Húzza maga után a Panasonic-ot is?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5351) Oliverda válasza hunnylander (#5347) üzenetére
Húzza maga után a Panasonic-ot is?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5352) P00By válasza hunnylander (#5347) üzenetére
Hipp hipp...!
(#5354) Thrawn válasza hunnylander (#5347) üzenetére
Könyörgöm, valaki igazolja le Sato-t!
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
De ezt te komolyan szeretnéd?
(#5356) kennystyle válasza attisx (#5348) üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű. Ha van egy élő szerződése a Shell-el mondjuk 2020-ig évi 1m Eur összegről, akkor ha azt most fel akarja rúgni valószínűleg nem csak attól a hátralévő 10m Eurtól esik el, hanem lehet hogy nagyságrendekkel magasabb összeget kéne fizetnie kártérítésként. 1-2 sokkal kevésbé komoly "brand védelmi" szerződésbe pillantottam már bele és elég durva összegek röpködtek, szóval ha egy ilyen szponzor köti az ebet a karóhoz, akkor sok mindent nem tud tenni. Azt azért meg lehet érteni, hogy mondjuk egy 50-100 millát nem áldozna be azért, hogy visszatérjen 1 szezonra.
Persze csak dobálózok az összegekkel, de a nagyságrendek egyáltalán nem hiszem hogy elrugaszkodottak lennének.
(#5357) hunnylander válasza Oliverda (#5351) üzenetére
Egyelőre nem. De talán vonzani fog más szponzorokat. Sauber egyértelműen a tehetségéért szerződtette le. Szponzori pénzek nélkül és befizetés nélkül is kellett a szusikészítő. Viszont a Petronas marad a Saubernél.
www.HunnyF1.com
A 2004-es évet egészen feldobta az ő szereplése, bár voltak érdekes manőverei. Később a Super Aguri-ban se ment rosszul, erre gondolom mindenki emlékszik. Én sem bánnám, ha visszajönne, bár elég sokat kihagyott.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
(#5361) hunnylander válasza Markgx10 (#5346) üzenetére
Nincs fix időpont Zetsche eredeti szavaiban. Joó Gabi kavar, a Gazzetta meg lehet hogy valami olyat írt csak az eredeti német forrás alapján amiben nincs dátum, hogy aszerint leghamarabb január 2.-a, mert elseje világszerte szünnap és csak a jövő évben ígérnek bejelentést. A következő hetekben Schumi állítólag tesztelni fog egy GP2-est Abu Dhabi-ban.
www.HunnyF1.com
(#5362) JJános válasza hunnylander (#5361) üzenetére
Van remény. Ő is akar szerintem. Alig várom!
2007-05-06 óta itt!
Jó ez a Sato gyerek
Üdv: Csabee.
Ja, nagyban hozzájárul ahhoz hogy a Jordan a csőd szélére kerüljön. 2002-ben asszem megdöntötte az egy évben összetört autók egyéni rekordját.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5365) venember83 válasza Oliverda (#5364) üzenetére
No igen, de akkor volt a legtöbbet képben a Jordan. Mennyi lassítás volt?
(#5366) Oliverda válasza venember83 (#5365) üzenetére
Elég drága reklám volt...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
De látod hogy még mindig emlékeznek rá az emberek
Üdv: Csabee.
Will Schumacher be F1's next comeback kid?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5370) Oliverda válasza hunnylander (#5357) üzenetére
A Petronas egy csapatot sem támogat 2010-ben
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Hát igen volt már egy pár emberke aki visszatért. Remélem jön Sumi.
2007-05-06 óta itt!
Kár mert egyike a kevés jó pályáknak.
Szomorú, hogy a jó pályák hullanak ki, vagy a kevés megmaradtnak is rezeg a léc, és helyettük ilyen Valenciák meg társaik jönnek.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Nekem nem fog hiányozni annyira. A vonalvezetés nem rossz de a környezet meg a közönség elég gyenge. Imola-t vagy az A1 ringet szívesebben látnám helyette.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
2007-05-06 óta itt!
(#5375) Nowhereman válasza JJános (#5374) üzenetére
Hát igen, a merci olyasmi a németeknek, mint a Ferrari a taljánoknak. Fisicella is képes volt egy egész jó kis autóból "visszavonulni", hogy néhány versenyen Ferrarit vezethessen - ki tudja Suminak mekkora a csábítás...
Utánam a kondenzcsik!
(#5376) JJános válasza Nowhereman (#5375) üzenetére
Én még a Zsoltinkra is büszke vagyok, akkor egy többszörös Vb-re természetes. Fisika otthon vonult vissza. Lehet, hogy Sumi is otthon fog majd elbúcsúzni? Remélem. Szeretném.
(helyesírás óh)
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
Elmaradhat a közös autóbemutató!
Remek. Remélhetőleg ez is marad a régiben a pontrendszerrel együtt.
"A kiscsapatok belegyeztek a költségcsökkentő megoldásba, ugyanakkor jelezték, nem biztos, hogy jó ötlet a bemutató, mivel a „nagyok” (Ferrari, McLaren, Mercedes) elnyomnák, elszívnák előlük a média érdeklődését."
Erre most jöttek rá?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Vicc amit művelnek! Teljesen jogos és logikus dolgok ezek...
TV-n keresztül mit érdekel a közönség meg a környezet?
Mármint egy minimálisat biztos számít, de a vonalvezetés a lényeg.
Az persze más ha kint vagy a helyszínen, de sztem az emberek nagy része még a Hungaroringre sem feltétlenül megy ki.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#5380) hunnylander válasza Oliverda (#5377) üzenetére
A pontrendszer a napokban került a szabálykönyvbe, amit updateltek. Volt még néhány kisebb módosítás is.
Én amiatt nem szeretném a közös bemutatót, mert a nagyok már január közepén tudnak bemutatót prezentálni, a kicsik miatt meg vagy két hetet tolódna ehhez képest egy közös bemutató, és még akkor sem lenne mind kész.
Jobb az ilyet adagolni, hogy mindegyikkel kellően foglalkozzon a média és a közönség. Így még a kicsik is nagy érdeklődést kapnak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#5381) Oliverda válasza hunnylander (#5380) üzenetére
Akkor ezmi?
Pá: Úgy értem hogy vannak jobb F1-re alkalmas pályák is annál. Ráadásul nem is nagyon hatja meg a törököket az F1. Én ilyen helyre nem vinném a versenyt. Persze úgyis minden a pénzen múlik minden más sokad rangú kérdés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Vicces ez a Montezemolo:
Nem fogom elfelejteni, mit tett a Ferrariért, és ő sem fogja elfelejteni, hogy mi mit tettünk érte" - közölte a Ferrari első embere, aki szerint a hétszeres bajnok új énjének szíve húzhat a Mercedeshez.
"Az igazi Michael Schumacher állandóan azt hajtogatta nekem, hogy a Ferrarinál fejezi be karrierjét" - tette hozzá Montezemolo.
Schumacher karrierje 2006-ban még egyáltalán nem volt kifullasztva. Azt persze túlzás lenne mondani, hogy derékba lett törve, de még elég sok volt/van abban az emberben. És egyébként is: szerintem ha lenne hely a Ferrarinál, akkor oda jönne vissza, ahogy azt a lelkesedése megmutatta Massa balesetekor is.
Én azt remélem hogy egy olyan MS-t látunk jövőre, mint aki a RoC-n szerepelt...vigyorgott mint a tejbetök.
Ez egy új autó, új pályák...de Ross Brawn a régi....nagyon jó alap egy visszatérésre, és nem az eredményesség szempontjából, hanem egy igazán jó autózáshoz.
Remek alkalom, és az F1 rajongók nagy többsége is örülne.....és a mezőny fiataljainak is szüksége lenne arra hogy egy ekkora bajnokkal mehessenek.
(#5385) hunnylander válasza Oliverda (#5381) üzenetére
AMuS eredetű, akár még igaz is lehetne, de mivel elégedetlenséget nem látok a csapatok részéről, ha van is visszásság a dolog miatt (mármint az F1 Commission és a WMSC procedúrák miatt), elsimítják fű alatt. Eddig, ami kevés vélemény jött (Haug, Button) a pontrendszerről, az nem utal elégedetlenkedésre, sem visszásságokra. A medálrendszer ellen sokkal nagyobb ellentámadás indult. Az F1 Commission az új Concorde-dal lett 'felélesztve', a csapatok harcolták ki maguknak, ők is benne vannak. Szerintem valaki benézte, hogy miről is van szó.
a monacói ülés előtt a bizottság csak évekkel ezelőtt ülésezett, és a szabályokat csak a Sport, valamint a Technikai munkacsoport hozzájárulásával lehet elfogadtatni
Hát persze, hogy csak évekkel ezelőtt ülésezett, mert ez idén lett felélesztve. A munkacsoportok csak kidolgoznak és javasolnak dolgokat, a csapatok a Commissionben is képviseltetik magukat, tehát ott kell hozzájárulniuk vagy nem hozzájárulniuk a WMSC elé terjesztett dolgokhoz. Szerintem kavar az újságíró; kavarja az elmúlt évek procedúráit/Concorde-ban rögzített eljárásokat az idén beújított dolgokkal. Ha jövőre 13 csapat lesz, a csapatok hajlani fognak az új pontrendszerre, hogy 10-et pontozzanak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Még 85 nap! Téli álmot kéne aludni, és az első futamra ébredni. Hogy fogom kibírni!
2007-05-06 óta itt!
Schumacher: Egy hetes teszt a sivatagban?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5388) venember83 válasza Oliverda (#5387) üzenetére
(#5389) Oliverda válasza venember83 (#5388) üzenetére
Ja, vicces egy nyilatkozat. Én erre csak annyit mondok hogy a Ferrari és az öreg Luca mindig is ilyen volt csak eddig ezt sokan nem látták...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5391) venember83 válasza Oliverda (#5389) üzenetére
Montezemolo vén szenilis marha. De mint Ferrari szurkoló egyetértek vele, nem lesz jó érzés Schumit nem Ferrariban látni, azonban a sportnak tuti, hogy jót fog tenni visszatérése. Kíváncsi vagyok, hogy Monzában mi lesz, tapsvihar vagy füttykoncert, esetleg ennek a kettőnek a keveréke.
most így a Pontiac és a Saab megszűnése után
Egy pocsék Top Gear adás után azon filóztam hogy a legjobb angol autónak kihozott Noble egy kisszériás sportkocsi...egyébként tényleg jó.
De ahol ilyen nevek voltak.. a Lotus, Jaguar, Triumph, Bentley, Rolls Royce, Aston Martin, Austin Healey ( valmint Jensen és a többi 'kisebb' nevek)..és ezek mind kivásárolták az amerikai, német, vagy épen kínai cégek..pfff, és most amikor legjobb angol autót kell szavaztatniuk akkor már csak kisszériás autójuk van...
sajnálom a Saab-t ....ahogy sajnáltam a Pontiac-t is, és előtte az Oldsmobile-t, két márka amihez lehet kötni az amerikai izomautók születését, az első egy Olds' volt, a Pontiac GTO pedig egy ikon.
kár
(#5393) Oliverda válasza venember83 (#5391) üzenetére
Na jó de azért nem valami nagy empátiáról ad tanúbizonyságot ez a fajta hozzáállás. Szvsz tippikus olasz mentalitás.
Tudnak ülést adni neki? Nem. Na akkor MS most várjon addig ameddig netán egyszer felszabadul egy ülés a ferkánál? Én a helyében biztos nem várnék főleg hogy Montezemolo volt aki miatt anno le kellett lépnie. Azt persze megint elég nehéz megállapítani hogy ki köszönhet kinek többet. Anno Schumacher-rel együtt jött át jópár szakember is, olyan nevek mint Ross Brawn vagy Rory Byrne.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5394) Motion_Blur válasza Oliverda (#5393) üzenetére
Szerintem Schumachernek köszönhet többet a Ferrari, még ha ezt elég nehéz is megállapítani. Ezzel az ikertestvéres hasonlattal meg szvsz Luca magát égeti. Ahogyan az olasz sajtó is ezzel a gyerekes sértett cinizmussal.. ezek képesek lesznek a maranello-i múzeumban lebontani a Schumacher-falat, ha netán általa lesznek elverve
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
" főleg hogy Montezemolo volt aki miatt anno le kellett lépnie"
Erről valami hiteles linket légy szíves!
Van saját életem...
Hivatalos nyilatkozat természetesen nincs. Ez az én véleményem az eddig olvasott infók alapján. Majd megkérek egy moderátort hogy írja oda a "hogy" után a "szerintem" szót.
Anno Montezemolo mindenáron a csapathoz akarta hozni Raikkonen-t, Todt viszont inkább MS - Rossi párost szeretett volna. Montezemolo akarata érvényesült inkább, és MS pedig nem akarta kitúrni Massa-t így végül inkább lelépett. Úgy is mondhatnám hogy közvetett módon befolyásolták
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Az pedig szintén nem kérdés, hogy a "két ülés" közül melyik kínál kedvezőbb előjeleket.
Ha csak az elmúlt szezonra gondolunk...
Illetve Montezemolo és Brawn személyét tesszük mérlegre, legalább megbízhatóság szempontjából.
Nehogy csak az érzelmekről szóljon a F1.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
Azért..., mindig jó kész tényként olvasni a feltételezéseidet
Van saját életem...
Ne kezeld tényként. Ennyi.
Vagy inkább ne olvasd.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#5400) Pá válasza venember83 (#5391) üzenetére
Monzában borítékolhatod a füttykoncertet.
Főleg ha addig párszor lenyomja a Ferkát.
Azért én szomorú vagyok, hogy nem a Ferrariba jön vissza, kicsit meg fogok hasonlani a jövő évben. (Ha visszajön egyáltalán).
Ráadásul úgy érzem, hogy a Ferka igen erős lesz jövőre. Főleg Alonsoval.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''