnék.
Egyébként, de ez csak saját vélemény, az egész gariztatási folyamatuk fura nekem. Az Olympusnál van kiskönyv és oda írják, ha gond van, itt nincs. Egy számlával kell rohangálni, azt kérik be, adnak egy átvételi nyilatkozatot majd ha kész, vissza kapom a számlát és ennyi. Semmi nincs feltüntetve, hogy hányszor volt ott, mennyi időt töltött náluk, ugyanis azt hozzá kell adni a gari idejéhez. Én mindig lefotózom a papírt, hogy igazolni tudjam, hányszor voltam ott, illetve a számítógépben nekik is biztos meg van, de pl. sehol nem kaptam infót arról, hogy akkor az objektív gari ideje xy idővel megnőtt.
-
asdf_
veterán
válasz
jaanoo89 #20899 üzenetére
Ha fotosboltban vetted, akkor vigyed oda, akasszak ra barmilyen gepre, csinaljanak vele kepet ok maguk, es nezzek meg. Az elso evben ugyis rajtuk a bizonyitasi teher, tehat nekik kell kimenteniuk a segguket.
De a szerviz hozzaallasat sem ertem, nem neked kell bizonygatni hogy szar az obid, es plane nem neked kell tesztkepeket vinned, ott szinten kene lennie gepnek, amira rateszik, kepet csinalnak vele. Az a baj, hogy az ilyen szerivzek jellemzoen csak atveteli pontok, megy valahova egy europai szervizkozpontba a cucc az osszes orszagbol egy, max ket helyre, es gyakorlatilag csomagkoltseget buknak a dolgon, ha valamit foloslegesen utaztatnak, eseleg ezt tudom elkepzelni, hogy ezt nem akarjak bukni, es ezert ilyen fapocsuek. De tenyleg nem ertem az egeszet, napnal is vilagosabb, hogy alaposan decenteres a cucc, cserelni kene a francba. Melyik szerviz ez amugy, a Kalotaszeg vagy valami videki gyoker? Ugyan teljesen massal, fizetosben, de en voltam a Kalotaszegben anno, es normalisnak tuntek.A lenyeg az, hogy te nem a szervizzel, hanem a bolttal allsz kapcsolatban, igy hagyd ki a szervizt a francba a kovetkezo korbol, ha fotosboltbol vetted, ok ugysem vakok, es egyertelmu lesz nekik is, hogy ez szar, es kiverik a panabol a javitast/cseret. Ha a boltban igy sem jarsz sikerrel, akkor ott helyben mar irhatsz is a vasarlok konyvebe. Hogy tortent-e javulas, azt meg helyben is tudod ellenorizni, wifin atkuldod tabletre, telefonra az elkeszitett kepet, meg 2048 -ra meretezve is latszik, hogy ez nem koser (de akar vihetsz A4-es kinyomtatott tesztabrat is).
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest