Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz bigdigit #9722 üzenetére
Én a hidrogénes BMW - ket várom, 2006 óta. [link]
"A BMW tervei szerint már a 7-es széria következő generációjával egy időben, akár 2009-ben megkezdődhet a hidrogénüzemű modellek értékesítése, az évtized végére pedig várhatóan a BMW, a Mini és a Rolls-Royce valamennyi modellje elérhető lesz hidrogénhajtású változatban is." -
Füleske
addikt
1. Tudsz, kivéve extrém típusok (jellemzően Zoé), ahol nem ajánlott, nem is adnak hozzá ilyen töltőt.
2. Ampertől függ, 10A az alapbeállítás, ez olyan 2 kW.
3. Teljesen, Type 2-Type 2 kábel kell neked (nem otthoni töltésre, hanem AC, ha kell, az otthoni konnektoros töltő az általában az autóhoz jár!). Én anno az Ali - ról rendeltem kb. 30-35 ezerért, ami akkor a márkakereskedésben 150 ezer volt.
4. Normális hálózat + konnektor kellene, hosszabb távon mindenképp. Ezt érdemes elolvasnod: [link]
5. Passz, beírva a google - be, hogy ev bérlés vagy elektromos autó bérlés több cég is van. Náluk kellene érdeklődni.[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
[link]
"Kedvező fordulat, hogy a végleges pályázati felhívásból eltűnt a minimum két alkalmazottra vonatkozó előírás az egyéni vállalkozók esetén is (cégek esetében a tervezetben sem volt ilyen elvárás), annak ellenére, hogy az ELMOB számára decemberben megküldött, illetve a pályázat honlapjára január 2-án feltöltött válaszok alapján ez az észrevétel még „szakpolitikai okokból nem támogatott” volt." -
Füleske
addikt
"Ha már eldőlt hogy európa CCS2 akkor igazából az lenne az ésszerű hogy itt ilyennel hozzák ki az autókat és kész."
Azzal hozzák ki az új típusokat. A Leaf egy 10+ éves, elavult konstrukció (akku temperálás hiánya is megmaradt), már nem fognak rajta cserélni, javítani semmit. Az új Leaf [link] természetesen CCS2 lesz az EU - ban, ahogy már az Ariya is az volt. De ennek a néven kívül semmi köze nem lesz a régi Leaf - hez. -
Füleske
addikt
Minden Leaf Chademo - s. Az EU - ban viszont CCS2 lett a szabvány. A VW Amerikában állt be a Tesla szabványa mögé, ahogy a többi gyártó is. Ott a CCS1 - et dobták el a gyártók, pedig egész eddig (és még jövőre is) CCS1 autókat gyártanak a Teslán kívül. Adaptert ígérnek a jelenlegi autókhoz. Jelenleg Japán Chademo, Amerika Tesla, EU CCS2, Kína GB/T a felállás.
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #9188 üzenetére
Ez (még?) eléggé belpiacosnak tűnik. És szerintem inkább BMW, VW, Audi stílusú, mint Tesla.
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #9031 üzenetére
300 km pályához télen kell 600 km WLTP. Persze mehetsz 80-90 - nel is.
-
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #9000 üzenetére
De, de, a Tesla haterek nagy álma valósult meg. Tessék rohanni tölteni.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8988 üzenetére
Minél többen töltenek a Tesla töltőkön, annál inkább csődbe mennek.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8795 üzenetére
"70 éve gyárt nyomásos öntőgépet, még ha ekkorákat nem is csinált korábban"
Azaz gigaprés mégis létezik. A többi mellébeszélés, szerintem pontosan tudod, hogy erre gondolok, és nem mondjuk a rugótornyokra."Nem emlékszem hogy Zipse ilyet mondott volna"
[link]"abban sincs a BMW sem lemaradva"
Nem mutattak semmi újdonságot, az I3 volt "az utolsó nagy dobásuk". "Hozza az iparági átlagot". -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8793 üzenetére
"minden autógyár használja már nagyon régen"
Érdekes lenne, mostanában rendelgetik meg az első gigaprés gépeket.
Zipse szerint nem fogják átvenni, mert tudnak hatékonyabbat. Mindezt 2 éve mondta, én kíváncsian várom azóta is."A BMW az elmúlt években hány EVt mutatott be és dobott piacra?"
Lényegtelen a darabszám, technológiáról volt szó. Ha ez lenne a lényeg, a Stellantis toronymagasan nyerne. -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8788 üzenetére
Szóval nincs lemaradva.
De azért majd véglegesen le fog maradni, mert csak...
Közben boldog-boldogtalan le akarja másolni a gigaprés gyártást... ("technológiailag egy helyben toporog", azért kíváncsi vagyok, hogy hol van a beígért BMW "hatékonyabb technológia")
Korábbi állításod: "Mindkét gyártónak sokat kell még fejlődni, hogy a németek közelébe érjen." (BYD és Tesla)
Ha ezt az I3 bemutatásának idején mondtad volna (10 éve), még el is fogadom. Azóta a BMW nem "technológiailag egy helyben toporog", hanem visszafejlődött. A Teslát meg még szerintem Te is belátod, hogy nem az első Model S színvonalán tart. -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8783 üzenetére
Az általad írt 5 pontból 4.5 - ben (kínálat nagysága ok) hol van lemaradva a Tesla?
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8600 üzenetére
"Viszont itt lesz Európában."
Mivel akkura nagy szükség van, és lesz is, óriási haszon lesz a gyártáson. Ez Kínán kívül miért jó bárkinek?
" A gyártók már tavaly is jócskán alatta voltak a CO2 targetnek Európában."
Szvsz az a pár százalék amolyan biztonsági tartaléknak elég csak. Vagy úgy gondolod, hogy pl. a világ legnagyobb gyártója ennyit tudna EV - k terén felmutatni, ha nem féltené a hibrid eladásait? Nincs pénze, lehetősége EV fejlesztésre? -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8598 üzenetére
"Épp most tolják tele Magyarországot akkugyárakkal..."
Attól az még kínai marad...
"erre van kereslet"
Egy fenét. Ennyi kell a kvótához.[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
Mert már átengedtük, az elektromos autók terén. Az akkugyártás nagy része kínai. Autót már tudnak gyártani, mind a három nálunk forgalmazott BYD 5 csillagos EURO NCAP törésteszten. 10 év múlva meg csak elektromos autókat lehet itt árulni, az EU gyártók meg jelenleg kb. 85% - ban belső égésűt adnak el.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8591 üzenetére
Kínában gyártanak, a feltételeket Kína szabja. Behozatal szempontjából kínai autók.
VW 40%+ Kínában ad el. BMW, Mercedes kicsit kevesebb.
Stellantis csak a márkaneveiből él, az meg Kínában kevés. -
Füleske
addikt
Mit érveljek, olyanról, amiről nem tudok semmit? Nem várok el semmit senkitől, viszont az előítéletekről, általánosításokról, összemosásokról nem gondolom, hogy több, mint a semmi.
Kínai, elég ennyit tudni? Ez kb. olyan szintű "érv", mint hogy vannak ukrán nácik, tehát minden ukrán náci. (általánosítás)
Mi köze van az elektromos bicikliknek az elektromos autókhoz? (összemosás)
Nem, én prímán elvagyok a Niro - val. Nem azért vettem ezt sem, mert koreai. Tőlem etióp is lehet, ha jobb és/vagy olcsóbb, mint a hasonló kategóriás társai.
Ja, a telefonom kínai. 3+ éves, semmi gondom vele. És jó minőségű.[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
Honnan tudod, hogy ugyanilyen körülmények között nem adnának ők ennyit érte? Nagyon másak a körülmények. ID3 - ért sem adnak ott 17 milliót, csak 6 - ot. Senki sem hisz vakon a kínai ismeretlen termékekben. Ha olcsóbb és nincsenek nagy hibái (az adott vásárló szemszögéből), akkor az ár/érték arány jobb. Pláne, hogy a többi gyártó autóinak is megvannak a maguk hibái.
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #8471 üzenetére
"október 19-én nyitja meg kapuit a Duna Autó legújabb, immár 25. márkájának bemutatóterme, hivatalosan is bemutatkozik a BYD"
[link] -
Füleske
addikt
Akku gyárak és feldolgozók, szevasztok! [link]
-
Füleske
addikt
Kb. le is írtad, miért nem lesz soha a koncepció szériában a német gyártóknál.
"a műszerfal sokkal szebb" Szintén régi stílusú. Mert a vásárlóiknak a megszokott dolgok kellenek.
"Abban mi az innovatív, hogy van a nagy üres semmi előtted, meg egy monitor középen?"
Kb. ezt a nyomógombos telefon vs. érintő képernyős telefonhoz tudnám hasonlítani. Minek eléd valami? Azon kívül, hogy azt szoktad meg. -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8180 üzenetére
Szóval nem tudod megmondani, hogy miben csúsztatok. De azért csúsztatok. Persze.
"Te tényleg azt képzeled hogy ennyi változott 30 év alatt?"
Na, ez a csúsztatás. Beltér kinézetről beszéltünk, amit most kiterjesztesz mindenre. Még egyszer: nézegesd meg a BMW koncepciót. Na olyat széria BMW - ben nem fogsz látni, azt lefogadom. -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8178 üzenetére
Először a kérdésemre válaszolj.
Másrészt szerintem pontosan tudod, hogy mire gondolok változás néven. Ha nem, akkor nézd meg a BMW koncepciót. Az nem változás, hogy a gombokat máshová pakolom, meg hogy nyilván nincs már kazettás rádió vagy analóg műszerek. -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8162 üzenetére
Szóval szerinted a Tesla a tekerős/gombos, az Audi meg az érintőképernyős? Vagy mit jelent az neked, hogy "ferdítesz ezerrel"?
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8158 üzenetére
De miben?
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8149 üzenetére
Tényleg az, elöl-hátul. Mit szeretnél mondani ezzel?
Csúsztatás? Miért, szerinted nem így néz ki? -
Füleske
addikt
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #7929 üzenetére
Persze.
MZ/X nagy siker lett, a legnagyobb régi gyártótól. -
Füleske
addikt
válasz Andras6800 #7767 üzenetére
A lehet és a kell között számomra van különbség. Pl. hajnali 2 - kor lehet kommentet írni ide. Ha kellene, biztos nem szívesen tenném. Pedig látszólag ugyanazt csinálnám.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #7765 üzenetére
A pollenszűrő cseréhez nem kell emelő.
-
Füleske
addikt
Így is nézhetjük. Még egy nézőpont: 13 a pollenszűrő, 10 - ért cserélik (negyed óra munka kiszámlázva). 23 - ért azért elég jó pollenszűrőt vehetnék a boltban, és ingyen kicserélem magamnak max. 5 perc alatt. A látszat ellenére még időt is spórolok, hiszen nem kell a szervízben várakozni. És jól is jártam, mert nem gagyi szűrő kerül be.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #7743 üzenetére
Mindenki eldöntheti maga, hogy mit nézet át vagy mit cseréltet, hol és mennyiért: egy Tesla - nál. Más autóknál nincs erre lehetőség, különben ugrik a garancia. Nem is a pollenszűrő 13 ezres ára zavar, hanem hogy a boltokban egyszerű várárlóként ugyanaz 3 ezer, másrészt semmi sem indokolja a cserét.
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #7590 üzenetére
Az a platform még egyáltalán nem elektromos autónak lett tervezve. Nem is az autó alatt van az akku egyben, hanem az első/hátsó ülések alatt, meg a kardánalagútban. Nagyobb akku nem is férne bele.
[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
válasz IntelKiller7 #7585 üzenetére
Ha nagyobb autó is jó, akkor Ioniq. I3, e-Golf (2017 - től), Zoe, amik még szóba jöhetnek. Utóbbi csak akkor, ha otthon lesz hozzá fali töltő.
-
Füleske
addikt
válasz tuzpenge #7403 üzenetére
"A hideg nem olyan nagy baj."
Amíg elég a kormány/ülésfűtés, vagy ha csak azt használod, akkor tényleg nem. Ha a klímát se használod, akkor gondolom ez a helyzet. Ez amúgy érdekes, ilyen gyenge lenne az e-golf - ban a klíma? Az e-niro - ban egyből hideget fúj, klíma nélkül pedig döglesztő lenne nyáron, pedig én is ennyit megyek általában a városban.[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
válasz tibcsi0407 #7327 üzenetére
A Q4 azoknak lehet jó, akiket csak a márkajelvény meg az arculat érdekli. Minden másban jobb az Enyaq. De az EV6 jobb a MEB autóknál.
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #7325 üzenetére
Akkor már inkább E-tron gt rs.
-
Füleske
addikt
Az miért lesz jobb vétel, mint most? Ahogy elnézem, most is ez a helyzet. 2021-2022 persze más volt, de ilyenben előre bízni (negatív irányban, pl. csoda akku, válság) szerintem nem érdemes.
Pl. a model Y pont 20 millió, az alapmodell. Ilyet ma nem tudsz venni 3 évesen, mert még nem gyártották. Viszont 3 év múlva már ez sem biztos, hogy 15 - ért olyan jó vétel lesz. Mert, ahogy írod is, lesz facelift, meg számos újabb autó. Biztos vagyok benne, hogy akkor is ugyanúgy azt fogod majd mondani, hogy nincsenek jó vételek a használt piacon. -
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #7247 üzenetére
Nem a szépség a gond a Stellantisnál. Keresd a műszaki különbséget mondjuk a Fiat 600e és a 208 között. És ide írhatnám az összes Stellantis autót. Kíváncsi vagyok pl. az Alfások majd hogy fognak örülni egy dizájnos Opel Astrának...
-
-
Füleske
addikt
válasz Bandit21 #7164 üzenetére
Én sem írtam, hogy vegyél. Hanem, hogy ha veszel/vesz valaki, akkor nem lesz benne ccs. GB/T - t nem találsz az EU - ban, az AC meg "kicsit" kompromisszumos dolog.
A méretekről tudom, hogy ezt írtad, csak több gondot képzelsz bele, mint amekkora az valójában. Nem döntő érvek ezek az esetek többségében. Kicsit ez, kicsit az nagyobb/kisebb itt-ott. -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #7111 üzenetére
A másik, amit néz a Niro, az kisebb. Gondolom nem a méret a legfőbb alapja a keresésének, hanem hogy épp mi érhető el a piacon, jó ár/érték aránnyal. Anno én is ezért vettem a Niro - t.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #7106 üzenetére
Nem mindenkinek fontos a nagyság. Illetve az csak egy szempont, a sok közül.
-
Füleske
addikt
válasz tibcsi0407 #7102 üzenetére
Kínai autókból szerintem nem lesz hiány. Nagy bajban lesznek a többiek, ha a kínaiak ilyen modelleket tudnak előkapni a "semmiből", várólista nélkül.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #6824 üzenetére
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #6811 üzenetére
Ha jobban megnézed, a kinézete is ugyanaz. Más fényszórók vannak rajta és ennyi.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #6727 üzenetére
Ha valamit leválthatunk lokális szennyezés mentesre, akkor váltsuk le arra. Mondjuk ezt szerencsére az EU meg a világ fejlett része is így gondolja, Kínát beleértve. E-fuel is lesz, de az az évi pár ezer Porsche, Lamborghini stb. nem sok vizet zavar.A benzin sem lesz olcsó, így az is ki fog kopni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Witcher topik
- Cyberpunk 2077
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest