Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok! Van egy Dell Latitude 5490 2018.05 vettem. Ehez olyan 3 év garancia van, hogy felhívom a supportot és egy nap mulva házhoz jön a szervizes és megcsinálja a hibát. Bár nagyon szeret(t)em, de mostmár teljesen kivagyok tőle. Már a 4. alaplap van benne, 2. hangszóró, 2. ssd, 2. ram, illetve jelenleg a 2. kijelzője van, de útban van a 3., mert a sarokban foltos lett. Gyakorlatilag 3-4 havonta jön hozzám a szervíz, szinte semmi nem az eredeti a laptopban. Az előző javításnál előtt feltettem a Dell fórumban a kérdést, hogy nem tudok-e valami más lehetőséget (új gép, esetleg a pénz vissza), amire egy kedves kollégától azt a választ kaptam, hogy kérjem vissza a pénzemet, arra nagyobb esély van mint hogy kapjak egy újat. Hívtam is a folt miatt tegnap a supportot, jeleztem, hogy meguntam a szenvedést, szeretném visszakérni a pénzem. Háát az nem megy, mert csak akkor adja vissza a pénzem a dell, ha 28 napon belül 4x jött ki a szervíz, jött a válasz, de azért megkérdezi, küldjek képet. Küldtem képet, ma jött az email, hogy küldi a szervizest, mert egy hónapon belül nem volt szervizelve ezért csak javítani tudja. Akkor ezek szerint nincs más lehetőségem mint görgetni magamelőtt ezt a hulladék laptopot, addig amég le nem jár a garancia? Vagy (az amúgy nagyon készséges) supportos csaj, virágnyelven azt próbálta a tudtomra adni, hogyha ezután egy hónapon belül találok valami hibát, akkor már visszaadják a pénzem?
[ Szerkesztve ]
-
twelvvy
csendes tag
Köszönöm a válaszokat srácok!
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok!
Tavaly december végén vettem a MediaMarktban egy LG monitort. A monitor beadta a kulcsot sajnos, pár perc után magától elmegy a kép majd egy ilyen elektromos"zúgást" ad ki magaból, de háttérvilágítás van. Az 1 év garancia idén december végén jár le, viszont nem találom a garanciajegyet, de az eredeti számla megvan. Utánaolvasva, ha jól értelmezem, a számla is megfelel garancia érvényesítésére? Vagy a garanciajegy nélkül esélytelen?
Előre is köszi a választ!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 32GB 3600MHz hűtőbordás DDR4 kit (2x16GB)! Számlával, garanciával! ÁRON ALUL! BONTATLAN!
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Új Lenovo L0Q Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% AMD Ryzen 7 8845HS 16/512 RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- ASUS TUF GAMING B760M-PLUS (DDR5) - Keveset futott - Garanciális
- NEXTLEVELRACING RACER Szimulátor állvány + Shifter mount
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest