- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
Új hozzászólás Aktív témák
-
Semin
senior tag
válasz wassermann #6155 üzenetére
Én úgy gondolom ide való, mert - finoman fogalmazva- része a villanyautózásnak. Csak egyszerűen kéne valaki, aki moderálja a ..."bebe te vagy a csúnya"... hozzászólásokat.
Amúgy nem ez a jellemző, egész kultúrált viták szoktak menni. Persze mindig van kivétel...
-
axioma
veterán
válasz wassermann #6126 üzenetére
... tobbieknek is: koszi, nyilvan ezt nem irja bele a hirdetesbe [vagy linket vagy ilyesmi].
Nyilvan igy nem opcio, csak ingazasra kene, amugy ja, kovetkezo kerdesem a szerelonk lett volna h hozza tud-e nyulni. -
Shadowbull
addikt
válasz wassermann #5972 üzenetére
Ezt az aspektusát fel sem akartam hozni a sztorinak.
Ez már a vallás része, meg amúgy is tudtam mi lenne rá a válasz.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
titán
válasz wassermann #5972 üzenetére
Ne haragudj, de olyan oltári baromság eredményt mutattak ki, hogy ilyet véletlenül nem lehet elbénázni, csak szándékosan.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
válasz wassermann #5972 üzenetére
Ez ugye csak irónia/gúny?
[link] meg mintha lett volna valami vw dízelbotrány is
szerk.: lassú voltam
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Tiédetis
senior tag
válasz wassermann #5972 üzenetére
igazad van teljesen, én sem gondolom, hogy a németek hamisítanak bármi ilyet [link] , vagy esetleg átvágják a vásárlóikat az emissziós értékekkel. Örültek anno azok, akik érdekében kicsikét nem csaltak. Csak nagyon. Lehet furán hangzik, de néha jobban elhiszem putyinnak, hogy őt csak megtévesztette a lenyugvó nap horizontja, azért löveti a Holdat is.
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
titán
válasz wassermann #5947 üzenetére
Kazánrobbanás mindennapos esett volt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Andras6800
senior tag
válasz wassermann #5610 üzenetére
Ebben teljesen egyetértek veled!
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
válasz wassermann #5607 üzenetére
Pont ezért tartunk itt. Mert mindig mindenki szemet huny, meg elfelejti
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Sza_Sa
senior tag
válasz wassermann #5544 üzenetére
Nem éri meg, akkora beruházás, hogy belátható időn belül nem térül meg, és ebben szinte biztos* vagyok.
Nagyon nem tudsz most okos lenni, lassan mindenki tátott szájjal sétálgat a fa-szerdőben.*a kezdeti sokk után a villlany ára elindult lefelé, a trend is egyértelműen arrafelé mutat.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Tiédetis
senior tag
válasz wassermann #5298 üzenetére
Nyilván, de azért az plusz súly, valljuk be.
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz wassermann #5296 üzenetére
Ezek a plusz szigetelések egyébként súlytalanok? Mert akkor nyilván nem növeli az autó önnön súlyát, ellenben ha van neki súlya, akkor növeli az önnön súlyát is, ami ugye elvileg okozhat már többletfogyasztást is. Vagy nem?
[ Szerkesztve ]
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
titán
válasz wassermann #5247 üzenetére
Ez pont olyan akcióterv, mint a szmogriadós. Attól, hogy van rá menetrend, meg nem jelenti, hogy szerintük be v fog következni. Mindenre kell tervezni
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
stickrs
senior tag
válasz wassermann #5247 üzenetére
Ezt láttam, de vásárolni, meg dolgozni mehetsz autoval, szóval megállít a rendőr, hova mész, vásárolni, rendbe viszlát kb ennyire korlátozzák, semmi értelme
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
titán
válasz wassermann #5133 üzenetére
Én pontosan ismerem a képleteket általános iskola 7. osztálya óta. De egy dolog a képlet. és egy másik pedig az alkalmazása.
1. Az autó akkumulátora nem ohmikus ellenállás. Még csak nem is hasonlít rá. Ami ohmikus ellenállású, az a kábel vezetője.
2. Itt jön a második probléma, hogy a képletet alkalmazni kell tudni. Az U, mint írtam is korábban, a fogyasztón eső feszültség, és semmi köze a kapocsfeszültséghez, hogy az 400 vagy 800 V. Tehát a kábelen nem tudsz négyszeres teljesítményt átvinni nagyobb feszültségen. Ugyanis az 1. pont lép életbe, mert az akku nem ohmikus ellenállás.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wassermann #5102 üzenetére
Nem. A P=U^2/R képlet azt mondja meg, hogy fogyasztón mért feszültségesésnél mekkora a fogyasztón leadott teljesítmény. A kábel fogyasztóként értelmezhető, de szerencsére nem esik rajta se 400 se 800 volt. A rajta eső feszültség egyenesen arányos a rajta átfolyó árammal. Szóval a képlet, amit kerestél P=U*I. Igen, kétszeres feszültségnél feleakkora áram kell ugyanolyan töltési teljesítményhez, ezáltal ugyanolyan kábelen kétszeres teljesítményt lehet átvinni (nem négyszerest).
De... A kulcs és az állításom megoldása nem az Ohm törvényben van elrejtve.
Hanem az akkumulátorok tölthetőségében, az energia rendelkezésreallásának költségében, és a költséghatékonysági függvényben van. 200kW-ot 400V-on is az lehet vinni, ahhoz pedig, hogy tartósan nagyobb teljesítményt tudjon az autó, 100kWh-nál sokkal nagyobb akku kell. Tömegesen nem fognak ilyen autók megjelenni jó sokáig, és azok pedig sosem fogják lenyomni a mai modern akkus autók árát (sem).
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
gorbep
senior tag
válasz wassermann #5110 üzenetére
Nem fogják szétrángatni... olyan horror rendelkezésre állási díjat fognak kérni érte a hálózati engedélyesek, hogy sztem nagyon hamar szinte csak akkus telepítések lesznek...és ha már akku, akkor mehet mellé a PV string, ami egy (akár jelentős) részét meg is termeli... Ha az akku pakkal meg beszáll, a kiegyenlítő energia (arany árú) bizniszbe, minden töltés nélkül is realizálhat jelentős profitot.
persze a tévedés jogát fenntartom...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #5102 üzenetére
miért kellene középfesz?
400V egyenirányítva ha jól számolok fejben 560V eleve. ebből minden gond nélkül lehet 800V DC-t előállítani, nem kell magas AC-t egyenirányítani. Ahol most van 800V töltő az is 400V-ról megyElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tuzpenge
őstag
válasz wassermann #5084 üzenetére
Ha ez így lenne és nem akarnád hogy felvegyenek ki se mozdulhatnál otthonról…..
ˣ
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #5079 üzenetére
Ha nem vagy jogász, akkor…
Eddig 3x volt rendörségi ügyben sikeres perdöntő az autó kamera, illetve 2x olyan kamera egy üzleti ingazlan homlokzatáról, ami kilát közterületre, és ott történt baleset. Rendőr elkérte a felvételt, és megköszönteElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
válasz wassermann #5079 üzenetére
Az auto latszik rajta nem a sofor, sztem rendszam se (talan az elottem araszolonal me'g sejtheto), milyen szemelyisegi jog??? Az osszes fedelzeti kamera kb. az 1m3 meretu targyak azonositasaig jo, nem kiveheto senkinek az arca, de a forgalmi szitut pont elegge reprodukalja.
-
WiZARD
addikt
válasz wassermann #5073 üzenetére
Más autójának nekimenni is tilos...
Így fizette a másik fél kötelezője a 760ezres javításom, sentry nélkül így jártam volna. Azóta arra figyelek extrán, hogy ne legyen 20% alatt a töltöttség, mert akkor nem megy a sentry.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
axioma
veterán
válasz wassermann #5073 üzenetére
Pont hogy kozteruleten szamitanod kell kamerakra, nem? csak nyilvanossagra nem hozhato kitakaras nelkul, ami OK (es a linkelt teslas esetben ga'zos), de sajat igazad bizonyitasara?
Amikor a platos mazsola vezetoje kanyarodaskor kaszalta az Amperat, a rendor kerte hogy nezzuk meg a felvetelt [es az auto tulaja azt latva mondta a sofor gyereknek hogy irja gyorsan ala hogy elismeri]. -
gorbep
senior tag
válasz wassermann #4980 üzenetére
SSR - e2 Ft... pl megfejeled egy okos konnektorral, ami kapcsolja meg méri, meg pár passzív alkatrész... max 10e JMF
és mint minden Triak-kal, Tirisztor-ral kapcsoló áramkör, feszültség 0-átmenetnél kapcsol be és áram 0-átmenetnél kapcsol ki....
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
cOxeR
Ármester
válasz wassermann #4741 üzenetére
Messze se kell menni, pl Bp-en Aldi.
Topic összefoglalóra és iránymutatóra gondolt.
-
titán
válasz wassermann #4741 üzenetére
Rengeteg villanykamion fut már most is az utakon. Sok nagyságrenddel több, mint hidrogénes. Abból csak mutatóban van, éppúgy, mint hidrogénes autóból. Ahol ezt olvastad, azt hagyd meg a meséknek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
madgie
titán
válasz wassermann #4699 üzenetére
Ennyi. Mai eszemmel a Zoera is 15-ös gumit raknék, a 16-ossal ráz a hazai utakon, mint a franc. Mondjuk kb mindegy, a Duster hatalmas ballonos kerekeivel érzem a hazai utakat nagyjából élhetőnek, a Zoe kirázná a vesekövem 15-nél is
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #4681 üzenetére
teljesen NEM
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Semin
senior tag
válasz wassermann #4681 üzenetére
Köszönöm Szépen!
-
bitpork
nagyúr
válasz wassermann #4541 üzenetére
Vannak 8-10kW nagy fa megmunkáló gépek, nem fog számítani
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz wassermann #4536 üzenetére
A mostani hibriddel is public töltés megy tudtommal és mivel a melója nem köti helyhez ez alkalmanként 1-1,5 órát jelent AC22-n.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
WiZARD
addikt
válasz wassermann #4507 üzenetére
Áhh, meg se mozdul. 1 centit nem bírok húzni rajta, nem hogy 6 métert...
Voltak még jó húzásai ennek a b*romnakSoha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
KaqXar19
tag
válasz wassermann #4359 üzenetére
+ az ido, amit ott kell kempingezni, amig kiszippantja az elektronokat a jarmu.
InWin Chopin MAX eladó
-
Bandit21
addikt
válasz wassermann #4351 üzenetére
Nem vontam kétségbe, hogy azért drága, mert bonyolult szerkezet. A kérdező írta hogy legalább Ac kellene és erre írtam hogy DC nem nagyon lesz hacsak nem költ rá több M Ft ot. Annak a megtérülése meg kérdéses hacsak nem kell naponta többször gyorsan tele tölteni.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tibcsi0407
félisten
válasz wassermann #4341 üzenetére
Nyilván csak az előleget fizettük ki. 50% kellett akkor még az árgaranciához.[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
-
Tiédetis
senior tag
válasz wassermann #4341 üzenetére
Miért felét?
Hozzák ki mindet, aztán viszlát.Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
titán
válasz wassermann #4313 üzenetére
hogy EU-s szinten már dolgoznak rajta
itt a hiba. ha az EU dolgozik rajta, nem a gyártók, akkor kalap szar Az EU már kidolgozta, lesz a szabvány...[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Vesa
veterán
válasz wassermann #4298 üzenetére
Részben, másrészt viszont a rezsicsöki miatt az elmúlt 12 évben gyakorlatilag nem volt hálózatfejlesztés, amit a szolgáltatók és a szakemberek próbáltak is kommunikálni. Ennek pedig az a következménye, hogy a hálózati infrastruktúra nem követte le az igényeket, miközben a meglévő minősége is folyamatosan hanyattlik. Most pedig szépen kizuhannak a csontvázak a szekrényből.
A tudomány a valóság költészete!
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #4271 üzenetére
Sajnos ha ingyen adja, akkor is ugyanaz vonatkozik rá, MEKH és társai
nézd meg jobban a törvénytElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
válasz wassermann #4259 üzenetére
azert a type-I autokat nem kene me'g kizarni, azok nem tudnak 3f felvenni... de 10A mi a nyavalyat rant, mar peldaloztam hogy egy hajszarito is annyi, mi azzal toltunk (na jo, 10+6 ha osszecsusznak idoben de ritkan es eleve kulon fazison vannak)
-
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #4141 üzenetére
Holnap délelőtt lesz időm megpróbálkozom az Eonnal hátha segítenek. Köszi
-
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #4123 üzenetére
Nem boltban vettem de új volt. Ez a pár kártya viszont nem volt a dobozában és az eladó azt mondja csak ennyi volt hozzá oda adta volna ha lenne. Ezért szeretnék külön beszerezni. Működik így is de jó lenne appban monitorozni
-
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #4121 üzenetére
Egy boltot hívtam csak az eautotoltokabel.hu-t pénteken azt ígérték utána néznek és vissza hívnak az nap. Nem hívtak. Elvileg az Eon árulja külföldön mert Eon feliratok is vannak rajta de itthon nem hiszem hogy tudnak segíteni.
-
Balázzs
senior tag
válasz wassermann #3895 üzenetére
Én úgy tudom, táblákat felismeri - már amelyiket - de még nem használja, kizárólag a saját térképes adatbázisból veszi a sebességkorlátozási adatokat. Ezért is fura, hogy vannak olyan helyek - pl. amiről írtam is - ahol se tábla, se saját térkép szerinti korlátozás és mégis berad valamilyen sebesség korlátozást.
-
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #3874 üzenetére
Mellékelem a képeket.
Esetleg ha valaki tudja hogy mik a plusz dolgok és kellenek e egyáltalán azt megköszönöm
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz wassermann #3836 üzenetére
A linkelt oldal így fogalmaz (aláhúzom benne azokat a részeket, amik vitára adhatnak okot):
Milyen hosszan parkolhatok az egyes övezetekben?
A díjköteles parkolás megengedett leghosszabb időtartama az A, a B és a C parkolási övezetekben 3 óra.
A D parkolási övezetekben nincs időkorlátozás.
Meghosszabbítható-e a parkolás időtartama?
Parkolási díj fizetése esetén legfeljebb az előző pontban meghatározott időtartam-korlátozásnak megfelelő ideig lehet parkolni. Az övezetre meghatározott időtartam lejárta után el kell hagyni a gépjárművel a parkolóhelyet.
Figyelem, a parkolási időtartam ismételt díjfizetéssel nem hosszabbítható meg!Pár bekezdéssel lejjebb említik a zöld rendszámos autókat is:
Kell-e parkolási díjat fizetnem, ha zöld a rendszámom?
A várakozási övezetek területén, közúti várakozóhelyen a környezetkímélő (ezért a vonatkozó jogszabályokban meghatározott különleges – zöld alapszínű – rendszámmal rendelkező) gépkocsik után nem kell várakozási díjat fizetni.Ha ezeket együttesen vesszük figyelembe, akkor továbbra is úgy értelmezhető a tájékoztató, ahogy azt hétfőn Vesa kolléga is levezette a villanyautosok.hu cikke alapján. Tehát hogy mivel zöld rendszámra nincs díjfizetés, így arra az időkorlát sem érvényes.
Vagy rosszul gondolom?
-
Noukoum
veterán
válasz wassermann #3594 üzenetére
Inkább a tapasztalatlanság, a Teslánál sokkal kisebb az az érték amit nem tudsz kivenni az autóból.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
7Heads Drago
veterán
válasz wassermann #3582 üzenetére
És ha nem hegyen lakom hanem pont a völgyben? Lehet valamit állítani rajta?
Telefonoknál hasonlók miatt volt már gyártó elmarasztalás.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
aktív tag
válasz wassermann #3582 üzenetére
Ezt teljes mértékben megértem, miénkben is van, de a bruttó 80 nettó 60 az 25%
Ennyire azért nem kellene degradálni a (L)usert
MX-30 0%-nál elmegy még tizen pár km.-t (nekem 1x 8at kellett
a 0-100% kijelzője kb 30 kW takar a maradék 4-5 meg a 100% felett és 0% alatti "degradálás kompenzálására".[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Shadowbull
addikt
válasz wassermann #3582 üzenetére
Másrészt sok gyártó épít be plusz kapacitást a degradáció kompenzálására. Azaz sokáig úgy fog tűnni a júzernek hogy nem is degradálódik a pakkja, közben a szoftver meg már rég a tartalékból kompenzál.
Különösen érdekes lesz ez az új EU7 szabályok bevezetése után, ami tartalmaz majd előírást arra is, hogy adott idő után mennyi maradék kapacitásnak kell maradni a névlegesből. Asszem az USAban is készülnek valami ilyesmire.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
joghurt
addikt
válasz wassermann #3582 üzenetére
Na, ezt mindig is kreténségnek tartottam, amikor okosabb akar lenni nálam. Ha mondjuk völgyben lakom, akkor épp kicsesz velem feleslegesen. Állíthassam be én, hogy 80, 90 vagy 100%-ig akarok tölteni!
(Megjegyzem, a VW-ben a kézikönyv szerint tudok ilyet tenni, aztán a valóságban az app lósz*rt sem tud állítani. Eleve mintha egy gyakornokkal dobatták volna össze egy hónap alatt, és lényegi fejlesztésre nem futotta volna az elmúlt években.)
A tej élet, erő, egészség.
-
Tiédetis
senior tag
válasz wassermann #3468 üzenetére
FB csoport
[link]Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz wassermann #3325 üzenetére
Már megvan a szabvány a Plug and Charge módszerre is, rádugod a kábelt az autóra, az meg automatikusan azonosítja magát, és elintézi a fizetést is. Egyszerűbb mint a benzinkutakon...
Van már néhány típus amiben működik, pár év múlva teljesen általános lesz.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz wassermann #3322 üzenetére
Már szabványosítva vannak. CCS Type 2.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
axioma
veterán
válasz wassermann #3236 üzenetére
'tulnyomo tobbsegben' - ezt irtam
Az teny, h a funyiroelv mindig igazsagtalan lesz, es ez most az [minimum a kWh szintu szummat lehetett volna szabalyozni, meg szemelyre nem fogy.helyre vonatkozo kedvezmenyes mennyiseget stb stb].
Azt is lassuk be, hogy jelenleg az ut-ado igy me'g mindig nincs benne amit a fustos a benzinben fizet. -
FIREBLADE78
addikt
válasz wassermann #3175 üzenetére
Zengg az úticél. Zadar felett van 150 km-re.
Mondom milyen karlovacot beszélsz, térképen karolyvaros[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
axioma
veterán
válasz wassermann #3160 üzenetére
A hoszivattyus futes helyett jo lenne evszakos tarolokat latni... az arammal [akar COP=3] futes nagyon szarul torzitja az energiaigeny idobeli lefutasat.
-
Balázzs
senior tag
válasz wassermann #3160 üzenetére
Mehetne akkus tároló minden háztartásba, legalább ahol napelem van oda és helyileg kiegyenlítődne a rendszerterhelés.
FIRELBLADE78: teljesen egyetértek, a cégvezetést csak a profit hajtja, bármi áron. Nem fenntartható, ez nyilvánvaló évek óta, ráadásul a politikusok is csak kavarják a sz*rt.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz wassermann #3160 üzenetére
Majd lerabolják a természetvédelemi területeket az olaj végett. Nem az olaj hiányával van a gond,hanem a cégek kapzsiságával. Direkt felnyomják az árát.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chereiose
addikt
válasz wassermann #3045 üzenetére
Igen ha megyünk akkor szerintem ez a reális opció, azért ott a tengerparton szerintem nem sok töltő lehet, az autópályák mentén még csak csak, viszont ha az egyik nem működik vagy várni kell akkor valóban botrány.
Pl. a héten ausztriában, SCS pláza parkolója: nem igazán voltak képesek leírni sehol neten, hogy hol milyen töltő van mennyiért. Erre odaértem, találtam egy type 2 oszlopot, 20 eurót emelt le a kártyámról, majd OTTHONI sebességgel töltött, tehát kb 50%-ról 92%-re ment csak órák alatt, mindezt 8e Ft-ért. Felrobbantam, nem is értem ott ilyenek a type2 töltők, meg ilyen árak vannak? Mindenesetre épp elég lenne 1 ilyet kifogni egy horvát úton.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz wassermann #3020 üzenetére
Ennél sokkal célravezetőbb napelemet telepíteni, és akkor nem csak "akár" napi 70km jut bele.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wassermann #3020 üzenetére
"Akár"
Ha egész nap a tűző Napon tartod az autót, és amikor mozogsz, akkor csak városban, csak lépésben, csak forró kabinban.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Vesa
veterán
válasz wassermann #2936 üzenetére
4 szerelőt hívtam fel, egyik csak mérőórákat szerel mást nem, kettő legközelebb júliusban tudott volna jönni. Ez az egy jött belátható időn belül. Nem tudom, mi számít jó villanyszerelőnek, vagy azt honnan tudom, hogy akit hívok, bármiben is jobb-e, mint az aki csinálta a mostani kábelezést? Ez mindig nehéz ügy.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
válasz wassermann #2832 üzenetére
Mondtam, hogy van lokális széndioxid és metán kibocsátás is
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Tiédetis
senior tag
válasz wassermann #2810 üzenetére
Ez oké, de pl. nekem az autóm is tudja a 80%-os töltést. Ja és távolról vezérlem is, legalább 1,5méterről
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Rogiii
aktív tag
válasz wassermann #2757 üzenetére
Ott nem hiszem hogy baj lesz, 10 éve épült ház. Akkor hozta be az eon a tápot 1x32A.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!
-
Rogiii
aktív tag
válasz wassermann #2752 üzenetére
A keresztmetszet 3x1.5mt kábel.
Amit nem írtam és utólag jutott eszembe, hogy 30m hosszú a szakasz. Ekkora távolságnál már lehet feszültségesés?
A kocsit csak jövő hét végén kapom meg akkor tudom megnézni mennyire melegszik a kábel, de a ha cserélni kell nagyobb keresztmetszetre az az elosztónál elég macerás lenne, az egészet szét kellene bombázni hozzá és az első 5 méteres szakaszon ráadásul falban megy védőcsőben. Nem is biztos hogy abba a csőbe belemegy a vastagabb kábel.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!
-
joghurt
addikt
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #2713 üzenetére
A leaf 1f tud csak
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
joghurt
addikt
válasz wassermann #2507 üzenetére
Nyomd át Advanced Settings-re a csúszkát felül!
A tej élet, erő, egészség.
-
Tiédetis
senior tag
válasz wassermann #2440 üzenetére
+1
Linkeltem neki FB csoportot, nem értem miért nem ott próbál infókat összeszedni róla?Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
opr
nagyúr
válasz wassermann #2367 üzenetére
Ezt két ismerős is nagyon csúnyán beszívta, azóta nem ajánlom. Mindkettő ismerősről kiderült, hogy ugyan nagyon rendes ember meg minden, de az autókhoz segghülye.
A végeredmény egy motorcserés Jazz, ami lassan több olajat evett, mint benzint, így lett az "ismerőstől, jó áron, jót"-ból az, hogy végül annyi lett, mintha a kínálat tetejét vette volna azonos korú autók közül, csak épp ez még így új motorral sincs azon a szinten, meg egy konkrétan bontóba lerakott wv polo, mert nem érte meg rendberakni. Azóta nem merem ezt ajánlani, mert ha az ember a jóistennel is átnézeti, akkor "nem bízol bennem" sértődés van, ha meg nem, ugyanolyan lutri, mint bármi más."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
joghurt
addikt
válasz wassermann #2281 üzenetére
Nekem is ez volt a tippem. Szerintem nálunk nincsenek ilyen elektronikus eszközök, így elsőnek a ház leválasztásával kezdem. Remélem, erről a fázisról van dugalj a villanyóránál.
A tej élet, erő, egészség.
-
Füleske
addikt
válasz wassermann #2161 üzenetére
Jó, de ezt eddig is tudta szerintem mindenki. A legolcsóbbak olyanok is, persze itthon ezek fogynak. Minden kínai, de magasabb áron ők is tudnak minőséget, persze ezeket általában valamilyen ismertebb márkanéven árulják errefelé.(ahogy látom, az "EMOS" márkanevet már hamisítják is, van ilyen márkájú kábelem, az nem gagyi szint)
#2162 WiZARD: ez jónak tűnik.
-
WiZARD
addikt
válasz wassermann #2161 üzenetére
Én pont most vettem hosszabbítót, belenézni nem tudok, súlya megvan hogy korrekt legyen. Majd ránézek hőkamerával, illetve meglátom feszültség mennyit esik rajta.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #2153 üzenetére
Kábeles vagy aljzatos töltő
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #2128 üzenetére
plusz van amelyik amíg fűt nem forog, amíg forog nem fűt, így a csúcsteljesítményen spórolnak, nem kell a 800-1300W fűtés mellé számolni 600W motorral.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tolts.hu
őstag
válasz wassermann #2098 üzenetére
Most vettem egy iont asszonyos autónak, de én többet fogom használni mert sokat megyek a városba ügyeket intézni.
Szerintem sem szép, viszont viszonylag olcsó és praktikus.
Ami meglepett, hogy akinek mutattam a családban, barátok közül - mindenkinek tetszett.www.tolts.hu - elektromos járművek töltésárai
-
tuzpenge
őstag
válasz wassermann #2098 üzenetére
A smart-ot is lehet mindennek nevezni csak szépnek nem.... (persze a szépségről nem lehet vitatkozni de na).
ˣ
-
Füleske
addikt
válasz wassermann #2096 üzenetére
Miért pont a Smart - ot nézted ki? Ott a trió, azokon van gyorstöltő.
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #2093 üzenetére
Annyit tennék hozzá, nem magam önellentmondása, de a 8A töltők már a nyugalmasan bedughatók
Mondjuk szerintem megy az 12A-el, csak kell a mágnestrükk francia fasság. Keress utána googlinElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
válasz wassermann #2045 üzenetére
Azert ma ma'r a merestechnika me'g buheralas-biztosan is megoldhato nem tul sok penzert (persze a kifejlesztes jo kerdes, ld. online penztargepekkel eredetileg volt nagy kavarc, de hany eve annak is mar... azota is javulnak a lehetosegek), sokkal inkabb jellemzo hogy a jogi szabalyozas van elmaradva (es nem csak domain-tudasilag). Erre szoktam is emlegetni az elektromos auto toltese vezerelt arambol (de a mostani bojler-kalyhatol eltero feltetelu csoporttal) kerdest.
-
sasa134
addikt
válasz wassermann #1597 üzenetére
én Shadowbull #1594-es hsz-ére reagáltam amiben arra utal, hogy az autóval (műszaki) jellegű gondok vannak. Erre lennék kíváncsi, hogy ez mit takar.
Avanti Roma
-
stickermajom
addikt
válasz wassermann #1597 üzenetére
Bármi elképzelhető, csak nem értem miért nem lehet ezt rendesen kommunikálni akkor. Nem mintha lenne mozgástere a vevőnek az igazságot hallva, mindenképp marad náluk.
-
NoMagix
addikt
válasz wassermann #1571 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Eddig a háttérben olvasgattam néha néha!
Tervezem már valami villanyos autó vásárlását, de ez elég sovány csapat 3 millióért!
Leaf és a Zoe közül választanék! -
veterán
válasz wassermann #1516 üzenetére
egy elektromos autó cirka attól függ milyen 2-4 millióval drágább mint egy hasonló benzines... Amúgy ilyen kis futásra egy CZero lenne jó de az nem 4 embernek + kutyának való
így napi 20 km-rel a soha nem jön vissza a felára, ráadásul nem is lesz környezet kímélőbb az akku gyártási CO2-je miatt... 15e km felett érdemes elektromos autót venni...
#1518rbalint88 plugin prius csak úgy lehet zöld rendszámos ha 25 km-t tud menni csak árammal ez nálatok évi 5000 km alapján kb elég ... -
veterán
válasz wassermann #1508 üzenetére
Elvileg 16Ahez elég a 2,5es vezeték természetesen ha hosszú akkor kellhet a 4es.
Nálunk készülve a 3*32Ara 5*6os vezeték megy a töltőig :)
-
HunChris
senior tag
válasz wassermann #1505 üzenetére
2800-3000W ig bírja simán tartósan (48 óra) is, felette még nem teszteltem. (medencefűtés, 1,5mm2)
24 óráig egy 1mm2 vezetékkel kültéren is bírta... melegedett, de kültéren volt. (sokkal hűvösebb volt, mint ha tűzné a nap a kábelt. kb kézmeleg.)
De az is igaz, hogy a csatlakozóknál kissé melegebb.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #1505 üzenetére
sajnos nem, a legtöbben 16/10 jelzés van, vagyis tartósan 10A, rövid ideig 16A
Nem csak autótöltés a baj, olajradiátor is le tudja olvasztani.
Tervezésileg egy háztartási eszköz sem 1-es egyidejűségi és tartós tényezővel készül.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Semin
senior tag
válasz wassermann #1494 üzenetére
Ezek cèl eszközök. Ha mindenki az igényeinek megfelelő elektromos autót választja egy gyorstöltő hiánya sem feltétlen akadàly. Elektromos autónál sokkal kissebb az átfedés îgy jobban meg kell gondolni, de ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz wassermann #1494 üzenetére
Ne nekem mondd, nekem ion-om van Raadasul me'g ki se neznek belole mivel no vagyok... nem mintha amugy zavarna, plusz egy elektromos smartbol kiszallo ingatlanos magas pasi se negativ, igaz jol is nez ki az autoja de nem azt mondjak ra hogy ize, hanem hogy cool.
-
axioma
veterán
válasz wassermann #1478 üzenetére
Csatlakozom. Bar geek is vagyok igy bevallalok ilyen early adopter szitukat (mar amennyire egy 10 eves technologia me'g early, de a tobbseghez kepest igen), de a legnagyobb indok nekem is az volt hogy az Alto a varosban nem a /km fogyasztassal volt sok, hanem a dugoban pofekelessel, konkretan idegesitett. Az egy megfizethetetlen erzes, hogy nem kell feleslegesen egetni a benzint (bar volt aki azt mondta hogy ehhez egy uj, start/stop-os auto is jo, de azert nem ugyanaz, foleg amikor lepesben de haladsz, ahhoz minimum - nem feltetlen zold rendszamos - hibrid kell, mar a prius I. is sokat lekezelt abbol).
-
titán
-
titán
válasz wassermann #1195 üzenetére
A villamosmérnöki diploma a témában pont nullát ér. Az év autója, elsősorban épp az idióta zsűritagok miatt, egy nagy vicc.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Füleske
addikt
válasz wassermann #1195 üzenetére
Ettől még nem fog érteni a témához. Tudom ki ő. Múltkor "tesztelt" egy e-C4 - et, bár ne tette volna.
-
Füleske
addikt
válasz wassermann #1192 üzenetére
Csikós Zsolt aztán nagyon ért az akkukhoz meg a villanyautókhoz - kb. mint én a veterán autókhoz. Ennyi hülyeséget összehordani !
Akku újra használat és újra hasznosítás : [link]
A cikk végén vannak linkek más gyártók hasonló módszereihez is. Az újra használat utáni újra hasznosítás is 90-95 % - os.[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz wassermann #1192 üzenetére
Azért egy Mirai az 1850 kg, egy SR model3 meg 1650, LR pedig 1850.
Szóval ott is van mit cipelni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
titán
válasz wassermann #1182 üzenetére
137 db egy 130milliós országban. Millió lakosonként egy.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wassermann #1179 üzenetére
Dehogy. A töltő infrastruktúra költsége. Borzasztó, irgalmatlanul drága egy töltőállomás felépíteni. Egy folyékony "benzinkút" sokszorosa.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Füleske
addikt
válasz wassermann #1182 üzenetére
"egy másik alternatíva a környezetkímélőbb közlekedésre"
Lokálisan valóban ugyanolyan környezetkímélő, ha viszont összességében nézem a környezetkímélést (hatásfok, miből állítják elő a hidrogént, szállítás, tárolás) akkor ez egy sokkal rosszabb alternatíva.Japánban ezek szerint a piaci szereplők összefogásával sem sikerült elérni a pár éve kitűzött 160 töltőállomást. [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nincs több iPhone 14, az iPhone Air-t viszont lassan már gyártják
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Path of Exile 2
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest