Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31201) dokar válasza Oliverda (#31197) üzenetére


dokar
addikt

KITT vezette? :DDD

extra - SEXRay

(#31202) eXodus válasza Barthezz2 (#31198) üzenetére


eXodus
őstag

Persze te már egyből megengedheted magadnak a személyeskedést.
"Te kezded" az ovis szint legalább megvan.

(#31203) Barthezz2 válasza dokar (#31201) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Nem, a kocsi maga KITT. Tavaly Webber bemutatta itt, hogy ugratni is tud :D

(#31202) eXodus: Lehet, hogy ovis szint, de én legalább nem szólok le mást olyan dologért, amit én is csinálok ;)

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#31204) shteer válasza -Mike- (#31199) üzenetére


shteer
titán

azdekeménykééééép :DDD

..szerintem jónak tűnik

(#31205) JJános


JJános
addikt

Tetszik a végeredmény. Örülök! Lonzi trendje valóban felfelé ível. Drukkoltam neki.
:C :C :C

2007-05-06 óta itt!

(#31206) eXodus válasza Barthezz2 (#31203) üzenetére


eXodus
őstag

"De innentől befejeztem"
Nem megy ez neked.
De a lényeg te leszólhatsz akárkit!

(#31207) IreN!CuS
Viszont én nem is írom.
De a hsz száma / reg napja látható h nem az vagyok aki nap 24 órájában irogat.

[ Szerkesztve ]

(#31207) IreN!CuS válasza eXodus (#31206) üzenetére


IreN!CuS
őstag

De a lényeg,hogy te sem tudod abba hagyni ;]

Unalmas futamom volt,majd SIlverstone talán jobb lesz már csak maga a pálya miatt is.

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#31208) Viktor77


Viktor77
titán

Viszont az utolsó szó, biztos, hogy az enyém. Esetleg még Oli tehet hozzá valamit. ;] Szóval vagy befejezitek, vagy...

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#31209) Oliverda válasza -Mike- (#31199) üzenetére


Oliverda
félisten

[link] :K

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#31210) McCartman válasza -Mike- (#31199) üzenetére


McCartman
senior tag

Vettel már ifju korában elkezdte a mutogatást? :DDD
vajon kitől leshette el.

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#31211) darál0w


darál0w
Jómunkásember

végletekig unalmas futam volt ez számomra...

valamit ki kell találni Vettel ellen...

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#31212) Mika1227


Mika1227
őstag

Remélem a következő futamtól a diffúzor ügy kapcsán sokkal szorosabb versenyek lesznek majd, és talán már más is nyer futamot!

A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!

(#31213) Flashcash válasza IreN!CuS (#31207) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Silverstone-ban ha száraz futam lesz akkor szerintem a mostaninál nagyobb előnye lesz a RedBullnak a szabályváltozás ellenére is. Sokkal jobb leszorítóerejük van, a hosszú elnyújtott kanyarokban jobban fognak futni, míg ugyanez a terület a Ferrari gyenge pontja.

(#31214) Motion_Blur válasza Flashcash (#31213) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én is ugyanezt gondolom.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31215) IreN!CuS válasza Flashcash (#31213) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Igaz,de ugye Barcelonában -ami kemény aero pálya- a meki egész közel volt az RBR-hez így talán szorosabb/izgalmasabb lehet.

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#31216) JJános válasza darál0w (#31211) üzenetére


JJános
addikt

Írd oda légyszi, hogy szerinted. Mert vannak szurkolók akik ezt nem így látják sztem. :)

2007-05-06 óta itt!

(#31217) darál0w válasza JJános (#31216) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

bele van szőve a HSZbe egy számomra szo. :D

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#31218) szőröscica


szőröscica
addikt

Na, azt hiszem, itt a vége. Newey remek autót épített, Helmuték meg elintézték, hogy Webber idén ne zavarhassa Szebike száguldását, így kétlem, hogy idén bárkinek lenne már esélye megfogni.

(#31219) shteer válasza IreN!CuS (#31215) üzenetére


shteer
titán

kíváncsi is vagyok mekiék nyilatkozataira :)

..szerintem jónak tűnik

(#31220) Oliverda válasza shteer (#31219) üzenetére


Oliverda
félisten

Az 50 fokos aszfalton túlmelegedett az autókon a gumi, és ezért gyorsan el is koptak. A McLaren-en hűvös időben működnek jól a gumik, legalábbis fújt diffúzorral ez volt a helyzet.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#31221) shteer válasza Oliverda (#31220) üzenetére


shteer
titán

és vajon ezt mivel akarják kiküszöbölni? lesz még 1-2 melegebb verseny a szezonban

..szerintem jónak tűnik

(#31222) Flashcash válasza IreN!CuS (#31215) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Persze de itt nem Barcelona következik. Inkább az a kérdés, hogy egy ilyen jellegű pályán melyik autót milyen mértékben érinti a szabályváltozás. Az is benne-van a pakliban, hogy a RedBull tisztán aeroból (ami folyamatosan rendelkezésre áll) jobb mint a McLaren, és az utóbbit jobban érinti majd a motorvezérlés meg a gázelvételre meghatározott max. kipufogógáz energia korlátozása.

Érdekes lesz majd, hogy miként változnak az erőviszonyok. Kíváncsi leszek a Toro Rossora, meg a Williams-re is.

(#31223) Oliverda válasza shteer (#31221) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem fújt diffúzorral. :D

Amúgy fogalmam sincs. Kérdezd őket. :))

Flashcash: Az RB már a tavalyi autót is a fújt diffúzorra építette. A tavalyi McLaren pedig csak az év második felében kapta meg a fejlesztést amivel szívtak is egy jó nagy sort. Azon is úszott el a VB szvsz. Pont Silverstone-ba hozták el először, aztán a pénteki nap után le is kellett szedniük mert annyira nem működött jól. Ennek ellenére ott tudtak lenni közvetlenül a Red Bull mögött. Amúgy állítólag a McLaren már Barcelona-ban kipróbálta a saját nem fújt rendszerét, és nem volt vele gond.

Arra én is kíváncsi leszek, hogy azok a csapatok mennyit lépnek majd előre, akik eddig egyáltalán nem használták a megoldást.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#31224) [CS]Blade2 válasza Flashcash (#31213) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Szerintem az egész erősorrend visszavezethető a pályákra:
ha ezt nézzük, akkor a Ferrari és a Mclaren egykutya, nekik a lassú kanyaroknál a fékezés és a kigyorsítás kedvez, meg ahol ér valamit az erős motor és a KERS. A Redbull ezekben egy kicsivel gyengébb, de cserében jóval több a leszorítóereje, így jók az összes pályán, de főleg a gyors kanyarokkal teletűzdelt aero pályákon.
a gumikeverékekre, és a hőmérsékletre:
Ha a lágyabb keverékeket kell használni és/vagy magas a pálya hőmérséklete az a Ferrari felé billenti a mérleget, vagy mondhatjuk úgy is, hogy ha sikerül a Ferrarin felmelegíteni, működésre bírni a gumit, akkor feléjük billen a mérleg. A Mclarennek az egész ellenkezője, nekik a kemény keverék, és a hideg fekszik, míg a problémájuk a gumi túlmelegedése.
A Redbullon viszont a lágy is jó, de a legkeményebb gumit is felmelegítik egyetlen felvezető kör alatt.

[ Szerkesztve ]

(#31225) Flashcash válasza shteer (#31219) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

McLaren
Lewis Hamilton (4th)
“Rossz rajtot fogtam ki, mindkét Ferrari elment mellettem. Mivel a verseny hosszú, ezért a csapat azt kérte tőlem, hogy maradjak kint ameddig csak tudok, de túlkormányzással küzdöttem végig, és hogy őszinte legyek nem éreztem magam túl jól ezekkel a gumikkal. A negyedik helyezés így jó eredmény, különösen az előző két verseny után, így nem panaszkodhatok. Azonban teljesítmény szempontjából nem voltunk olyan gyorsak mint az előző három versenyen. Köszönettel tartozok a csapatnak a boxkiállások alatt nyújtott jó teljesítmény miatt, sokat fejlődtünk ezen a területen."

Jenson Button (6th)
“Elfogadható volt a rajtom, de a mezőny nagyon egymásra torlódott a kettes kanyarban és így a külső ívre szorultam ki, ezért Nico megelőzött. Nem volt elég az egyenesben a sebességem ahhoz, hogy megelőzzem, így egy késői fékezéssel a kettes kanyarban előztem meg, amire szerintem nem számított. Számomra a futam közben ez volt a legjobb mozzanat. Elég jó versenytempóm volt, de kb. a verseny felénél elromlott a KERS Hibrid az autóban, amely nem csak a kigyorsításoknál hanem a féktávon is gondot okozott. Így nem volt valami jó a verseny, de ahhoz képest ahogy az autó működött nem rossz 8mp.-el a második Ferrari mögött beérkezni a célba. Sokat kell még dolgoznunk Silverstone előtt."

[ Szerkesztve ]

(#31226) shteer válasza Flashcash (#31225) üzenetére


shteer
titán

közben már elolvastam, de köszi :)

..szerintem jónak tűnik

(#31227) shteer válasza Oliverda (#31223) üzenetére


shteer
titán

miért van olyan érzésem, hogy nem fog változni semmi? :))

..szerintem jónak tűnik

(#31228) Oliverda válasza shteer (#31227) üzenetére


Oliverda
félisten

Ezt szerintem rajtam kívül már a McLaren sem tudná megmondani. :)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#31229) rocket


rocket
nagyúr

Olyan izgalmas volt a futam elaludtam rajta :D
Nem vesztettem semmit ahogy olvasom az osszefoglalot.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#31230) bambano válasza Motion_Blur (#31109) üzenetére


bambano
titán

attól a pesti tájszólástól felmászok a falra... kőőőőőröznek... ahha.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#31231) darál0w válasza bambano (#31230) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

akkor nem hallottam félre.

kőőrözöttes kenyér...

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#31232) AMD Power válasza Flashcash (#31225) üzenetére


AMD Power
titán

A 4-ik hely is jónak számít ahhoz képest ,hogy milyen gyenge volt a McLaren. :(

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#31233) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Hamilton a fújt diffúzor betiltásáról:

"Úgy gondolom, hogy sokkal nagyobb kárunk származik ebből, mint a többi élcsapatnak. Nem valószínű, hogy harcba tudunk szállni a győzelemért. Emiatt kicsit ideges is vagyok.."

[link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31234) shteer válasza darál0w (#31231) üzenetére


shteer
titán

mi baj a kőőőrözöttel? finom kaja az ;]

[ Szerkesztve ]

..szerintem jónak tűnik

(#31235) AMD Power válasza Motion_Blur (#31233) üzenetére


AMD Power
titán

Ez van... eddig sem volt sok esélyük sajnos. :(

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#31236) MPowerPH válasza Motion_Blur (#31233) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez érdekes. :U Eddig egészen másról szólt a fáma. Mi ez a hirtelen változás?! Mondjuk a VB biztosan elúszott. De azért abban még reménykedek, hogy lesz olyan, aki megszorongatja Vettel -t, és nem azzal megy el az év, hogy minden futamot behúz.

Alonso is feladta... Mondom én, hogy ez volt a vége. Versenyképes technika nélkül nem lehet csodát tenni.

"A spanyol pilóta szerint 99 pontos lemaradást nem lehet normál körülmények mellett ledolgozni. "Jelenleg nyolc tizedmásodperccel vagyunk lassabbak, mint a Red Bull. Aki komolyan azt gondolja, hogy még megnyerhetjük a címet, az nem ért a Formula-1-hez.""

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#31237) darál0w válasza shteer (#31234) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

jah...főleg Gyula szájábol. :DDD

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#31238) shteer válasza darál0w (#31237) üzenetére


shteer
titán

:DDD

amúgy tolnában is kőőőrözött, ha nem is mindenhol felénk biztosan

..szerintem jónak tűnik

(#31239) dokar


dokar
addikt

futam elején alonso megközelítette webót, nyitogatta a hátsó szárnyat, majd néhány perccel később legalább három körön keresztül webó 1,2-1,5s folytonos előnyre tett szert, de alonso továbbra is nyitogatott. hogyan van ez? akkor még lekörözöttek sem voltak.

extra - SEXRay

(#31240) MPowerPH válasza dokar (#31239) üzenetére


MPowerPH
félisten

Én ezt nem láttam. Mikor 1s -en túl volt tőle, mindig csukott szárnyat láttam. Van erről konkrét felvételed? Elvileg akkor nem is tud nyitni, legalábbis úgy tudom olyankor a rendszer korlátozza.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#31241) darál0w válasza shteer (#31238) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

jo...van olyan itt nálunk, aki rendszeresen a Kóóórába jár. ;]

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#31242) bambano válasza darál0w (#31241) üzenetére


bambano
titán

inkább, minthogy beugorjon a kőrúton a póstára... :W

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#31243) dokar válasza MPowerPH (#31240) üzenetére


dokar
addikt

a képernyő alján lévő futó információ sáv adatait figyeltem. remélem nincs ott nagy késés. majd megkeresem valahol.

extra - SEXRay

(#31244) szőröscica válasza darál0w (#31241) üzenetére


szőröscica
addikt

Nekem van ismerősöm, aki az ósönbe jár....

(#31245) PazsitZ válasza dokar (#31243) üzenetére


PazsitZ
addikt

Arra tudok gondolni, hogy a DRS mérő pontnál belül volt még Lonzi.
Amit te láttál utána kiírást az pedig a célegyenesbeli köridő mérő pont volt.
Na most mivel Webber a legutolsó szektorban az egyik leggyorsabb volt, így megeshet, hogy a célegyenesben már eltávolodott annyira Lonzitól.

- http://pazsitz.hu -

(#31246) Oliverda válasza Motion_Blur (#31233) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez érdekes. Egyrészt azért mert Withmarsh és Button is homlokegyenest mást mondott, de pár nappal ezelőtt még Hamilton is:

"Nagyszerű, hogy végre tisztázzák ezt az egészet, ugyanis így minden megváltozhat. Így sokkal izgalmasabbak lesznek a versenyek."

"Úgy gondolom, hogy ennek köszönhetően még ledolgozhatjuk a hátrányunkat és harcban maradhatunk a bajnoki címért" – tette hozzá a 2008-as év bajnoka.

A McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh elmondta, hogy "lesz, akit érzékenyebben érint majd az FIA döntése."

[link]

Mondjuk a monterali esős beállításokat is tagadta.:DDD

mester:

"Úgy gondolom, hogy az osztrák szekció fog a legjobban szenvedni miatta, de bizonyos mértékben szinte mindenkit érinteni fog" – folytatta a mezőny rangidős versenyzője, aki úgy véli, hogy akárcsak a közúti forgalomban, a Formula-1-ben is tiszteletben kell tartani a döntéseket."

[link]

Petrov:

"Nem fair, hogy a szezon közepén változtatnak a szabályzaton, ugyanis mindenki a szezon kezdete óta fejleszti az autóját és az elemeket, amelyeket most betiltanak. Sajnos több dolgot is meg kell változtatni. A rendszernek köszönhetően később fékezhettünk, ami most nem fog menni. El kell ismerni, hogy keményen érint minket az új szabály."

[link]

Heidfeld:

"Nem tudjuk, hogy ennek következtében hogyan alakul az erősorrend, de véleményem szerint a Red Bull az a csapat, amely a legtöbbet tudja kihozni a rendszerb"

Vettel:

"Úgy gondolom, hogy összességében ami autónk a legjobb, és a siker titka nem az egyes elemekben rejlik. Lehet, hogy a Mercedes motorral versenyző csaptoknak lesz a legnagyobb problémája ebből" – idézi a Sport Bild a címvédőt.

[link]

Marko:

Arra a kérdésre, hogy ki profitál az új szabályból, a szakember a ServusTV-nek adott interjúban azt felelte: "Egyértelműen a Ferrari. A McLarent hasonlóan érinti majd, mint minket. Ők jól másolták le a mi rendszerünket. A Renault lesz a legnagyobb vesztes, mert ők erre alapoztak az autóépítés során. A vetélytársaknak viszont csalódást kell okoznom, mert új szabály nem fog minket olyan jelentősen hátráltatni, mint szeretnék."

Newey:

Néhány szakértő szerint a szigorítás nagy vesztese a Red Bull Racing lesz, ugyanis az ő rendszerük a leghatékonyabb, továbbá megbízhatósági problémák léphetnek fel, ugyanis az új szabály miatt meg kell változtatni a motorvezérlés beállításait is. "Nem tudjuk, hogy ez okoz-e majd megbízhatósági problémákat a motor terén" – jelentette ki a csapat főtervezője, Adrian Newey.

[link]

"A Renault biztosan megérzi majd, hiszen az egész kipufogórendszerük erre az elvre épül" - nyilatkozta a Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey, aki nem kívánta publikussá tenni a válaszát arra a kérdésre, hogy az osztrák csapatra milyen hatással lesznek a korlátozások, de a vele beszélgető brazil újságíró szerint nyilatkozatának hangeme is árulkodó volt.

[link]

"A Renault mérnökei attól tartanak, hogy a motorok hamarabb tönkremennek majd, ha ezentúl nem lehet megváltoztatni a motorelektronika beállításait az időmérő edzés és a verseny között.

Előfordulhat, hogy szombaton 30 fok van, vasárnap pedig csak 15, márpedig a különböző hőmérsékletek teljesen más motorvezérlést igényelnek" - nyilatkozta Ricardo Penteado, a Renault brazil mérnöke. - "Ez azt jelenti, hogy nagyobb esély van a motor meghibásodására. Ezt már az FIA illetékeseinek is elmagyaráztuk, de azt válaszolták, hogy csak az ő beleegyezésükkel módosíthatunk a beállításokon."

Aztán még olyat is lehetett olvasni, hogy a Mercedes csapat bukja majd a legnagyobbat, de olyat is, hogy a Force India. :))

Mindenesetre a Ferrari-t sehol nem említették, így ők lehetnek talán a legnagyobb nyertesei az egésznek, és ha mondjuk fél másodpercet nyernek vele az RB-hez képest, akkor már érdekes lehet a dolog.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#31247) JJános


JJános
addikt

Sztem is a Ferrari nyer ezen a dolgon a legtöbbet. Már van is egy összeesküvés elméletem.
:DDD

2007-05-06 óta itt!

(#31248) darál0w válasza bambano (#31242) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

jujjj :DDD :DDD

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#31249) Motion_Blur válasza Oliverda (#31246) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"Mindenesetre a Ferrari-t sehol nem említették, így ők lehetnek talán a legnagyobb nyertesei az egésznek, és ha mondjuk fél másodpercet nyernek vele az RB-hez képest, akkor már érdekes lehet a dolog."

Akkor jól tettük hogy még 'óccsóé' megvettük őket a ligában :D

Szép lenne ha azok lennének a VB dobogósai, akik tavaly is.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31250) MPowerPH válasza JJános (#31247) üzenetére


MPowerPH
félisten

Én erre nem fogadnék. :N Lehet ez után még nagyobb problémájuk lenne a gumik felmelegítése pl, ami végzetes lenne.

Don't Tread On Me

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.