Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32408) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Lehet, hogy érdemes lenne már most ölni bele a pénzt, mert aki jó motort, jó 8 sebességes váltót, és jó ERS-t épít, az nagyot kaszálhat 2014-ben.

"A KERS-t az úgynevezett ERS váltja fel, amely már nemcsak a fékezés közben felszabaduló kinetikus energiát, hanem a kipufogógázét is képes lesz eltárolni és utólag hasznosítani. Ahogy arról előzőleg már szó esett, az energiaátalakító rendszer teljesítménye a mostani 60 kW-ról 120 kW-ra nő, és az egy körben felhasználható mechanikus energia 400 kJ helyett tízszer ekkora, 4 MJ lesz. Ez lényegében azt jelenti, hogy míg a versenyzők eddig körönként 6,7 másodpercig 82 extra lóerőből gazdálkodhattak, 2014-től 33 másodpercig 163 lóerővel nagyobb teljesítményt kapnak a szokásosnál, amikor az ERS gombját nyomják. (Igaz, az akkumulátort mechanikusan visszatölteni csak körönként 2 MJ-lal lehet majd). Az energiatároló egység, az ES tömegének 20 és 25 kg közé kell esnie."

Itt lehet a legnagyobb eltérés, mert ha nem tudja valaki kihasználni a maximális értékeket, az sokat bukhat. Továbbá 100%-os megbízhatóság és rendelkezésre állás kell, mert ha valakinek lepukkan az ERS, az mozgó reklámtáblává válik, és a onnantól már kereket sem cserélhet, mert a a boxban csak ERS-es szabad haladni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.