A Mobil 1 marad a McLarennél, és ők nem is költenének annyit az F1-re. A Petronas névadó szponzorként jóval többet hajlandó fizetni, egyértelmű, hogy a Mercedes dobja az Exxon Mobil-t és hagyja a McLarennek, ahol az nem főszponzor.
www.HunnyF1.com
(#5501) hunnylander válasza Iron Funeral (#5498) üzenetére
A Mobil 1 marad a McLarennél, és ők nem is költenének annyit az F1-re. A Petronas névadó szponzorként jóval többet hajlandó fizetni, egyértelmű, hogy a Mercedes dobja az Exxon Mobil-t és hagyja a McLarennek, ahol az nem főszponzor.
www.HunnyF1.com
(#5502) Iron Funeral válasza hunnylander (#5501) üzenetére
Teljesen logikus amit írsz, csak kicsit el voltam tévedve a Mobil1 "hova tartozásával" kapcsolatban, de ahogy elolvastam amit írtál, hogy Exxon Mobil, egyből beugrott hogy nem is német a Mobil1
A RedBull meg boldog karácsonyt kíván
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
Mi van a 2es autóval?
(#5505) grabber válasza hunnylander (#5495) üzenetére
Mint már írtam ezt nem fogom tudni megemészteni.
Piros,mint Michael Schumacher a Ferrariban.Már óvodában is így tanították.
Valaki leírná,hogy ez a Mercedes/McLaren szétválás háttérügyileg mit jelent?
Hamilton/Button nem az lenne a logikus,hogy a Mercedes-nél legyen,mert alapból azt gondolnám jobb csapatnak vagy ez nem igaz?
Akkor meg McLaren elég erős lehet,hogy MS a polér menjen?
előre kár jósolgatni,de talán van valami sejtésetek.
MS-nek akárhogy alakul,azért illik Rosberget elvernie,mert Amennyivel nagyobb pilóta egy új kocsiban mindketten és a korát a lelkesedéssel kompenzálva nem szabad efelől kétséget hagynia.
voltak jó pillanatok az évben azé
[link]
BOCS HA VÓTMÁ!
Azért sztem messze a McLaren által használt KERS rendszer működött a legjobban, nagy kár érte.
Fisichella is panaszkodott a megváltozott féktávra amikor átült a Ferrari-ba, és féktávos előzés is Hamilton-nál volt leginkább KERS-s autók közül.
Kobayashi meg amit művelt Button-nal az apám...hát rendesen megcibálta a bajszát, aztán végül megetette ahogy kell.
[ Szerkesztve ]
"Valaki leírná,hogy ez a Mercedes/McLaren szétválás háttérügyileg mit jelent?
Hamilton/Button nem az lenne a logikus,hogy a Mercedes-nél legyen,mert alapból azt gondolnám jobb csapatnak vagy ez nem igaz?"
Annak, hogy vélhetően melyik csapat lesz jövőre erősebb, vagy gyengébb abszolút nincs jelentősége ilyen szempontból. Mivel két különálló csapatról van szó, a motoron kívül semmilyen kapcsolat sem lesz köztük.
A Mercedesnek a McLarenben 40 százalékos kisebbségi részesedése volt. Emiatt a Mercinek kisebb volt a beleszólása a csapatügyekbe, mint szerette volna, például már évek óta akartak egy német pilótát versenyeztetni, illetve a sikereik esetén a nyilvánosság sokkal inkább a Mekit ünnepelte, mint a Mercedest. Ezért a Brawn 75 százalékának felvásárlásával létrehozták a saját többségi tulajdonú gyáricsapatukat, ahova így már olyan pilótát szerződtetnek, amilyet csak akarnak, illetve egyéb ügyekben is övék a végső szó. Továbbá, ha nyernek valamit, az csak az övék, tisztán a Mercedes sikere. Egyébként a váláshoz vezető végső lökést az adta meg, hogy a McLaren a Mercedestől független, saját utcai sportautók építésébe kezdett, amikhez már a motort is maguk fejlesztik (ez azt is előre vetíti, hogy néhány éven belül saját F1-es motorral is elő fognak rukkolni).
Ezzel párhuzamosan megállapodtak a McLarenel, hogy a következő 2-3 évben a Meki fokozatosan visszavásárolja a 40 százaléknyi részvényét. A jövő évtől a motorokon kívül minden egyéb technikai, illetve pénzügyi támogatást megvonnak a McLarentől. Sőt 2012-től már a motort is csak pénzért kapja majd a McLaren.
Mivel konkurens csapatok lesznek, értelemszerűen sem adatokat, sem fejlesztéseket nem fognak megosztani egymással (legfeljebb a motorok miatt lesz egy mercis kapcsolattartó a McLaren boxban), ahogy a pilótákat sem. Hamiltonra éppen ezért nem tarthat igényt a Mercedes, mert ő a McLaren csapattal áll szerződésben.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
'95 után érdekes érzés lesz, hogy újra nem MS-nek fogok drukkolni
CSAK ALONSO!!!
Ezt így gondolom én is.
..annyi az eltérés hogy sztem a lökést a Honda-Brawn csapat hozta, ez egész egyszerűen kihagyhatatlan lehetőség volt a Mercedes-nek.
Annyira jó elrugaszkodási lehetőséget kaptak a pénzükért, amit csak sokkal több pénzért szerezhettek volna meg egyébként.
A McLaren-ben nem tudtak többségi tulajdont szerzni, ... Toyota, Renault...és a Bmw meg pláne nem adták volna el a csapatukat egy másik gyártónak, viszont így egy világbajnoki címet szerző F1-s csapatot tudtak felvásárolni szerződtethető versenyzőkkel (Rubinho és Button is opciós állapotban).
Nincsenek szponzori kötelezettségek se...gyakorlatilag annyira tiszta az autó mintha az idény elejétől erre készült volna a Brawn és a Mercedes.
...ami sztem nagyon is valószínű, sokáig nem értettem miért nem szereztek nagy szponzorokat, miért kötöttek a Virgin-nel is csak rövid távú szerződést...hiszen az első 7 futamon a legtöbbet képernyőn szereplő, leginkább hírezett csapatról van szó.
...hát nagyon is kézenfekvőnek tűnik, hogy a Mercedes már akkor bejelentkezett a csapatért..
(#5511) 7Heads Drago válasza hunnylander (#5495) üzenetére
Na apukám a lecke fel van adva a drukkereknek.
Vagy Ferrari, vagy Schumi?
Sose hittem volna hogy kell majd ilyen döntést hozni egyszer.
Ki fog itt a pole-ért menni? Mert túl sok a jelentkező érte.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
(#5512) 7Heads Drago válasza Oliverda (#5500) üzenetére
Szerintem a Ferrari igazi ízét Schumi-Brawn-Todt páros adta meg annak idején.
Na most itt kettő már adott.
És nekem az összeállás alapján úgy néz ki hogy nem a saját akaratukból mentek szét annak idején. Lehet hogy Monti keze volt benne...
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Jogos.
Ennek fényében had fogalmazzam át a korábbi mondatomat: A Végső lökést ahhoz, hogy komolyan kezdjenek új csapat alapításán gondolkodni az adta, hogy...
... és ekkor jött a Brawn (ex Honda) főnixmadár szerű szárnyalása.
(#5512) 7Heads Drago
Eszerint valóban Monti keze volt a dologban, illetve a Monti és Todt között feszülő ellentétek.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
(#5514) 7Heads Drago válasza attisx (#5513) üzenetére
Brawn: Ilyen embert elüldöz a Ferrari? 1 fontos csapatból csinál 245 millió dollárosat....
Nagy koponya. Idénre is kitalál biztos valami érdekeset majd.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Hivatalos: Michael Schumacher aláírt a Mercedeshez
The return of the silver baron.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Juhéjjjjj! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigen!
Ezazezazezazezaz!
2007-05-06 óta itt!
Hiába szurkolok a Ferrarinak, ha nem Schumi lesz az élen nem lesz teljes az örömöm. Mamma mia, nehéz lesz a jövő év. Asszem ki kell nevelnem egy kellemes kis skizofréniát.
[ Szerkesztve ]
"you are a monkey poo-poo"
Isten hozott vissza, Bajnok!
https://www.coreinfinity.tech
Rosberg papa biztos nagyon örül a hírnek. Éppen azért nem a McLaren-hez vitte a csemetéjét mert félt attól hogy Hamilton-t majd előnyben fogják részesíteni erre tessék.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Boldog nem vagyok, de kíváncsi mindenképp, hogy mire lesz képes "új" csapatban, új autóval.
RB:
Nagyon szerettük volna, hogy Jenson (Button) nálunk maradjon, de menni akart. Ez az ő döntése, és elfogadtuk, ugyanakkor nagyon sajnáltuk. Mindent megtettünk, de nem sikerült. Nem sokkal ezután kezdtem el beszélgetni Michael-el az esetleges visszatérésről.
Tehát ha RAI korábban aláírt volna a McLaren-hez akkor valszeg nem jött volna összes a big comeback.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5523) DeckardCain válasza decibel (#5518) üzenetére
Számomra igen könnyű a döntés(96 óta vagyok MS drukker), mivel ez a Ferrari már nem az a Ferrari ami volt 2006-ban.
Nem kellett volna ennyi olaszt meghatározó pozíciókba engedni, elég ha csak Stefano Domenicali-ra gondolok, rossz volt nézni milyen döntéseket hoztak idén. Kíváncsi leszek, hogy fogják tudni kezelni Alonso-t. Nem kell félteni Alonso-t sem, emlékszem a 2007 idény előtt is ment a PR duma, hogy a McLaren a gyerekkori álmom, aztán meg lehet nézni mi történt 2007-ben
Egyébként nagyon remélem, hogy a Brawn-Sumi páros újra bizonyítani fog.
(#5524) venember83 válasza Oliverda (#5522) üzenetére
Majd ha ló legel a sírján, akkor hiszek Rossnak, vagy Lucának, vagy bármely F1-es szereplőnek. Schumacher valószínűleg jönni akart év vége óta, aztán biztos felhívta kedvenc mérnökét, innen meg már tiszta ügy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5526) papi77 válasza DeckardCain (#5523) üzenetére
Háát nem lesz könnyű neki! Kíváncsian várom,h mire megy a 41 évével a sok fiatal tehetség közt...
Az első: NOKIA 1611
(#5527) Iron Funeral válasza Oliverda (#5516) üzenetére
Zsíííííííír, bár ez a "silver baron" most még furcsán hat, de úgy érzem hamar meg fogom szokni
Akkor kezdhetem húzkodni a falra a strigulákat, mire elkezdődik a szezon
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
asszem mostgyökeresen megváltozott a véleményem MS-ról.
nem néztem volna ki belőle.
gondolom azért számított sokat h már ismerik egymást a főnökkel.
Én mint nagy anti sumis is megörültem a hírnek.Jó lesz látni mit tudd a fiatalokkal kezdeni.Kezdődhetne már az idény...
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Többhónapos hisztéria Schumacher körül
Michael Schumacher a 2006-os szezon végén vonult vissza a Forma-1-ből, ás bár azt követően jó ideig nem merült fel komolyabban a visszatérése, az idén kényszerből kis híján mégis visszaült a Ferrariba, most pedig hetek óta a Mercedes GP-vel hozták összefüggésbe.
Július 29. - Felipe Massa mogyoródi balesetét követően a Ferrarinál mindenki ösztönösen Schumacherre gondolt, mint legmegfelelőbb helyettesre. A 40 éves klasszis néhány nap gondolkodás után elvállata a feladatot.
Július 31. - Schumacher tesztelhette az F2007-est (a Ferrari 2007-es F1-es versenyautóját), a mugellói tesztpályán 67 kört tett meg.
Augusztus 11. - Egyre több találgatás látott napvilágot azzal kapcsolatban, hogy Schumacher motorbalesetben megsérülő nyaka nem bírja az F1-es terhelést, és ez végül be is igazolódott: a német szupersztár bejelentette, hogy egészségi állapota nem teszi lehetővé azt, hogy újra a Forma-1-ben versenyezzen.
Szeptember - A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo többször hangoztatta, hogy szerinte a nagy csapatoknak három autót kellene indítaniuk a Forma-1-ben. A vörösök vezetője Schumachernek adná a harmadik Ferrarit. Erre azonban nem kerülhet sor, a javaslat ugyanis csak javaslat maradt.
Szeptember 11. - Schumacher 2012-ig meghosszabbította tanácsadói szerződését a Ferrarinál.
November 16. - A Mercedes elhagyta a McLarent, és többségi részesedést vásárolt a Brawn GP-ben, aminek köszönhetően a 2010-es bajnokságban már gyári Mercedes csapatként állnak rajthoz.
November 18. - Jenson Button aláírt a McLaren-Mercedes csapathoz.
November közepétől felerősödtek azok a pletykák, melyek szerint a Mercedes GP-nél visszatér a Forma-1-be a hétszeres világbajnok. Az érintettek nem is cáfolták és nem is erősítették meg a hírt, a pletykaáradat pedig egyre jobban felduzzadt.
November 23. - A Mercedes GP leigazolta Nico Rosberget, de a vezetőség nem nevezte meg a csapattársát, életben tartva ezzel a schumacheres találgatásokat.
December 12. - A Bild szerint Schumacher egy évre aláír a Mercedeshez, tehát 2010-ben visszatér.
December 14. - A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo egyik interjújában bejelentette, hogy nem akadályozzák meg Schumachert a versenyzéshez való visszatérésben.
December 18. - Di Montezemolo telefonon beszélt Schumacherrel, aki elmondta neki, hogy "nagyon-nagyon-nagyon nagy az esélye a visszatérésre".
December 22. - A Bild kedden késő este közzétette, hogy a szerződés megköttetett: Schumacher egy évre aláírt a Mercedeshez, és így három év szünet után visszatér a Forma-1-be.
Mondjuk én már várom azt a hírt mi szerint júliusban nem is volt probléma a nyakával...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Hova kerül így a Nick?
"you are a monkey poo-poo"
Sokan vannak most így, nem csak Te!
Én szurkolok a Ferrari-nak (Massa) és Schuminak is akármilyen autóban ül, de nem feledhetem el hogy az egyik kedvenc autómárkám a Mercedes, és így hogy gyári csapat, muszáj nekik is szurkolnom
(#5535) IRON STORM válasza Oliverda (#5516) üzenetére
A legjobbb hír a mai napon yeeeeeeeeeee
Csak a TDi!
Ha még Kimi beült volna Hami mellé a mergába, akkor teljes lenne a jövő szezon
/人◕ ‿‿ ◕人\
Nagyon király Örömmel hallgatom ahogy a Király visszatér!
A mercinél Dream Team alakult, a Brawn-nál meg ALL STAR csapat
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
alonso pedig megveri majd mindegyikőjüket.
"silver baron" bazzeg de szar kimondani,furcsa na nembaj a lényeg hogy visszatért a MESTER ,végreeeeeeeeeee
Valsz kicsit összekeverte a csapatneveket...
https://www.coreinfinity.tech
ÉLJEN!
A legjobb német a legjobb némettel!
A sok kis pénzes f@szjancsi hülye gyerek versenyző majd most megtanulja.
Schumi kari ajija szurkolói részére
U.i remélem ellátja maszatka meg hami baját, nem kicsit, nagyon
(#5544) venember83 válasza macikos (#5542) üzenetére
Hát, ha neked ez a Honda-Brawn-Mercedes konstelláció német, akkor sok hozzáfűznivalóm nincs is.
(#5545) macikos válasza venember83 (#5544) üzenetére
Persze, meg azért se német, mert Schumi evian vízet iszik, meg coca cola-t, a zoknija nike, stb... ilyenekben ne menjünk már bele...
A lényeg, hogy talán most újra fogom nézni a Forma-1-et, ugyanis 2006 de főleg 2007 óta azt se tudom, hogy kik indulnak... szóval kb. ennyire érdekelt az utóbbi időben.
Pontosan. Alonso alázni fog
(#5547) Incubus válasza IRON STORM (#5535) üzenetére
Csatlakozom én is!
Megnéztem a 2006-os futamot.Még sem az volt az utolsó
De közben kitaláltam,veszek piros szemüveget,így könnyebb lesz megemészteni