- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Gurulunk, WAZE?!
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
Sziasztok!
Az ötleteiteket szeretném kérni egy kicsit off, de mégis valamennyire témába vágó dologgal kapcsolatban.
A történet ott kezdődött, hogy még tavaly december 11-én leadtam egy megrendelést a Cromaxnál egy kipufogó tartó gumira.
A megrendelés sikeres volt. Az e-mailben kapott díjbekérővel ki is fizettem bankkártyás módon az összeget, majd erre egy napra el is készült a számla, amelyet meg is kaptam e-mailben.
Na itt kezdődik az érdekes része a történetnek, mert azóta egy darab e-mailt, illetve semmilyen más típusú megkeresést sem kaptam felőlük. Alapvetően úgy gondolom, hogy a futárszolgálatnak már át sem adták a csomagot, mert onnan aztán végképp nem kaptam semmilyen értesítést.
Körülbelül 2 hete írtam egy e-mailt a weboldalon megtalálható e-mail címekre. Egyikre sem érkezett válasz. Múlt héten gondoltam, hogy rájuk csörgök, megérdeklődöm, hogy mi a helyzet a rendeléssel. Kicseng a raktár száma, de nem vették fel (körülbelül 10-szer próbálkoztam több napon keresztül, a napok több időpontjaiban).
Na itt elkezdtem gyanakodni, hogy nem csak egyedi problémáról van szó. Megpróbáltam felhívni 3 üzletüket is. Mind a 3 esetben kicsengett a telefon, de szintúgy nem vették fel.
Utoljára még adtam egy esélyt a szervizüknek is, ahol nagy meglepetésemre felvették.
Elmondtam, hogy mi is történt, majd ígérték, hogy visszahívnak.
Ez történt jan. 18-án, tehát majdnem pont egy hete. Azóta sem kerestek.Eddig semmi negatív tapasztalatom nem volt a Cromax-al kapcsolatban. Mindig küldték, amit kellet, rendeltem már tőlük jópárszor cuccokat, de a jelenlegi hozzáállásuk nem igazán szimpatikus.
Lényegében a megrendelést nem tudom lemondani sem, mert nem reagálnak a rendelések lemondására létrehozott e-mail címre küldött levelemre. Persze az összeg náluk van (ami szerencsére nem túl sok, de azért na...).
Panaszt hiába írok, nem jut el hozzájuk...Holnap újra megpróbálom elérni a szervizt, de a mostani tapasztalatok alapján nem remélek pozitív előrelépést.
A legközelebbi kirendeltség 50 km-re van tőlem, és mostanában nem nagyon járok arra, külön emiatt meg nem szívesen mennék el hozzájuk, akkor inkább hagyom veszni az összeget.Ti mit tennétek a helyemben, mi lenne a következő lépés?
Sorry ha hosszúra sikerült.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- BestBuy topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest