Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pardise
senior tag
válasz
#31733248 #14889 üzenetére
Hát én csak a vízszintes csomagtér pakoló részét fóliáztattam, ha pakolsz be valamit sérülhet, de részletes képeket holnap fogok ide feltölteni. A kerámia egy olyan bevonat, mely a fényezést ellenállóvá teszi az időjárási vizsonyokkal, valamint a vegyszerekkel szemben, nem tapad meg rajta semmi. Előző kocsimon is volt. Könnyű volt mosni, soha nem volt traffic filter (porréteg, melyet csak a kézi mosás szed le), véd az UV ellen, nem ég bele a bogár, madárürülék, fagyanta, stb. minden könnyen eltávolítható, stb. 4 év garancia van rá.
-
Pardise
senior tag
válasz
#31733248 #14887 üzenetére
Köszi!
A következő elemeket fóliáztattam a Nortekkel, Hexis anyagból: Vízszintes csomagtér pakoló része, lakkfekete B oszlopok, kilincsöblök, teljes motorháztető, tükrök, fényszórók, ködfényszórók, nappali LED menetfény,
teljes belső küszöbök, teljes első lökhárító.A fóliázás összesen 230 ezer volt, a kerámia 140. -
#27070592
törölt tag
válasz
troll81 #14883 üzenetére
Találtam egy rövid video-t, a srác szerint az akkut házastól és a légszűrőházat kell kikapni hogy hozzá lehessen férni, plusz a csöveket leszedni róla. Három csavar tartja magát a termosztátot.
-
troll81
addikt
Sziasztok menyire komplikált egy termosztát csere egy mk1 focuson 1.8 zetec motor?
-
#27070592
törölt tag
válasz
troll81 #14869 üzenetére
Akkor az már legalább a harmadik vezérlés, második kuplung ami most az autóban van, gondolom. Illetve kuplung nem biztos, erősen használatfüggő.
Váltóolajat cseréltél már, érzékeny a focus ilyesmire?
Az 1.8 motor mennyit kajál nálad? Ha heti ezrest gurítasz alapból akkor elég gyakran tankolod, van érdemi különbség a nyári/téli fogyasztás között?Közben nézem ezt a példányt, mi a véleményetek? Szerdán tudnám élőben is megvizslatni.
1.8 Ghia -
válasz
sharkypeti #14878 üzenetére
Valaki panaszkodott rá itt a topicban, de alapjában véve szívómotor, kevesebb nyűgjük szokott lenni mint a feltöltötteknek. Szerintem lesz itt valaki aki jobban ismeri nálam. Kis városi távokra a sima szívóbenzin a legajánlottabb az elektromos/hybrid után. Mindenképp megejtenék egy vezérlés cserét vásárlás után, meg a szokásos folyadékok cseréjét.
-
#31600896
törölt tag
válasz
molnarpeter #14770 üzenetére
Na most ütött be a "vészmód"
-
sharkypeti
aktív tag
válasz
sharkypeti #14875 üzenetére
Köszi. Tehát viszonylag fiatal autó, 110000 km-rel. Mennyire kell paráznom ettől a motortól? Aránylag keveset megyek, azt is főleg városban.
-
válasz
sharkypeti #14875 üzenetére
A Sync a rádió lesz, ez a motor Ti-VCT vagy gyári nevén Duratec/Sigma. Ez szívó- és kipufógóoldali változó szelepvezérléses, kicsit bonyolultabb darab.
(#14876) SzlobiG: A dízel meg büdös és kerreg (de jól fogyaszt!)
-
gabor9991
őstag
válasz
sharkypeti #14868 üzenetére
Mk2 1.6 szívóban van 101 és 115 le-s.
Ezekre gondoltam, a többit nem ismerem milyen. -
válasz
sharkypeti #14868 üzenetére
A 150 lovas 1.6 már az MK3 turbós 1.6-osa lesz, a sima szívó 1.6 125LE-ig volt tudtommal.
-
sharkypeti
aktív tag
válasz
gabor9991 #14867 üzenetére
Köszönöm a választ. Pontosan melyikre gondolsz, hogy erősebb és sima? Ahogy láttam van 101, 105, 115, 125, 150 LE is.
A lényeg, hogy megtaláljam a legmegfelelőbbet a saját igényeimnek. A karosszéria kivitel, a felszereltség az nem gond, azt kiválasztom, ez a motor káosz okoz nekem fejtörést. -
gabor9991
őstag
válasz
sharkypeti #14865 üzenetére
Az erősebb 1.6-ban el tud romlani a vct egység a sima 1.6-ban nem.
Az erősebb 1.6-ban 2 katalizátor van és 4 lambda-szonda a sima 1.6-ban csak a fele.
Az erősebb papíron kevesebbet fogyaszt a gyakorlatban viszont többet.
A motorok közötti különbség nagyjából ennyi. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #14862 üzenetére
De miért ilyen marha drága ez? Azért mert kombi?
-
sharkypeti
aktív tag
Sziasztok! Új vagyok itt, mivel még mostanában leszek Focus kombi tulajdonos. 2010 -től bármi lehet, ami benzines és belefér 3 - 3.1 millióba. Azt már tudom, hogy 2011-ben volt váltás, és pont ez az egyik olyan pont, ahol felmerül egy kérdés. Melyiket preferáljam? Az utolsó ráncfelvarrásból származó MK2, MK 2.5 1.6-ost, vagy azt, ami követte, a Ti-VCT-s 1.6-ost? Nekem az a fontos, hogy minél megbízhatóbb és pénztárcabarát legyen. Egy viszonylag keveset futottat néznék, amit jó pár évig szeretnék használni.
Ha régebbi, akkor belefér az árba egy Titanium is, ha fiatalabb akkor csak Trend. Mondjuk ettől fontosabb a motorkérdés.
Mennyire megbízható motor az 1.6-os Ti-VCT 105 LE? Most már azért van róluk 6-7 év tapasztalat. Gondolom egy kicsit rizikósabb mint a faék egyszerűségű előző szívó 1.6-os.
És a többi 1.6-os? A 101 és 125 lovas verziók milyenek? Ez akkora káosz nekem, hogy feladja a leckét, melyiket válasszam.
Amit még érdemes tudni: évi 15-20 ezer km-t megyek, jellemzően városban. Odafigyelve, minden földi jót megadva gondoskodom a mindenkori autómról. -
gabor9991
őstag
válasz
#27070592 #14859 üzenetére
Akár még lehet jó is.
Ezek a hátsó ajtón a krómozott dísz fölött kezdenek csúnyán rozsdásodni, de ezen nyoma sincs a rozsdának sehol, se az ajtókon se az íveken, így telefonon nézve
Ez lehet annak is köszönhető, ha Olaszországból érkezett.
Kormány vagy cserélve vagy bőrözve lett a váltógomb meg nem.
Sok az extra ezzel együtt a hibalehetőség is, de meg kell nézni, ha ilyet keresel.Nem hinném, hogy valami vezető kocsija lehetett az utóbbi időkben maximum újkorában, ahhoz már nulla az értéke.1 millás F2-t szerintem hagyd meg másnak.
7 éve f2-vel járok, az 1 milliós kategória ezekből az... -
#27070592
törölt tag
Igen, erről van szó.
(#14862) molnarpeter: a fauvé autói sosem voltak szimpik, nem tudnám megszokni az érzést hogy ilyenben ülök. Focus2-ből ennyiért még csak az alsó szegmens elérhető, de most egymilla az a lélektani határ amit autóba akarok fektetni. Nem tudom mi legyen. Mazda6 benzines kombikat is néztem, de azokban is gyárilag oxidált lemezekből készült a kaszni.
-
#27070592
törölt tag
válasz
attila199207 #14851 üzenetére
+ troll81 és gabor9991
Köszönöm az infókat, én is hajlok a nagyobb benzines motorok felé, nem fogom túl sokat hajtani így a fogyasztás nem kardinális probléma (ezért is nem keresek dízelt, egy ilyen korú dízelmotor egyébként is óriási lutri)
Van egy fullos példány a joautok.hu-n, minden földi jóval ellátva (Ghia + állófűtés, motoros tetőablak...), mit szóltok hozzá? A vezetőoldali ajtó fogantyú és a váltógomb eléggé kopott viszont a kormány érintetlen (talán cserélték), esélyes hogy nyugati céges autó volt sokszázezer kilométerrel?
-
embe
nagyúr
Még sajna nem tudtam megnézetni a klímát, mert azonnalra nem tudták vállalni, más időpontban meg dolgoztam.
Csak kérdezem:
Ha elszökik a gáz, akkor ugye a kompresszor védelme miatt letiltja azt, hogy induljon be. Ilyenkor ha bekapcsolom nem is ad hangot, nem is kattan semmi?
A kocsi szervízüzenetet nem dobott, Forscan nem mutat semmit. -
attila199207
tag
válasz
#27070592 #14846 üzenetére
Szia!
Javaslom az 1.8 / 2.0 motorokat, 1.6-tal sokkal több a probléma, csipegeti az olajat stb.
Amire figyelj, típus betegség, hogy a hátsó futómű berohad, sajnos ilyenkor cserélni kell, anyagköltség 100e + munkadíj. Szeret rohadni a hátsó kerékjárati íven. Alapjáratot figyeld, álló helyzetben 750-800 körül kell lennie, menet közben ha kirakod üresbe, 900-1000 körül kell tartani a fordulatot és ez fékezéskor nem emelkedhet, ha csinálja, (tipus betegség), alapjárati motor csere + vákuum cső 30e + munkadíj.
Néhány javítási ár:
- kuplung csere, csapággyal mindennel : 70e + munkadíj
- vezérlés csere: 80e + munkadíjValóban a külföldről behozottakban van rizikó, 700-800 körül már a felső 20%ból lehet választani, helyedben mindenképp ghia felszereltséggel venném.
Remélem tudtam segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Keresünk dokkolókat
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest