Új hozzászólás Aktív témák

  • Acor

    aktív tag

    Sziasztok,
    muszaj megosztanom ezt a hosszu erdekes repulest :)
    Utvonal Dusseldorf - Puerto Plata vissza Puerto Plata - Montego Bay - Dusseldorf
    A 330/223 Air Berlin 7440

    Mivel meg nem volt ilyen hosszu repulesben reszem ezert rendkivul izgatott voltam, es szokasos legikatasztrofas gondoltaim is elojottek (tul sok NG-t neztem), de hat egyszer elunk es hosszu repulesek nelkul igen nehezen ismernenk meg ilyen gyonyoru szigetet mint Dominika es felulrol ugyan, de mint Jamajika :)
    Na de a a repules orrokkevalosagnak tunt, meg odafele csak-csak egy egy turbolencival de visszafele vegig turbolenciaval azaz vegig razott a gep azt mar kicsit nehezen viseltem foleg ugy hogy aludni kellett volna mert reggelre erkeztunk meg Dusseldorf-ba,
    labaim meg jol bedagadtak a sok ulestol meg a magassagtol gondolom....

    Odafele siman atrepultuk az oceant Hurrikanmentesen szembeszel 140km/h volt igy alig haladtunk :)
    A leszallas nem volt egyszeru: amit nem is ertettem rafordultunk a palyara amit lattam mert jobb oldalon a szarny felett ultunk irany ok, kerek kint, fekszarny kint mar majdnem leszalltunk amikor egy csutka gazt adott a pilota megemelte a gepet - oh mondom atstartolunk! -jobbra fordult egy kicsit majd elrepult a kifuto mellett eros balkanyar es puff lerakta a gepet hat a hideg kirazott :Y aztan beszelgettem ott emberekkel akik mondtak hogy egy "tisztelet" kort kell leirni a repulonek mielott leszall es gonolom ezt elfelejtette a pilota vagy miert csinalhatta ezt nem tudom :) lehet csak nekem volt fura :) ekkora gepet ugy kezelt mintha Cessna lenne hihetetlen szamomra.
    Aztan meg lattuk a hegyet ami elott bekanyarodott a gep felelmetes lyuk tatongott rajta a 30 evvel ezelott nekicsapodott repulo helyen... Isten nyugasztalja oket!

    Na eltelt az egy het sajna :) aztan jott megint a repules eloszor Jamajika-ra. Az egesz szemelyzetet lecsereltek erre a kis utra, mert 1,5 ora utan uj szemelyzet kaptunk MB-ben.
    Kozben ahogy vartuk a Airbus-t lattunk mas gepet leszallni ki a hegy mogott ki a hegy elott fordult erdekes volt.. az egyik olyan furan jott hogy mellettunk allo a nemet pilotak csovaltak a fejuket hogy mit csinal ez a "hulye" az amerikai gep volt Miami-bol... valahogy nekem ugy tunt hogy szuken fordult....

    Na aztan felszalltunk gondolom nemi uzemanyagot kaptunk csak de kaptunk.. kelet fele startolt a gep majd felszallas utan kozvetlen tett egy 270fokos fordulot ugy hogy a palya kozepen mentunk el be a sziget fele. Kerulgette szepen a nagy suru felhoket csupa habcsokok mellett mentunk el :)
    Viszonylag sima landolas utan, ami ugy nezett ki mintha a tengerbe szallnank le, 2orat vartunk hogy elinduljun a gep D-ba. Kozben lattunk Jamajikabol egy barabot pontosan a repteret. :) Beleptunk - kileptunk, jol atvizsgaltak.... Majd leszakadt az eg is.. kis tropusi eso, na mi kell meg ugy szakadt mintha dezsabol ontottek volna.. :) Meg akkor is amikor mar bent ultunk a gepbe, gondoltam csak nem olyan hulyek, hogy ilyen esoben felszalljanak, de Hal'Istennek elment mire elindultunk :)
    Aztan jott a vissza ut: Kuba, Miami, NY vegig a keleti part mellett, majd "vizszintesen" es jott Liverpool, Rotterdam es Dusseldorf ... De hogy egesz vegig remegett a gep az nagyon fura volt.... persze sokaig felelmetes 170-180km hatszelunk volt gondolom azert foleg meg egy ekkora gepet is dobal durva. :)
    Meg a leszallast is tuleltuk, bar az sem volt gyenge, hogy hirtelen dolongeltunk jobbra - balra es "egykerekes" leszallas erzekeltem mert meg az utolso pillanatban is megdolt a gep :)

    szoval kalandos "kis" utazas volt mindennel egyutt :)

    Pro Kontra :
    Air Berlin: Kaja kivalo :) szemelyzet igen kedves. :) A filmek pocsekok es kepesek voltak a vegtelensegig ismetelni... Nincs kulon monitor senkinek csak 10db kb a fedelzeten... raadasul kicsik a labhelyek is...Legkozelebb bicniss klasszon utazom plusz 1000eu-ert :DDD
    De mindentol fuggetlenul megvagyok elegedve es meg a pilotafulket is lattam egy rovid idore :)

Új hozzászólás Aktív témák