Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5151) Csabee. válasza tibi666 (#5150) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Előzés a lényeg :)

Üdv: Csabee.

(#5152) Oliverda


Oliverda
félisten

Január végén Valenciában lesz a közös autóbemutató

Ezt a marhaságot. Most mennyit spórolnak ahhoz képest mintha egy tesztnap reggelén kitolták volna a garázs elé az autót? Ezzel persze megint a kis csapatok szívnak mert nyilván jóval kevesebb figyelem jut majd rájuk...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5153) #70869248 válasza tibi666 (#5150) üzenetére


#70869248
törölt tag

Az előzés témája jóval összetettebb (szvsz) annál, hogy az autó külsejét változtatva megoldódjon.
Segít valamit valszeg...és sok változtatás jó irányba mozdította el ezt a problémát.
De sztem most egy ideig jó irányba fog változni ez a versenyág....bár nyugodtan visszatérhetnének a 'klasszikusabb' kinézethez.
slick, nincs tankolás->qual, alacsonyabb költségvetés..sok elektronika kihajítása.
Már csak a televíziós pénzek osztásának kellene megváltoznia..de ezt sajnos jó alaposan elqrták.
..na meg persze a pontozást is át kellene gyúrni..meg van pár dolog, de semmi nincs annyira végletesen elcseszve mint a tvpénzek.

[ Szerkesztve ]

(#5154) JJános válasza tibi666 (#5150) üzenetére


JJános
addikt

Te a másik oldalát látod. Én azt, hogy jól ment, jól qualifikált, és előzéseket hajrorr végre, ami ugye elég kevés van. Az előzés adja az autósport sava-borsát.
Aki ilyet tud, az nagyon hamar befut. Mert ugye mi kell az előzéshez?
Kell gyorsaság, bátorság, biztos kéz........és sok minden.

2007-05-06 óta itt!

(#5155) hunnylander


hunnylander
őstag

Ha valaki unatkozna; Startoljanak a tankerek!

www.HunnyF1.com

(#5156) hunnylander válasza hunnylander (#5155) üzenetére


hunnylander
őstag

Hozzáadtam egy szavazópanelt.

www.HunnyF1.com

(#5157) JJános


JJános
addikt

Tapasztalt pilóta, és volt világbajnoké a merci egyik ülése. Hmmmm. Jó lenne Sumi, de akár Hakkinen is lehet, vagy ......... [forrás]

Uborkaszezon?

2007-05-06 óta itt!

(#5158) P00By válasza JJános (#5157) üzenetére


P00By
nagyúr

(#5159) sekli válasza hunnylander (#5155) üzenetére


sekli
addikt

tetszett az írásod!

A tankolás legfőbb okainál írtad, hogy költséges veszélyes, és nem előznek miatta...
Veszélyesnek veszélyes, de simán meg lehetne oldani valami elektronikával, hogy ne tudjon elindulni addig, most meg a nagyobb kapkodás miatt lehet, hogy többeknek esik majd le úgy a kereke, mint Alonsonak. De miért olyan költséges?

(#5160) venember83 válasza P00By (#5158) üzenetére


venember83
nagyúr

Azt is elhatározta, hogy a Ferraritól fog visszavonulni. Kíváncsi vagyok, mennyire fog ezen elhatározása mellett kitartani.

(#5161) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Az F1-es pilóták szerint is Ayrton Senna a legjobb

9. Fernando Alonso
17. Lewis Hamilton
22. Kimi Räikkönen
26. Sebastian Vettel
30. Jenson Button

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#5162) hunnylander válasza sekli (#5159) üzenetére


hunnylander
őstag

Most hirtelenjében nem találom a forrásinfót (emlékeim szerint egy pénteki sajtótájékoztató anyagában olvastam, ahol gyakorta a csapatok vezetői és szakemberei a résztvevők), ezért nem emlékszem, hogy autónként vagy csapatonként minimum két szett tankolóberendezés kerül szállításra. Az egész [futam alatti] tankolás-mizériát költségesnek mondták, a szállítási költségek, az eszközök karbantartása és folyamatos biztonsági ellenőrzése és hitelesítése miatt, továbbá megemlítették, hogy az eszközök java része a kiöregedés határán van, és le kellene cserélni. A veszélyessége szerintem kiiktathatatlan. Persze közbevághatnák egyesek, hogy most is meg kell valahogyan tankolni az autókat. Ez igaz, de az eltérő szituáció miatt, a versenyhelyzetből való kivétel miatt, sokkal egyszerűbb, kényelmesebb és olcsóbb módon oldhatják ezt meg.

(#5161) !Overdose!: Itt a forrás. Én is csináltam belőle hírecskét, hamarabb, mint az F1Hírek. :B

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#5163) !Overdose!


!Overdose!
őstag

2010-től 25 pontot is érhet a futamgyőzelem az F1-ben

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#5164) DopeBob válasza !Overdose! (#5163) üzenetére


DopeBob
addikt

:)

Szerintem jó lesz, nagyobb értéke lesz a dobogós helyezésnek. Remélem megvalósítják

MZ/X

(#5165) sekli válasza hunnylander (#5162) üzenetére


sekli
addikt

és ha egy elektronika nem hagyná elindulni a kocsit, amíg rajtavan a cső? hiába nyomná a gázpedált, nem indulna el a kocsi...

(#5166) Oliverda válasza !Overdose! (#5163) üzenetére


Oliverda
félisten

Remélem nem fogadják el. Elértéktelenednének a pontok.

94-ben még csak az első 6 kapott pontot 10-6-4-3-2-1 arányban és akkor is 26 autó volt.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5167) Csabee. válasza Oliverda (#5166) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Nekem az a pontozás tetszett jobban! Viszont ha a 25pontra áttérnek akkor olyan lesz mint a motorversenyben!

Üdv: Csabee.

(#5168) JJános válasza P00By (#5158) üzenetére


JJános
addikt

Hát igen. Így maradt Hakkinen, Villeneuve, Sumi.
Márpedig ők azt hangsúlyozzák, hogy egy volt VB ül be az autójukba.

2007-05-06 óta itt!

(#5169) hunnylander válasza Oliverda (#5166) üzenetére


hunnylander
őstag

Nekem csak a 7. hely nem tetszik, 4 pontra értékelném.

Elemzés: 25-20-15-10- …

Ez csak egy értékelési spektrum-kiterjesztés 8-ról 10-re. Az arányrendszere a leglényegesebb helyekért ugyanaz, a 3. és 4. helyek között még javít is jó irányba. Nem lesz probléma, ha elfogadják.

www.HunnyF1.com

(#5170) brownus


brownus
veterán

durva egy kép:

(#5171) SzalaiG válasza !Overdose! (#5161) üzenetére


SzalaiG
addikt

Szerintem is. :K

(#5172) hunnylander válasza brownus (#5170) üzenetére


hunnylander
őstag

Azt nem tudod, hogy melyik futam és ki a szerencsétlen versenyző?

www.HunnyF1.com

(#5173) tibi666 válasza JJános (#5168) üzenetére


tibi666
senior tag

te, én ezt nem tudom miből sikerült levonnod, mert az általad linkelt cikkben erről szó nincsen.

(#5174) Oliverda válasza hunnylander (#5169) üzenetére


Oliverda
félisten

Ennyi erővel akkor adjanak mindenkinek pontot aki célba ér. 5 pont az első három között pedig már baromi sok. Elvileg nem hülye emberek ülnek a WMSC-ben de úgy látom néha tényleg hajlamosan elfelejtkezni a korábbi döntéseik okairól. Most éppen arról hogy miért olyan a pontrendszer mint amilyen. Ha már mindenáron ki akarják terjeszteni a 10. helyig (ami ugyan nem tudom hogy miért lenne jó) akkor legalább 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1 arányban csinálnák.

Érdemes újraszámolni hogy mi lett volna idén ezzel a 25 pontos rendszerrel... Még az a minimális kis izgalom sem lett volna.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5175) brownus válasza hunnylander (#5172) üzenetére


brownus
veterán

nem, yimmyayo-nál találtam a képet

(#5176) Oliverda


Oliverda
félisten

Al Jazeera Sport - New Williams F1 team

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5177) SzalaiG válasza hunnylander (#5169) üzenetére


SzalaiG
addikt

Jó érvelés. Remélem elfogadják a csapatok. Igazságosabb lenne így! :K

(#5178) JJános válasza tibi666 (#5173) üzenetére


JJános
addikt

Soha senki nem mondta még neked, hogy értetlen vagy? Nem baj, Kekec.
Ha volt VB lesz a merci egyik pilótájuk, akkor te szerinted kik jöhetnek szóba?

2007-05-06 óta itt!

(#5179) tibi666 válasza JJános (#5178) üzenetére


tibi666
senior tag

én vagyok az értetlen, mikor te írod le harmadjára, hogy volt vb lesz a merci pilótája, holott erről szó sem esik az általad linkelt cikkben, olvasd már el figyelmesen, hogy mit írtak bazzeg.

(#5181) #70869248 válasza Oliverda (#5174) üzenetére


#70869248
törölt tag

A jelenlegi pontrendszer nem jó...eddig sem volt az, de most pláne nem illeszkedik be az FIA által kijelölt irányba.
Itt most volt egy elnökváltás, de ez nem személytől függ szvsz, a 'kiscsapatok' bejövetele jó, és nem mellesleg szükséges is.
De semmi használható rangsorolásra nem számíthatnak, ha a Mercedes-McLaren-Ferrari versenyzőpárosait nézzük, és nem megfeledkezve a Red Bull-ról (valszeg marad a Reanult motor), valamint a várhatóan legerősebb Cosworth-s Williams-ről..

Kell versengést és sikerélményeket vinni a (várhatóan) hátrébb szoruló, de fontos érkezők közé, kellenének a pontok.

(#5182) SzalaiG


SzalaiG
addikt

Senna minden idők legjobb F1-pilótája :K

[link]

[ Szerkesztve ]

(#5183) !Overdose! válasza SzalaiG (#5182) üzenetére


!Overdose!
őstag

#5161 :U

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#5184) Oliverda válasza #70869248 (#5181) üzenetére


Oliverda
félisten

Ja, erre mondtam hogy akkor adjanak mindenkinek pontot meg egy kazal pénzt aki célba ér és akkor mindenki kényelmesen ülhet a babérjain. :) Ezzel legalább gyorsabban elérnék az előbbiek természteres velejáróját vagyis a pontok elértéktelenedését. Konkrétan azt hogy nem sok mindenkit fog meghatni 1-1 pont a középmezőnyben és annak végén.

Pedig itt még 10-6-4-3-2-1 volt felállás...

A Force India pl tavaly egy pontot sem szerzett és mégsem dőlt össze a világ. Idén már összejött nekik mert keményen megdolgoztak érte. Én nem adnék egy darab pontot sem az újonc csapatoknak ameddig nem mutatnak fel valamit. Emlékszek amikor 97'-ben Damon Hill-nek 8 verseny után sikerült összekaparnia az első pontját Silverstone-ban és úgy örült neki mintha versenyt nyert volna. Na hasonlók nem lesznek ha tovább bővítik a pontszerző helyezések számát. Ez az egész ostoba pontozási rendszer nem illene a F1-hez. Nagyon remélem hogy nem fogják elfogadni.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5185) #70869248 válasza Oliverda (#5184) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem erről van szó, amúgy sem hiszem hogy végletekben kellene keresni a megoldást.
A -csak az élmezőny kap- és a -mindenki kap- között van még más megoldás is...

A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza.
Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség, ...jövőre meg amikor a két világbajnoki csapat megint jó lesz akkor meg majd megint nem dolgozott jól a Force India??!

(#5186) attisx válasza hunnylander (#5169) üzenetére


attisx
addikt

Remélem, hogy ez csak valami félreértés/ elgépelés lehet. Mert így kicsit logikátlan a dolog. Kizárt, hogy arányaiban jobban értékeljék a 7. a 8.-hoz képest, mint a 6. a 7.-hez viszonyítva.

25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-1) 5 (-2) 3 (-1) 2 (-1) 1

Szerintem is úgy lenne logikus, ahogy te írod.

25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-2) 4 (-1) 3 (-1) 2 (-1) 1

Egyébként szerintem is rendben van, legalábbis jobb mintha éremrendszer lenne. Így legalább lesz értéke a győzelemnek, illetve a dobogós helyekért is foggal körömmel kell majd küzdeni. Így egy VB esélyes nem engedheti meg magának, hogy a 3.-4. helyen biztonsági autókázzon.

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#5187) Oliverda válasza #70869248 (#5185) üzenetére


Oliverda
félisten

"A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza."

Hmm?

Te nézted idén a futamokat? Mert ebből nekem az jön le nem igazán.

"Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség"

Márpedig aero-ban jobb lett az autójuk mint a McLaren vagy a Ferrari. Ez tény. Ráadásul ők még a diffúzor botrányból is kimaradtak. Ott volt Spa vagy Monza. Esetleg nézd meg újra azokat a versenyeket.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5188) JJános válasza attisx (#5186) üzenetére


JJános
addikt

:C :C :C

Nekem is a másik verzió látszik igazságosnak. Hunny légyszi juttasd el nekik!

2007-05-06 óta itt!

(#5189) #70869248 válasza Oliverda (#5187) üzenetére


#70869248
törölt tag

Pedig ez a helyzet....és majd jövőre megbeszélhetjük hogy mennyire jól dolgozik a Force India a McLaren-nel és a Ferrari-val szemben. :)
Ez az év egy különleges év volt, több dolog összjátéka...aminek az egyik főszereplője a tesztilalom és a kiindulási helyzet...a többi részlet most felesleges.

...és ezzel nem a Force India-t akarom kicsinyíteni...mert remek munkát végeztek.
De a McLaren-Ferrari tapasztalataival, szakember és tudás hátterével, a világbajnok versenyzőivel..stb jobb munkára képes...ezt a McLaren, aki fektetett energiát az idei évbe, be is bizonyította.

(#5190) Nowhereman válasza Oliverda (#5184) üzenetére


Nowhereman
őstag

Ha még egy évtizedet mennél vissza, akkor még több csapat lenne a listán. Akkor még előselejtezők is voltak, és ne tud meg, hogy az underdog csapatoknak mit jelentett, ha egy versenyen feljutottak a rajtrácsra/igen, olyan hatalmas örömet/. Pedig ez jövőre mindenkinek alanyi jogon járni fog...

Utánam a kondenzcsik!

(#5191) Plutor


Plutor
aktív tag

(#5192) Nowhereman válasza SzalaiG (#5182) üzenetére


Nowhereman
őstag

:)) - egy pilóta, aki elől a mostohagyerek másodpilóta lenyúlta bajnokságot. nem is nagyon termelt ki a 60 év másik ilyen lémert...!
:)) Vettel a listán! Én már attól falnak mentem, hogy a szezon legjobbjának megválasztották egy-két helyen. Akit egy lábhajtásos ferrarival is olyan sokáig lehet feltartani...

Mondjuk volt jobb szavazásos lista is valamelyik honnlapon:
A kérdés: Át akar-e térni a Windows 7-re?
60% - Linuxot használok
39% - Mac tulaj vagyok
1% - a többi verzió...

Utánam a kondenzcsik!

(#5193) Csabee. válasza Plutor (#5191) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Nem hiszem hogy a pénzhiány miatt menne oda :D A Mercedes állítólag Schumachernek is csak 7 milliót fizetne : "A pénz biztosan nem játszik szerepet nála. Sokkal fontosabb, hogy mi motiválja, és még mi az, amit meg akar valósítani

[ Szerkesztve ]

Üdv: Csabee.

(#5194) Oliverda válasza #70869248 (#5189) üzenetére


Oliverda
félisten

Szerinted ez a helyzet ami pedig szerintem bullshit.

"A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza. Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség"

Tudod minden relatív. Te azt hiszed hogy a Force India nem végezhet jobb munkát csak a Ferrai meg a McLaren rosszabbat. Tehát ha a konkurenciám évekig jobban dolgozott mint én, és valamiért egyszer ez a bizonyos konkurencia elkezd balf@szkodni (ergo rosszabb munkát végez valamilyen oknál fogva mint ahogy az addig megszokott volt) akkor ettől az én aktuális munkám nem számít jobbnak? :)

"...és majd jövőre megbeszélhetjük hogy mennyire jól dolgozik a Force India a McLaren-nel és a Ferrari-val szemben."

Én nem a jövő évről beszéltem hanem az ideiről. Nem tudom hogy hogyan jön ide a jövő év.:U

"Ez az év egy különleges év volt, több dolog összjátéka...aminek az egyik főszereplője a tesztilalom és a kiindulási helyzet...a többi részlet most felesleges."

Nem értem hogy ez mégis miért kicsinyítené le ez az eredményeiket. Ugyanazok a szabályok vonatkoztak a McLaren-re és a Ferrari-ra is mint a Force India-ra. Csak az utóbbinak töredék költségvetés állt a rendelkezésére az említett két nagyobb csapathoz képest.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5195) Oliverda


Oliverda
félisten

2010-ben már új pontrendszer lesz!

Aztán majd ha már 7 verseny után VB lesz valaki akkor megint lehet nyavalyogni.

Egyre valószínűbb Schumacher visszatérése!

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5196) grabber válasza Oliverda (#5195) üzenetére


grabber
addikt

Schumacher visszajön,megnyeri az első 7 futamot és megint visszatérnek a régi "szép" idők :U

(#5197) Csabee. válasza Oliverda (#5195) üzenetére


Csabee.
nagyúr

A pontrendszernek nem örülök Schuminak viszont igen! :)
Ha valaki sorozatban megnyer 5-6 futamot.. azzal elég nagy sansza lehet a VB-re! (ha közben változik a másik két dobogós hely)

Vagyis, az első helyezett 25 pontot, a második 20, a harmadik 15, a negyedik 10, az ötödik 8, a hatodik 6, a hetedik 5, a nyolcadik 3, a kilencedik 2, az utolsó pontszerző pedig 1 pontot kapna a 10. helyért.

Üdv: Csabee.

(#5198) Oliverda válasza grabber (#5196) üzenetére


Oliverda
félisten

Akkor majd azoknak lesz a legnagyobb szájuk akik most ezt kitalálták. Ez tuti. :)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5199) #70869248 válasza Oliverda (#5194) üzenetére


#70869248
törölt tag

Persze-persze :D
a konkurencia elkezd "balf@szkodni"..
mint a mesében...az összes világbajnoki csapat "balf@szkodni" a mesebeli kislegény meg pont jobban dolgozik.
Nem számít a felhalmozott tapasztalat és tudás, elég jobban dolgozni és máris meg van az ami senkinek nem sikerült egy évtizede, azaz megverni az elmúlt évtized világbajnoki csapatait.

(#5200) Oliverda válasza #70869248 (#5199) üzenetére


Oliverda
félisten

Mondjuk úgy nem is fogod megérteni ha becsukott szemmel és bedugott füllel nézted a versenyeket. :)

Mert a Ferrari és a McLaren csak jó munkát végezhet az összes többi csapat meg csak sz@rt. Ezt teljesen logikus, mi sem nyilvánvalóbb ennél. Ennél a két csapatnál nem is emberek dolgoznak hanem a jövőből visszajött robotok, akik nem képesek hibát vétetni. Arról nem is beszélve hogy a felhalmozott tapasztalat és tudás, na meg az elmúlt évtized világbajnoki trófeái, pajzsként verik vissza az esetlegesen mégis becsúszó hibákat.

Szerintem neked megártott a sok Andersen. Bár arról nem tudtam hogy ő Forma1-es meséket is írt. :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.