- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Massa ha így folytatja eléri Badoer szintjét
Remélem Q-n Schumi bejön 3. helyre
-
#16741888
törölt tag
Azért az szopó lenne ha esne mert akkor ugye no DRS, ezáltal no Fcsatorna... ezen a pályán meg gondolom pont ennek lenne értelme a nagy egyenes rész miatt.
Hozzáértők javítsanak ki, de gyak. a Merci ezzel a megoldásával mehet meredekebb beállításokkal, mert az egyenesben úgyis drseznek és ott a sebességük bőven meglesz. Kérdés mi lesz a versenyen... :S
-
MPowerPH
félisten
Ferrari most is látványosan szenved, Massa brutális csiga.
Schumacher pedig megint zseniális, nagyon fekszik neki az ide autó. Remélem Im-re is megmarad ez a lendület, és odacsap Nico -nak. Azt már most látni, hogy ez a futam is biztos Meki győzelem...
Durva, a Ferrai szépen beáldozta a végsebességet a nagyobb leszorító erőért. 13km/h.
-
JJános
addikt
válasz
bendeguz76 #43984 üzenetére
Nem értek egyet. A RBR-nek fekszik a pálya. Ha még esik is, akkor nem lesz ellenfél, csak Sumi!
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #43929 üzenetére
-
bendeguz76
aktív tag
szerintem vettelkének nem lesz egyszerű az időmérő.futamon jobb lehet.
-
AMD Power
titán
Lewis jó kört futott.
-
Látva a Maláj FP1 eredményét, akkor én az idei évet behúztam a Mekinek, aztán ők majd leosztják egymás közt a lapokat.
-
callmeakos
veterán
Aaaaz igen mekkora mák hogy nem tegnap volt a szabadedzés...
Most mutattak képet és úgy ömlött az eső hogy ihajmod Na ezek is a Massával foglalkoznak. Ezek szerint kitenni Massát idézem: "rubbish" mert hogy neki van érvényes szerződése. Kérdem én. Mikor volt ez probléma??
-
Jarod1
veterán
Mi a kedvenc F1 es CSapata Luke Skywalkernek?
YODAfone-MCLaren!! -
-
proof88
addikt
válasz
mokus1 #43961 üzenetére
meg gondolom az is probléma, hogy esőben jobb lágyabb rugózással menni, de a lágyabb rugózás magában hordozza azt is, hogy könnyebben lejjebb megy a kocsi alja ... meg ugye az F1 autók elég nagy leszorítóerőt csinálnak ha gyorsan mennek, a rugók meg préselődnek ugye ... mondjuk erre van kitalálva a 3. rugó ami mondjuk lehet keményebb függetlenül a lágy torziós rugóktól, de gondolom azt sem jó túlzottan keményíteni mert fékezés-gyorsításra is hatással van és elronthatja az alap rugók lágyságát ...
-
Gebriel
veterán
válasz
Motion_Blur #43924 üzenetére
Én azért nem estem tőle hanyatt, ha mondjuk egy EuroSportHD alpesi sí adáshoz viszonyítom.
-
-Mike-
addikt
válasz
werszomjas #43959 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz
werszomjas #43959 üzenetére
az eső gumiknak kicsit nagyobb átmérőjük van mint a száraz pályás gumiknak, pont azért hogy így nagyobb legyen a hasmagasság. Egyébként nem tudom, hogy beállításügyileg mennyire lehet megemelni egy F1-autót. Arra gondoltam, hogy az extrém eső gumi esetleg lehetne még nagyobb sugarú mint a normál eső gumi. Az tény, hogy leszorítóerőt vesztenek ha emelgetik a hasmagasságot, de inkább az, mint hogy felússzanak. Max mennek lassabban, de valahogy meg kéne oldani hogy a hasuk ne üljön fel a vízátfolyásos részeken ... vagyis gondolom hogy a hasuk van túl alacsonyan és nem az eső gumik vízkiszorító képessége a szűk keresztmetszet, bár passz.
-
giigz
veterán
Van egy jó befektetésem!
A Merci nem nyer versenyt a szezonban... 2,00-ás szorzóért.
-
Chosen
addikt
Egyébként ha már nagyon-nagyon szakad az eső és nem akar elállni, előfordulhat olyan, hogy törlik a futamot vagy halasztják?
-
-
AMD Power
titán
válasz
callmeakos #43952 üzenetére
Igen vagy míg nem esik ki a mezőny 80%-a.
-
AMD Power
titán
Csodás....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #43949 üzenetére
Asszem talán Spa-ról is felkerült hasonló kép tavaly. Persze az ennyire nem volt durva, bár ott se sok aszfalt volt a pályán, viszont azt többet használják és lekoptak már a kövek. Szerintem ez a kép se az ideális íven készült
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #43942 üzenetére
Nem kötekedés, de ahogy látom, ez a cucc formára és színre is sokkal inkább hajaz a murvára.
-
-Mike-
addikt
8óra múlva (hajnal 3-kor) FP1, már le se feküdjetek.
-
giigz
veterán
válasz
Motion_Blur #43942 üzenetére
Ez brutális!
A Merci megint semmit nem fog felmutatni, úgy érzem...
-
McCartman
őstag
válasz
Motion_Blur #43937 üzenetére
akkor ehhez mit szólsz?
örvendjetek. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #43900 üzenetére
a #61-es komment érdekes. Ezek alapján a Lotus fejlesztés is szabályos, mert alapból van valamilyen aero jellemzője, és ahogy a Mercinek a DRS ki-be kapcsolás az eredeti célja mellett még másodlagosan megváltoztatja az aero jellemzőket, úgy a Lotusnál ez a fék lett volna. Mindkettő kötelező az autókra, és ahogy a fékpedált a pilóta mozgatja, úgy a DRS gombját is.
Ezek alapján akkor nevezhető egy rendszer passzívnak, ha a rendszerbe nincs olyan elem, amit a pilóta vezérel/mozgat.
Szerintem csak egy sima álladó csatorna/járat férne bele a szabályokba.Kicsit olyannak tűnik az eset, hogy az FIA az egész nem akart már ilyen csatornákat látni az f1-ben, csak annó az egész F-csatornás hét szentség tiltását olyan nyakatekerten oldották meg, és olyan szarul fogalmazták meg az erre vonatkozó tiltó szabályt, hogy szó szerint értelmezve megint bennmaradt a kiskapu.
Le kellett volna fixálni, hogy akarnak-e ilyen csatornákat, vagy sem, márpedig azt mondták, hogy a nagy végsebesség mellett alacsony tapadás veszélyes, akkor valószínűleg nem, és egyszerűen csak hozni kellett volna egy olyan szabályt, hogy a csapatok ne építsenek ilyen rendszert. Akkor bárhogy is próbálják kijátszani a technikai paraméterek keretén belül, hogy máshogy megoldjanak egy hasonló rendszert, az mind szabálytalannak számítana.
Amit jelenleg csinálnak, az is nagyon jó lehetne, csak 1 feltételnek kellene teljesülnie. Charlie Whiting-nak és az FIA szabályalkotóinak bőven a csapatok emberi felett kellene lenni tudásban. Most ezen áll vagy bukik a dolog, ők nézik át a kipufogós megoldásokat, az szuper-DRS-t, és társait. Aztán kb ennyit mondanak a témáról:
"Charlie Whiting egyértelműen passzívnak, éppen ezért legálisnak nyilvánította a rendszert." -
shteer
titán
válasz
!Overdose! #43936 üzenetére
maga a készülék miatt nem rosszabb a kép mint az elődön. de nekilátok az átállásnak
-
Motion_Blur
félisten
[link] 'A sepangi pálya aszfaltja közelről: ezért zabálja annyira a gumikat, mert a hegyes kavicsok miatt olyan a felülete, akár a smirgli.' - Wéber G.
Mi lesz itt Hamiltonnal?
Egyébként ezen a pályán még soha nem tudott pole-t szerezni és nyerni sem. Kíváncsi vagyok hogy meg tudja-e fogni a Bionic Button-t
-
callmeakos
veterán
válasz
Motion_Blur #43939 üzenetére
buggyant britek
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #43939 üzenetére
heh :d
-
callmeakos
veterán
-
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #43935 üzenetére
Ezzel a losminidriversel engem ki lehetne kergetni a világból...
-
callmeakos
veterán
Jaaaaaaa hogy Raikönen ezért indult be a verseny végén
Mindenkit lehet ösztönözni valamivel -
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #43929 üzenetére
hát ez még béta
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #43924 üzenetére
már szereztem tapasztalatot, muszáj lesz
főleg most, hogy a 32"->42" átállás is megtörtént -
hunnylander
őstag
válasz
mephi666 #43927 üzenetére
20 éve nekünk is fekete-fehér Orionunk volt.
Aztán kicsit később lett egy színes Videoton (használtan véve; olimpia közepette, mikor az Orion elromlott, a TV-szerelő meg 'olyan jól megcsinálta', hogy rosszabb lett, mint volt és a vízilabdázók úgy néztek ki rajta, mint akik homokban fetrengenek).
(#43930) OTee: Jogos volt az észrevételed az egy szál drótra, nem is emiatt írtam, amit írtam, hanem inkább ha valaki tartana a digitális átállástól. Szóval úgy általánosságban és nem kifejezetten neked szánva, csak a hozzászólásodhoz témailag kapcsolva.
-
callmeakos
veterán
válasz
Motion_Blur #43929 üzenetére
Hát nem igazán
Kicsit olyan Lanciás beütése van (Még az aranykorszakból) Szép is, jó is, de úgy van összerakva mint egy Lego játék
najó ez a hasonlat lehet kicsit erős volt. Mert ez nem olyan szép mint egy Stratos és nem is megy olyan jól mint egy Delta HF Integrale -
OTee
aktív tag
válasz
hunnylander #43926 üzenetére
Félreértettél.
Én az "1 szál dróttal fogható"-ra reagáltam.
Mondjuk, hogy szakmabeli vagyok, ráadásul az ország jelentős részén van érdekeltség, így megfordulok sok felé, ismerem a helyi lehetőségeket.
De ez nem az a topic, ahol ez kell legyen a téma szerintem.
Peace!OTee
-
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #43928 üzenetére
A finom megmunkálás, precíz kivitelezés se az erősségük: [link]
-
callmeakos
veterán
válasz
Motion_Blur #43924 üzenetére
Szenzációs hogy mindig valami érthetetlen idétlenséggel rukkolnak elő. De akkor legalább linkelnék a hír eredeti forrását
Amúgy a ferka most finoman lekopizta az RB-t. Csak ők ezt egy diszkrét mélyedéses módszerrel oldották meg, ők meg vmi Amcsi V8as izomautó módjára ilyen púpos légbeömlőt alkottak. Briliáns
-
mephi666
nagyúr
válasz
hunnylander #43926 üzenetére
kecskemét mellől simán fogtunk 20éve jugó adókat tetőantennával
aztán jött a kábeltévé és az volt az igazi
most meg digi: hd m1, hd digisport
legjobb... 20éve ilyenről még nem is álmodtam, amikor fekete-fehér orion-unk volt
-
hunnylander
őstag
Ha valaki fogni akarja az M1-et, nagy általánosságban véve ez sikerülni is fog, csak meg kell adni a módját, ami inkább igényességet és hozzáértést kér, mintsem komoly összegeket; már a digitális jelvételre optimalizált antennák is nagyon olcsók; én is vettem, pusztán biztonságból, plusz pár ezerrel emelte ez csak a költségeket, de fel sem kellett szerelni, mert a régi analógra való padlástéri lepkeantennával is szépen jön a MindigTV, holott ugyanezzel az analóg kép egyenesen pocsék volt! De egyszer talán fel lesz szerelve, ha szükséges lesz. De ha időről-időre emelgetik a jelerősséget, akkor lehet, hogy nem fog kelleni. Tavaly, mikor nagyon nagy kánikula volt és a padláson valami kibírhatatlan hőség lehetett meg elektrosztatikus feltöltődések vagy ilyesmik, akkor mutatta meg a hiányosságait a nem-optimális antenna, azzal, hogy olykor kicsit dadogott a digitális képfolyam. Meg, ha lenne a tetőn télen vagy egy méter hó. Szóval már terveztem, hogy ilyen esetek végett majd felszerelem az igazi DVB-T-re való kültéri antennát és kültérre, nem a leárnyékolt padlásra. Az árára már nem is emlékszek, csak arra, hogy nagyon olcsó volt, pár ezer forint és mégis jó nagy és kifejezetten a DVB-T-s frekvenciák vételére való, míg a lepkeantenna nagyon nem (ha jól emlékszek Extrém Digital-nál lett véve, akárcsak a DVB-T-s TV, egy rendeléssel, hogy tutira ki legyen használva a digitális vevős TV, ha a régi antennával nem lenne kép).
De van egy kis USB-s DVB-T tuner is, szintén filléres cucc volt. A antennácskája nudli volt, de van egy erősítős szobaantenna (szintén filléres cucc, még Lidl-ben lett véve jó néhány évvel ezelőtt).
Persze vannak nagyon eldugott és leárnyékolt zegzugok az országban (arra ott van a műhold vagy kábeltévé), de az esetek többségében csak a megfelelő antennát kell beszerezni a szükséges méretben és jól pozicionálni. Ha a legközelebbi adót nagyon leárnyékolja valami, egy megfelelő nyereségű antennával befogható a távolabbi, ami más irányban van.
Régebben, mikor még nem volt ekkora csatornaválaszték, az emberek külföldi adókra vadásztak megfelelően nagy antennákkal. Így aztán valakinek volt jugó, román, osztrák és egyéb tévécsatornája.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #43924 üzenetére
f1live-nál megint elgurult?
Volt náluk valaha?
-
OTee
aktív tag
válasz
Oliverda #43921 üzenetére
És azt veszed 1 szál dróttal?
Az analóg teljesítményt folyamatosan csökkentik szépen suttyomban, a digiten most emeltek kicsit, mert sok volt a reklamáció. A drót elmélet megbukott. Ez max az adók, átjátszók környékén, illetve a magas ( > 10 emeletes) házak adók, átjátszók felé eső oldalán működhet.
SZVSZ!OTee
-
leslieke
Jómunkásember
Fanatikusok!
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #43912 üzenetére
Komoly? Le a kalappal, azért már McLaren sapit lehet kapni
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #43907 üzenetére
Az eltérő motorok miatt -gondolom- bizonyos vezérlési beállítások szabadon módosíthatók.
Maga az egységes ECU anno -tudtommal- nem jelentett mást, minthogy mindenki ugyanazt a HW-t/SW-t kapta, azzal kellett dolgozni. Gondolom a könnyebb ellenőrizhetőség/összevethetőség volt az érdek, hogy ha senki se tud SW-esen belenyúlni, csak a beállításokkal/profilokkal játszhat.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #43900 üzenetére
Pár éve annyira tolták az egységes ECU-t. Hát ennyi értelme volt...
Btw, hogy lehet ezeket meglépni egységes vezérlés mellett?
Amúgy ez egy logikus magyarázat lehet arra, hogy az RB miért gyorsabb a lassú kanyarokban.
-
werszomjas
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #43905 üzenetére
A Lotus tud repülni, ezt láthattuk 2011-ben Petrov bemutatta
Már csak a landolással vannak gondok
-
P00By
nagyúr
válasz
werszomjas #43902 üzenetére
A Lotus úgyis jobbat csinál!
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
werszomjas #43902 üzenetére
Jöhet a kopipészt.
-
werszomjas
addikt
Na ennyi volt, hajrá Mercedes
Most meg jöhet a másolás, kíváncsi vagyok ki másolja le majd először
Bár érdekes, hogy a McLaren a Mercedes mellett volt, lehet kapnak belőle egy csipetet?
Néhány kósza terv
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #43900 üzenetére
Nah azt ne... meg is kattanok.
Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Alkoholista nevelde
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- Autós topik
- AliExpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Renault, Dacia topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest