Hirdetés
- bambano: Bambanő háza tája
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Csapszerelés segítség!
- GAI: Poor Volta...
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok! Van egy Dell Latitude 5490 2018.05 vettem. Ehez olyan 3 év garancia van, hogy felhívom a supportot és egy nap mulva házhoz jön a szervizes és megcsinálja a hibát. Bár nagyon szeret(t)em, de mostmár teljesen kivagyok tőle. Már a 4. alaplap van benne, 2. hangszóró, 2. ssd, 2. ram, illetve jelenleg a 2. kijelzője van, de útban van a 3., mert a sarokban foltos lett. Gyakorlatilag 3-4 havonta jön hozzám a szervíz, szinte semmi nem az eredeti a laptopban. Az előző javításnál előtt feltettem a Dell fórumban a kérdést, hogy nem tudok-e valami más lehetőséget (új gép, esetleg a pénz vissza), amire egy kedves kollégától azt a választ kaptam, hogy kérjem vissza a pénzemet, arra nagyobb esély van mint hogy kapjak egy újat. Hívtam is a folt miatt tegnap a supportot, jeleztem, hogy meguntam a szenvedést, szeretném visszakérni a pénzem. Háát az nem megy, mert csak akkor adja vissza a pénzem a dell, ha 28 napon belül 4x jött ki a szervíz, jött a válasz, de azért megkérdezi, küldjek képet. Küldtem képet, ma jött az email, hogy küldi a szervizest, mert egy hónapon belül nem volt szervizelve ezért csak javítani tudja. Akkor ezek szerint nincs más lehetőségem mint görgetni magamelőtt ezt a hulladék laptopot, addig amég le nem jár a garancia? Vagy (az amúgy nagyon készséges) supportos csaj, virágnyelven azt próbálta a tudtomra adni, hogyha ezután egy hónapon belül találok valami hibát, akkor már visszaadják a pénzem?
-
twelvvy
csendes tag
Köszönöm a válaszokat srácok!
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok!
Tavaly december végén vettem a MediaMarktban egy LG monitort. A monitor beadta a kulcsot sajnos, pár perc után magától elmegy a kép majd egy ilyen elektromos"zúgást" ad ki magaból, de háttérvilágítás van. Az 1 év garancia idén december végén jár le, viszont nem találom a garanciajegyet, de az eredeti számla megvan. Utánaolvasva, ha jól értelmezem, a számla is megfelel garancia érvényesítésére? Vagy a garanciajegy nélkül esélytelen?
Előre is köszi a választ!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Musk azt ígérte, hogy 24/7-ben dolgozik tovább a cégeinél
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Energiaital topic
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen videókártyát?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bambano: Bambanő háza tája
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X240 - i5-4300U/8GB/500GB
- Lenovo ThinkPad X250 - i5-5300U/8GB/500GB
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS MASTER RTX 3070 8GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- DeLL Precision 7550 workstation, Intel Core i7-11850H/32GB RAM/512GB SSD/NVIDIA T1200/15,6" FHDIPS
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- BESZÁMÍTÁS! AMD FX-8320 8 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest