Előzés a lényeg
Üdv: Csabee.
Előzés a lényeg
Üdv: Csabee.
Január végén Valenciában lesz a közös autóbemutató
Ezt a marhaságot. Most mennyit spórolnak ahhoz képest mintha egy tesztnap reggelén kitolták volna a garázs elé az autót? Ezzel persze megint a kis csapatok szívnak mert nyilván jóval kevesebb figyelem jut majd rájuk...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Az előzés témája jóval összetettebb (szvsz) annál, hogy az autó külsejét változtatva megoldódjon.
Segít valamit valszeg...és sok változtatás jó irányba mozdította el ezt a problémát.
De sztem most egy ideig jó irányba fog változni ez a versenyág....bár nyugodtan visszatérhetnének a 'klasszikusabb' kinézethez.
slick, nincs tankolás->qual, alacsonyabb költségvetés..sok elektronika kihajítása.
Már csak a televíziós pénzek osztásának kellene megváltoznia..de ezt sajnos jó alaposan elqrták.
..na meg persze a pontozást is át kellene gyúrni..meg van pár dolog, de semmi nincs annyira végletesen elcseszve mint a tvpénzek.
[ Szerkesztve ]
Te a másik oldalát látod. Én azt, hogy jól ment, jól qualifikált, és előzéseket hajrorr végre, ami ugye elég kevés van. Az előzés adja az autósport sava-borsát.
Aki ilyet tud, az nagyon hamar befut. Mert ugye mi kell az előzéshez?
Kell gyorsaság, bátorság, biztos kéz........és sok minden.
2007-05-06 óta itt!
Ha valaki unatkozna; Startoljanak a tankerek!
www.HunnyF1.com
(#5156) hunnylander válasza hunnylander (#5155) üzenetére
Hozzáadtam egy szavazópanelt.
www.HunnyF1.com
Tapasztalt pilóta, és volt világbajnoké a merci egyik ülése. Hmmmm. Jó lenne Sumi, de akár Hakkinen is lehet, vagy ......... [forrás]
Uborkaszezon?
2007-05-06 óta itt!
(#5159) sekli válasza hunnylander (#5155) üzenetére
tetszett az írásod!
A tankolás legfőbb okainál írtad, hogy költséges veszélyes, és nem előznek miatta...
Veszélyesnek veszélyes, de simán meg lehetne oldani valami elektronikával, hogy ne tudjon elindulni addig, most meg a nagyobb kapkodás miatt lehet, hogy többeknek esik majd le úgy a kereke, mint Alonsonak. De miért olyan költséges?
(#5160) venember83 válasza P00By (#5158) üzenetére
Azt is elhatározta, hogy a Ferraritól fog visszavonulni. Kíváncsi vagyok, mennyire fog ezen elhatározása mellett kitartani.
Az F1-es pilóták szerint is Ayrton Senna a legjobb
9. Fernando Alonso
17. Lewis Hamilton
22. Kimi Räikkönen
26. Sebastian Vettel
30. Jenson Button
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#5162) hunnylander válasza sekli (#5159) üzenetére
Most hirtelenjében nem találom a forrásinfót (emlékeim szerint egy pénteki sajtótájékoztató anyagában olvastam, ahol gyakorta a csapatok vezetői és szakemberei a résztvevők), ezért nem emlékszem, hogy autónként vagy csapatonként minimum két szett tankolóberendezés kerül szállításra. Az egész [futam alatti] tankolás-mizériát költségesnek mondták, a szállítási költségek, az eszközök karbantartása és folyamatos biztonsági ellenőrzése és hitelesítése miatt, továbbá megemlítették, hogy az eszközök java része a kiöregedés határán van, és le kellene cserélni. A veszélyessége szerintem kiiktathatatlan. Persze közbevághatnák egyesek, hogy most is meg kell valahogyan tankolni az autókat. Ez igaz, de az eltérő szituáció miatt, a versenyhelyzetből való kivétel miatt, sokkal egyszerűbb, kényelmesebb és olcsóbb módon oldhatják ezt meg.
(#5161) !Overdose!: Itt a forrás. Én is csináltam belőle hírecskét, hamarabb, mint az F1Hírek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
2010-től 25 pontot is érhet a futamgyőzelem az F1-ben
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#5164) DopeBob válasza !Overdose! (#5163) üzenetére
Szerintem jó lesz, nagyobb értéke lesz a dobogós helyezésnek. Remélem megvalósítják
MZ/X
(#5165) sekli válasza hunnylander (#5162) üzenetére
és ha egy elektronika nem hagyná elindulni a kocsit, amíg rajtavan a cső? hiába nyomná a gázpedált, nem indulna el a kocsi...
(#5166) Oliverda válasza !Overdose! (#5163) üzenetére
Remélem nem fogadják el. Elértéktelenednének a pontok.
94-ben még csak az első 6 kapott pontot 10-6-4-3-2-1 arányban és akkor is 26 autó volt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Nekem az a pontozás tetszett jobban! Viszont ha a 25pontra áttérnek akkor olyan lesz mint a motorversenyben!
Üdv: Csabee.
Hát igen. Így maradt Hakkinen, Villeneuve, Sumi.
Márpedig ők azt hangsúlyozzák, hogy egy volt VB ül be az autójukba.
2007-05-06 óta itt!
(#5169) hunnylander válasza Oliverda (#5166) üzenetére
Nekem csak a 7. hely nem tetszik, 4 pontra értékelném.
Ez csak egy értékelési spektrum-kiterjesztés 8-ról 10-re. Az arányrendszere a leglényegesebb helyekért ugyanaz, a 3. és 4. helyek között még javít is jó irányba. Nem lesz probléma, ha elfogadják.
www.HunnyF1.com
(#5171) SzalaiG válasza !Overdose! (#5161) üzenetére
Szerintem is.
(#5172) hunnylander válasza brownus (#5170) üzenetére
Azt nem tudod, hogy melyik futam és ki a szerencsétlen versenyző?
www.HunnyF1.com
te, én ezt nem tudom miből sikerült levonnod, mert az általad linkelt cikkben erről szó nincsen.
(#5174) Oliverda válasza hunnylander (#5169) üzenetére
Ennyi erővel akkor adjanak mindenkinek pontot aki célba ér. 5 pont az első három között pedig már baromi sok. Elvileg nem hülye emberek ülnek a WMSC-ben de úgy látom néha tényleg hajlamosan elfelejtkezni a korábbi döntéseik okairól. Most éppen arról hogy miért olyan a pontrendszer mint amilyen. Ha már mindenáron ki akarják terjeszteni a 10. helyig (ami ugyan nem tudom hogy miért lenne jó) akkor legalább 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1 arányban csinálnák.
Érdemes újraszámolni hogy mi lett volna idén ezzel a 25 pontos rendszerrel... Még az a minimális kis izgalom sem lett volna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5175) brownus válasza hunnylander (#5172) üzenetére
nem, yimmyayo-nál találtam a képet
Al Jazeera Sport - New Williams F1 team
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5177) SzalaiG válasza hunnylander (#5169) üzenetére
Jó érvelés. Remélem elfogadják a csapatok. Igazságosabb lenne így!
Soha senki nem mondta még neked, hogy értetlen vagy? Nem baj, Kekec.
Ha volt VB lesz a merci egyik pilótájuk, akkor te szerinted kik jöhetnek szóba?
2007-05-06 óta itt!
én vagyok az értetlen, mikor te írod le harmadjára, hogy volt vb lesz a merci pilótája, holott erről szó sem esik az általad linkelt cikkben, olvasd már el figyelmesen, hogy mit írtak bazzeg.
A jelenlegi pontrendszer nem jó...eddig sem volt az, de most pláne nem illeszkedik be az FIA által kijelölt irányba.
Itt most volt egy elnökváltás, de ez nem személytől függ szvsz, a 'kiscsapatok' bejövetele jó, és nem mellesleg szükséges is.
De semmi használható rangsorolásra nem számíthatnak, ha a Mercedes-McLaren-Ferrari versenyzőpárosait nézzük, és nem megfeledkezve a Red Bull-ról (valszeg marad a Reanult motor), valamint a várhatóan legerősebb Cosworth-s Williams-ről..
Kell versengést és sikerélményeket vinni a (várhatóan) hátrébb szoruló, de fontos érkezők közé, kellenének a pontok.
(#5183) !Overdose! válasza SzalaiG (#5182) üzenetére
#5161
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Ja, erre mondtam hogy akkor adjanak mindenkinek pontot meg egy kazal pénzt aki célba ér és akkor mindenki kényelmesen ülhet a babérjain. Ezzel legalább gyorsabban elérnék az előbbiek természteres velejáróját vagyis a pontok elértéktelenedését. Konkrétan azt hogy nem sok mindenkit fog meghatni 1-1 pont a középmezőnyben és annak végén.
Pedig itt még 10-6-4-3-2-1 volt felállás...
A Force India pl tavaly egy pontot sem szerzett és mégsem dőlt össze a világ. Idén már összejött nekik mert keményen megdolgoztak érte. Én nem adnék egy darab pontot sem az újonc csapatoknak ameddig nem mutatnak fel valamit. Emlékszek amikor 97'-ben Damon Hill-nek 8 verseny után sikerült összekaparnia az első pontját Silverstone-ban és úgy örült neki mintha versenyt nyert volna. Na hasonlók nem lesznek ha tovább bővítik a pontszerző helyezések számát. Ez az egész ostoba pontozási rendszer nem illene a F1-hez. Nagyon remélem hogy nem fogják elfogadni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Nem erről van szó, amúgy sem hiszem hogy végletekben kellene keresni a megoldást.
A -csak az élmezőny kap- és a -mindenki kap- között van még más megoldás is...
A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza.
Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség, ...jövőre meg amikor a két világbajnoki csapat megint jó lesz akkor meg majd megint nem dolgozott jól a Force India??!
(#5186) attisx válasza hunnylander (#5169) üzenetére
Remélem, hogy ez csak valami félreértés/ elgépelés lehet. Mert így kicsit logikátlan a dolog. Kizárt, hogy arányaiban jobban értékeljék a 7. a 8.-hoz képest, mint a 6. a 7.-hez viszonyítva.
25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-1) 5 (-2) 3 (-1) 2 (-1) 1
Szerintem is úgy lenne logikus, ahogy te írod.
25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-2) 4 (-1) 3 (-1) 2 (-1) 1
Egyébként szerintem is rendben van, legalábbis jobb mintha éremrendszer lenne. Így legalább lesz értéke a győzelemnek, illetve a dobogós helyekért is foggal körömmel kell majd küzdeni. Így egy VB esélyes nem engedheti meg magának, hogy a 3.-4. helyen biztonsági autókázzon.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
"A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza."
Hmm?
Te nézted idén a futamokat? Mert ebből nekem az jön le nem igazán.
"Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség"
Márpedig aero-ban jobb lett az autójuk mint a McLaren vagy a Ferrari. Ez tény. Ráadásul ők még a diffúzor botrányból is kimaradtak. Ott volt Spa vagy Monza. Esetleg nézd meg újra azokat a versenyeket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Nekem is a másik verzió látszik igazságosnak. Hunny légyszi juttasd el nekik!
2007-05-06 óta itt!
Pedig ez a helyzet....és majd jövőre megbeszélhetjük hogy mennyire jól dolgozik a Force India a McLaren-nel és a Ferrari-val szemben.
Ez az év egy különleges év volt, több dolog összjátéka...aminek az egyik főszereplője a tesztilalom és a kiindulási helyzet...a többi részlet most felesleges.
...és ezzel nem a Force India-t akarom kicsinyíteni...mert remek munkát végeztek.
De a McLaren-Ferrari tapasztalataival, szakember és tudás hátterével, a világbajnok versenyzőivel..stb jobb munkára képes...ezt a McLaren, aki fektetett energiát az idei évbe, be is bizonyította.
(#5190) Nowhereman válasza Oliverda (#5184) üzenetére
Ha még egy évtizedet mennél vissza, akkor még több csapat lenne a listán. Akkor még előselejtezők is voltak, és ne tud meg, hogy az underdog csapatoknak mit jelentett, ha egy versenyen feljutottak a rajtrácsra/igen, olyan hatalmas örömet/. Pedig ez jövőre mindenkinek alanyi jogon járni fog...
Utánam a kondenzcsik!
(#5192) Nowhereman válasza SzalaiG (#5182) üzenetére
- egy pilóta, aki elől a mostohagyerek másodpilóta lenyúlta bajnokságot. nem is nagyon termelt ki a 60 év másik ilyen lémert...!
Vettel a listán! Én már attól falnak mentem, hogy a szezon legjobbjának megválasztották egy-két helyen. Akit egy lábhajtásos ferrarival is olyan sokáig lehet feltartani...
Mondjuk volt jobb szavazásos lista is valamelyik honnlapon:
A kérdés: Át akar-e térni a Windows 7-re?
60% - Linuxot használok
39% - Mac tulaj vagyok
1% - a többi verzió...
Utánam a kondenzcsik!
Nem hiszem hogy a pénzhiány miatt menne oda A Mercedes állítólag Schumachernek is csak 7 milliót fizetne : "A pénz biztosan nem játszik szerepet nála. Sokkal fontosabb, hogy mi motiválja, és még mi az, amit meg akar valósítani
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
Szerinted ez a helyzet ami pedig szerintem bullshit.
"A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza. Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség"
Tudod minden relatív. Te azt hiszed hogy a Force India nem végezhet jobb munkát csak a Ferrai meg a McLaren rosszabbat. Tehát ha a konkurenciám évekig jobban dolgozott mint én, és valamiért egyszer ez a bizonyos konkurencia elkezd balf@szkodni (ergo rosszabb munkát végez valamilyen oknál fogva mint ahogy az addig megszokott volt) akkor ettől az én aktuális munkám nem számít jobbnak?
"...és majd jövőre megbeszélhetjük hogy mennyire jól dolgozik a Force India a McLaren-nel és a Ferrari-val szemben."
Én nem a jövő évről beszéltem hanem az ideiről. Nem tudom hogy hogyan jön ide a jövő év.
"Ez az év egy különleges év volt, több dolog összjátéka...aminek az egyik főszereplője a tesztilalom és a kiindulási helyzet...a többi részlet most felesleges."
Nem értem hogy ez mégis miért kicsinyítené le ez az eredményeiket. Ugyanazok a szabályok vonatkoztak a McLaren-re és a Ferrari-ra is mint a Force India-ra. Csak az utóbbinak töredék költségvetés állt a rendelkezésére az említett két nagyobb csapathoz képest.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
2010-ben már új pontrendszer lesz!
Aztán majd ha már 7 verseny után VB lesz valaki akkor megint lehet nyavalyogni.
Egyre valószínűbb Schumacher visszatérése!
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Schumacher visszajön,megnyeri az első 7 futamot és megint visszatérnek a régi "szép" idők
A pontrendszernek nem örülök Schuminak viszont igen!
Ha valaki sorozatban megnyer 5-6 futamot.. azzal elég nagy sansza lehet a VB-re! (ha közben változik a másik két dobogós hely)
Vagyis, az első helyezett 25 pontot, a második 20, a harmadik 15, a negyedik 10, az ötödik 8, a hatodik 6, a hetedik 5, a nyolcadik 3, a kilencedik 2, az utolsó pontszerző pedig 1 pontot kapna a 10. helyért.
Üdv: Csabee.
Akkor majd azoknak lesz a legnagyobb szájuk akik most ezt kitalálták. Ez tuti.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Persze-persze
a konkurencia elkezd "balf@szkodni"..
mint a mesében...az összes világbajnoki csapat "balf@szkodni" a mesebeli kislegény meg pont jobban dolgozik.
Nem számít a felhalmozott tapasztalat és tudás, elég jobban dolgozni és máris meg van az ami senkinek nem sikerült egy évtizede, azaz megverni az elmúlt évtized világbajnoki csapatait.
Mondjuk úgy nem is fogod megérteni ha becsukott szemmel és bedugott füllel nézted a versenyeket.
Mert a Ferrari és a McLaren csak jó munkát végezhet az összes többi csapat meg csak sz@rt. Ezt teljesen logikus, mi sem nyilvánvalóbb ennél. Ennél a két csapatnál nem is emberek dolgoznak hanem a jövőből visszajött robotok, akik nem képesek hibát vétetni. Arról nem is beszélve hogy a felhalmozott tapasztalat és tudás, na meg az elmúlt évtized világbajnoki trófeái, pajzsként verik vissza az esetlegesen mégis becsúszó hibákat.
Szerintem neked megártott a sok Andersen. Bár arról nem tudtam hogy ő Forma1-es meséket is írt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."