Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16031) kisspepe válasza LuckyL (#16027) üzenetére


kisspepe
tag

Kíváncsi vagyok a véleményedre, miért nincs igazam?

Én megvettem azt a telefont, bizonyítékom van rá, hogy Magyar gyári garanciával kértem, és azt is ígértek. Oké, hogy lehet vitatkozni azon, hogy a kiterjesztett garanciánál ki a felelős, de lényegébe azzal, hogy ő kitöltötte a Samsung jótállási jegyet, vállalta a Samsung garanciapolitikáját.

Nem is problémázna rajta valószínűleg, ha azt adja amit kértem, mert ha hivatalos úton szerzi be, akkor nem lenne problémája a csereutalvánnyal, de mivel átvert és másodkézből való telefont adott el, mint az a Békéltetőtestületi meghallgatáson megtudtam, így ő nem tud mit kezdeni a csereutalvánnyal, és bukta a pénzt ha kifizeti.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.