Akár
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Akár
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#32052) Vigneau válasza TESCO-Zsömle (#32047) üzenetére
Én nem is állítottam ezt. Régen visszatolták őket, aztán valamikor a Villeneuve - Schumacher "vb döntő" után tört ki valami balhéféle. De nemrég Rossi és Stoner esetében volt valami hasonló a MotoGP-ben.
-Mike-:
Ez van, de eljön még az én időm...
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Kérdés, hogy nem akkor fogyott-é el Hami benyája, amikor Vettel ellen védekezett?
Mindjárt más a színe a dolognak.
2007-05-06 óta itt!
Miben?Vettel gyorsabb 1 secel de nem tudja megelőzni Hamiltont mert Hamilton nem spórol a benzinnel vagy nem értem az összefüggést!
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Én arra leszek kíváncsi, hogy a korlátozások megszüntetésével a Ferrari hova kerül a rangsorban. Mert ide is sok új fejlesztést hoztak, csak pontosan lehetetlen felmérni, hogy ettől gyorsultak be, vagy az RBR esett vissza. Igazából nem is értem, Ferrari -nak(Saubernek is) nem volt érdeke megállapodásra jutni a többi csapattal. Szsz, az után amit Horner művelt nem is tettem volna meg. Tényleg kíváncsi vagyok, ez lehet inkább own goal.
Egyébként az 100%, hogy Vettel VB lesz. Kérdés, tud e mg futamokat nyerni. Monza -t még tuti Alonso -nak adnám. Brazíliában, Németországban és Belgiumban lehet még esélye, máshol nem hiszem. Talán Singapure...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
(#32057) fatal` válasza TESCO-Zsömle (#32056) üzenetére
Szép
Egyik kedvenc pályám. (Monaco és a Hungaroring mellett)
[ Szerkesztve ]
(#32058) TESCO-Zsömle válasza fatal` (#32057) üzenetére
Kár hogy a buszmegálló síkánt átépítették SPA-ba.
A régi szerintem sokkal jobb volt.
(#32060) Pompi válasza TESCO-Zsömle (#32056) üzenetére
hát ja, mondjuk nekem kapásból csak annyi jutott eszembe h totál hülye, mármint h nem tudja megelőzni Vettelt, de utána lenyilatkozza h nem vette figyelembe a csapatutasítást. másodszorra viszont lehet ebben a cikkben valami, ha maradni akarna akkor nem csinálna ilyet, sőt ha maradni akarna az f1-be akkor sem csinálna ilyet, szvsz ez egy rossz üzenet (márminth nem csinálom azt amit a csapat mond, kinek kéne ilyen pilóta?), szóval lehet h tényleg megvan már neki az új csapat, és csak azt akarta üzenni, h fasza gyerek vagyok tökmindegy mi van én az első helyért megyek...
Így tényleg nem rossz.
Don't Tread On Me
(#32063) Nowhereman válasza Pompi (#32060) üzenetére
Szépnek szép, de kb. 4km-es távolságról már életszerűtlen. Vastag vegetáció az Atacamat megszégyenítő légköri viszonyokkal...
Utánam a kondenzcsik!
Sztem pár kör alatt nem fogyaszt olyan sokat h ne tudnák kiszámolni mennyi kell a végéig... Vagy tévedek? Ennyit számítana az a kis kapcsoló a kormányon?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
(#32065) [CS]Blade2 válasza MPowerPH (#32055) üzenetére
Az mondjuk érdekes lehet, hogy amikor még a forró befújást használtak, a RedBull sínen ment, a Ferrari a gyors kanyarokban messze nem tudott úgy átmenni. Lekapcsolták a rendszert, mindenki vesztett rajta valamennyit, vagyis kevesebb lett a leszorítóerő, a Redbull így is kiválóan vezethető maradt, a Ferrari pedig nem, hogy rosszabb, hanem jobb lett nélküle Ez képtelenség, ha rontott volna az autón a rendszer, akkor nem használják már elötte sem, tehát ők is lassultak valamennyit. A fejlesztések viszont nem érhettek annyit, hogy a Copse, Maggotts és Becketts szakaszon az egyik legjobbak legyenek, mikor papírforma szerint itt még a forró befújással is szenvedtek volna.
Szemre viszont nem úgy tűnt, hogy a Ferrari maradt a korábbi "valahogy átvergődünk a gyors részen" szinten, és a RedBull romlott le hozzá, de ha csak a látszat csal, és mégis így van, akkor jobb is, hogy nem láttunk, hogy mit tudnak forró befújás on üzemmódban a 2. szektorban.
(#32066) D@ni88 válasza [CS]Blade2 (#32065) üzenetére
Én arra gondoltam amikor rábólintottak a befújt diffúzorok használatára a Ferrarinál, hogy rájöttek miért nem működött úgy a kocsi. Ezt nem csak a diffúzorra értem, hanem magára a komplett csomagra. Tudja valaki milyen fejlesztéseket hoztak a Ferrarinál?
(#32067) MPowerPH válasza [CS]Blade2 (#32065) üzenetére
Igen, szemmel jól látható volt. És ez egy olyan pálya, ahol az RBR óriási előnye borítékolható volt még 2 hete. Az, hogy nem ez történt, több oka is lehet. Bár a Meki igen lassú volt. Most vagy őket erősen érintették a módosítások, vagy az a reális, amit a Meki produkált. Ebben a nézetben az RBR-ek is helyén voltak. És a Ferrari lett a kakukktojás, mert piszok sokat gyorsult.
A másik, hogy a Ferka nem veszített semmit, a másik kettő élcsapat pedig igen. Itt mondjuk nyilvánvaló, hogy a Meki bukta akkor a legnagyobbat.
De Németországban kiderül. Ott alapból gyors a Ferrari. Ha ismét nyernek, akkor bizony megtalálták a helyes utat.
Don't Tread On Me
kiváncsi lennék ha Webber lesz elöl, Vettelnek is szólnak-e majd hogy :Seb tarsd a távolságot...
Jah, persze. Nem, akkor is Webbonak szólnak, hogy kevés az üzemanyag, túl meleg a motor, stb... vegyél vissza. Mint tavaly Törökországban. Akkor Vettel -nek valamiért elfelejtettek szólni, hogy szintén ne siessen. Gondolom tényleg csak elfelejtettek...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
akkor kevés lesz az üzemanyaga
vagy baj lesz a kers-ével
megoldják
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Nem dehogy... Webber csak egy báb a RB-nél.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Mondjuk nekem az is feltűnő volt, hogy a két RBR inter gumikon mennyivel gyorsabb volt, mint Alonso. Brutális volt a tempokülönbség.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Mint minden gumit, így azt is lassabban melegíti fel a Ferrari. Azt viszont vitatnám h Vettel sokkal gyorsabb volt, mint Alonso hisz a boxban az a pár mp amit a kerékcserénél műveltek, akkor előzte meg. Az nem egy nagy távolság volt.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Igen, a Ferrari csak az első pár körben volt lassabb, ez látszott is, Hamilton is megelőzte Alonso-t. Később viszont üzemi hőmérsékleten már begyorsult.
A Ferrari lassabban melegíti a gumit, az RB pedig ebben elég jó, illetve a McLaren is. Szerintem ezért voltak lassabbak a verseny elején.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
A probléma csak az h annyival meg nem bírják tovább a gumik, h kijöjjön ebből a hátrányból az előny is. Ergo az elején lassabbak és nincs olyan szakasza a versenyek nagy részének amikor gyorsabbak lennének.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Ha megnézed Hamilton gumijánál jobban bírták a Ferrarin, és sztem az is látszódott, hogy lopja vissza a távolságot, még a RedBullékhoz képest is.
Ezt honnan lehet látni?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Hát határozottan közeledett Vettelhez Alonso miután elment Hamilton mellett.
Pl mikor egyszerre mentek a boxba, akkor alig volt már különbség kettőjük között, de nem sokkal korábban még jópár sec volt a difi.
PSN: ne0teric_sAN
Sztem Hamilton felcsavarta a motort amikor védekeznie kellett.
Azt mindenki tudja, hogy teljesen feltekert motorral sokkal versenyképesebb.
Ez alatt az idő alatt ette meg Hami azt a benzint, ami miatt a végén spórolni kellett.
De ez csak az én feltevésem.
Így nézve már nem is volt olyan könnyű előznie Vettelnek, akinek nem volt kers-e, mert Hami ott tudott előnyt szerezni ahol kellett.
De ez csak az én véleményem.
2007-05-06 óta itt!
Érdemes megnézni a futamon onboard nézetből.
Nem gondoltam volna hogy vannak ekkora beállításbeli különbségek élcsapatok között. Pl. amíg Hamilton 290-nél rakta a 7. fokozatot, Alonso már 270-nél. Mondjuk McLarennél régen is "szokás volt" hat fokozatra elosztani a váltót és a hetedik gyakorlatilag csak egy utazó fokozat. Az is érdekes volt hogy Hamilton mennyivel jobban használja (esőben) a motorféket mint a többiek*, kíváncsi lennék egy átlag fordulatszámra a verseny alatt. És többször még 1-be is visszaváltott a lassú kanyarokban, amíg a többiek még hármasból is alig akartak leváltani.
*hozzá kell tenni hogy 'csak' 5-6 versenyzőt lehetett így megfigyelni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Persze, ezzel tisztában vagyok. De az elején az inter gumik elég gyorsan elérhették az ideális hőfokot, mivel volt elég sok csont száraz rész, ahol akár egy kör alatt is simán túlmelegszik egy ilyen keverék. A Ferrari akkor kezdett gyorsulni interen, amikor már majdnem vállalható volt a slick. Az más kérdés, hogy a slick bizony lassabban melegszik, és kell neki pár kör.
Egyébként megjegyezném, hogy Alonso autóján tovább is bírta a gumi, amikor Hamilton és Webber kijött cserélni, Alonso és Vettel még kint maradt. Akkor Alonso megfutotta a leggyorsabb kört.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Persze h versenyképesebb ha feltekerik az üzemagyag-levegő arányt. De rövid idő alatt nem hinném h annyival eszik többet h ne bírja ki verseny végéig. Irreális fogyasztása lenne, hisz egyesek előzéskor ugyan úgy feltekerik az arányt. Akkor velük mi van, ők végig bírják mégis?
Ilyet azért nem mindig látunk, pedig sokszor van olyan szitu h védekezniük kell, v előzniük...
Sztem itt vmi más gond volt, csak nem látunk rá az ilyenekre. Ugye rádión sem mondják be mindig ezt az infót..
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Briatore: Én is ugyanezt tettem volna
Lauda és Couldhard is megvédi a Red Bull döntését
A futam után BBC-n is úgy nyilatkoztak Eddie Jordan-ék, hogy ez volt a tökéletes döntés, a megfelelő időben, mindenféle dráma nélkül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ha jól emlékszem Vettel használta a KERS-t amikor Hamilton mögött volt.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#32086) AMD Power válasza Motion_Blur (#32081) üzenetére
Valamit azert csak tud a srac....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Én úgy tudom, hogy már addigra nem volt. De lehet, hogy nem jól tudom.
Hami valahol viszont elpazarolta a benyáját.
2007-05-06 óta itt!
Majd ha haza értem,megnézem de én tisztán emlékszem hogy nyomta Vettel is ezerrel a KERS-T.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Nem.
„Lewis számára ez egy nagyszerű verseny volt. Nem számítottunk rá, hogy az elején olyan gyorsan áthajt a tömegen. A mérnökök a feltételezett versenytempó alapján számolták ki az üzemanyagot, ez pedig egy kissé gyorsabb lett, mint amire számítottunk.”
„A legelejétől világos volt, hogy égetjük az üzemanyagot, annál a pontnál azonban versenyeztünk, a futam második felében azonban spórolni kellett vele.”
„Komoly kihívás egy versenyző számára, ha azt mondják neki, hogy spóroljon az üzemanyaggal. Ez az ösztönösség ellen van, de ez nem csak erről szól, hiszen csökken a gumi- és fékhőmérséklet, és nagyon nehéz lesz így vezetni. Nem egyszerű így vezetni egy Formula–1-es autót.”
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Hát akkor ez nem jött be. Pedig logikailag jól fel lett építve.
2007-05-06 óta itt!
Dobogós lett volna LH.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Az egyetlen dolog amit szeretnék, hogy Hamilton még nagyon-nagyon sokáig a Forma 1-ben maradjon, és ne változzon semmit. Nem csak mert élvezem, hanem miattatok is <3 Ez még nagyobb vágyálmom, mint az, hogy a Redbull bukja a vébét. Illetve nem is a Redbull, hanem Vettel. Alonso viszont megnyerheti, neki megengedem. Tekintve, hogy a McLaren elég gyér fejlődést mutat régóta, szemben a Ferrrarival, remélem Alonso alatt továbbra is ilyen tempóban fog vágtázni a paci. (pedig vettem McLarenes cipőt, pénztárcát, már indultam volna Lewis sapiért, de csak nem érdemlik meg... )
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Tudom mit jelent üzemanyaggal spórolni. Sajnos.
Fékezés előtt jóval elengedtem a gázt, hagytam gurulni, és fékezés helyett is sokszor inkább motorféken gurultam.
Közben azt lestem, hogy a mögöttem jövő mennyire közelít.
Keserves.
2007-05-06 óta itt!
legrosszabb esetben legfeljebb kilökdös még pár ellenfelet, de megoldotta volna
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Versenyző vagy? Le a kalappal!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Én kimentem a pályára fél tankkal és visszajöttem háromnegyed tankkal, ja és ezt nem játékban hanem igaziból. Ez az igazi spórolás (utólag kiderült hogy hibás volt az a műszer). Mellesleg tökmindegy hogy fékkel vagy motorfékkel lassítasz, gyorsításra kell figyelned illetve hosszú féktávokat venni, feleslegesen nem kell erőltetni a motort, alacsonyabb fordulat stb...
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
én meg tudtam hogy nem lesz elég a benzin, még sok kör volt hátra, és a mögöttem lévőhöz annyi előnyöm volt hogy egy boxkiállás is belefért volna, de inkább spórolva mentem, egyrészt azért hogy megmutassam milyen kemény vagyok, másrészt mert nem tudtam elhinni hogy ki fogy fogyni alólam a benzin, aztán a vége az lett hogy meg is lettem előzve, és még a célba sem értem be (Spában volt és a 3. szektorban állt le a motorom, az utolsó körben, az utolsó jobb-bal sikántól nem messze álltam meg sajnos). Ez nagy hülyeség volt.
volt olyan amikor szintén nem volt elég a benzin, de ott simán elég volt annyi hogy 2-3 kört mentem magamnál 10 mp-cel lassabban, spórolósan, aztán nyomhattam neki újra (úgy voltam az 1. helyen h sok előnyöm volt).
Aztán amikor a verseny vége felé nagy az előnyöm, tudatosan lassú köröket szoktam menni, hogy a mögöttem jövő azt higgye hogy megint valami problémám van. Pedig csak annyi van hogy unalmas és így egy kis színt viszek a verseny végébe.
szerk.: ezek mind rfactor volt, nem igazi
[ Szerkesztve ]
Így van. Hát én igazából nem nagyon vezettem autót, mert jogsim sincs, csak nagymotorra.
Nekem rfactor-ból ismerős ez a dolog. Sajnos előbb megfogyatkozott a benya, mint kellett volna.
Mindig csak annyit lassultam, hogy a mögöttem levő ne fogjon be.
Célegyenesbe fordulva már szaggatott, és alig gurult be a célba.
2007-05-06 óta itt!