Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gizmo94

    veterán

    válasz izomhod #5514 üzenetére

    Én kevésbé akadémiai értékű helpet tudok csak nyújtani, mint az előttem szólók, de azt tanácsolom, hogy ha magától emelkedik el a géped felszálláskor, akkor bizergáld a trimet és a flapst , előbbi a seggénél levő kicsi szárnykezdeményeken billeg ha matatod, utóbbi a szárnyak hátsófelén konyul lefelé ha ingerled. :) Ha ezt a kettőt sikerül egálba hoznod és magától nem megy a madár felfelé, az a jó. Pozitív esetben neked kell a joyyal felrángatnod. Tök szabálytalan, de az alap Boeing 737-nél pl. a trimet , (ez a pedestalon a gázkarok melletti csíkos frizbi tekernye) rakd+ 2-3--ra, majd alkalmazd az 5-ös flapst (egy kis kerek műszeren fogja mutatni jobbról) és full throttle, oszt hadd mennyen. :) Ha elérte a 140 kts-t, akkor pedig húzd meg a joyt és cibáld felfele a madarat. Kb ekörül ügyeskedj először, variáld az értékeket kis határokon belül és meg fogod érezni melyik gépnél mi a jó..
    Ez egy nagy kotvány tutorial, ezt később ne így tedd, de kezdetnek hasznosabb lesz, mintha állandóan bokrokba zúgsz a runway végén és megutálod az egészet. :D

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés