Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
Sziasztok!
Az ötleteiteket szeretném kérni egy kicsit off, de mégis valamennyire témába vágó dologgal kapcsolatban.
A történet ott kezdődött, hogy még tavaly december 11-én leadtam egy megrendelést a Cromaxnál egy kipufogó tartó gumira.
A megrendelés sikeres volt. Az e-mailben kapott díjbekérővel ki is fizettem bankkártyás módon az összeget, majd erre egy napra el is készült a számla, amelyet meg is kaptam e-mailben.
Na itt kezdődik az érdekes része a történetnek, mert azóta egy darab e-mailt, illetve semmilyen más típusú megkeresést sem kaptam felőlük. Alapvetően úgy gondolom, hogy a futárszolgálatnak már át sem adták a csomagot, mert onnan aztán végképp nem kaptam semmilyen értesítést.
Körülbelül 2 hete írtam egy e-mailt a weboldalon megtalálható e-mail címekre. Egyikre sem érkezett válasz. Múlt héten gondoltam, hogy rájuk csörgök, megérdeklődöm, hogy mi a helyzet a rendeléssel. Kicseng a raktár száma, de nem vették fel (körülbelül 10-szer próbálkoztam több napon keresztül, a napok több időpontjaiban).
Na itt elkezdtem gyanakodni, hogy nem csak egyedi problémáról van szó. Megpróbáltam felhívni 3 üzletüket is. Mind a 3 esetben kicsengett a telefon, de szintúgy nem vették fel.
Utoljára még adtam egy esélyt a szervizüknek is, ahol nagy meglepetésemre felvették.
Elmondtam, hogy mi is történt, majd ígérték, hogy visszahívnak.
Ez történt jan. 18-án, tehát majdnem pont egy hete. Azóta sem kerestek.Eddig semmi negatív tapasztalatom nem volt a Cromax-al kapcsolatban. Mindig küldték, amit kellet, rendeltem már tőlük jópárszor cuccokat, de a jelenlegi hozzáállásuk nem igazán szimpatikus.
Lényegében a megrendelést nem tudom lemondani sem, mert nem reagálnak a rendelések lemondására létrehozott e-mail címre küldött levelemre. Persze az összeg náluk van (ami szerencsére nem túl sok, de azért na...).
Panaszt hiába írok, nem jut el hozzájuk...Holnap újra megpróbálom elérni a szervizt, de a mostani tapasztalatok alapján nem remélek pozitív előrelépést.
A legközelebbi kirendeltség 50 km-re van tőlem, és mostanában nem nagyon járok arra, külön emiatt meg nem szívesen mennék el hozzájuk, akkor inkább hagyom veszni az összeget.Ti mit tennétek a helyemben, mi lenne a következő lépés?
Sorry ha hosszúra sikerült.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- AKCIÓ! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Fractal Design Nano S 600W
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Air 13" 2020 M1 8GB 256GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest