- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- Rák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- -szabi-: Könyvtár megosztás windows 10 és KODI között SMB használatával
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
válasz
7Heads Drago #13179 üzenetére
Figyi, azért ezek nem 100 éves cikkek lehettek. 5-10év?
De szerintem felesleges itt beszélni bármiről is, lassan úgyis steak lesz belőlünk, aztán meg már jól átégett húsdarabok. De a lényeg, hogy jöjjenek csak tovább a füstölő szarok.
-
Tiédetis
senior tag
válasz
7Heads Drago #13179 üzenetére
nem mondtam hogy nem, csak érdekelnének a cikkek.
-
Tiédetis
senior tag
3 napja elkészült a kolléga E39-se, amivel hátulról belerongyolt az előtte álló másik kollégánk autójába. Kicsivel több, mint 4 hónap volt, ebből 3 hónapot várt karosszéria alkatrészekre, ehhez képest az 1 hónap semmi, amivel karosszériás és festő dolgozott.
-
Tiédetis
senior tag
válasz
7Heads Drago #13168 üzenetére
Anno az elektromos autózás úgy lett hirdetve hogy egyszerübb és olcsóbb gyártani.
Ez hol volt hírdetve így, én nem emlékszem erre, de biztosan így volt.
Dobj már róla linket. -
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
válasz
bitpork #13142 üzenetére
Sokáig vittem a toyotámat márkaszervizbe, pedig régen túl volt már a gariidőn. Picit volt drágább, mint Pista. De sokszor viszont olcsóbb, mert normaidő miatt kevesebb lett kiszámítva, mint Pistánál, aki 3 órát számolt, a 30 perces munkafázisra. Hozzáteszem, hogy ugyanoda hordtam a Lanosom, ami még garis volt és azt is becsülettel szervizelték. Egyszerűen megbízhatóak voltak, közvetlenek, sajnos már nem működnek.
Ugyanakkor Renault esetében, a fórumokon sokkal jobb alternatívák voltak, tudták mi lehet a nyűgje, nem napokat teszteltek.
Érdekes kérdés a márkaszervíz, 80%-ban átvernek, lehúznak. Tudni kell, mikor kerüld el őket. Tényleg igaz, ha prémiumnak van kikiáltva a márka, akkor az árazásuk is az, szakemberek pedig nem biztos hogy azok. Ott is hiány van. -
Tiédetis
senior tag
Kecskemét-Bp táv nem olyan hatalmas. Elég jól jelzi a waze, az út szélén lerobbant autókat. Különösen nem szoktam velük foglalkozni, előfordulnak. Picit lassítok, párom rábök, ha ott van, vagy nincs ott már.
Ami érdekes volt, oda-vissza szakaszra értendő: 3 autó, kettő szép újnak tűnő bajor, láthatóan családdal, megpakolva, nyaralásba jövet-menet. Ha hazafelé már nem olyan nagy vész, de ha odafelé, már idegesítőbb. De legalább nem égtek. Szóval említsük meg ezeket is itt, hiszen bármelyik autóval előfordulhat, még a legprémiumosabbal is -
Tiédetis
senior tag
válasz
Andras6800 #13134 üzenetére
erre a waze is képes Bp-en
-
Tiédetis
senior tag
válasz
Andras6800 #13129 üzenetére
Valaki mintha használta volna OBD-n keresztül a kocsi adatait is hozzá.
Szerintem saját tapasztalat rutin többet ér, jobban betudod lőni a hatótávot. -
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
Az AGT-s TEA-s töltőkön mehet egyszerre chademo és CCS?
-
Tiédetis
senior tag
Nem én para
Feleség
Mátrában vagyunk. 110km van még benne, holnap megyünk haza, de még holnap Szentkút, 25km, onnan Lőrinci TEA 35km. Mi történik ha nem működik+15km M3-as ahol szintén vannak.
Viszont őszi szünet már november, akkor már nem akarok elindulni. Így marad az eredeti terv: jövőre. -
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz
7Heads Drago #13061 üzenetére
Köszönjük, ha nem EV specifikus a beszólásod, offold.
Vedd elő a zseblámpád és világísd az utad
Viszlát -
Tiédetis
senior tag
válasz
7Heads Drago #13053 üzenetére
A főnök mást nem engedett bele tankolni, főleg nem télen. Személyesen láttam hogy dermedt be a shelles.
Na most akkor mi is van? Ha nem enged bele mást tankolni, hogy láthattad a shelles szarságot dermedni?
De tudod mi a vicc, pont teszünk rá itt sokan, hogy mit és mennyiért és hol tankolsz, EV-be egy deci sem kell.
Lehet nem tűnt fel, de ez nem az a topic.
Viszlát -
Tiédetis
senior tag
Hosszú távon érdekes az EV fogyasztás kalkulálása pláne ha nem tud nagy teljesítménnyel tölteni (az autó nem tudja, vagy az oszlop) . Ott érdekes az, ha 110 vs 130 a max. tempo. (megjegyzem, hazai autópályán ritka az, hogy max sebességgel haladj, ezért is álltam be a 110-re, rugalmasan.
400-1000km távon már kijön a matek, hogy gyorsabb lehet a lassabb tempó. -
Tiédetis
senior tag
válasz
bitpork #13018 üzenetére
Már mélységes elnézésed kérem mester. De te lovagolsz azon, ha valakinek számít a fogyasztás és "fillérbaszásnak" titulsz dolgokat, akkor engedtessék meg, hogy én is annak lássam a napelemet, mert egyrészt ezzel spórolsz az esetleges majdani autód fenntartásán, továbbá spórolsz a házad fenntartásán. Ezzel visszautalok a "fillérbaszás" kifejezésre, amit elnézést, de te használtál. Minek kell a napelem neked? Nem tudod kifizetni a számlákat anélkül?
Írj az EU illetékes bizottságának, hogy tessék figyelembe EV esetében a 130-as pályatempós fogyasztás úgy, hogy közben lehessen 5 percet (vagy mennyit?) tölteni, mert úgy lenne fair.Részemről ennyi, így sokkal több időt pazaroltam rád, mint amit ér..
-
Tiédetis
senior tag
válasz
bigdigit #13014 üzenetére
Amikor elkezdődött az EV korszak, rohadt drága és kicsi akkuk voltak, nézd meg most. Szerinted 3-5 éven belül nem lesz nagyobb cellateljesítmény azonos méretben, olcsóbban?
Csak nézd meg mennyi áll raktárakban, olcsóbb lesz hamarosan is.
Lesznek cégek, akik ezekre állnak rá, engedéllyel, olcsóbban.
Az a gond, hogy kicsit túlaggódod a témát.
Ha azt nézem, hogy első évjaratos S teslák eredeti akkuval futnak... (jó az tesla)
Egy autó 97%-ban bukta. Én biztos nem vennék már ice és phev-t sem.
Ha gond lesz, akkor majd gondolkodom rajta.
Most minek? Odaértél már ahhoz a kereszteződéshez? Nem? Akkor minek előre aggódni? Lehet addig 100 másik elágazás lesz.Szilárdtest: samsung most mutatta be, direkt nem linkeltem be, mert egyenlőre drága lesz. Itthon nem lesz aki megvegye majd az autót vele, de pár év és tömeg lehet belőle.
Szerintem élvezd. -
Tiédetis
senior tag
válasz
bitpork #13007 üzenetére
Olvasd el a cikket és értelmezd.
Nem arról szól, hogy mennyi időt töltesz el a töltőn. Fogyasztásról szól, arról, hogy a gyártók mennyire vágnak át bennünket, van akit érdekel ez, van aki szerint nem számít. Ebbe beszélted bele a töltési sebességet.
Bocs, hogy kinek mi a világfájdalom...
Pont annyit áldozok a kocsi karbantartására, ami ahhoz volt elég, hogy sose hagyott az útszélén, sose kellett trélert hívni egyikhez sem, pedig volt benne "szar" francia kettő is.
Továbbra is, van, akinek számít, azt tudjuk, hogy te ezeket sz@rba se nézed, olyan lézerjanisan.
Nem értem miért csak napelemmel vagy hajlandó gondolkodni EV-ben? Ez olyan fillércseszésnek érződik.Ha futja majomra, fusson banánra is, mondja a dakota.
-
Tiédetis
senior tag
válasz
bitpork #13000 üzenetére
Vannak emberek, akiknek nem esik ki köteg túltöltött bankkártya minden zsebéből, nekik számít. Azoknak is számít, akik úgy számolnak, hogy 13kwh áram előállítása kerül X kg szennyező anyagba, de a 20, az éppen majdnem duplája. Éppen ezért sem vesznek tankot arra, hogy elmenjenek a sarki zöldségeshez vele. Ha fillérbaszás: nekem sokkal többet kerülne tömegközlekedni, mint autóval. Egy személlyel is. Akkor én most mi vagyok szerinted? A kérdés költői természetesen.
-
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
válasz
Balázzs #12960 üzenetére
nekem amit néztem jónak tűnt, 1000km 6 töltést tett be ez kb reális mert végig 25-ről max 60%-ig javasolja, ami jó is, mert ebben a tartományban jó a "sebesség"
Beállítottam a vélt fogyasztást, de márkatársak szerint az élő adattal is jól dolgozik.
De nyilván erre is érdemes figyelni, mint navigációra, hogy ne vigyen valamilyen szakadékba
Azt még megnézem, ha csak max. 1 hálózatot akarok használni, azt hogyan ossza ki -
Tiédetis
senior tag
Ez első ami beugrott a Prius volt nekem is. De nem volt kedvem keresgélni.
Ugyanakkor a "szakportálok" már a prémium márka esetében is csak az akkus fogyasztást adják meg.
Hamarább fogja azokat átnézni a user, mint a gyári oldalt, de ahogy írtam, az első adat fontos, hiszen az marad meg a nagyobb többségnél.-
átlag és max fogyasztás esetében ha az átlag 2L, a max sem lehet sokkal több. -
Tiédetis
senior tag
[link]
Ez nyilván nem így van, hiszen szigorú szabályai vannak (gondolom) hogyan kell feltüntetni a fogyasztási és károsanyag kibocsájtási adatokat.
Itt is világosan ott van az első helyen, hogy 0,9l/100km a fogyasztása.
Aztán persze ott van alatta a ICE érték is.
Mondjuk az emberek jó része az első értéket jegyzi meg, pláne ha nagyon kedvező.
Kb. mint az üzeletekben, ami szemmagasságban van, azt nézi és jegyzi meg a vásárlók 90%-a. Ettől ez még nem megtévesztés, átávágs, szimplán azt mutatja, amit a vevő látni akar.
Ha még leírnám, hogy egyszer egy premium márka kitelepült egy városi rendezvényre, mert szponzor volt és hát lehetett fogdosni, beülni, kérdezni. Mivel nem érdekelt, csak néztem és hallgattam miként próbálja kidomborítani az akkus üzemidőből származó. 1 liter alatti fogyasztást...Anyuci-apuci egymásra nézett és elégedetten bólintott.
-
Tiédetis
senior tag
Ahogy a fentebb linkelt oldal is hozza, a PHEV 25-65 százalékkal kevesebbet utaznak tisztán elektromos módban, mint amennyit a jármű lehetővé tenne. Szóval nem kicsit járnak inkább benzinnel.
-------
Az újabb, nem PHEV-ek azért már nem 9 litert fogyasztanak.
Továbbra sem tartom üdvözító megoldásnak. -
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
Szóval valaki kérje már meg a modok, hogy írják át a topic címét, PHEV-re
-
Tiédetis
senior tag
A helyzet az, hogy városi forgalomban bőven hozható az 550km.
Városi forgalomban amperások 9-10kwh-s fogyasztásokat posztolnak. 64-66kwh akkuval-
Nyilván ha kimegy, az már nem annyi lesz. Nekem átlag most 15 körül van (200km 110-130-as pályatempóval, többi települések között 90-95) nyáron. 420-440km körül.Többi része az érdekes kérdés: súlynövekedés, engedélyeztetés. Balesetnél ha okozó lesz, és biztosító felfedi az engedélynélküli átalakítás, tuti nem fog gfb-re egy kanyi fillért sem fizetni. Na az szívás lehet. Ez mondjuk az első lépcső. Aztán jön a szerv, és megkérdi: sajtpapír van erről?
Itt visszajutunk jimmy barátunkhoz.Kéne topic címet módosítani: Phev kiegészítéssel
-
Tiédetis
senior tag
Azt nem néztem. Az érdekesebb része, hogy mennyi ebből az adófizetési kötelezettsége.
Havi bruttó 800k.. Nyilván arra figyel, hogy a NAV célkeresztjébe ne kerüljön. Engem spec annyira nem érdekel már. Sokadik dobása az volt, amit művelt a FB oldalon - amit mint kiderült ő tartott fenn az autói eladásához - mikor a KIA-t felraktam oda. De már ez sem érdekesMás. Tegnap M5-s pályán találkoztam élőben egy Ioniq6-al. Tükörből sem volt szép, hátulról sem. De egy tény: fotókon szebb
Ettől még persze lehet jó autó. Nekem nem tetszik. -
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
válasz
WiZARD #12782 üzenetére
Az, hogy nem használtad, nem jelenti azt, hogy más ne használná, ha lenne. Én nem találtam meg mikor próbáltam.
wazet szeretem, néha idegesít, de javítják.
Volvon akkor van valami ami jó, ampera-e semmi. De AA jól működik.
Nem egyformák, mindnek van valami sz@rsága. Engem spec zavar, hogy nincs kijelző a vezető előtt. Tudom, adapter.
Épp most olvastam egy cikket, hogy a kínai márkák mennyivel többet költenek K+F-re mint Tesla, mondjuk van mit behozniuk. De szerintem nem olyan távol vannak attól.
Érdekes volt olvasni tesla adok-veszekben talán, hogy egy érdeklődő egy napon próbálta M3-t és Seal-t és utóbbit vette meg. -
Tiédetis
senior tag
válasz
Andras6800 #12776 üzenetére
De az számomra továbbra sem érthető, hogy egy akkumulátoros laptopról/ akkumulátoros telefonról írogatva itt aggódunk, hogy az akkumulátor milyen tűzveszélyes.
Na ugye-ugye-hogy
Ezt alapvetően a ice vonal erőlteti, próbálják igazolni a valamit, amit nem értenek.
Én már szurkolok a kínai gyárak európai betelepülésének. Hiszen mi is betelepültünk hozzájuk. Házlátogatást illik viszonozni.
Ha ez kell ahhoz, hogy olcsóbban jussunk EV-hez, jöjjenek.(elegem lett a magtalan ellenzékből, képtelenek változtatni, ezért ellenük szavaztam, itt az ideje, hogy totálisan eltűnjenek)
-
Tiédetis
senior tag
válasz
Andras6800 #12746 üzenetére
Tudod mi a probléma, illetve hol kezdődik? Ott, hogy egy oktatási intézményben az egészen sok elem, akkuk (rohadt sok fogy pl. szünetmentes tápok, távirányítók) nincs gyűjtési lehetőség. Kiteszünk egy kukát, és könyörgünk, hogy valaki aki jogosult, vigye el. Gyerekek nem hajlandóak használni. Szóval sajnos nem egyszerű. Több évbe telt, mire a szelektív hulladék kb. 50%-át oda teszik, ahová kell. Hagyjuk is...
-
Tiédetis
senior tag
válasz
Andras6800 #12742 üzenetére
Nézd, aggódunk itt az akkuk miatt, amikor 30 fokos júliusban a tenger olaszoknál? Amikor nem eloltható tüzek vannak, amikor napi szinten dőlnek meg a melegrekordok? NASA közzétett egy videót amin látható, hogy végezzük ki magunkat. Ezeken senki nem aggódik? Aggódunk hogy kevés gyerek születik? HOVA???? Van egy 26 hónapos és 7 hetes unokám. Mi lesz velük? Naponta 2 órát tudjuk őket kivinni.
Bocs -
Tiédetis
senior tag
Anno azt mondták, a gázos autózás veszélyes, mert felrobban. Éveket autóztam háztartási PB palackkal, fejtettünk át bele gázat, sőt, még cigiztünk is autóban, mégsem robbantam fel.
Múltkor FB-n jött ez a nyűves reals video és benne egy magyar videjó, sűlt grill vagy valami hasonló címmel, benne a külső égésű bmw-ről videjóMinden veszélyes, a bicikli+kutya pórázon+átrohanó macska pedig az álmoskönyv szerint is életveszélyes. Így van. Kétszeresen is tudom igazolni. Azóta a kutya fusson a kertben.
-
Tiédetis
senior tag
Hofi paródiát tudna 5 perc alatt ebből már.
-
Tiédetis
senior tag
Ami hackelhető, megteszik. Tudom, hogy nem azonos kategória, de anno Renault tomtom térképeit is hackelték is működtek is jól.
-
Tiédetis
senior tag
20 éves kínai klímám van
Kérdés hogy a kopó alkatrészek (kerékcsapágy pl.) mennyire egyediek, csereszabatosak.
De ha minden kötél szakad, még ott vannak az ukránok, majd ők megoldják ezeknek a javítását is, egy videóban mikor kérdezték milyet venne, kínait mondott.Alkatrész: lehet tologatni, hogy nem az autógyártó gyártja, de vele vagyunk jogi kapcsolatban, tehát ők a hibásak, ha nincs időben.
-
Tiédetis
senior tag
Az, hogy én minek örülnék... Sok dolognak, ezek nem tartoznak közé
De persze hogy nem. Viszont megválaszoltad a kérdést.
Miért nem támogatja a német ipar a vámot? Mert akkor ott őket is szívatják és az nagyobb piac. Ha itt elvisznek 8-10%-ot a tortából még beleférhet nekik, de akkor is behajtja a zúnijós pógáron a veszteséget.Többire mit mondjak??
Talán tényleg megoldás lehet a kínai motyó. 8-10 évig tuti figyelni fognak azt gondolom, annyi idő elég hogy felépüljön és megmaradjon a bizalom. Ennyit megér a kínai pártnak. -
Tiédetis
senior tag
Kína újabb offenzívát indít, látva, hogy az EV gyengélkedik. Jönnek a hibridek.
Az is valószínű, hogy gyártani is hajlandó lesz a BYD akár itt nálunk is.
Szóval lesznek itt érdekes dolgok -
Tiédetis
senior tag
Az érvelésem a kínaik ellen annyiban volt más, hogy az eu járműipar lépéshátrányba került. Itt az EV volt a legnagyobb probléma, amit most próbálnak adóztatással helyrebillenteni, DE ettől még semmit nem javul a gyártók versenyképessége, igaz, tesznek is ellene rendesen. Foggal-körömmel ragaszkodnak a belső (és külső) égésűek maradása érdekében. Sebaj. Csak az unokáimat sajnálom, hogy mit hagyunk rájuk.
Talán tényleg az kell, hogy Kína letarolja az EU-t is. Hagyni kell. Az átlag legalább az elején megtudja venni álmai autóját.
-
Tiédetis
senior tag
Azért lássuk be, a tulajok jelentős része nem műszaki zseni. Beül és vezet, esetleg még mosófolyadékot feltölt, de kb. ennyi. Többi szervíz.
Nem kell tudnia. A gari végéig ezzel nincs gond, utána már igen. Ahogy írtátok is.De utána ha behal, a bizonyítás rohadt nehéz, ráadásul mondhatja hogy a jelek arra utalnak, hogy... soroljam?
Átlag kintről várakozól és nem látod mi történik. -
Tiédetis
senior tag
Akkor konszernszerű probléma ez a hozzáállás.
Ezért írtam importőrnek, jelöljön ki másik szervizet, nem volt hajlandó rá.
De legnagyobb gáz, hogy nemzetközi kia fb fórumon egy ukrán szaki a leírtak alapján megmondta, hogy mi a helyzet a hajtóműben. Pontosan az volt. Ők megoldották, hogy egy másik modellből kiszedték a kérdéses alkatrészt, átpakolták az EV soulba és gyarorlatilag egy bontott hajtómű árából kihozták. -
Tiédetis
senior tag
válasz
tuzpenge #12609 üzenetére
Anno mikor használtan vettem egy Toyota Carina II-t, elvittem Kiskőröre az ottani Toyota szervízbe. Akció volt, ingyenes átvizsgálás. Elmondták mi a probléma, adtak ajánlatot és kedvezményt arra is. Azt is megmondták valami alkatrészre, honnan szerezzem be bontottként. Bemehettem és nézhettem mit csinálnak. Onnantól csak hozzájuk hordtam. Nem volt garis.
Aztán tőlük vettem életem első és szerintem utolsó új autóját (nem fogom a bukó pénzt megfizetni többet) az is hozzájuk járt így. Volt vele gond, amit nem tudtak megoldani, de kb. 6 hónappal később szóltak, vigyem be, sikerült megtalálni a hibát egy lengyel szervizen keresztül. Kábelköteg nem volt jól forrasztva. Kicserélték.
Már sajnos nem üzemelnek.
Ismertem a tulajokat, a szervizvezetőt. Családias volt.
Tehát voltak - csak bízhatok benne hogy vannak is - jó szervizek. -
-
Tiédetis
senior tag
válasz
kicsi83 #12584 üzenetére
Röviden
Kia Soul EV- Még garis volt, elismerten itthon is.
Bevittem ellenőrzésre és mert hangos voltés volt "kattogás" ha megmozdult az autó ha elvettem a lábam a gázról. KIA kecskemét. Jött a sz.vezető, hogy baj van, mert a motorvédő tálca televan hajtóműolajjal, ez csak akkor ha kilyukadt a ház, az meg nem garis és belevégta a képembe hogy mennyi lesz. De még nézik és fotóznak mindent.
Kivert a veríték, pedig tél volt és fűtés sem volt a váróban. Háború volt.
Aztán jött vigyorral, hogy nincs nagy baj, csak a féltengelyszimi a rossz, az garis, az olaj fizetős. Örültem. De miért hangos? Ja mert az első keréknél olyan rozsda van, hogy belever a "karterba" azaz a féltengelybe.. De megtisztítják. Mutogatta is. Hihetetlen.
Elkészült, nem volt kattogás és halkabb is lett. Öröm. Kb. 1 hónapig. Újra hangos és újra kattogás. Már nem garis. Megint belever a másik karterbe és megint szimi és megint olaj...
Na a cérna elszakadt. Össze-veszés. De azért megrendelte a szimit - nem kértem direkt - mint kiderült. Pár 100 Ft mondták. 6k lett.
Elvittem Sarki Pistához. Szétszedte, 2 órában az összes féket megtisztította és széthúzta a féltengelyt, aszondja, itt valami nem kóser, fotó, videó a csapágyról. Ezt elküldtem Solymárra. Szerintük a hajtóműben a csapágy kia mód elhalálozott. Nincs csere lehetőség, komplett hajtóművet kell cserélni. Fejbevágás. Reklamálás kiánál. Minden rendben volt, garin túli javítás.
Megtudtam: feltöltötték olajjal, ezért lett halkabb, ahogy szétverte a szimit és folyt kifele, ismét hangos lett, átbasztak.
Az nem derült ki, hogy mi okozta a szimi szétverést mert nem tárták fel a hiba okát. Akkor a hajtóműházat lekelett volna szedni és szétszedni, ha megtették volna, láthatták volna azt, amit akkor láttam, amikor solymáron szétszedték és széttörve voltak fogaskerekek.... Ekkor már tudtam, hogy KIA konszern betegség. Ők is tudták, mert csoportszinten rohadt sok volt cserés. Szóval ennyit a hazai kia márkaszervízről és a hazai képviseletről. Mégha tetszene is az autóik, nem vennék újra. -
Tiédetis
senior tag
válasz
Andras6800 #12579 üzenetére
Én csak rosszat tudok mondani a Kia kecskeméti szervizéről.
Hanyagok,nem értenek hozzá és a csillagos eget is lehazudják, de az importőr is partner volt ebben.
Nem tudom Hyundai milyen, de ezekkel csak szívtam. -
Tiédetis
senior tag
M3 fogyasztás összehasonlítás
-
Tiédetis
senior tag
válasz
bitpork #12532 üzenetére
Nem sarkítok.
"Ami alatta van az még csak autónak is gyengyusz nem hogy SUV legyen."
Te olvasatodban, ami 2 tonna alatt van, az semmi. Tehát akkor legyen minden 3 tonna és az a belépő. Bocs, te nézed semmibe azokat, akik 2 tonna alatt járnak.
Minden szarral telepakoltatják, mert vannak olyanok, akik szarnak a közlekedés szabályaira és valahogy korlátozni kell őket és védeni azokat, akiket veszélybe sodornak.
Egyébként ha visszavennék a teljesítmény 30LE-re, nem lenne szükség ezen szabályok 80%-ra és lehetne 600kg egy autó.
HA EV akkor meg 900
osztjonapotTe még nem hallottál a szuvszerű autókról?
-
Tiédetis
senior tag
Mindig van egy erősebb és nagyobb jármű, ami ugyanúgy kilapitja a 2,5 tonnás kistehert
45 légzsák hasznos lehet ha a Dunába esik az autó és egy ideig fenntartja
bocs
igazad van hogy amíg nem büntetik agyon a 2 tonna feletti monstrumokat, felesleges beszélni környezetvédelemről -
Tiédetis
senior tag
Most mondjam, hogy ez meg olyan teslás érzés?
Nem tudom. Mondjuk én már nem vagyok célcsoport, de ezek felesleges dolgok szerintem. Aztán más meg lehet egész nap ül benne és tekergeti a kormánytEngem az is meglepett az opelben, hogy ment a ventillátor (ha reggel megyek azt kapcsolok csak) aztán volt egy bejövő hívásom, és a venti lekapcsolt silentbe, aztán amikor a hívásnak vége lett, vissza. (bár tény, hogy a 2011-es Laguna is lehalkította a rádiót hívás alatt, sőt a navigáció közben is)
-
Tiédetis
senior tag
válasz
bitpork #12442 üzenetére
Ritka, de egyetértünk. Szeretem a csendet az autóban. Napi 8-11 óra 500 gyerek között. Üdítően ha a csend. Szeretem a sok hengeresek hangját, 2 percig. Utálom a viszadurrogó szarokat. A gond ott van, hogy ezek a gyártók kitalálnak valamit, amivel lóvét tudnak kilopni és a sok hülye marketinges meg elkezdi makogni, hogy erre van igény. Lószart. Amikor kihozzák még új dolog, nem volt kint a vevők között, aztán elkezdik árulni, és ha vásárolni akarsz, megveszed. Amikor megveszed, jön a károgás: na ugye, kell nekik, megvették. Jah, nincs más.
-
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #12418 üzenetére
Aha, hát ahogy gondoltam, kár hogy olyan büdi lett a szarásodtól.
Egyikben fingópárna, másikban meg bili -
Tiédetis
senior tag
Ahogy ezek csinálni akarják, az dilettánsokra utal.
Tesla: ott valamit testvéri pártfőtitkár elvtárs motyogott a Teslaval kapcsolatban, de nem olvastam végig. Lehet őt nem vonják bele a büntibe?
A probléma még mindig az, hogy nem árcsökkentésre akarják noszogatni a németeket.
No de mind1 is. Az én kis opelem már kihúzza amíg nekem szükséges -
Tiédetis
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #12410 üzenetére
Az neked miért lenne jó?
-
Tiédetis
senior tag
válasz
bitpork #12397 üzenetére
Olyat hallottál már, hogy a kelet-európai dílerek itthon akarnak feléből alkudni úgy, hogy nem is látták az autót? Mert ez a többség, akik miatt lehet ilyen utálat. De olyat is tudok, akik kimennek, megnézik, próbálják és ha találnak valamit, tesznek más ajánlatot. Szóval szerintem nem jó az általánosítás-
-
Tiédetis
senior tag
Nem arra gondolok.
Ár-alku folyamatra gondolok. Ami egy piaci folyamat. Nem csak kocsik esetében.
Ha pl. tudom, hogy adott munkára sokan fognak jelentkezni, biza nem személyre megy az email, hanem csoportos. Így tudom, hogy beleférek-e vagy sem és nem kell "cigánykodni" tovább. Pl.: 10 klímát vettünk, évi 2x karbantartással, hosszú távra. Jött, hogy ennyi, de ha őt választjuk, nem annyi, hanem ennyi.
Autó: életünk első és szerintem egyetlen új autó vásárlása.
Prospektusok kint, cégbéjegyzőkkel, eladó rám néz, aztán olvas tovább. 15 perc után távoztam.
Másik helyre mentem, eladó jön, kérdezz-felelek, leülünk, lerakom a prost, hogy lássa hol voltam már. Szeme sarkából megnézte. Voltam már ott előtte is, 0 rugalmasság az árban.
De most ő hozta fel, amit én sugaltam neki. Ez alku.
Számtalan formája van.
Bemégy a sarki közértbe, megnézed az árat, eldöntöd, hogy megveszed vagy sem. DE ha kéred az üzletvezetőt és azt mondod neki, hogy nekem kell 100db ebből, az mennyi lenne?
Ha rávágja, hogy 100x annyi mint 1db. Akkor én azt mondom köszönöm, majd máshol.
Piac: zokni200, haladsz tovább, lassan, 150, lassítasz, visszanézel, elhúzod a szád, 130.
ráutaló magatartással alkudozól -
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
Ma szebejött velem Kecskeméten egy Seal, fehér, Fura volt kicsit, még csodálkoztam milyen emblémát raktak arra a teslára. Aztán közelebb érve rájöttem, hogy ez egy csak a szokásos kínai másolt autó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Lenovo Thinkcentre M920S Brand számítógép - i5 9500 8GB RAM 512GB SSD 630 IGP Win 10
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- LG 77B3 - 77" OLED - 4K 120Hz & 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - 700 Nits
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest