Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17908) devil-k válasza asdf_ (#17830) üzenetére


devil-k
nagyúr

Az Extreme Digital válasza:

"A terméket valószínűleg valamilyen rendszerhiba miatt nem tudta regisztrálni, de az teljesen biztos, hogy a mi cégünk nem árul hamisítványt. Ennek okán, egészen biztos, hogy a termék amit vásárolt tőlünk eredeti, így a terméket nem áll módunkban kicserélni."

Tegnap megtettem a bejelentést a fogyasztóvédelemnél és a GVH-nál is.

- mozi bolondéria -

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.