Pedig olyan egyszerű
állandó szabályok mellett a kemény munka megtérül..lehet építkezni futamról futamra, jól építeni-jól dolgozni-jól szerződni...és akkor ki lehet építeni azt az előnyt amit csak akkor lehet megdönteni, ha valaki ezen folyamatok valamelyikében hasonló vagy még jobb munkát végez.
Egyre jobb és jobb adatok gyűlnek különféle időjárási körülmények között, egyre jobb célpont lesz a szakemberek számára és a tehetséges versenyzők számára a csapat.
Ez az a folyamat amit kemény és jó munka támaszt alá.
Normális esetben ezt a teljesítést nem lehet megdönteni egy év alatt, de a hosszabb távú lehetőség minden csapat előtt nyitva áll...felfedezni egy jó versenyzőt, szerezni egy nagyon jó szponzort..és megszerezni jó szakembereket akik jól tudnak együtt dolgozni.
2 ilyen kiforrottan jól dolgozó csapat van a mezőnyben, a McLaren és a Ferrari, de term. a Renault is erősebb mint amire az idei év mutat.
Nem kerülnek a mezőny hátsó harmadába egy pillanat alatt, egy csapat még mellényúlhat, de kettő már valószínűtlen...megvan mindennek az oka, nincs benne semmi mesebeli.
A Renault anyagi problémái jó ideje ismertek, Briatore közvetve erre ment rá...és most végül ott tartanak ahol.
Nem kell ebben is szélsőségekben gondolkodni mint tetted azt a pontrendszer esetén.
A Ferrari, McLaren idei kiindulási helyzete elkeserítő volt, és a teszttilalomnak köszönhetően nehezen is kapaszkodtak fel....de teszem azt a McLaren felkapaszkodott az idény végére.
Azaz ők továbbra is jól dolgoztak, a Ferrari helyzete Massa kiesésével pedig arra ösztönözte a csapatot hogy jövőre dolgozzanak.
Megítélésüket továbbra is jó szerződések jellemzik, jó versenyzők-erős szponzorok állnak melléjük.
Azt írtad hogy a Force India idén jobban dolgozott mint tavaly és lám pontot tudtak szerezni, és ez szvsz igazságtalan velük szemben...mert tavaly sem dolgoztak rosszabbul, meggyőződésem hogy tavaly is kőkeményen dolgoztak, de idén kedveztek a körülmények is.
szerk:leléptem kiscsillag koncertre, majd holnap visszanézek.
[ Szerkesztve ]