Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#25651) Dell XPS válasza Tüzi (#25650) üzenetére


Dell XPS
veterán

Hölgyem!

Elméletileg igen. Be és telepit, majd a régi audió vezérlő leszedve. Ne ütközzön...
Hogy füles vagy hangszóró, azt hallani kell. Notija válogatja, de szerintem fülesben jobban szól.
Üdv,

Üdv, Dell XPS

(#25652) Tüzi válasza Dell XPS (#25651) üzenetére

Szóval elvileg akkor hatással van a noti saját hangszórójára is?
Mert van egy xfi elite pro az asztali gépemben, de nagyon hozzászoktam a hangjához...

M1730be kerülne ez a mobilos verzió...

hátha érdekel valakit...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#25653) Dell XPS válasza Tüzi (#25652) üzenetére


Dell XPS
veterán

Kettő audió kártyát kezelő program?
Köszönöm az ajánlatot! :)

Jó éjt!

Üdv, Dell XPS

(#25654) Dell XPS válasza Dell XPS (#25653) üzenetére


Dell XPS
veterán

PCMCIA-nál már látott „pass-thru” üzemmód, azaz az X-Fi hangja a noteszgépbe épített hangszórókból is szólhat, ha éppen nincs a kártyához csatlakoztatva fejhallgató, hangszóró vagy más végberendezés. Más kérdés, hogy ebben az esetben a notebookba épített kodek óhatatlanul szerepet kell kapjon a hangképzésben, tehát kis túlzással ugyanott vagyunk, mintha nem tettük volna be a bővítőkártyát a gépbe.
PCMCIA-nál működik....... :K

[ Szerkesztve ]

Üdv, Dell XPS

(#25655) Tüzi válasza Dell XPS (#25654) üzenetére

Mindenképp fejhallgatóhoz kellene...:)

Megpróbálom, max lesz még egy kacat, ami szépen mutat a polcon.
köszi!

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#25656) K Norbi


K Norbi
addikt

Sziasztok van valaki aki 7200rpm HDD-t használ a Dell N 5110 esébe?

(#25657) ledgeri válasza ro_bert17 (#25641) üzenetére


ledgeri
nagyúr

tápmodell: da90ps1-00
input 100-240V,1.5A, 50-60 Hz
out: 19,5 V, 4.64A

akku: 2895SMPDELL KP4330 gyárilag 57 wattórás

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#25658) vilmaboy válasza K Norbi (#25656) üzenetére


vilmaboy
őstag

mi a kérdés...? csak ennyi hogy használ e valaki, vagy a használattal kapcsolatban van valami kérdés?

A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

(#25659) K Norbi válasza vilmaboy (#25658) üzenetére


K Norbi
addikt

Van :D a barátom akarna 500 Gb os HDD-t a gépébe venni, csak nem tudja milyet lenne érdemes vásárolni, meg mennyire melegszenek ezek a notiba. hátha valaki használ itt a fórumon 7200 as vinyót, és tudna pár tippet adni.

(#25660) vilmaboy válasza K Norbi (#25659) üzenetére


vilmaboy
őstag

nekem 7200as van a vostromban 750GB-s. egyáltalán nem melexik... nem hoztak még ilyesmi melegedés problémával notit hozzám. ami nem zárja ki, hogy nem létező fogalom. ennyi tapasztalatom van benne.

A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

(#25661) K Norbi válasza vilmaboy (#25660) üzenetére


K Norbi
addikt

Értem köszi, azt megkérdezhetem hogy milyen fajta? :)

(#25662) voyi válasza voyi (#25627) üzenetére


voyi
aktív tag

"Ebayről kitől érdemes rendelni laptop aksit? Dell Vostro 1015höz kéne új.
Ezeket találtam,majd valszeg akkor rendelnék mikor Londonban leszek, ősszel.
[link]
Mennyire korrektek ott és mennyire megbízhatóak ezek az akksik amiket árulnak? Esetleg valaki rendelt már ilyen/ilyesmi aksit ebayről,mik a tapasztalatok?"

ez még mindig aktuális lenne :U

[ Szerkesztve ]

Aláírás

(#25663) somigergo válasza somigergo (#25623) üzenetére


somigergo
csendes tag

Kedves mindenki!

Gondoltam megosztom a tapasztalatomat. A Humansoft szakemberei jöttek ki a bejelentésem után. Ma előzetes időpont egyeztetés után megjelentek és hoztak magukkal töltőt, alaplapot és egy AC kártyát, ezeket mind a dell központ küldte le nekik. Gyors ellenőrzés, és kiderült hogy a töltő a hibás. A rosszat elvitték a jót meg itt hagyták. Adtak jó tanácsokat. Nagyon udvarias és segítőkészek voltak! :C

Le a kalappal a Dell és a szervizesek előtt. :R Akinek még nincsen, az bátran vegyen DELL-t!!

Nektek, meg köszönöm a segítséget! :R

(#25664) ToMmY_hun válasza somigergo (#25663) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Én meg hétfő óta hiába várom a CHS telefonját. Érdemes még várnom rájuk, vagy én is átpártoljak a Humansoft-hoz?

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25665) somigergo válasza ToMmY_hun (#25664) üzenetére


somigergo
csendes tag

Én alapból a humansoftot hívtam, tegnap felvették a panaszt, ma pedig jöttek. Meglátszik a színvonal.

Nekem mondjuk a jótállási jegyen is a Humansoft címe és telefonszáma van.

[ Szerkesztve ]

(#25666) ToMmY_hun válasza somigergo (#25665) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Nekem meg CHS van a jótálláson, de már kezd elegem lenni. Legalább szólnának ide hogy mikorra várjam az alkatrész megérkezését. :/

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25667) somigergo válasza ToMmY_hun (#25666) üzenetére


somigergo
csendes tag

Nekem azt mondták azért jönnek délután, mert nem tudják, hogy kb mikorra érkeznek meg az alkatrészek... :))

(#25668) kiskaktusz válasza ToMmY_hun (#25664) üzenetére


kiskaktusz
addikt

[link]

Pont alatta van a hsz.-od... :U

(#25666) ToMmY_hun Szerencsére nem a garanciapapír dönti el, hogy kihez viheted.. Nekem is oda szól, először oda vittem -> 8 munkanap várás egy winyócserére, közben hosszúhétvége - még nagyobb szopás.

A garancia a lényeg, nem az, hogy mely cégnek a neve áll a papír felett. A dell bármely szervizpontjához vieheted.

Azóta a humansofthoz viszem.. Nem nbd garim van. Odavittem legutóbb is, egy alaplap és hűtőcserére 33 percet kellett várnom és mehettem is..

[ Szerkesztve ]

"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

(#25669) ToMmY_hun válasza kiskaktusz (#25668) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Láttam, de felhívtam a dell supportját és ott automatikusan hozzájuk irányítottak. Attól még hogy a garipapíron az ő nevük van hívhatnám a Humansoft-ot is?

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25670) somigergo válasza ToMmY_hun (#25669) üzenetére


somigergo
csendes tag

Persze hogy viheted! Ők felveszik a hibát, amit lejelentenek a dellnek, onnan meg kiküldik az alkatrészeket.

(#25671) K Norbi válasza somigergo (#25663) üzenetére


K Norbi
addikt

Helló! írtam privit

(#25672) ToMmY_hun


ToMmY_hun
senior tag

Rendben, köszi az infót srácok! Remélem az sem lesz gond hogy esetlegesen a CHS-nél már megrendelték ehhez a laptophoz az alkatrészt de közben megrendeltetem máshol is.

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25673) ledgeri válasza oncsi (#25630) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Üdv újból:

Te a tieidet mekkora, hány, és milyen rammal használtad/od, milyen oprendszer mellett?

tányleg kellenek ezek,vagy az itt láthatóak (nem linkelhető a szükitett) kellenek?

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#25674) ledgeri válasza ledgeri (#25673) üzenetére


ledgeri
nagyúr

ás mi a tipped üzemidő növelésre?

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#25675) ro_bert17 válasza ledgeri (#25657) üzenetére


ro_bert17
őstag

Ha jól látom ez 90W-os tápegység. Az én gépem 90W-os táppal töltve az szintén erősen meleg. Az a fontos, hogy az akksi ne forrósodjon töltés közben sem.
Op. rendszernek amelyik szimpatikus. Ha vindóz, akkor az xp biztos jól fekszik neki, de 1, főleg 2 gb ram környékén akár egy mai rendszert, a W7 is felteheted.
Üzem idő növelésre pénzes: ssd, ultrabay, vagyis itt multibay(?) akksi, nagyobb kapacitású akksi. Nem pénzes az energia management csiszolása, cpu alulfeszelgetés.

(#25676) Beppesz válasza ToMmY_hun (#25672) üzenetére


Beppesz
csendes tag

Szia!
Én is hétfőn hívtam a Dell ügyfélszolgálatot, a hölgy azt mondta a C-szervíz fog hívni, kedden délután csörögtek is , hogy másnap du. 3-4 óra között nálam lesz a szervízes. Tegnap 12.00-kor meg is érkezett , egy új hdd illetve alaplap társaságában. Első körben rápróbált a merevlemezre, kicserélte és lett nagy "öröm-bódottág". Egy rossz szavam sem lehet rájuk !
Ezek az én tapasztalataim!

(#25677) ToMmY_hun válasza Beppesz (#25676) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Engem még mindig nem hívtak és ez lesz a negyedik nap. Ma fel fogom hívni a Humansoft-ot, nem fogok várni a CHS-re. :)

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25678) vilmaboy válasza K Norbi (#25661) üzenetére


vilmaboy
őstag

Ejjj... nem vettem észre hogy írtál. bocsi. Samu vagy Toshiba... megnézem neked este odahaza. Nem hoztam ma be és nem emléxem abban melyik van.

A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

(#25679) ToMmY_hun


ToMmY_hun
senior tag

Nos, telefonáltam a Humansoft-nak, holnap jönnek is javítani. Azt hiszem valahogy így kellene működnie a dolognak. A CHS-nek még egy rossz pont, tényleg válasszátok a Humansoft-ot! :)

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25680) Liudvikas


Liudvikas
tag

helló!

sajnálatos módon másfél hétig a töltőn maradt a gépem (n5110) kikapcsolt állapotban, amíg nyaraltam. akksival bent csak az biosba enged, nem bootolja a Windows-t. viszont amint kivettem, rögtön ment minden :U

ez az első notim, elfelejtettem indulás előtt áramtalanítani.
szóval frankón tönkretettem a telepjét? valami vélemény? :B köszi

(#25681) vilmaboy válasza Liudvikas (#25680) üzenetére


vilmaboy
őstag

ezekben nem olyan akksik vannak mint a régi lada szamarában :) Rajt hagyhatod. nem lesz baja tőle. Formázni sem kell igazán őkel. Ha rajt a töltő és az akksi is a notin, akkor töltőről indít. a töltés viszont tény, hogy nem direktben az akksira megy, hanem átmegy az alaplap egy részén is. ha zárlatos az akksi, lehet gondja, de még akkor is el kéne induljona noti. max nem érzékelné az akksit, vagy nem töltené. szal érdekes...

A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

(#25682) ledgeri válasza ledgeri (#25673) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Kimaradtak a Linkek...

Szőval, kellenek ezek? vagy elegek az itt szükithetőek?

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#25683) csabiks válasza K Norbi (#25659) üzenetére


csabiks
senior tag

nekem egy 320gigás hitachi van, nem melegszik/nem hangos meg vagyok vele elégedve.

"The loudest one in the room is the weakest one in the room."

(#25684) tomika111


tomika111
tag

Sziasztok!
Hátha tudtok segiteni. Egyszerűen tanácstalan vagyok.

Pár napig nem használtam a Dell vostro 500 laptopom.
Most mikor netezni akartam volna ezt az üzenetet kapom: a wifi le van tilitva.

A laptop oldalán van egy wifi ki be kapcsoló csúszka ami nem reagál semmire.
Nézegettem fórumokat azt írták az FN + F2 kombináció visszakapcsolja a wifi adaptert, de semmi.

Az FN gomb működik mivel más FN gombos funkciók működnek és az F2 is működik magában.

A gép látja a wifi kártyát: Intel 3945ABG2

Driverek felrakva.
Próbáltam már WIN7 és XP alatt is.

Kérem akinek van ötelete segítsen.

Köszönöm.

You'll never walk alone

(#25685) vilmaboy válasza tomika111 (#25684) üzenetére


vilmaboy
őstag

windows mobilközpont is azt mondja, hogy be van kapcsolva a wifi? Látszik tálcán a wifi jel?

A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

(#25686) tomika111 válasza vilmaboy (#25685) üzenetére


tomika111
tag

Szia!

A bios-ban volt a megoldás...

A wireless switch részt off-ra állítva bekapcsolta a wifit.

Köszi azért a segítséget.

You'll never walk alone

(#25687) Liudvikas válasza vilmaboy (#25681) üzenetére


Liudvikas
tag

hm akkor most mit tegyek? :F

(#25688) voyi válasza voyi (#25627) üzenetére


voyi
aktív tag

Még utoljára megpróbálom,hátha. Szóval valaki ezügyben valaki tudna nekem tanácsot adni?

#25627 voyi
Ebayről kitől érdemes rendelni laptop aksit? Dell Vostro 1015höz kéne új.
Ezeket találtam,majd valszeg akkor rendelnék mikor Londonban leszek, ősszel.
[link]
Mennyire korrektek ott és mennyire megbízhatóak ezek az akksik amiket árulnak? Esetleg valaki rendelt már ilyen/ilyesmi aksit ebayről,mik a tapasztalatok?

Aláírás

(#25689) vilmaboy válasza tomika111 (#25686) üzenetére


vilmaboy
őstag

a második bejegyzésem a driver és a bios lett volna :K szívesen :B

A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

(#25690) K Norbi


K Norbi
addikt

Sziasztok! kíváncsivá tettetek ezzel a garancia dologgal sajna nekem is CHS pecsét van van a Jótállási jegyen, és ha majd lesz valami galiba a géppel akkor inkább a HUMANsoft hívjam? még 1 kérdés hol tudom megnézni hogy milyen garis a gépem?? NBD-t?

(#25691) Muerte válasza K Norbi (#25690) üzenetére


Muerte
addikt

A service tag-et beírod a support oldalán és régen alul volt egy warranty opció ahol mindent meg tudsz nézni a garival kapcsolatban.

(#25692) ToMmY_hun válasza ToMmY_hun (#25679) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Basszus!

Közben ideért a CHS-es kolléga. A laptopot összekarcolta, a billentyűzettakaró nem áll meg a helyén ráadásul a hangszórót is fordítva kötötte be, de azt átkötöttem. Szerintetek mi a fenét csináljak? Mondtam neki hogy ez így nem oké, azt javasolta hogy jelentsem hibásnak a bilentyűzetet és a touchpadet, aztán akkor kicseréli őket (ezeket sikerült összekarcolnia)

Szerintetek mit csináljak? Azt amit javasolt, vagy irány a CHS és követelőzzek? Amúgy készítettem hangfelvételt arról, amikor a kamu hibabejelentést javasolta.

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25693) K Norbi válasza ToMmY_hun (#25692) üzenetére


K Norbi
addikt

Te jó isten!!! kóklerek!!! :(

(#25694) ToMmY_hun válasza K Norbi (#25693) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

220 ezer forintos gép... De hajlandó vagyok bármilyen lépést megtenni, megyek bíróságra is. Szerintetek mi legyen?

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25695) kiskaktusz válasza K Norbi (#25690) üzenetére


kiskaktusz
addikt

support.dell.com

"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

(#25696) K Norbi válasza Muerte (#25691) üzenetére


K Norbi
addikt

Megvan! köszi! :R ezt kitudná nekem valaki elemezni? ezek szerint NBD s akkor? meg alatta mi az a Parts Only?

[ Szerkesztve ]

(#25697) vilmaboy válasza ToMmY_hun (#25694) üzenetére


vilmaboy
őstag

06 80 016-157... panaszkodás... úgy is tagadja. akkor kell majd a hangfelvétel...

A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

(#25698) gilfoyle válasza K Norbi (#25696) üzenetére


gilfoyle
őstag

NBD-s még majd 2 évig; a parts only pedig pl. az akkumulátorra vonatkozott.

(#25699) ToMmY_hun válasza vilmaboy (#25697) üzenetére


ToMmY_hun
senior tag

Beszéltem a CHS egyik akalmazttjával, azt javasolta hogy írjak nekik egy emailt a problémámmal kapcsolatban. Amennyiben holnapig nem érkezik válasz, úgy a dell-t fogom értesíteni.

Tanulság: Mindenki nagy ívben kerülje el a CHS céget, szánalmas és hozzánemértő embereket alkalmaznak.

[ Szerkesztve ]

C programmers never die, they are just cast into void.

(#25700) kiskaktusz válasza ToMmY_hun (#25699) üzenetére


kiskaktusz
addikt

Én írtam. Azt egyébként kihagytam a 8 napos javításból, hogy mocskosan kaptam vissza.. A humansofttól nem.

"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.