- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- lacixtal: Laci XTAL - Emlékproffil
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Arc összefoglaló szerkesztés
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
Hirdetés
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #12625 üzenetére
Ígéretesen hangzik, remélem beférek én is a keretbe!
A Duna Plaza-s látvány élményt igyekeznék jobbra cserélni!
A Highfly-os projektoros nem volt rossz, bár nem tudom vannak-e itthon olyan helyek, ahol kissé élesebb a kép és nagyobb felbontással dolgoznak (3 kivetítővel/monitorral) (?). Ja, és nem a Wizz szimulátora! -
TepsiMan
újonc
válasz
Cypresss #12580 üzenetére
hi
Na ezt megcáfolnám!Eleinte én is azt gondoltam,hogy fsx sokkal jobban fogja gyötörni a gépem,és láss csodát
Kimerem jelenteni,hogy sokkal jobban fut a gépemen,mint a 2004
Szerintem már 2004-hez is voltak HD felhők,rex meg minden..(ezek zabálják meg a gépet,nem pedig mert fsx)Az is hülyeség,hogy csútra felhúzni mindet,csak is a scenery-nél tedd,és ott sem mindent!Mondom a sorrendet:felrakod fsx kicseréled crack sp1 és install sp1..aztán sp1 cracket kicseréled sp2 csrack install sp2 és még ezt miután felraktad,cseréld ki sértetlen sp2 crackre..
Elvileg nem kéne akadozni neki,meg a telepített gépek sem lesznek áttetszőek..Viszont valamelyik igényli a direktX 10"zest.. MSI gx 700x notebookkal nyomatom.:V (HD fotó scenery,Shade,enbséries,alakított fsx.cfg bőven elég)Ha még ezt fokoznád,akkor én is ajánlom a nagyobb gépet!
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #12547 üzenetére
Navigraph-os az AIRAC.
A Flight Simulator Navaids oldalról feltettem a frissítést, viszont sok reptér ILS adata eltűnt, ami emlékeim szerint korábban megvolt. Pl. alig van horvát reptereknél adat, holott azért szerintem több reptérnél is kellene lenni (Zadar, Split, Zagreb, Dubrovnik, stb).
Ezt mi hozza vissza? Itt kellene afcad editor?
-
djfules
tag
válasz
Cypresss #12530 üzenetére
Úgy tudom készülget a Next Level gondozásában csak baromi lassan... egyébként tényleg jó lenne. Én újdonságként a Quality wings 787-ét várom és a classic 737-et. Van még mit csinálni a fejlesztőknek, épp ezért nem értem minek ennyi NGX meg cessna. A Carenado elkezdte most a Alabeo nem hiszem hogy ennyit el lehet adni belöl. Szerintem az olyan gyöngyszemek mint a Sibwings An-2-je viszik a primet. Ilyeneket kéne fejleszteni elég volt a cessnakból.... ja és mennyire jó lenne ha gyorsabb lenne az egész...
(na ez a gondolat hosszúra sikeredett) -
Gudi
tag
válasz
Cypresss #12374 üzenetére
Szia! még elfelejtettem, hogy a harmadik lehetőség a VATSIM hálózat, ahol én is repülgetek az FSinn segítségével.
de nem biztos hogy mindenki tudja , vagy szereti az ilyen értelmű online repülést, ahol angol fónia, ATC irányítás, szigorú szabályok stb vannak. A host, vagy Gamespy-ban ugyebár kötetlen a repülés, ami nekem is jobban fekszik. Pl egy Cessnával a Grand Canyonban, vagy Twin Otterrel LUKLA-n..
Ezekhez le kell tölteni néhány sceneryt, amiben nagy segítségére lehetünk egymásnak. Persze ezeknek határt szabnak a számítógép erőforrásai, és az FSX különben is gyengén terhelhető, hacsak nincs erőműve az embernek.
De azért egy olyan 25-30 fps-t el kéne érni, hogy élvezhető legyen a repülés. De kiegészítő géppel, kiegészítő sceneryvel neccessé válhat a dolog, de ezt pontosan tudjátok anélkül is hogy én itt előadást tartsak...-))
AzFS2004-nél nincs ilyen probléma, még gyengébb géppel sem annyira.
Na szia! -
Gudi
tag
válasz
Cypresss #12374 üzenetére
szia!
én is bejelöltelek a skypeon
Örülök, hogy többeket is érdekel a multiplayer játék, értem itt Geryson-t, Korcsii-t, és még esetleg másokat is magunkon kívül....
Leírnám hogy alapesetben eddig én hogyan használtam régebbi társaimmal a multiplayert.
Először is FSX-el, és ott a multiplayer menüben LAN-t választva valamelyikünk pl én csinált egy hostot, és ha megadtam az IP címemet, akkor a többiek tudtak hozzám csatlakozni.
A másik megoldás kicsit bonyolultabb, a Gamespy-t választva. ezt én nem csináltam, hanem mindig én csatlakoztam valamelyik megadott "szobába" ahol aztán találkoztunk az éterben..
Harmadik megoldásról nem tudok. Akinek esetleg FS2004 van, abban is van multiplayer, de azt még nem próbáltam azokkal a fiúkkal, akikkel egyébként sikerült a csatlakozás az FSX-el, de állítólag azzal is lehet.
Nem tudom az érdeklődők közül ki melyik szimulátorral repül, de akkor ugyebár mindenkinek ugyanazzal kell repülni...
Nekem és a czakof-nak van mindkettő.
Régebbi multiplayeres társaim megfogyatkoztak, egy ember van már csak, de az profi nem csak a szimulátorban, hanem érezhetően van igazi repülési gyakorlata is. (Már nem tinédzser, mint ahogy én sem..)
Egyébként mindketten többször repültünk a nagy B737NG szimulátoron, ami felejthetetlen élményekkel gazdagított. (Highfly Budapesten, Kozma András szimulátora, Jövő háza)
Szóval javaslom hogy fogjunk össze, valahogy oldjuk meg ezt a csatlakozási problémát, mert minél többen vagyunk, annál több esély van arra hogy valamelyikünk mindig ráér ha "repülés" van...
Akit érdekel adja meg a skype címét, hogy felvehessük vele a kapcsolatot.
sziasztok, várom a válaszotokat -
Geryson
addikt
válasz
Cypresss #12342 üzenetére
Hú, ez nagyon hasznos lesz szerintem, neki is fekszem!
Amúgy pont tegnap volt itt egy haverom és azt hiszem mi is rájöttünk a hibajelenségre. LHBP-n iskolaköröztünk és folyamatosan bimm-bammolt, majd egy idő után jöttek a grafikai hibák (tüskék az égig) és a végén az OOM. Na mármost a haverom indított egy feladatkezelőt és láss csodát, 3 giga környékén volt az FSX (nekem ugye minden fullra van húzva) és bizony itt juttatta eszembe a cimbi, hogy ez egy 32 bites program, aminek 3 giga a felső határa - hiába van ott a többi RAM még. És láss csodát, ahogy írtam is, 3 gigánál eldobta magát. Visszahúztam a az addon csúszkát dense-re, 2 - 2,5 giga környékén nuku hiba, még LHBP-n sem. Nekem ez elfogadható magyarázatnak tűnik.
Apropó. Scenery complexity és addon density-nél mi az optimális? A scenery komplexitása az az, hogy az adott terület (függően attól, hogy mennyire van kidolgozva) házaiból mennyit jelenítsen meg? Az addon meg a fák és a default házak mennyisége?
-
Geryson
addikt
válasz
Cypresss #12288 üzenetére
Most látom, hogy linkeltél egy videót!
Apám, hát ez tényleg nem gyenge. Mennyi esze volt már, hogy belehúzta a gépet a vízbe, ahol nincs az a test, ami ne lassulna. Mondjuk legalább jó sok embert odahívott, hogy lássák, ahogy összetöri a gépet. Gondolom a szárny odacsapása egy gépnél nagyjából a végső kenet feladása, vagy tévednék?
-
válasz
Cypresss #12279 üzenetére
Nem, az - Európában - a CFMU-nak leadott OFP vagy RPL a SID/STAR-t tartalmazza (már ahol van STAR ugye, mert sok helyen csak Transition van, mint LHBP-n is), de ha 10-ből 9-szer megadja az ATC a shortcutot egy adott pályára adott időben, akkor a pilóta eleve ezt fogja betolni az FMS-be induláskor (helyesebben kiválasztja a megfelelő STAR-t, vagy Transition-t és módosítja). Ahogy például LHBP-n ABO1L-ben még sosem láttam BP517, BP516-ot.
Statisztikai alapú elemzést követően azután már erre is fognak tankolni. Persze, ha közbejön egy holding, akkor jöhet a fejvakarás. -
válasz
Cypresss #12276 üzenetére
Short/medium haul repüléseknél a legtöbb Co-Route-nál IRL jellemzően betolják az érkezési eljárást, de az szinte sosem az adott pályára/irányra vonatkozó full STAR, hanem egy bevett érkezési eljárás, amit az adott előrejelzésnél adott időszakban az adott ATC adni szokott. Ez persze SOP-függő nyilván.
-
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss #12261 üzenetére
Elvileg még programozásnál írja a rossz magasságot, ha jól értem.
Szerintem ha hozzáadod a STAR-t, annak meg kell oldania - mondjuk longhaul lévén azt meg az elején nem igen szoktam, és igazából passzolom, hogy milyen magasságot ír utolsó waypoint-ra felszállás előtt. Szerintem STAR nélkül ez normális. Ha repülés során sincs minden rendben, akkor sokat segítenének a válaszok Cypresss kérdéseire.
-
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss #12230 üzenetére
SimBrief ja, szoktam használni, elég sok mindent tud, nem csak papírmunkát, bár mint tudjuk az is fontos, hisz Paper makes a plane fly.
ps: 2:59
-
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss #12202 üzenetére
Na jól van, amúgy rendben volt.
Ha nem tartana olyan sokáig, mondanám, hogy a HighFly-ban is lehetne forgatni az extended-et. Csak hogy nemzeti hősök legyünk!
Gizmo94: azért leszállásnál nem kis para lehet... véletlen nagyot huppan... jobb esetben is párszáz zöldhasu... Tényleg, van róla infó, hogy mennyibe került?
-
cintula187
addikt
válasz
Cypresss #12156 üzenetére
Natehát
Ami történt eddig: A catalayst 13.4 re dowbgrade et hagytam.(páran mondták itt a win 8 -at na az SOSE volt fent. win7 64 bit.
Uninstallálni akartam az fsx et. Control panel ben leszedtem elöször a kiegészitöket majd az fsx et. Ettől függetlenül a meghajtón ahova telepítve volt az FSX könyvtár nem szedte le hanem kézzel töröltem le. Regedit ennyut talált már csak az fsx szóra. Ahogy mutattad úgy kerestettem vele Cypress.
-
cintula187
addikt
válasz
Cypresss #12136 üzenetére
GEryson: Előbb leszedtem minden kiegészitöt a control panel programs részben. MAjd az fsx et magát töröltem, de utána fura volt hogy a fsx particiós az fsx könyvtár sok sok gigával megmaradt ezért azt kézzel töröltem. FSX telepitő meg nem engedett instalállni.
Cypress: Köszi. A megbeszélt időpontban nem hivtál skypeon. A partición már tuti nincs az fsx könyvtár. MOst a registry törlés utáni ASC mélyvizsgálat megy. Szólok mi van utána.
-
wolruf
őstag
-
Cypresss
senior tag
válasz
Cypresss #12040 üzenetére
Király volt a rendezvény, majd ha lesz időm csinálok egy válogatást a képekből.
A fanatizmusra mi sem jellemzőbb, mint az a tény, hogy három nap alatt kb öt olyan emberrel találkoztam, akiknek Airbus callouts volt a csengőhangja.Az egyiktől elkértem, innen szedheti aki késztetést érez a használatára. [link]
Az illető - átszellemülten, csillogó szemekkel - hangsúlyozta, hogy eredeti Airbus robothangról van szó, tehát ennek megfelelő áhítattal töltsétek. -
Geryson
addikt
-
wolruf
őstag
válasz
Cypresss #12045 üzenetére
Hát az úgy kezdődött, hogy lett két csík a terhességi teszten (nem, nem nekem volt terhességi tesztem
)... Aztán valahogy mindig, minden fontosabb volt. FSX utoljára kb. fél éve indult a gépemen, HighFly-ba van kuponom, de azt sem ,,jártam még le''. A kocsin apróságokat kéne csinálni, de valahogy az sem halad. Fene se érti, hogy van ez...
De a szekrény tetején a komplett szárny, vázszerkezet, szépen mutatnak
Nagyjából itt áll a dög most, azóta pár apróság már készült rajta, de nem sok (csűrők, kormányzás, szárnyállás beállítva, vezérsíkok fóliázva, ajtó kész)Jelen állás szerint nem rakom bele a szintén polcon figyelő motort, statikusra megépítem és megy fel a kisfiam szobájába lógni
Egy FPV modellező ismerősöm mondta, hogy a ragasztó, amivel készül, nem örökéletű, vígan előfordulhat, hogy elöregszik (így, hogy ennyit stagnált a dolog) és egyszerűen a terheléstől összetörik a gép. Ők azért lövöldözik le airsofttal az öreg repülőiket, mert úgy, az még poén, inkább, mintha rendes repülés közben törne össze a levegőben (korábban azt hittem, az csak amolyan úri hóbort).
-
válasz
Cypresss #11999 üzenetére
Egészen újszerű, mondhatni egy új dimenzió nyílt általa a szimulátorozásban.
A CH Yoke-on ugye elég hülye helyen van a gázkar, ami főleg approach közben zavaró, amikor egy neccesebb szituban jobb kézzel vadul fűrészelsz a gázkarral, miközben ballal próbálod pályavonalon tartani a gépet, de a kormány folyton beleütközik a kezedbe.
Ellenben most már nagyon kényelmes és életszerű a fenti szituáció is. Plusz a bal szélső karra tettem a spoilert, ami megint csak gusztusosan életszerű, a jobb szélsőre a flapst, ami extra életszerű, ahogy átnyúlsz a gázkarokon, check speed flaps 10, és pakolod neki 10 fokra.
Ja, ide oldalra tettem hajlékony műanyag pálcikákból határolókat, így még kattan is és meg is akad az egyes fékszárnyállásoknál. Ja, és ugye a thrust reverser is a gázkarokon van értelemszerűen, így nem fordulhat elő olyan csúfság, hogy a gázkar nincs teljesen alapon, amikor ráhúznám a sugárfordítót.
Majd délután készítek a képet a "cockpit"-ról. -
válasz
Cypresss #11968 üzenetére
A gond az volt, hogy a CH saját szoftverében kerestem a bonyolultabbnál bonyolultabb megoldásokat, de aztán drummer0330 gyors és hathatós telefonos segítségének köszönhetően egy csapásra megoldódott minden, és műxik rendesen a 4 gázkar, a spoiler és a flaps is a 6 karra konfigolva.
FS alatt kellett csak kiosztani rájuk a megfelelő axis-okat, illetve leszedni az automatikus assignmenteket.
-
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss #11989 üzenetére
Szerintem nálad is az lesz, mint ami nálam előjött az utolsó build-ban. dll.xml-ben próbáld meg kicsit átmozgatni az LHBP_objectplacer.dll-es részt. Elvileg a telepítő random el tudja rontani a karakterkódolását. Nálam egy ctrl+c ctrl+v segített (Notepad++, és beraktam kb a közepére).
ui: GSX is eltünteti az objecteket, de lesz rá frissítés (FSDreamteam részéről). Vicces, mert az ő Scenery-jeiken is valószínűleg ez lehet, legalábbis le van tiltva az összes funkciója, ami ezt okozhatja.
Ugyanez a helyzet Instant repaly-nél, de hát erre van az FSRecorder.
-
wd.taz
aktív tag
válasz
Cypresss #11841 üzenetére
Szia!
Tegnap tényleg nagyon meleg volt + rengetegen voltak. Ma nem voltak annyian és szelesebb volt az idő.
A betonon? Az tuti, de én a kiszáradt füves placcon voltam, a Ground mögött ( itt ZÓNA-nak hívják).
Itt nem voltak olyan sűrűen a népek és volt egy kis szellő is és ma sikerült bejutnom a Belga C130-ba szétnézni, az AN-26-ba;SU-27;MIG-29-be viszont sajnos nem
.
Voltam az interaktív kamionba, kipróbáltam a szimulátort MIG-29-el (már két hónapja nem repültem), megkérdeztem a nevét de el is felejtettem. Régebbi mint az FS.
Majd, ha itthon végzek a festéssel a héten, akkor előveszem a "nagy" gépemet és csinálok Picasa albumot a képekből.
Korcsii: Jól néz ki ez a " szoliom"-os festés, szép munka. Lehet majd ebből kérni? AVRO+NGX ...
-
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss #11842 üzenetére
1. Mikor jelenik meg.
2. Lásd. 1. kérdés.
...Sólyomra kíváncsi leszek. Munkaerőt már toboroznak, és elvileg charter-ezéssel kezdik. B735 ahogy néztem majdnem akkora, mint a B736, amiket sorba küldik bontóba, pedig újabb, de mégse gazdaságos. Emellett eléggé elfapadosodtunk, bár az elmondottak alapján talán éppen ezért van némi esélyük. Szóval tényleg érdekes. A festés saját, igen.
-
válasz
Cypresss #11821 üzenetére
A válaszok.
"Azért még nem nevezném magam expertnek B747 terén, line training közepén járok, de azért nagyjából tudok válaszolni. Ha később kiderül, hogy hülyeséget mondtam, akkor korrigálok...:-)
- két vagy három hajtóműves leszállásnál valamennyi hidraulika kör kap(hat) táplálást? Ha nem, akkor melyiket lehet/kell használni?
Mindegyik kaphat táplálást. Nyilván a leállt hajtóműveknek nem megy a hidraulika szivattyúja, de megy a demand-pump-ja. Ez akkor is megy, ha a hajtóműhöz kapcsolt szivattyú teljesítménye nem elég. Az 1-4 hidraulika kör demand pumpja bleed-röl megy, a 2-3-as elektromos.
3 hajtóműves leszállásnál simán autoland catIII-al, kettőnél már nincs, és az A/T sem megy.- RTO során (nem meghibásodás, hanem forgalmi szituáció miatt) mennyi időt kell kötelezően várni, amíg a fékek visszahűlnek annyira, hogy újra felszállhasson a gép?
Ha valamelyik keréknél 5 vagy a fölé megy a temp, akkor minimum 70 perc a hűtés, de meg kell nézni a QRH-ban. Van egy Break Cooling Schedule nevezetű rész, ahol súly/sebesség/hőmérséklet alapján ki lehet számolni a hűtés idejét, de a 70 perc a minimum. Ha nem ment 4 fölé, akkor egyből lehet menetelni....
- vészsüllyedés esetén mekkora az a vario, amit a gép képes elviselni?
Igazából nincs limit. Vmo/Mmo - val kell süllyedni. 14000 láb körül érdemes 300-ra visszavenni a tempót, úgyis mindjárt 10000-en vagy. Gyakorlati tapasztalattal nem rendelkezem, de limit nincs.
- mekkora az a maximális kitérítő erő, amit a 747-es oldalkormánya képes elviselni? Lehet egyáltalán annyira túlterhelni, hogy leszakadjon egy része?
Ez egy jó kérdés. Az FCTM-ben van utalás arra, hogy nem kell rugdosni az oldal-kormányt. :-) (Annak idején egy airbus is így zuhant le NYC-ban, ha emlékszel rá, nemsokkal 9/11 után). Van két rudder ratio changer beépítve, ami graduálisan csökkenti az oldalkormány kitérítését a sebesség függvényében. Ha mindkettő elromlik, akkor jobban kell vigyázni, de limit nincs.
Az ilyen nagy gépeknél, de már a 737-nél is, normál repülésnél nem nagyon kell használni az oldalkormányt. Inkább csak hajtóműleállásnál, meg oldalszeles leszállásnál, de ott nem tudod lerúgni az oldalkormányt." -
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss #11811 üzenetére
A vízben is volt törmelék, szóval nem a betonon csúszott, hanem telibe kapta a hullámtörőt.
CNN-ről kimentettem egy képet, ahol jól látszik:
Mobilos videón lehetett látni, hogy felemelkedik a gép, és az orra körül fordul egyet. Elég durva erőhatásokat kaphatott, minden tisztelet a mérnököké, hogy így egyben maradt.
-
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss #11753 üzenetére
Jahogy... igen, a supporton csak a frissítő csomagok vannak fent.
Csak hogy egyszerű legyen az élet, a fórumra külön reg kell, utána bejelentkezve le lehet tölteni.
Funfact, hogy a webshopba kell még egy harmadik account is, sőt, ha boxed és download termékeket is akarsz vásárolni, akkor kell még egy a másikra is.
Na ez már tényleg faxság...
-
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss #11749 üzenetére
"az FMGS működése, igaz egyelőre nem kerültünk közeli barátságba, mert az NGX-hez képest egészen más logika alapján működik, szóval tanulni kell ezerrel"
Mert az NGX-ben fapados FMC van, csak eddig nem tudtad.
Nem PMDG-nek készült, de szerintem rendben van. FPS és egyszerűség oltárán sok mindent beáldoztak, és szerintem kicsit félkészen adták ki az első verziót (bár ez manapság tendencia, sőt tanítják a "good enough" fogalmát). v1.10 sok újdonságot hozott (meg egy kétoldalas known issues-t, incomplete feaure-t), reméljük mihamarabb végeznek ezekkel. Azért még mindig klasszisokkal jobb, mint a wilco "végleges" busza.
Amúgy a stick mozog, legalábbis a kapitány oldalán.
más: NGX-ben van weather radar? Úgy emlékeztem van, aztán most meg hiába kattintgatom, semmi. Lehet csak a terrain radarral kevertem? (tudom, tudom, FSX e téren fos)
-
hhelikopter
tag
válasz
Cypresss #11745 üzenetére
Szia!
Köszi, természetesen a gyűjtemény részét képezi a Milford Sound is.
Még azt akarom Tőled kérdezni Cypresss, hogyha lecserélem a jelenlegi SAPPHIRE HD6950 kártyámat a HD 7970- re akkor ez jelent kb 3-6 FPS növekedést is?Korcsii wolruf
Szerintem az FSX -el I 7-920 processzor alatt, tuning nélkül nem érdemes foglalkozni. Az Én gépem 360.000 Ft volt 2 éve, és egyet len forintját sem bántam meg, mert azt az élményt amit nap mint nap kapok...
Persze hozzáteszem ez nem más mint pénz kérdés, ki mennyit tud a mai szaros helyzetbe áldozni PC-re.
-
válasz
Cypresss #11727 üzenetére
Nekem ne mondd, mennyit változtak a dolgok az elmúlt években...
A tevékenység gazdasági részére nem látok rá túl mélyen, de amennyire meg tudom ítélni, a két nagy cég bőven le tudná fedni a forgalmat (Celebi+MGH). A BUDPORT nem végez effektíve földi kiszolgálást, csak néhány szolgáltatást biztosítanak néhány GH cégnek, illetve légitársaságnak. Tehát van a Celebi, mint legnagyobb cég LHBP-n, vagyunk mi, és van - mind méretében, mind forgalmában messze elmaradva az előző kettőtől - a Menzis. Plusz még olyan kis cégek, mint mondjuk a Farnair, akik pl. tőlünk bérelnek eszközöket, ha szükségük van rá.
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11720 üzenetére
Biztos, hogy másabb, mint egy cockpit belső, kicsit eltérő élmény (lehet) szemtől szembe lenni egy ilyen géppel!
Az igazán hatásos, amikor minden procikádat megremegteti valami! Akkor ebből itt nem volt hiány!Hm, akkor nem sajtósként és csekély ismeretséggel viszonylag kevés esélyem van ilyen helyekre bejutni. Kár.
Ja, ilyet használ esetleg valaki?
[link] -
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11706 üzenetére
Értem, így már ok!
A szervezés felvezetésekor azt hittem, hogy legalább egy 747-est tettél le Ferihegyen, de azért ez sem rossz!
Ettől közelebb nem nagyon lehet kerülni felszállás előtt álló géphez!Egyébként (ha nem is ilyen, de hasonló) eseményekre hol lehet jelentkezni vagy hol vannak ilyen infók? Gondolom a pushback-elés egy egyedi eset volt, de pl.: a 787-es érkezése már nyilvános volt. Azt a reptér hirdeti meg? Vagy airportal.hu-n is írnak ilyesmikről?
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11671 üzenetére
Igen, azt gondoltam, hogy nem kevés pénzről van itt szó, de akkor azt is jól sejtettem, hogy más projektek miatt foglalkoznak kevesebbet a még sok társaságnál teljesítő (és jól fogyó) 737-essel!
De bíztató, hogy tervben van a 'kisebb testvér' fejlesztése is!Most, hogy a Dreamlinerek problémája is megoldódni látszik, a mérnöki kapacitás is valószínűleg átrendeződik cégen belül, bár lehet, hogy a 787-es csapat utána már egy másik nagy gépen fog dolgozni.
Bár ha ennyire mérnökhiány van, akkor ki tudja, hogy csoportosítanak át.
A lényeg, hogy a verseny (itt is) jót tesz a piacnak, meg a repülést szeretőknek.Csak aztán majd legyen jó kis PMDG változat ezekből az új modellekből!
(#11693) Korcsii
Ez a 777 elég ígéretesnek néz ki, szép, nagy, jól modellezett!És a leírtak szerint a te kedvedre is tesznek a 747 400 v2-vel, bár lehet, hogy te 747-800-al repülsz. (?)
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11654 üzenetére
Sajnos ilyesmi válaszra számítottam, gondoltam, hogy a költségek faragása sokat nyom a latba, ami érthető is.
Highfly-nál is látszott, hogy az Airbus egy sokkal modernebb technológia, de fura, hogy ebben a kategóriában a Boeing miért nem fejleszt? Bár lehet, hogy ez csak késik, mert most a 787 vitte (viszi) el az erőforrásokat. Hasonló technológiával egy 737 is gazdaságosabban lenne működtethető és látva ezeknek a kisebb gépeknek (és kisebb társaságoknak) a számát, talán még meg is érné egy komolyabb fejlesztés. De ezt valószínű nálam sokkal jobban látják Boeingék!Bizony, nekem is kedvenc a 737 és 747!
Rossz is volt látni ezt az átesős videót, ez nagyon csúnya! Pont tegnap délután figyeltem, ahogy a Cargolux 747 LHBP 13 irányba tart és ugyanez a sziluett jelent meg a videón is, csak ez elég rosszul végződött.
Ja, még egy kérdés az Airbusosokhoz. Az lehet, hogy az A320-ban a kapitány ül a jobb oldalon és a f/o a balján? Láttam egy ilyen videót, hogy a jobb oldalon ülő irányította, emelte fel, rakta le a gépet, és a bal oldalon ülő végezte a másodpilóta szerepet, minden műszert ő kezelt (és nem oktatóvideó volt). Lehet oka, hogy egy jobbkezesnek nyilván a tőle jobbra lévő botkormánnyal ideális az irányítás? Fura volt látni, azt hittem a bal oldalon van a főnök elv érvényesül a repülésben!
Igaz bal kézzel én sem nagyon tudnék manőverezni a Logitech joystickommal, vagy nagyon sokat kellene gyakorolni, szóval akár még érthető is lenne a dolog. -
wd.taz
aktív tag
válasz
Cypresss #11663 üzenetére
Ohhh, jaj! Nem szeretem az ilyen videókat, főleg éhgyomorra
Csúnyán átesett..... Happy Birthday
Majd a Natgeo-n megnézem pár év múlva, hogy mi volt a baj.@matthew@:
Ennél nincs. Túl vagyok az ötödik telepítésen.
Jellemzően az EA Games-nél (és/vagy amiben benne volt a keze) volt ez, de ha jól tudom már megszüntették, mert a "drága édesanyjukkal való fajtalankodásra" buzdította őket minden játék tulajdonos/felhasználó.
Tazi
-
uRSul
tag
válasz
Cypresss #11652 üzenetére
Ez a tendencia, hogy inkább A320-as szimulátorok épülnek arra utal, hogy a 737-esek is lassacskán lecserélődnek Airbusokra a társaságoknál? Vagy egyszerűen csak több a 737-es szimulátor még és ez hiánypótlás?
Valamennyire jellemző kép ez a flightradaron is, sokszor nézem, hogy milyen induló és érkező járatok vannak LHBP-n és nem egyszer előfordult, hogy csak A319, A320-as gépek vannak, ritkán kiegyenlített a sor 738-akkal és régebbi Boeing gépekkel.
Még a végén át kell térni a 320-ra, wolruf majd megyek hozzád segítségért!
Csak igazából nekem még mindig jobban tetszik a 738, meg már viszonylag ismerem is, igaz olvasottságot tekintve nem tartok még 1400 oldalnál!Várjuk a napot, amikor eljuthatunk Wizzékhez, élmény lenne!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen autót vegyek?
- Suzuki topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Xbox tulajok OFF topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest