Miért?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Miért?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
mert eddig nem volt szerencséje a nbringen
..szerintem jónak tűnik
Ez igaz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#32405) TESCO-Zsömle válasza IreN!CuS (#32404) üzenetére
Érdekeseket írnak.
Az önindító elsőre viccesnek tűnhet, de ha azt vesszük, hogy a KERS -elvileg- a főtengelyt forgatja, megfelelő motor alkalmazásával ezt a feladatot is elláthatja.
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#32406) Oliverda válasza TESCO-Zsömle (#32405) üzenetére
Korábban arról is szó volt, hogy a boxban csak KERS segítségével lehet majd közlekedni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#32407) TESCO-Zsömle válasza Oliverda (#32406) üzenetére
A linkelt cikkben az is említve van.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Lehet, hogy érdemes lenne már most ölni bele a pénzt, mert aki jó motort, jó 8 sebességes váltót, és jó ERS-t épít, az nagyot kaszálhat 2014-ben.
"A KERS-t az úgynevezett ERS váltja fel, amely már nemcsak a fékezés közben felszabaduló kinetikus energiát, hanem a kipufogógázét is képes lesz eltárolni és utólag hasznosítani. Ahogy arról előzőleg már szó esett, az energiaátalakító rendszer teljesítménye a mostani 60 kW-ról 120 kW-ra nő, és az egy körben felhasználható mechanikus energia 400 kJ helyett tízszer ekkora, 4 MJ lesz. Ez lényegében azt jelenti, hogy míg a versenyzők eddig körönként 6,7 másodpercig 82 extra lóerőből gazdálkodhattak, 2014-től 33 másodpercig 163 lóerővel nagyobb teljesítményt kapnak a szokásosnál, amikor az ERS gombját nyomják. (Igaz, az akkumulátort mechanikusan visszatölteni csak körönként 2 MJ-lal lehet majd). Az energiatároló egység, az ES tömegének 20 és 25 kg közé kell esnie."
Itt lehet a legnagyobb eltérés, mert ha nem tudja valaki kihasználni a maximális értékeket, az sokat bukhat. Továbbá 100%-os megbízhatóság és rendelkezésre állás kell, mert ha valakinek lepukkan az ERS, az mozgó reklámtáblává válik, és a onnantól már kereket sem cserélhet, mert a a boxban csak ERS-es szabad haladni.
(#32409) Nowhereman válasza Oliverda (#32385) üzenetére
No, ha Charlie megint formájában lesz, akkor megdőlhet Button időben legtovább tartó futamon szerzett győzelmének rekordja...
Utánam a kondenzcsik!
(#32410) TESCO-Zsömle válasza [CS]Blade2 (#32408) üzenetére
Erre valszeg lesz kiskapu, vagy valami. Bár mintha a Pirelli mondta volna, hogy a 'hasznos' futófelület alatt van egy keményebb réteg, ami az egész versenyt kibírja, csak nem tapad...
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#32411) Nowhereman válasza Ice!? (#32365) üzenetére
Nincs ebben semmi különös. Ha valaki képtelen megkülönböztetni egy Stradivarit a WC ajtó nyikorgásától, akkor még nekiláthat mérési adatokkal dobálódzni. De most aki süket, akkor minek vitatkozik frekvenciák és felharmonikusok adatainak áradatával, ha képtelen érezni a zenét?
Vegyük sorra. Hamilton vagy éppen Alonso sem olyan tökéletes, akihez nem lehetne felérni - már ha őket kellene mércéül venni. Sem Lajos, sem Lonzi nem kapna színötös bizit. Lajosnak nem az agresszivitásával van baj, hanem azzal, hogy nem tudja azt a kellő pillanatra tartogatni, mindig ráugrik az első csalfa alkalomra.
Lonzi pedig, nos a Mekinél ő nem bírta a nyomást, valamint előzés témájában sem tartozik a legkifinomultabbak közé. Kellően rámenős a végrehajtásban, jó a befejezésben, de az indításában már inkább csak közepes: vesz egy szélesebb kanyart, majd extra erővel próbál ráfordítani az előző kanyarban, ahelyett, hogy egy késői apexos kanyarvétellel próbálná semlegesíteni az előtte haladó lassabb ívsebességét... szóval szerintem van nála olyan féltucat pilóta aki jobb ebben a témában...
Nos vegyük sorra azokat akiket szeretnének közéjük sorolni...
Rosberg: Akkor már miért nem inkább Suszter Miska? Az utóbbi időben már versenytempóban is főlé nőtt, arról meg nem is beszélve, hogy egyebekben Rosberg még nem alkotott maradandót, miközben az öreg már két évtizede a mérce, és már korábban is tiszta volt, hogy 3 év nyugdíj alatt semmit sem puhult: még mindig kemény mint a kád széle!
Vettel: Szépen megy körbe-körbe, de ha már valaki a közelében van, vagy le kell térni a jól begyakorolt ideális ívről, máris a befizetős amatőrök nívóját hozza. Egy gyorsvonali masinisztából lett marketing arc a Red Bull hatos csomagon, semmi több.
És ha már marketing, valaki neki is megtaníthatná nyilatkozni, mert hát Lajos Platina belépőkártyás nyilatkozata talán erős, de el lehet adni vele a lapot, de amikor Vettel nyilatkozik, nehéz eldönteni hogy, bölcsesség nélkül bölcselkedik, vagy humor nélkül humorizál. Pl. a sikerhez három dolog kell: fej, kéz, láb jellegű. Ha azt mondaná, hogy A. Newey(aki gondoskodik arról, hogy más csapatból ne harcolhassanak a VB.-ért), H. Marko(aki meg arról, hogy a csapattárs se...), C. Horner(aki bemeséli a nagyvilágnak, hogy a reklámarc a kivételes (...és persze mert Red Bullt nyakal...), nem pedig mert neki volt egyedül a mezőnyből olyan csomagja, ami ehhez kellett...)
Webber: Rosszul rajtol? Hát nem a legjobban! Igazság szerint Senna, Prost, Mansell is rosszul rajtolt Bergerhez képest... Mint mondtam, nem kell színötös bizi. A csapattárshoz képesti teljesítmény? Nos vegyük a pszichés tényezőt: Massa most hányszor kergeti Lonzit? Pedig mikor ő volt a Scuderia szeme fénye, valljuk be, nem küldte azért olyan rosszul. Pedig neki nem szedik le a szárnyát, nem spóroltatják üzemanyaggal, és legfőképpen nem működtetnek egy kisebb nyilatkozótársaságot a média előtti lejáratásához(ami akárhogy is nézem egyedülálló jelenség a negyed évszázados F1 kukkolásom alatt), csak egyszer szóltak rá nyíltan - de ki is állnak mellette a média előtt. Ha meg valaki A csapat ilyen erőlködése láttán nem merül fel a gyanú, hogy valami egyszerűbb technikai megoldást be ne vessen...
Neki csak egy normális autó egy normális csapat hiányzik, ahhoz, hogy oda kerülhessen a nagy nevek mellé. És még mondhatnék néhány nevet, de sajnos amíg kb. Sauber úrral kezdődik és végződik azon csapatvezérek listája, akik meghallják a Stradivarit, nem pedig egy oszcilloszkóppal kóvályognak a klotyó ajtók közt /az egymás hülyeségeit ismételgető szakértőket meg ne is említsük/...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
(#32412) C0d3r válasza Nowhereman (#32411) üzenetére
"Vettel: Szépen megy körbe-körbe, de ha már valaki a közelében van, vagy le kell térni a jól begyakorolt ideális ívről, máris a befizetős amatőrök nívóját hozza. Egy gyorsvonali masinisztából lett marketing arc a Red Bull hatos csomagon, semmi több."
Ezért rövid időn belül szétcincálnak.
(#32413) JColee válasza Nowhereman (#32411) üzenetére
Ezért kár volt ennyit koptatni a billentyűzetet.
(#32414) Robi BALBOA válasza C0d3r (#32412) üzenetére
Vér fog folyni az tuti, de meg kell hagyni, hogy legalább szépen megfogalmazta a mondanivalóját.
[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
na hát kiváncsi leszek mi lesz az idömérön és majd a nagydijon. de elötte szabad edzés
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
köszönjük a tájékoztatást
(#32417) Superman válasza Nowhereman (#32411) üzenetére
Csak olvasom és követem ezt a topikot, mert nem akarok személyeskedésekbe bonyolódni, de ritkán értek ennyire egyet egy posttal, mint ezzel...
Még annyit tennék hozzá, hogy a McLarenek teljesítménye most is harmatos. Ha a vezetőségnek lennék Whitmarsch-t már menesztettem volna az állandó magyarázkodásaival, hogy éppen , miért mennek úgy a kocsijaik, mint egy Trabant....
[ Szerkesztve ]
(#32418) TESCO-Zsömle válasza Superman (#32417) üzenetére
Most legalább többé-kevésbé célba érnek. Szegény Kimi nem egy címet bukott el azon, hogy a mindent verő autó lerohadt verseny közben...
Technikai KO...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Nem hiszem, hogy ezért feltétlenül Whitmarsh lenne a hibás. Anno Dennis idejében voltak ennél sokkal harmatosabb évek is. Egy pár ilyen: 1994, 1995, 1996, 1997, 2004, 2006.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#32420) Superman válasza TESCO-Zsömle (#32418) üzenetére
Tudom ez összetettebb folyamat attól, hogy csakis Whitmarsch-on múljon, de nem véletlenül elégedetlen Hamilton és Button is. Ráadásul most mintha visszafelé haladnának a fejlesztésekkel. Ha ezt lehet annak nevezni...
Nem feltétlen, de mióta ő ott van, egyre lejjebb csúszik a társaság. Mint mondtam, ez összetettebb annál, hogy egy emberre lehetne kenni a felelősséget...
(#32422) Robi BALBOA válasza TESCO-Zsömle (#32418) üzenetére
Azért Buemi majdnem megcsinálta a frankót, én személyszerint többet is ki tudtam volna hozni a helyzetből!
Lonzi megnyerte az első szabadedzést, végre remélem az időmérőn is ott lesz és Massa is befurakodhatna Webo és Vettel közé.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
én kérek elnézést!
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
Ezt pontosan miből látod? Valamint mennyivel lejjebb vannak mint az általam felsorolt években?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#32425) attisx válasza TESCO-Zsömle (#32418) üzenetére
Ami azt illeti, pontosan egy VB-t (2005) bukott el a folyton lerohadó mindent verő autó miatt. Ezen kívül még egyszer, 2003-ban volt reális esélye a címre, viszont az MP4/17D inkább volt megbízható, mint világverő (nyolc 2. hely vs. 1 győzelem).
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
(#32426) Motion_Blur válasza Superman (#32417) üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nem az általad felsorolt évekhez hasonlítgatom a mostanit, hanem a beígért fejlesztések függvényében egyre rosszabb autót kap Button és Hamilton.
Egyre távolabb kerülnek a Red Bull-tól, de most már a Ferraritól is. Ha ez nem visszalépés, nem tudom, mi. Hamilton nem hogy második sorba, de lassan a harmadikba sem lesz képes beférni, ha ez így folytatódik....
Nyilván te sem úgy gondolod, hogy Button és Hamilton elfelejtett autót vezetni és emiatt kerülnek egyre hátrébb, versenyről-versenyre....
(#32428) hunnylander válasza Superman (#32417) üzenetére
Whitmarsh csapatfőnök (abból is az egyik legjobb), nem technikai igazgató!
www.HunnyF1.com
(#32429) Superman válasza hunnylander (#32428) üzenetére
Számomra a döntései inkább bénának tűnnek, minthogy egy remek csapatfőnök képe bontakoznék ki előttem. Mondom számomra, de ez relatív....
Biztosan félrecsúsztak a fejlesztésekkel, de ez már nemcsak ebben az évben van/volt így.
Tudom, mi a különbség technikai igazgató és csapatfőnök között. Ráadásul, ha nem derült volna ki, kedvelem Buttont és Hamiltont is, éppen ezért bosszantó, hogy egyre hátrébb kerülnek.
S int tudjuk egy idő után bűnbakot kell keresni. Vagy Whitmarsh lesz az, vagy a technikai igazgató.
Visszatérve erre a hétvégére: meg lennék lepve, ha Hamilton/Button ötödiknél jobb pozíciót szerezne, de még ez is kérdéses....
(#32430) Motion_Blur válasza Superman (#32429) üzenetére
Ha a Ferrari hozza Massa-nak a szokásos taktikát futamon, akár még 4. hely is lehet
Időmérőn tényleg nehéz lesz megfogniuk az első két sort.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
A Nürburgringen Kimi vezető pozícióból adta fel a versenyt, de tény, hogy az az autó inkább megbízható volt és nem gyors.
Alonso a Red Bullok előtt nyitott az élen Nürburgringen
Kicsit le van maradva a McLaren.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Szabadedzés eredményeiből fölösleges bármilyen következtetést is levonni, időmérőn fog minden kiderülni.
BBC stream: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
De akkor sem jó látni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Inkább P1-P2 ben legyenek hátul/hátrébb mint a futamon
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Ez is igaz látod!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
(#32438) Motion_Blur válasza AMD Power (#32435) üzenetére
Altatnak, vagy meg vannak tankolva
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#32439) AMD Power válasza Motion_Blur (#32438) üzenetére
Remélem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
HAM miatt gyengék
..szerintem jónak tűnik
(#32441) TESCO-Zsömle válasza shteer (#32440) üzenetére
Mi bajod a sonkával?
Sub-Dungeoneer lvl -57
Button sokkal gyorsabb nála... 12-ik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Rosberg és Schumacher is Hamiltonék előtt. Sőt, Sutil is....
Persze aztán lehet magyarázni, hogy csak tréfa volt, mert a beállításokat próbálgatták...
(#32444) Robi BALBOA válasza Superman (#32443) üzenetére
Holnap örülhetnek ha eljutnak a Q3-ig!
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
mi történik a mclarenekkel?
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
(#32446) Motion_Blur válasza darál0w (#32445) üzenetére
Majd Whitmarsh megmagyarázza ezt is
(#32447) Oliverda: Webber pole-ja szerintem elég sanszos, általában jól szerepel ezen a pályán
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#32447) Oliverda válasza Robi BALBOA (#32444) üzenetére
Szerintem már a Q1-ben ki fognak esni. Tisztán látható a mai eredményekből.
A pole-t pedig Webber fogja megszerezni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
kíváncsi leszek rá.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#32450) Superman válasza Robi BALBOA (#32444) üzenetére
Engem már nem nagyon érdekel sem az időmérő, sem a verseny.
Igazából a hétfői/verseny utáni Whitmarsh nyilatkozatra leszek kíváncsi, meg arra, mikor kezdi el burkoltan a két világbajnokot hibáztatni...