KITT vezette?
extra - SEXRay
KITT vezette?
extra - SEXRay
Persze te már egyből megengedheted magadnak a személyeskedést.
"Te kezded" az ovis szint legalább megvan.
Nem, a kocsi maga KITT. Tavaly Webber bemutatta itt, hogy ugratni is tud
(#31202) eXodus: Lehet, hogy ovis szint, de én legalább nem szólok le mást olyan dologért, amit én is csinálok
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
azdekeménykééééép
..szerintem jónak tűnik
Tetszik a végeredmény. Örülök! Lonzi trendje valóban felfelé ível. Drukkoltam neki.
2007-05-06 óta itt!
"De innentől befejeztem"
Nem megy ez neked.
De a lényeg te leszólhatsz akárkit!
(#31207) IreN!CuS
Viszont én nem is írom.
De a hsz száma / reg napja látható h nem az vagyok aki nap 24 órájában irogat.
[ Szerkesztve ]
De a lényeg,hogy te sem tudod abba hagyni
Unalmas futamom volt,majd SIlverstone talán jobb lesz már csak maga a pálya miatt is.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Viszont az utolsó szó, biztos, hogy az enyém. Esetleg még Oli tehet hozzá valamit. Szóval vagy befejezitek, vagy...
Csinálni kell. Kész. Pont.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Vettel már ifju korában elkezdte a mutogatást?
vajon kitől leshette el.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
végletekig unalmas futam volt ez számomra...
valamit ki kell találni Vettel ellen...
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
Remélem a következő futamtól a diffúzor ügy kapcsán sokkal szorosabb versenyek lesznek majd, és talán már más is nyer futamot!
A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!
Silverstone-ban ha száraz futam lesz akkor szerintem a mostaninál nagyobb előnye lesz a RedBullnak a szabályváltozás ellenére is. Sokkal jobb leszorítóerejük van, a hosszú elnyújtott kanyarokban jobban fognak futni, míg ugyanez a terület a Ferrari gyenge pontja.
(#31214) Motion_Blur válasza Flashcash (#31213) üzenetére
Én is ugyanezt gondolom.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Igaz,de ugye Barcelonában -ami kemény aero pálya- a meki egész közel volt az RBR-hez így talán szorosabb/izgalmasabb lehet.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Írd oda légyszi, hogy szerinted. Mert vannak szurkolók akik ezt nem így látják sztem.
2007-05-06 óta itt!
bele van szőve a HSZbe egy számomra szo.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
Na, azt hiszem, itt a vége. Newey remek autót épített, Helmuték meg elintézték, hogy Webber idén ne zavarhassa Szebike száguldását, így kétlem, hogy idén bárkinek lenne már esélye megfogni.
kíváncsi is vagyok mekiék nyilatkozataira
..szerintem jónak tűnik
Az 50 fokos aszfalton túlmelegedett az autókon a gumi, és ezért gyorsan el is koptak. A McLaren-en hűvös időben működnek jól a gumik, legalábbis fújt diffúzorral ez volt a helyzet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
és vajon ezt mivel akarják kiküszöbölni? lesz még 1-2 melegebb verseny a szezonban
..szerintem jónak tűnik
Persze de itt nem Barcelona következik. Inkább az a kérdés, hogy egy ilyen jellegű pályán melyik autót milyen mértékben érinti a szabályváltozás. Az is benne-van a pakliban, hogy a RedBull tisztán aeroból (ami folyamatosan rendelkezésre áll) jobb mint a McLaren, és az utóbbit jobban érinti majd a motorvezérlés meg a gázelvételre meghatározott max. kipufogógáz energia korlátozása.
Érdekes lesz majd, hogy miként változnak az erőviszonyok. Kíváncsi leszek a Toro Rossora, meg a Williams-re is.
Nem fújt diffúzorral.
Amúgy fogalmam sincs. Kérdezd őket.
Flashcash: Az RB már a tavalyi autót is a fújt diffúzorra építette. A tavalyi McLaren pedig csak az év második felében kapta meg a fejlesztést amivel szívtak is egy jó nagy sort. Azon is úszott el a VB szvsz. Pont Silverstone-ba hozták el először, aztán a pénteki nap után le is kellett szedniük mert annyira nem működött jól. Ennek ellenére ott tudtak lenni közvetlenül a Red Bull mögött. Amúgy állítólag a McLaren már Barcelona-ban kipróbálta a saját nem fújt rendszerét, és nem volt vele gond.
Arra én is kíváncsi leszek, hogy azok a csapatok mennyit lépnek majd előre, akik eddig egyáltalán nem használták a megoldást.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#31224) [CS]Blade2 válasza Flashcash (#31213) üzenetére
Szerintem az egész erősorrend visszavezethető a pályákra:
ha ezt nézzük, akkor a Ferrari és a Mclaren egykutya, nekik a lassú kanyaroknál a fékezés és a kigyorsítás kedvez, meg ahol ér valamit az erős motor és a KERS. A Redbull ezekben egy kicsivel gyengébb, de cserében jóval több a leszorítóereje, így jók az összes pályán, de főleg a gyors kanyarokkal teletűzdelt aero pályákon.
a gumikeverékekre, és a hőmérsékletre:
Ha a lágyabb keverékeket kell használni és/vagy magas a pálya hőmérséklete az a Ferrari felé billenti a mérleget, vagy mondhatjuk úgy is, hogy ha sikerül a Ferrarin felmelegíteni, működésre bírni a gumit, akkor feléjük billen a mérleg. A Mclarennek az egész ellenkezője, nekik a kemény keverék, és a hideg fekszik, míg a problémájuk a gumi túlmelegedése.
A Redbullon viszont a lágy is jó, de a legkeményebb gumit is felmelegítik egyetlen felvezető kör alatt.
[ Szerkesztve ]
McLaren
Lewis Hamilton (4th)
“Rossz rajtot fogtam ki, mindkét Ferrari elment mellettem. Mivel a verseny hosszú, ezért a csapat azt kérte tőlem, hogy maradjak kint ameddig csak tudok, de túlkormányzással küzdöttem végig, és hogy őszinte legyek nem éreztem magam túl jól ezekkel a gumikkal. A negyedik helyezés így jó eredmény, különösen az előző két verseny után, így nem panaszkodhatok. Azonban teljesítmény szempontjából nem voltunk olyan gyorsak mint az előző három versenyen. Köszönettel tartozok a csapatnak a boxkiállások alatt nyújtott jó teljesítmény miatt, sokat fejlődtünk ezen a területen."
Jenson Button (6th)
“Elfogadható volt a rajtom, de a mezőny nagyon egymásra torlódott a kettes kanyarban és így a külső ívre szorultam ki, ezért Nico megelőzött. Nem volt elég az egyenesben a sebességem ahhoz, hogy megelőzzem, így egy késői fékezéssel a kettes kanyarban előztem meg, amire szerintem nem számított. Számomra a futam közben ez volt a legjobb mozzanat. Elég jó versenytempóm volt, de kb. a verseny felénél elromlott a KERS Hibrid az autóban, amely nem csak a kigyorsításoknál hanem a féktávon is gondot okozott. Így nem volt valami jó a verseny, de ahhoz képest ahogy az autó működött nem rossz 8mp.-el a második Ferrari mögött beérkezni a célba. Sokat kell még dolgoznunk Silverstone előtt."
[ Szerkesztve ]
közben már elolvastam, de köszi
..szerintem jónak tűnik
miért van olyan érzésem, hogy nem fog változni semmi?
..szerintem jónak tűnik
Ezt szerintem rajtam kívül már a McLaren sem tudná megmondani.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Olyan izgalmas volt a futam elaludtam rajta
Nem vesztettem semmit ahogy olvasom az osszefoglalot.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#31230) bambano válasza Motion_Blur (#31109) üzenetére
attól a pesti tájszólástól felmászok a falra... kőőőőőröznek... ahha.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
akkor nem hallottam félre.
kőőrözöttes kenyér...
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
A 4-ik hely is jónak számít ahhoz képest ,hogy milyen gyenge volt a McLaren.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Hamilton a fújt diffúzor betiltásáról:
"Úgy gondolom, hogy sokkal nagyobb kárunk származik ebből, mint a többi élcsapatnak. Nem valószínű, hogy harcba tudunk szállni a győzelemért. Emiatt kicsit ideges is vagyok.."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
mi baj a kőőőrözöttel? finom kaja az
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
(#31235) AMD Power válasza Motion_Blur (#31233) üzenetére
Ez van... eddig sem volt sok esélyük sajnos.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
(#31236) MPowerPH válasza Motion_Blur (#31233) üzenetére
Ez érdekes. Eddig egészen másról szólt a fáma. Mi ez a hirtelen változás?! Mondjuk a VB biztosan elúszott. De azért abban még reménykedek, hogy lesz olyan, aki megszorongatja Vettel -t, és nem azzal megy el az év, hogy minden futamot behúz.
Alonso is feladta... Mondom én, hogy ez volt a vége. Versenyképes technika nélkül nem lehet csodát tenni.
"A spanyol pilóta szerint 99 pontos lemaradást nem lehet normál körülmények mellett ledolgozni. "Jelenleg nyolc tizedmásodperccel vagyunk lassabbak, mint a Red Bull. Aki komolyan azt gondolja, hogy még megnyerhetjük a címet, az nem ért a Formula-1-hez.""
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
jah...főleg Gyula szájábol.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
amúgy tolnában is kőőőrözött, ha nem is mindenhol felénk biztosan
..szerintem jónak tűnik
futam elején alonso megközelítette webót, nyitogatta a hátsó szárnyat, majd néhány perccel később legalább három körön keresztül webó 1,2-1,5s folytonos előnyre tett szert, de alonso továbbra is nyitogatott. hogyan van ez? akkor még lekörözöttek sem voltak.
extra - SEXRay
Én ezt nem láttam. Mikor 1s -en túl volt tőle, mindig csukott szárnyat láttam. Van erről konkrét felvételed? Elvileg akkor nem is tud nyitni, legalábbis úgy tudom olyankor a rendszer korlátozza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
jo...van olyan itt nálunk, aki rendszeresen a Kóóórába jár.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
inkább, minthogy beugorjon a kőrúton a póstára...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
a képernyő alján lévő futó információ sáv adatait figyeltem. remélem nincs ott nagy késés. majd megkeresem valahol.
extra - SEXRay
(#31244) szőröscica válasza darál0w (#31241) üzenetére
Nekem van ismerősöm, aki az ósönbe jár....
Arra tudok gondolni, hogy a DRS mérő pontnál belül volt még Lonzi.
Amit te láttál utána kiírást az pedig a célegyenesbeli köridő mérő pont volt.
Na most mivel Webber a legutolsó szektorban az egyik leggyorsabb volt, így megeshet, hogy a célegyenesben már eltávolodott annyira Lonzitól.
- http://pazsitz.hu -
(#31246) Oliverda válasza Motion_Blur (#31233) üzenetére
Ez érdekes. Egyrészt azért mert Withmarsh és Button is homlokegyenest mást mondott, de pár nappal ezelőtt még Hamilton is:
"Nagyszerű, hogy végre tisztázzák ezt az egészet, ugyanis így minden megváltozhat. Így sokkal izgalmasabbak lesznek a versenyek."
"Úgy gondolom, hogy ennek köszönhetően még ledolgozhatjuk a hátrányunkat és harcban maradhatunk a bajnoki címért" – tette hozzá a 2008-as év bajnoka.
A McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh elmondta, hogy "lesz, akit érzékenyebben érint majd az FIA döntése."
Mondjuk a monterali esős beállításokat is tagadta.
mester:
"Úgy gondolom, hogy az osztrák szekció fog a legjobban szenvedni miatta, de bizonyos mértékben szinte mindenkit érinteni fog" – folytatta a mezőny rangidős versenyzője, aki úgy véli, hogy akárcsak a közúti forgalomban, a Formula-1-ben is tiszteletben kell tartani a döntéseket."
Petrov:
"Nem fair, hogy a szezon közepén változtatnak a szabályzaton, ugyanis mindenki a szezon kezdete óta fejleszti az autóját és az elemeket, amelyeket most betiltanak. Sajnos több dolgot is meg kell változtatni. A rendszernek köszönhetően később fékezhettünk, ami most nem fog menni. El kell ismerni, hogy keményen érint minket az új szabály."
Heidfeld:
"Nem tudjuk, hogy ennek következtében hogyan alakul az erősorrend, de véleményem szerint a Red Bull az a csapat, amely a legtöbbet tudja kihozni a rendszerb"
Vettel:
"Úgy gondolom, hogy összességében ami autónk a legjobb, és a siker titka nem az egyes elemekben rejlik. Lehet, hogy a Mercedes motorral versenyző csaptoknak lesz a legnagyobb problémája ebből" – idézi a Sport Bild a címvédőt.
Marko:
Arra a kérdésre, hogy ki profitál az új szabályból, a szakember a ServusTV-nek adott interjúban azt felelte: "Egyértelműen a Ferrari. A McLarent hasonlóan érinti majd, mint minket. Ők jól másolták le a mi rendszerünket. A Renault lesz a legnagyobb vesztes, mert ők erre alapoztak az autóépítés során. A vetélytársaknak viszont csalódást kell okoznom, mert új szabály nem fog minket olyan jelentősen hátráltatni, mint szeretnék."
Newey:
Néhány szakértő szerint a szigorítás nagy vesztese a Red Bull Racing lesz, ugyanis az ő rendszerük a leghatékonyabb, továbbá megbízhatósági problémák léphetnek fel, ugyanis az új szabály miatt meg kell változtatni a motorvezérlés beállításait is. "Nem tudjuk, hogy ez okoz-e majd megbízhatósági problémákat a motor terén" – jelentette ki a csapat főtervezője, Adrian Newey.
"A Renault biztosan megérzi majd, hiszen az egész kipufogórendszerük erre az elvre épül" - nyilatkozta a Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey, aki nem kívánta publikussá tenni a válaszát arra a kérdésre, hogy az osztrák csapatra milyen hatással lesznek a korlátozások, de a vele beszélgető brazil újságíró szerint nyilatkozatának hangeme is árulkodó volt.
"A Renault mérnökei attól tartanak, hogy a motorok hamarabb tönkremennek majd, ha ezentúl nem lehet megváltoztatni a motorelektronika beállításait az időmérő edzés és a verseny között.
Előfordulhat, hogy szombaton 30 fok van, vasárnap pedig csak 15, márpedig a különböző hőmérsékletek teljesen más motorvezérlést igényelnek" - nyilatkozta Ricardo Penteado, a Renault brazil mérnöke. - "Ez azt jelenti, hogy nagyobb esély van a motor meghibásodására. Ezt már az FIA illetékeseinek is elmagyaráztuk, de azt válaszolták, hogy csak az ő beleegyezésükkel módosíthatunk a beállításokon."
Aztán még olyat is lehetett olvasni, hogy a Mercedes csapat bukja majd a legnagyobbat, de olyat is, hogy a Force India.
Mindenesetre a Ferrari-t sehol nem említették, így ők lehetnek talán a legnagyobb nyertesei az egésznek, és ha mondjuk fél másodpercet nyernek vele az RB-hez képest, akkor már érdekes lehet a dolog.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Sztem is a Ferrari nyer ezen a dolgon a legtöbbet. Már van is egy összeesküvés elméletem.
2007-05-06 óta itt!
jujjj
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
(#31249) Motion_Blur válasza Oliverda (#31246) üzenetére
"Mindenesetre a Ferrari-t sehol nem említették, így ők lehetnek talán a legnagyobb nyertesei az egésznek, és ha mondjuk fél másodpercet nyernek vele az RB-hez képest, akkor már érdekes lehet a dolog."
Akkor jól tettük hogy még 'óccsóé' megvettük őket a ligában
Szép lenne ha azok lennének a VB dobogósai, akik tavaly is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section