Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5201) #70869248 válasza Oliverda (#5200) üzenetére


#70869248
törölt tag

Pedig olyan egyszerű :)
állandó szabályok mellett a kemény munka megtérül..lehet építkezni futamról futamra, jól építeni-jól dolgozni-jól szerződni...és akkor ki lehet építeni azt az előnyt amit csak akkor lehet megdönteni, ha valaki ezen folyamatok valamelyikében hasonló vagy még jobb munkát végez.
Egyre jobb és jobb adatok gyűlnek különféle időjárási körülmények között, egyre jobb célpont lesz a szakemberek számára és a tehetséges versenyzők számára a csapat.
Ez az a folyamat amit kemény és jó munka támaszt alá.
Normális esetben ezt a teljesítést nem lehet megdönteni egy év alatt, de a hosszabb távú lehetőség minden csapat előtt nyitva áll...felfedezni egy jó versenyzőt, szerezni egy nagyon jó szponzort..és megszerezni jó szakembereket akik jól tudnak együtt dolgozni.
2 ilyen kiforrottan jól dolgozó csapat van a mezőnyben, a McLaren és a Ferrari, de term. a Renault is erősebb mint amire az idei év mutat.
Nem kerülnek a mezőny hátsó harmadába egy pillanat alatt, egy csapat még mellényúlhat, de kettő már valószínűtlen...megvan mindennek az oka, nincs benne semmi mesebeli.

A Renault anyagi problémái jó ideje ismertek, Briatore közvetve erre ment rá...és most végül ott tartanak ahol.
Nem kell ebben is szélsőségekben gondolkodni mint tetted azt a pontrendszer esetén.

A Ferrari, McLaren idei kiindulási helyzete elkeserítő volt, és a teszttilalomnak köszönhetően nehezen is kapaszkodtak fel....de teszem azt a McLaren felkapaszkodott az idény végére.
Azaz ők továbbra is jól dolgoztak, a Ferrari helyzete Massa kiesésével pedig arra ösztönözte a csapatot hogy jövőre dolgozzanak.
Megítélésüket továbbra is jó szerződések jellemzik, jó versenyzők-erős szponzorok állnak melléjük.
Azt írtad hogy a Force India idén jobban dolgozott mint tavaly és lám pontot tudtak szerezni, és ez szvsz igazságtalan velük szemben...mert tavaly sem dolgoztak rosszabbul, meggyőződésem hogy tavaly is kőkeményen dolgoztak, de idén kedveztek a körülmények is.
szerk:leléptem kiscsillag koncertre, majd holnap visszanézek.

[ Szerkesztve ]

(#5202) attisx válasza Oliverda (#5195) üzenetére


attisx
addikt

"Aztán majd ha már 7 verseny után VB lesz valaki akkor megint lehet nyavalyogni."

Nem feltétlenül, ugyanis az arányok nem változtak a dobogós helyeken, csak mindent felszoroztak 2,5-el. Ahogy nézegettem az ex-formula.hu-n már számolgattak és úgy tűnik ezzel a pontrendszerrel sem lett volna említésre méltó változás az elmúlt évek végeredményében. Szóval ez annyira még sem nagy újítás, össz-vissz annyi, hogy kettővel többen kapnak pontot. :(

Ráadásul tényleg a logikátlan [5,5,5,2,2,1,2,1,1] differenciás rendszert fogadták el. Komolyan mondom, ezeknél az átlag IQ nagyjából egy szinten lehet az átlag életkorral (+/- 10 egységnyi szórással) ;] :U

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#5203) Oliverda válasza #70869248 (#5201) üzenetére


Oliverda
félisten

Feleslegesen írtál annyit.

"Nem kerülnek a mezőny hátsó harmadába egy pillanat alatt, egy csapat még mellényúlhat, de kettő már valószínűtlen..."

A 2009-es év pedig egészen pontosan ezt bizonyította. Mondom hogy nézd meg a versenyeket. :D Bár a legtöbb sajnos unalmas volt...

"megvan mindennek az oka, nincs benne semmi mesebeli."

Persze hogy megvan az oka. Konkrétan az ok az hogy elqrták. Egyrészt kevesebb idejük volt a fejlesztésekre a 2008as csata miatt másrészt rossz döntéseket hoztak. Ebben valóban semmi mesebeli nincs. :)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5204)



addikt

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#5205) JJános válasza (#5204) üzenetére


JJános
addikt

Egy sportoló! Elég rossz látvány így füstölve!

2007-05-06 óta itt!

(#5206) Motion_Blur válasza JJános (#5205) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nyugdíjas :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5207) P00By válasza JJános (#5205) üzenetére


P00By
nagyúr

Ja, mekkora egy szar ember...

(#5208) Dumb


Dumb
senior tag

Tudtátok hogy a Google maps-en a 'ringen épp vmilyen forma verseny zajlik? :)

[ Szerkesztve ]

"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"

(#5209) #70869248 válasza Oliverda (#5203) üzenetére


#70869248
törölt tag

2007-ben nem voltak versenyben az utcsó helyszínig?? ja de :D
.. akkor ez ugye semmi, érvnek felejtős.

a másikhoz detto csak ennyi:
2007:
Ferrari:205
McLaren: (kizárták..legyen 200)

2008:
Ferrari:175
McLaren:151

2009:
McLaren:71
Ferrari:70

Tényleg feleslegesen írtam annyit...mármint neked. De hát ez van, nem kell őszülni rajta. :)

(#5210) proof88 válasza Dumb (#5208) üzenetére


proof88
addikt

hmm... nyáron néztem de mintha akkor nem ez lett volna... viszont érdekes, mert ahol ez évben Massa a gumikba csapódott, ott a képen sóder van, márpedig már beton van ott, régebben volt sóder. Mert hogy a beton biztonságosabb... mondjuk ezt nem értem, a sóder miért nem az? Simán megállította volna Massát vagy legalábbis sokkal jobban lelassította volna, nem? Igaz nem is az volt a szívás, hogy belement a falba... :U
Egyébként én pont formula autókat vélek felfedezni a képen. :D Szép napos idő van, tehát tuti nem ez év szombatja, mert akkor borongós volt, ill. ha már sütött a nap, akkor sokkal több néző volt... emlékeim szerint pont pénteken még jó meleg volt, tehát elképzelhető lenne, hogy pénteki edzés volt, de mondom sóder van beton helyett, tehát tuti nem ez évi a kép. Gondolom tavalyi (nem tudom mióta van beton sóder helyett abban a bukótérben).

(#5211) adman válasza Dumb (#5208) üzenetére


adman
tag

és a repülő megvan rajta? picit balra kell léptetni

(#5212) proof88 válasza adman (#5211) üzenetére


proof88
addikt

omg észre se vettem! :C

(#5213) Oliverda válasza #70869248 (#5209) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem tudom hogy 2007 konkrétan hogy jön a témához, de ha ezzel azt akarod szemléltetni hogy idén mindketten visszaestek, mert jópár csapat autójához képes gyengére sikeredett a konstrukciójuk (mert rossz utat választottak) akkor jó úton haladsz. :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5214) JColee válasza #70869248 (#5209) üzenetére


JColee
őstag

csakhogy 2008ra nem voltak jelentős szabályváltoztatások :U

(#5215) Oliverda


Oliverda
félisten

Focus: Schumacher megegyezett a Mercedesszel

Hill: Schumacher még sikeres lehetne a Formula-1-ben

Hill úgy gondolja, Schumacher megérzi, itt a lehetőség a bizonyításra, azután, hogy 2006-ban sokan azt feltételezték a Ferrari kérésére vonult vissza, teret engedve a csapatnál Kimi Räikkönennek.

"Nem hiszem, hogy 2006-ban szeretett volna visszavonulni" - folytatta Hill. "Azt hiszem megkérték rá, inkább a visszavonulása mellett érveltek. Ez egy politikai dolog volt és a Ferrari rákényszerítette döntését. Kissé bántó volt számára és talán egy befejezetlen dolgot hagyott félbe."

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5216) Motion_Blur válasza Oliverda (#5215) üzenetére


Motion_Blur
félisten

(#5217) Oliverda válasza Motion_Blur (#5216) üzenetére


Oliverda
félisten

Hol a cáfolat? Vagy a cím lenne az? :D

Schumacher fittnek és egészségesnek érzi magát! Fél lépésre a Mercedes-től!

Röviden: Schumacher-ék hallgatnak!

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5218) attisx


attisx
addikt

A Christmas CARol :DDD

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#5219) Motion_Blur válasza Oliverda (#5217) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szép kis 'bosszú' lenne az biztos. Montezemolo megérdemelné, hogy elverje a Brawn - Schumacher páros.

Még nagyon nem tudom hogy álljak ehhez a témához, de az biztos, hogy szeretném látni újra versenyezni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5220) Csabee. válasza Motion_Blur (#5219) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Ezzel nem csak te vagy így :)

Üdv: Csabee.

(#5221) #70869248 válasza JColee (#5214) üzenetére


#70869248
törölt tag

Na látod pontosan ez a lényege az egésznek, annak a nagy hozszólásnak amit alant írtam ez volt az első mondata.
Tavaly azok a csapatok amik a fejlődést képviselték, azok szenvedtek...néha ez is előfordul.

(#5222) sekli válasza Motion_Blur (#5219) üzenetére


sekli
addikt

jobb lett volna, ha nem igazolta volna le a Ferrari Alonsot..., sokkal-sokkal szívesebben látnám Schumachert a Raikkonen helyén, meg szerintem a Ferrari is jobban járt volna.

(#5223) Oliverda válasza Motion_Blur (#5219) üzenetére


Oliverda
félisten

Szerintem már MS sem olyan szívesen asszisztálna egy olyan csapatnak ahol se Todt, se Brawn, se Rory Byrne...(se Nigel Stepney:D) Viszont van Alonso aki 2006-ban pont előle kaparintotta meg a címet.

Ellenben a Mercedes-nél van Brawn meg van Mercedes aminek elég sokat köszönhet.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5224) grabber


grabber
addikt

Ha MS vissza akart volna jönni,akkor nem Alonso került volna a Ferrarihoz.
Azt meg kétlem,ennyi Ferrari és ilyen Ferrari évek után csak úgy elmenne egy másik csapathoz.
De addig is jó reklám neki és gondolom élvezi,hogy a középpontban van.Azért nem nyilatkoznak,mert sz@r sem igaz,de akkor nem foglalkozna a sajtó velük.

(#5225) Oliverda válasza grabber (#5224) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez szerintem messze nem ilyen egyszerű.

Massa-t biztosan nem túrta volna ki csak azért hogy visszajöhessen. Alonso pedig most húzza maga után a Santander nevű mézesbödönt, tehát őt sem nagyon lehet kiütni onnan. Pont ezért lobbizott annyira a harmadik autóért a Ferrari.

Amúgy neked is ajánlom elolvasásra ezt. ;)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5226) Csabee. válasza Oliverda (#5225) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Ebben a 3. autós dologban igazad lehet :)

Üdv: Csabee.

(#5227) grabber válasza Oliverda (#5225) üzenetére


grabber
addikt

Ezért nem is engedélyezték a 3. autót.
Schumacher,Alonso,Massa hármasnál nehéz lenne jobb csapatot mondani :U

Ajánlhatsz nekem angol olvasmányokat,mikor még magyarul is alig tudok :DDD Azért átolvasom,a szavakból talán kitalálom miről van szó.

Massa szerződése nem jár le jövőre?Mert jöhetne akkor a helyére,csak nem biztos,hogy ki akarja túrni.
Vagy csinálhatna magának egy saját csapatot :DDD

(#5228) Oliverda válasza grabber (#5227) üzenetére


Oliverda
félisten

"Ajánlhatsz nekem angol olvasmányokat,mikor még magyarul is alig tudok :DDD Azért átolvasom,a szavakból talán kitalálom miről van szó."

Valaki igazán lefordíthatná már azt az írást. Mondjuk egy blogba jól elférne... :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5229) P00By válasza Oliverda (#5228) üzenetére


P00By
nagyúr

:U :D

(#5230) grabber válasza Oliverda (#5228) üzenetére


grabber
addikt

A google a barátod :D De csak néha,ilyenkor nem akar az lenni :(

(#5231) Oliverda válasza grabber (#5230) üzenetére


Oliverda
félisten

Én megértem majdnem a teljes írást de nem te vagy az első aki szívesen elolvasná magyarul. ;)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5232) hunnylander válasza Oliverda (#5228) üzenetére


hunnylander
őstag

OK, majd nekiveselkedek és csinálok belőle "folytatásos teleregényt". :DDD

www.HunnyF1.com

(#5233) Oliverda válasza hunnylander (#5232) üzenetére


Oliverda
félisten

:C

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5234) Nowhereman válasza Oliverda (#5213) üzenetére


Nowhereman
őstag

Fölösleges a meki és a merci botlására fogni az egészet, mert akkor azt kéne mondani, hogy majd az egész mezőny perecelt. Kik voltak előrébb? Brawn féle Brawn, a Newey féle RB, és a nagy múltú Williams. Mindnek volt egy varázsló a tarsolyában. De volt egy csapat, aki pontmentesen zárta a tavalyi idényt, mégis összehoztak Belgiumra egy olyan verdát, amelyhez ha társult volna egy megfelelő pilóta-mérnők páros, akkor több győzelmet zsákolhattak volna, mint a tavalyi év nagymenői együttvéve./mert ugye Sutil elidétlenkedte a szitukat, Liuzzi csak ismerkedett az autóval, és a versenymérnökök se kérdezték meg: Fisico, +10-15 literrel tudnád tartani a lépést Kimivel?.../

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#5235) Oliverda válasza Nowhereman (#5234) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez a sok "ha".... ha Sutil lett volna atom anti akkor lehet hogy nem tör össze annyi autót. Az eredmények adottak, a versenyeket lefutották. Szerintem ezen tényk alapján kell és lehet véleményt formálni.

"Fölösleges a meki és a merci botlására fogni az egészet, mert akkor azt kéne mondani, hogy majd az egész mezőny perecelt."

Ezt ne nekem mondd. :)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5236) hunnylander


hunnylander
őstag

50 éve...

www.HunnyF1.com

(#5237) JJános válasza Oliverda (#5225) üzenetére


JJános
addikt

Ha ezt akkor tudom, amikor történt, lehet az F1-et nem néztem volna.
Befejeztették a pályafutását Sumival, ereje teljében, és tudása teljében.

Keresztapa című film Hunnynak 8 folytatásban?

2007-05-06 óta itt!

(#5238) SzalaiG válasza (#5204) üzenetére


SzalaiG
addikt

Photoshop ;]

(#5239) venember83


venember83
nagyúr

Most akkor visszatér vagy sem? :U

(#5240) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

Azért az eurosport tehet egy szivességet... nem 0-kor, hanem 1-kor kezdődött a gála... :(((

Feel Good Inc.

(#5241) #70869248 válasza venember83 (#5239) üzenetére


#70869248
törölt tag

Térjen vissza, nem rossz az...bár ezzel Heidfeld kiszorul a Mergából. :(
De MS egyértelműen az a kaliber akit be kell ültetni az autóba ha ő azt akarja. Ezt Brawn is tudja....sok-sok beszélgetés mehet erről köztük, de annak nem hinném hogy sok köze van a pénzhez, vagy egyéb olyan dolgokhoz ami más versenyzőnél alap.
Sztem itt arról lehet szó hogy felmérjék mibe kerül ez az egész. Mibe kerül ez MS-nek..és ha ezt megoldják akkor meg kell lépni, egy évre meg pláne.
Mint néző nem fogok azon aggódni hogy mit veszíthet MS...ezen aggódjon ő ha akar, én egyszerűen látni akarom mire képes. :)

(#5242) brownus


brownus
veterán

(#5244) venember83 válasza #70869248 (#5241) üzenetére


venember83
nagyúr

Azt tudom elképzelni, hogy Schumi vissza akar vágni Alonsónak meg Hamiltonnak, ennyi. Más motivációja nem nagyon lehet. A pénz nem játszik, világbajnoki címek sora megvan, hírnév, presztízs adott, más nem maradt, mint a bosszú. Mondjuk furcsa lesz nem Ferrariban látni, ha visszajön.

(#5245) #70869248 válasza venember83 (#5244) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sztem semmit nem akar nevesítve egyik versenyzőtől sem, egyszerűen versenyezni akar.
Mosley elment, Todt ült a helyére, így Brawn csapatában egész jól élvezheti az életet.

Adva lenne minden, jó motor-jó kocsi-jó csapatvezető és MS...Rosberg-re viszont veszélyes, mert bár MS mindenképpen jót tesz a csapatnak, de szvsz inkább Vettel-t vetíti előre mint Roberg-t.

(#5246) attisx válasza proof88 (#5243) üzenetére


attisx
addikt

Akkor ez mi: [#5218] ;]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#5247) Oliverda


Oliverda
félisten

Troli és Kova lesz a jövő évi páros a Lotus-nál. Legalább majd tudják egymásnak dobálgatni a labdát tehát egyik sem fiuja tudni kitúrni a másikat. :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5248) JJános válasza proof88 (#5243) üzenetére


JJános
addikt

:D

2007-05-06 óta itt!

(#5249) attisx


attisx
addikt

Érvénytelen szponzori szerződés a Henkel és a Mercedes között?

Na, úgy néz ki, a Sauber után, Brawn is szépen besétált egy szélhámos hálójába. :U :(

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#5250) Nowhereman válasza #70869248 (#5245) üzenetére


Nowhereman
őstag

Nos, aki a főállású korában is rendre képes volt övön alul ütni, az nem hiszem, hogy csak a pofozkodás kedvéért jönne vissza a ringbe. Ha nem érzi, hogy jó esélye lenne a VB. címet megszerezni, akkor nem jön vissza kockázatatni az imázsát... Simán kapott volna egy ülést a DTM-ben, vagy bárhol, de csak kétkeréken volt meg az a nyugalma, hogy nem várja el tőle a hívők hada, hogy nyerjen...

Utánam a kondenzcsik!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.