Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
attila199207
tag
Szia!
Javaslom az 1.8 / 2.0 motorokat, 1.6-tal sokkal több a probléma, csipegeti az olajat stb.
Amire figyelj, típus betegség, hogy a hátsó futómű berohad, sajnos ilyenkor cserélni kell, anyagköltség 100e + munkadíj. Szeret rohadni a hátsó kerékjárati íven. Alapjáratot figyeld, álló helyzetben 750-800 körül kell lennie, menet közben ha kirakod üresbe, 900-1000 körül kell tartani a fordulatot és ez fékezéskor nem emelkedhet, ha csinálja, (tipus betegség), alapjárati motor csere + vákuum cső 30e + munkadíj.
Néhány javítási ár:
- kuplung csere, csapággyal mindennel : 70e + munkadíj
- vezérlés csere: 80e + munkadíj
Valóban a külföldről behozottakban van rizikó, 700-800 körül már a felső 20%ból lehet választani, helyedben mindenképp ghia felszereltséggel venném.
Remélem tudtam segíteni.
radi8tor
MODERÁTOR
Tudsz linket adni hozzá? Hátha van nekik MK1-hez való.
⭐ Stella
embe
nagyúr
Még sajna nem tudtam megnézetni a klímát, mert azonnalra nem tudták vállalni, más időpontban meg dolgoztam.
Csak kérdezem:
Ha elszökik a gáz, akkor ugye a kompresszor védelme miatt letiltja azt, hogy induljon be. Ilyenkor ha bekapcsolom nem is ad hangot, nem is kattan semmi?
A kocsi szervízüzenetet nem dobott, Forscan nem mutat semmit.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
kelly416
veterán
Már az első (amikor a képet is betettem a beszerelt lámpáról) hozzászólásnál be akartam linkelni, de már nem található. Rég volt március eleje.
radi8tor
MODERÁTOR
Név alapján talán meg lehet találni. Megírod a pontos nevét?
⭐ Stella
#27070592
törölt tag
+ troll81 és gabor9991
Köszönöm az infókat, én is hajlok a nagyobb benzines motorok felé, nem fogom túl sokat hajtani így a fogyasztás nem kardinális probléma (ezért is nem keresek dízelt, egy ilyen korú dízelmotor egyébként is óriási lutri)
Van egy fullos példány a joautok.hu-n, minden földi jóval ellátva (Ghia + állófűtés, motoros tetőablak...), mit szóltok hozzá? A vezetőoldali ajtó fogantyú és a váltógomb eléggé kopott viszont a kormány érintetlen (talán cserélték), esélyes hogy nyugati céges autó volt sokszázezer kilométerrel?
gabor9991
őstag
Nálam nem működik a link
embe
nagyúr
Nem csak nálad...
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
#27070592
törölt tag
gabor9991
őstag
embe
nagyúr
Pedig lehet....
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
molnarpeter
nagyúr
[link] tessék Abból az időszakból VW konszernes autót keresnék, azok galvanizált karosszériával készültek, Focus 1-gyel ellentétben alig rozsdásodnak. Drágábban a Focus 2 már sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
#27070592
törölt tag
Igen, erről van szó.
(#14862) molnarpeter: a fauvé autói sosem voltak szimpik, nem tudnám megszokni az érzést hogy ilyenben ülök. Focus2-ből ennyiért még csak az alsó szegmens elérhető, de most egymilla az a lélektani határ amit autóba akarok fektetni. Nem tudom mi legyen. Mazda6 benzines kombikat is néztem, de azokban is gyárilag oxidált lemezekből készült a kaszni.
gabor9991
őstag
Akár még lehet jó is.
Ezek a hátsó ajtón a krómozott dísz fölött kezdenek csúnyán rozsdásodni, de ezen nyoma sincs a rozsdának sehol, se az ajtókon se az íveken, így telefonon nézve
Ez lehet annak is köszönhető, ha Olaszországból érkezett.
Kormány vagy cserélve vagy bőrözve lett a váltógomb meg nem.
Sok az extra ezzel együtt a hibalehetőség is, de meg kell nézni, ha ilyet keresel.Nem hinném, hogy valami vezető kocsija lehetett az utóbbi időkben maximum újkorában, ahhoz már nulla az értéke.
1 millás F2-t szerintem hagyd meg másnak.
7 éve f2-vel járok, az 1 milliós kategória ezekből az...
[ Szerkesztve ]
sharkypeti
aktív tag
Sziasztok! Új vagyok itt, mivel még mostanában leszek Focus kombi tulajdonos. 2010 -től bármi lehet, ami benzines és belefér 3 - 3.1 millióba. Azt már tudom, hogy 2011-ben volt váltás, és pont ez az egyik olyan pont, ahol felmerül egy kérdés. Melyiket preferáljam? Az utolsó ráncfelvarrásból származó MK2, MK 2.5 1.6-ost, vagy azt, ami követte, a Ti-VCT-s 1.6-ost? Nekem az a fontos, hogy minél megbízhatóbb és pénztárcabarát legyen. Egy viszonylag keveset futottat néznék, amit jó pár évig szeretnék használni.
Ha régebbi, akkor belefér az árba egy Titanium is, ha fiatalabb akkor csak Trend. Mondjuk ettől fontosabb a motorkérdés.
Mennyire megbízható motor az 1.6-os Ti-VCT 105 LE? Most már azért van róluk 6-7 év tapasztalat. Gondolom egy kicsit rizikósabb mint a faék egyszerűségű előző szívó 1.6-os.
És a többi 1.6-os? A 101 és 125 lovas verziók milyenek? Ez akkora káosz nekem, hogy feladja a leckét, melyiket válasszam.
Amit még érdemes tudni: évi 15-20 ezer km-t megyek, jellemzően városban. Odafigyelve, minden földi jót megadva gondoskodom a mindenkori autómról.
OnePlus 12
radi8tor
MODERÁTOR
De miért ilyen marha drága ez? Azért mert kombi?
⭐ Stella
gabor9991
őstag
Az erősebb 1.6-ban el tud romlani a vct egység a sima 1.6-ban nem.
Az erősebb 1.6-ban 2 katalizátor van és 4 lambda-szonda a sima 1.6-ban csak a fele.
Az erősebb papíron kevesebbet fogyaszt a gyakorlatban viszont többet.
A motorok közötti különbség nagyjából ennyi.
sharkypeti
aktív tag
Köszönöm a választ. Pontosan melyikre gondolsz, hogy erősebb és sima? Ahogy láttam van 101, 105, 115, 125, 150 LE is.
A lényeg, hogy megtaláljam a legmegfelelőbbet a saját igényeimnek. A karosszéria kivitel, a felszereltség az nem gond, azt kiválasztom, ez a motor káosz okoz nekem fejtörést.
OnePlus 12
troll81
addikt
A sok szaz ezer km relativ 350 nel jar a focus nallam.. Es nincs baja megy nem cserélem amig nem muszaly. Heti 1000-1200 is bele ugrik km bol. Ha karba tartort auto akkor mindegy a km szerintem
kelly416
veterán
POSSBAY LED Angel Eyes DRL White Fog Lights Lamp Daytime Running Light Ford Focus MK2 DA3 5 Door Hatchback 2004~2008
Amennyiben erre gondoltál.
kelly416
veterán
Vagy mert tényleg ennyire rendben van...
A 150 lovas 1.6 már az MK3 turbós 1.6-osa lesz, a sima szívó 1.6 125LE-ig volt tudtommal.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
gabor9991
őstag
Mk2 1.6 szívóban van 101 és 115 le-s.
Ezekre gondoltam, a többit nem ismerem milyen.
radi8tor
MODERÁTOR
Köszi, sajnos MK1-hez nincsenek ilyenek.
⭐ Stella
sharkypeti
aktív tag
Konkrétan, amelyik autó most nagyon tetszik, abban 1.6 SYNC (92kw 125 LE) motor van. Akkor ez most a jobbnak gondolt, vagy a nyűgösebb? Az autó maga egyébként 2015 - ös.
OnePlus 12
SzlobiG
félisten
Na hát ezért nem lesz nekem benzines autóm.
Köszi a tapasztalatot.
A Sync a rádió lesz, ez a motor Ti-VCT vagy gyári nevén Duratec/Sigma. Ez szívó- és kipufógóoldali változó szelepvezérléses, kicsit bonyolultabb darab.
(#14876) SzlobiG: A dízel meg büdös és kerreg (de jól fogyaszt!)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
(#14878) sharkypeti válasza sharkypeti (#14875) üzenetére
sharkypeti
aktív tag
Köszi. Tehát viszonylag fiatal autó, 110000 km-rel. Mennyire kell paráznom ettől a motortól? Aránylag keveset megyek, azt is főleg városban.
OnePlus 12
#31600896
törölt tag
Na most ütött be a "vészmód"
Valaki panaszkodott rá itt a topicban, de alapjában véve szívómotor, kevesebb nyűgjük szokott lenni mint a feltöltötteknek. Szerintem lesz itt valaki aki jobban ismeri nálam. Kis városi távokra a sima szívóbenzin a legajánlottabb az elektromos/hybrid után. Mindenképp megejtenék egy vezérlés cserét vásárlás után, meg a szokásos folyadékok cseréjét.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
#27070592
törölt tag
Akkor az már legalább a harmadik vezérlés, második kuplung ami most az autóban van, gondolom. Illetve kuplung nem biztos, erősen használatfüggő.
Váltóolajat cseréltél már, érzékeny a focus ilyesmire?
Az 1.8 motor mennyit kajál nálad? Ha heti ezrest gurítasz alapból akkor elég gyakran tankolod, van érdemi különbség a nyári/téli fogyasztás között?
Közben nézem ezt a példányt, mi a véleményetek? Szerdán tudnám élőben is megvizslatni.
1.8 Ghia
Emailben ezt írták erre a képre:
Természetesen megnézzük a kédert, de annak valamennyire (ha nem is ennyire) beljebb kell lenni, hogy a menetszél ne sípoljon.
Your car, your life ;)
troll81
addikt
Sziasztok menyire komplikált egy termosztát csere egy mk1 focuson 1.8 zetec motor?
ReFleXx
addikt
egeszalakos kep van a verdarol?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
#27070592
törölt tag
Találtam egy rövid video-t, a srác szerint az akkut házastól és a légszűrőházat kell kikapni hogy hozzá lehessen férni, plusz a csöveket leszedni róla. Három csavar tartja magát a termosztátot.
#31733248
törölt tag
Szép! Az enyém még sajnos nem jött meg. Megírnád a részleteket a fóliázásról? Érdekelne. Egyelőre csak a B-oszloptól hátrafelé sötétítés biztos nálam.
Köszi!
A következő elemeket fóliáztattam a Nortekkel, Hexis anyagból: Vízszintes csomagtér pakoló része, lakkfekete B oszlopok, kilincsöblök, teljes motorháztető, tükrök, fényszórók, ködfényszórók, nappali LED menetfény,
teljes belső küszöbök, teljes első lökhárító.A fóliázás összesen 230 ezer volt, a kerámia 140.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
#31733248
törölt tag
Jó, hogy megkérdeztem: a lökös tetejét nekem is biztos, hogy kellene, karcolódhat a csomagtérnél... Bocs a láma kérdését, de mi az a kerámia?
Hát én csak a vízszintes csomagtér pakoló részét fóliáztattam, ha pakolsz be valamit sérülhet, de részletes képeket holnap fogok ide feltölteni. A kerámia egy olyan bevonat, mely a fényezést ellenállóvá teszi az időjárási vizsonyokkal, valamint a vegyszerekkel szemben, nem tapad meg rajta semmi. Előző kocsimon is volt. Könnyű volt mosni, soha nem volt traffic filter (porréteg, melyet csak a kézi mosás szed le), véd az UV ellen, nem ég bele a bogár, madárürülék, fagyanta, stb. minden könnyen eltávolítható, stb. 4 év garancia van rá.
Your car, your life ;)
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
ReFleXx
addikt
szép, mondjuk ha kicsit még vártál volna a cserével akkor már lehet a facelifteset kapod.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
#31733248
törölt tag
(#14891) radi8tor
Köszönöm, így már képben vagyok.
(#14892) ReFleXx
Volt egy jó akció, én is abban vettem Mondeot: 6.1-ért ötajtós Business 1.5 Ecoboost + téli csomag + egy-két egyéb extra.
ReFleXx
addikt
az jol hangzik, en sose vettem meg (es valszeg nem is fogok) uj autot, de tobben mondtak, hogy a katalogusarakbol boven lehet alkudni.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
kelly416
veterán
Nagyon sajnalom. Igazából jól mutat, és remélem haszna is lesz, de tegnap gondolkodás nélkül kapcsoltam a lampat városhatárnál. Lehet, sosem fogom leszokni.
#31600896
törölt tag
Egyéb apróság, részlet, amit még nem jelenettél be van még a kocsin?
bajnokpityu
félisten
Euro 6.2vel, benyás dpfel? Én is inkább az fl előttit venném.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Gergőke88
addikt
Gonosz volt
Én nem tudom mik ezek a flegmazasok ebben a csoportban....
Your car, your life ;)
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Macbook Pro 2019 13"/ i7/ touchbar/ Számla / Garancia
- Iphone 15, 256gb bontatlan
- Acer Aspire 7 A715-72G - Fekete, matt kijelző + ajándék 8 GB Kingston SD kártya, 4 GB DDR4 RAM
- Anker Soundcore Life Q20i Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (új, bontatlan, 1.5 év garancia)