__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [potyautas:] Masina
- [Re:] [Mr. Y:] Motoros sztorik #05
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Az italautomatást nem kell sajnálni mert egy darab ingyen ital a fizetséged cserébe....
A delamainos viszont nekem is beragadt, legalábbis az egyik taxi a
Jinxb1rd
addikt
De nálam az akkor is viszi a pálmát, hogy ELÜTI AZ AUTÓ! AZ ÚTON! TELEFONÁLÁS KÖZBEN!
We are only Stardust...
Vesa
Topikgazda
Vannak bugok, ez tény. Ez egy rendkívül összetett játék, éppen ezért nehéz -gyakorlatilag lehetetlen- házon belül tökéletesre tesztelni, mert annyi a változó és az egymástól függő, illetve egymásra hatást gyakorló paraméter. Végigmegy rajta 15 teszter, de X időpontban, Y dolgot pont nem csináltak, vagy nem úgy csináltak, mint Te vagy én, és már nem is jött elő nekik a hiba, mert ahhoz az kellett volna amit, ahogy, és amilyen sorrendben mi csináltunk. Pont ezért nem létezik egyetlen ehhez fogható komplexitású játék sem, ami hibátlanul jelent volna meg. Mert ehhez az kell, hogy az ilyen ritka együttállásokra is fény derüljön, ami a nagy számok törvénye alapján akkor fog kibukni, ha már több ezren játszanak vele. NIncs ebben semmi szokatlan, majd javítják.
A tudomány a valóság költészete!
Nem hiszem hogy utóbbinak a grafikus kártyához lenne köze.
Ebben az esetben igen, nagyon is. Az osszes szinkronizacios hiba jellemzoen frametime tuskek miatt valik gyakoribba. Emiatt nem jellemzo, hogy erosebb rendszerekkel ahol normal esetben 50-60+ fps van durvabb kozlekedesi vagy Tbugok nem jellemzoek. Erre jon ra, hogy az engine dinamikusan, az fps fuggvenyeben fallbackel. Tehat pl a garbage collector nem lesz annyira feltuno mert tobb az eroforras, vagy az AI nem fog annyira elhulyulni tomegben mert marad eroforras. Azert 50-60+ fpst mondok, mert par helyzetben felezodik-harmadolodik az fps.
Osszesen van par kuldetes bug, ahol potencialisan ujra kell tolteni. Figyelembe veve, hogy van 80+ kuldetes es az emlitett bugok mind megkerulhetoek, ez szerintem elfogadhato:
- Cyberpsycho: Lilith (mielott lespawnol), potencialisan az egyik badlandsi is erzekeny arra, hogy az ut felol kell megkozeliteni
- Killing in the name of (elso router)
Ezt ugy mondom, hogy egy ekkora jateknal az is siker, hogy csak ennyi van.
Egyebkent amibe belefutottam ket vegigjatszas alatt:
- Fizikai bug miatti halal: Jellemzoen par orankent egyszer, idegesito, de a visszatoltes megoldja.
- T-Bug: A modell alapallapotba all, ezen en csak rohogok mert tudom mi az oka. jellemzoen helyszinfuggo, par orankent egyet lattam. Illetve egyetlen sztori missionnal 3 secig Johnny is Tbe all a Reaper alatt.
- "alakvalto NPCk es a forgalom": ez a garbage collector mukodese miatt van igy, csucsidoben a varoskozpontban es ejszaka badlandsban feltuno
- ugras kozben autot hivva az auto teleportal, barmi is van ott: igy igaz, megismetelheto, ahogy neztem par youtuber ebbol az egyetlen bugbol egesz jo nezettseget csinalt, egyebkent jatek kozben nem feltuno. nekem egyszer jott elo, amikor kiprobaltam, hogy tenyleg mukodik
- autok a foldbe spawnolnak: offset bug, az autoba beszallva a problema megoldodik, szoval zavaro aprosag inkabb. par orankent egyszer lattam
- Eltuno ruhak es nem mukodo Breakthrough: re-equip megoldja, jellemzoen kuldeteseknel ahol fix gear van ott jon elo. vegigjatszasonkent kb 2-3 alkalom
- bizonyos perkek nem mukodnek / osszeakadnak: ez tipikus aRPG betegseg, Diablo3 es Borderlands3 is erintett a mai napig. patch megoldja.
- bizonyos dolgok nem spawnolnak (megfeleloen): ld a legendary crafting recipek, pl az arany Mirame kalap osszeszedese idegorlo.
- Takemura hiv bug: ezt patcheltek, es ez tenyleg game breaking volt
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Vesa
Topikgazda
Nekem szerencsém volt, egyetlen olyan bugom volt ami azóta is a pályán figyel, mert nem tudom leadni a küldetést az automatánál (mondjuk a küldetés egyébként hiba nélkül lement). Ezen kívül egy olyan volt, ahol nem tudtam bemenni egy épületbe mert zárva volt az ajtó, így az a küldetés félbe maradt, de az csak GIG volt.
Ezen kívül semmi más game breaking bug nem jött elő.
A tudomány a valóság költészete!
Jinxb1rd
addikt
Így van ahogy mondod, de egyszerűen az emberek ezt vagy nem fogják fel, vagy csak nem hajlandók elviselni, hogy a gépük nem elég erős és ezért kell szenvedniük annyi buggal. Az ő gépük jó, aztat ne bántsa senki se.
De igazából nem is a gép erőssége itt a probléma, hanem hogy nem hagynak elég kraftot neki a működéshez és 20-15 fps-re is ledropolnak játék közben, mert nem hajlandóak egy egy beállítást lentebb venni. Aztán abban a kis pillanatban, amikor 15 FPS-nél visít a gép, elszámol egy csomó dolgot/kihagy egy csomó dolgot, jön a bug.
Nem egy nem mai játéknál figyelhető meg, hogy a fejlesztők úgy csinálták meg, hogy az átvezetők alacsonyabb fps-sel mennek, vagy a játék is be van állítva egy maximalizált FPS-re (GTA régi részei), mert úgy futottak csak jól. Aztán ha utánanézel, hogy lehet feloldani ezeket a korlátozásokat akkor írják, hogy fel lehet iylen oylan hackkel, de akkor ez meg az nem fog működni stb.
GTA 4-et is történetesen ezért nem játszottam még végig, mert a gépem gyors, és ott megint csak frame limites baromságokkal kellene küszködnöm, hogy végre smooth élményem legyen és inkább hagytam. De szenvedtem ezzel a GTA3-nál, Vice Citynél (és msot azért beszélek a GTA sorozatról mert imádnak ezzel példálózni az emberek, hogy milyen jó. Hát tényleg, fantasztikus ezzel szenvedni minden résznél... )
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
Vesa
Topikgazda
Lecsengőben már ez a GTA compare...szerencsére. Akik CyberGTA-t vártak, már túl vannak a történeten.
Most a kérdés az, hogy a CDPR merre indul tovább, milyen tartalmak érkeznek. Az alapok nagyon jók, lehetne rájuk építkezni, de az még kérdés, hogy ez pontosan milyen ívet fog követni.
A tudomány a valóság költészete!
egyebkent annyira nem extrem a gepigenye. egy negy eves 1080TI + 1800X meg 1080pre boven szuper 60 fpsre, de 1440pre is elegnek kell lennie minimalis kompromisszumokkal.
a 30fps vagy 60fps fix egyebkent tenyleg emiatt kell, ugy sokkal egyszerubb megoldani es foleg validalni az engine belso szinkronizaciojat. egyetlen problema, hogy PCn jellemzoen a jatekosok nem szeretik. ld Ragenal milyen botrany volt, hogy fix 60fpssel ment az engine.
ja, GTA5ot megjelenes napjan vettem meg PCre, de nagyon nem jott at. szoval en csak orultem neki, hogy a CP77 nem GTA77 lett. foleg, hogy ahogy neztem a GTA steam oldala eleg erosen nyomja az in-game currency vetelet is. ezt anno a Deus Ex: Mankind Divided is beprobalta, de hala egnek nem lettek kovetoi single player jatekoknal.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Lacielvtárs
nagyúr
Urak, üdv, erre esetleg valakinek tippje? [link]
előre is köszönöm
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
tobb oka lehet ha Woodmanrol beszelunk a Cloudsban:
- piros halalfej van rajta? tul alacsony szintu vagy, szoval ne tamadd meg (
- tul gyengek a fegyvereid
Woodman annyira nem kemeny ellenfel, szoval nem szabadna, hogy meggyuljon vele a bajod.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Lacielvtárs
nagyúr
köszönöm a válaszod, igen valami ilyesmire gondoltam már kínomban én is hogy bennem van a hiba
piros halálfejet majd ma megnézem, mert azt nem is figyeltem eddig, de igen a Clubban vagyok, vagyis ez valami megatorony épület, ahol az irodájába kell mennem és ott kezdődik a lövöldözés, de nagyon nehezen akar elhalálozni
de nem adom fel, csak felcsesz hogy mindig visszarak az elejére, mert hát harc közben nincs mentés
ha nem támadom meg, pedig az a küldetés következő lépése, akkor nem megy tovább a stroy...
vagy igen?
bocsánat a sok hülye kérdésért, de ez az első nyílt világos játék amivel játszom
még annyi hogy eddig nem nagyon gyűjtögettem tárgyakat, lehet az a baj, 8-as szintet ír ha jól emlékszem
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
ha 8as szintu vagy es Woodman feje folott egy nagy halalfej van, akkor az lesz a baj , vagy tenyleg nincs megfelelo cuccod.
egyebkent ott nem kell vele megkuzdeni: van egy beszelgetesszal aminek a vegen magatol is elarulja, hogy hova kell menned, bar kicsit maceras megtalalni ha elotte mas mellekkuldeteseket nem csinaltal meg. egy tipp: utana kovetkezo kuldetesnel maradj pacifista es pl
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Lacielvtárs
nagyúr
értelek, szerintem van halálfeje, mert nagyon ragaszkodik az életéhez
de meg fogom ma nézni.
De akkor fontos a mellék küldetések, tegnap már újra kezdtem egy másik karakterrel a játékot, utcafiú lettem
ennél már gyűjtögetek és csinálni tervezem a mellék szálakat is, mert én is valami hasonlóra gondolok, hogy kicsi a szintem...
Szóval ha úgy beszélek vele hogy neki is tetszik akkor meg sem kell ölni, waooo jó ezt tudni
nagyon köszönöm a tippet , tényleg hogy először beszélgetünk majd a párbeszéd közben kapta elő a fegyvert, most hogy mondod
hát látszik hogy ez az első játék amivel ennyit foglalkoztam az életemben
utana kovetkezo kuldetesnel maradj pacifista es pl
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
Alpi.
addikt
"egyetlen problema, hogy PCn jellemzoen a jatekosok nem szeretik."
Pedig ezt a megoldást szeretni kéne. Vagyis lehetne, ha használnánk.
Sokan sztem a különböző Sync-ekkel történő "fps limitációt" nem szeretik és az valóban képes felemás eredményekre.
Néztem 1-2 tesztet erről, és a frame limiterrel magasan a legalacsonyabb input lag-et tudták elérni az aktuális játéknál.
Tesztelgettem a CP2077-el is, de sajna gyenge egy picit a vga-m, hogy igazán jól működhessen az általam használt graf. beállítások mellett.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
egyebkent majdnem lehet vegig nyilegyenesen menni. Woodman egyebkent kemeny, de nem annyira, kesobb van egy masik boss akivel nagyon sokaknak (nekem is) meggyult a baja elsore .
amit nem ertettel: nagyon nem akartam spoilerezni, ha odaersz ugyis erteni fogod.
Alpi: ja, de ugy meg az a baj, hogy minek van 144Hzs gaming monitora amit nem tud kihasznalni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Én már mikor azt csináltam bőven 20.szint felett voltam és 1 lövéssel meg tudtam ölni....
Ez az átka hogy szabadon lehet válogatni a küldik között.Van amit ha csinalsz már nagyon könnyű és van amihez még csirke vagy.
Lacielvtárs
nagyúr
jó erre felkészülni
beyruth82: gondoltam hogy zöldfülű vagyok hozzá és az a baj
köszönöm a segítségeteket
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
btw en kiprobaltam, lvl30on egy tech 18 + body 16 builddel (full craft, par pont athletics es engineeringen, nulla brawleren, viszont 10 koruli Athletics es Street Brawler megvolt) lement az utolso boss -
gyakorlatilag ez a totalisan nullas build offenzivara, efolott mar tenyleg csak az marad, ha az ember nem rak semmire pontot. ja igen: lehet a perkek egy resze nem tunik hasznosnak, de a gyakorlatban azert nagyon erzodott, hogy nem volt pont se a street brawleren, se az annihillationon. annihillationnal a vegen egyebkent megis raktam ket pontot reload miatt, egyebkent a Carnage iszonyatosan tervezesigenyes volt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
_ak_
addikt
Tölteni kell rendesen ólommal, másodjára én is az elején mentem oda és bár a Cloudsot ki tudtam pucolni, Woodman akkor is kihívás volt. Shotgunnal nem tudom olyan gyorsan csökkenteni az életet, amikor gyógyítanom kellett ő is gyógyított.
Első végigjátszásban simán puszta ököllel szétütöttem.
proci985
"tech shotgun pedig nincs legendary formaban sajnos"
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
Lacielvtárs
nagyúr
ejha, már én is arra gondoltam hogy nekiugrom a szamuráji karddal, amit szerzek az automatikus mentés első lépéseként, de előtte azért mindennel ami a hátizsákban van, vagy út közben szerzek, "megdobálom", szétlövöm
mindig lemegy az élet ereje vagy 10%-ra de addigra nekem is, valahogy - bár már tudom, hogy még zöldfülű vagyok hozzá - mindig ő a befutó, legalább is eddig
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
CJ4567
veterán
Én pont azért vettem 48-144Hz-es FS tartományú monitort, hogy az alacsonyabb FPS-re való eséseket is simítsa, viszont 75FPS felett meg folyamatosabb a játékmenet, és maga a Freesync is sokat segít olyan játékoknál, amikben nem a legjobb a frame pacing.
Legendary shotgun:
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
LK
addikt
Ha már favágó, én Machete-vel gyorsan kifiléztem.
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
Lacielvtárs
nagyúr
szóval akkor ez nem is rossz ötlet, amire én is gondoltam
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
az sajnos smart es nem tech. DB-2 Satara Legendary / Iconic nem letezik, Epic eshet belole, crafting recipe csak Rare van.
illetve a -kivagott- Maelstrom vendor arulja, szoval remelhetoleg vissza fog kerulni valamikor a jatekba.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
(#20375) juliensorel válasza Lacielvtárs (#20370) üzenetére
juliensorel
senior tag
Azt tanácsolom, hogy minden ilyen dialógos találkozás előtt ments egyet. Megállsz a szereplővel szemben de nem kezdesz bele az interakcióba, akkor ott még menthetsz egyet. Ezek után ha van kedved és időd, akkor úgy variálod a párbeszédeket (mentés visszatöltésével) ahogy akarod, megnézed mi a végkimenetel, majd eldöntöd, hogy neked ez megfelel e. Több olyan küldetés van ahol békésen is tud alakulni a dolog vagy máshogy mint gondoltad, rajtad múlik, vagyis a párbeszédeken. (én ezeket végigpróbáltam mindig az első karakteremmel, ahol minden új volt) Igaz vannak olyan döntések amiknek hosszútávú következménye van, azokat nem lehet látni előre a párbeszéd után, azokat én is később tudtam meg.
Illetve van még valami, bizonyos jelentéktelennek tűnő célszemélyeket ha lopakodva közelítesz meg és nem fogsz rá fegyvert, előtte nem rendezel hangos vérfürdőt a helyszínen, akkor még bead egy dialógot a játék, általában lehet velük deal-elni, nem vagy köteles mindenkit kinyírni. (igen, a Favágót se)
[ Szerkesztve ]
(#20376) Lacielvtárs válasza juliensorel (#20375) üzenetére
Lacielvtárs
nagyúr
ejha köszönöm a tanácsot, de mi van akkor ha ők lőnek először?
Bár a Favágó nem lő hanem dumál, de már az ajtó előtt is "látszik" a dialóg stílusból, hogy nem azonnali tűzpárbaj lesz, mert amikor először találkoztam vele még beszéltünk és a vége lett lövöldözés.
meg amikor a szobából indulok ki, az az utolsó mentés, Evelin pasija ül az ágy szélén, arra a szobára gondolok, onnan kell mindig újra kezdeni, és se fegyver sem semmim sincs, és mivel nem csak a karakterem zöldfülű, hanem én is, ez azért nekem is eléggé megpróbáltató
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
_ak_
addikt
Let's begin, de gozaimasu!
Lacielvtárs
nagyúr
nem mondod?
hát ma ezt tuti ki fogom próbálni
jut eszembe, akkor ha jól értelek, ha lassulva, gugolva, csendesen megyek a sok Amigó között, nem csapok zajt, és nem lövök, akkor el tudok köztük sunnyogni?
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
"Ha lőni kell hát lőjj és ne fecsegj!"- A jó, a rossz és a csúf
Én már 3 megbízómat is megöltem mert vagy rám támadtak ok nélkül vagy én reagáltam túl a helyzetet.
Lacielvtárs
nagyúr
ÁMEN
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
(#20381) juliensorel válasza Lacielvtárs (#20378) üzenetére
juliensorel
senior tag
Addig amíg nem indul be a riasztás/a harc, addig az lopakodásnak számít, nem kell guggolva közlekedni végig. Tökmindegy, hogy fejbe lövöd hangtompítóssal vagy hátulról leütöd/kitekered a nyakát az őröknek, amíg a többi nem veszi észre, addig nincs gond és persze van olyan akihez hozzá se kell érni csak elkerülni. Másodszorra én is így csináltam a Cloudsban (is), a Favágó közömbös arccal fogadott mire az irodáig értem és nem értette, hogy kerültem oda. De kipróbáltam azért azt is, hogy ajtóstul rontottam a házba.
(#20382) Lacielvtárs válasza juliensorel (#20381) üzenetére
Lacielvtárs
nagyúr
mondjuk ez is igaz, a vérfürdőt többször is szóvá tették már nekem is
bár ami érdekes hogy a Favágóhoz az út alatt végig azt írja a jobb felső sarokban a térképnél, hogy harc, ebből gondoltam, hogy ha tetszik hanem, akkor is harcolni kell, de ezek szerint nem feltétlenül
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
(#20383) m0h0senator válasza Lacielvtárs (#20382) üzenetére
m0h0senator
őstag
A térkép körül azt jelzi, hogy jelenleg harcban állsz. Ami azt jelenti, hogy ha meglátnak egyből támadnak és menteni sem tudsz míg harcban vagy.
An odyssey through the realm of consciousness.
Coyot
őstag
Nade kifelé nekem mindenképp harcot dobott, addig végig harcmentesen jutottam el még beszélgettem is a pultossal a VIP-ben
Má' nem
CJ4567
veterán
Elvileg így elérhető a titkos Maelstrom vendor, így kijöhetsz onnan. Nem próbáltam, mert jelenleg nincs telepítve a játék, de van pár videó erről YT-on, szóval valósnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
(#20386) Lacielvtárs válasza m0h0senator (#20383) üzenetére
Lacielvtárs
nagyúr
ez valóban így van, menteni sem tudok
akkor ezek szerint, én is így gondolom, hogy ha harc van, akkor támadnak, szóval semmi esélyem csendesen elsunnyogni mellettük...
de azért lehet megpróbálom, max 4178. alkalommal ismét megölnek
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
Vesa
Topikgazda
Ezt én is úgy csináltam meg, hogy egyetlen lövést sem adtam le. Mondjuk nekem int/tech/cool build volt az első menet.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Lacielvtárs
nagyúr
"int/tech/cool build " ne haragudj kérlek, számomra ezek ismeretlen kifejezések, leírnád emberi nyelven
tudod mint egy hat évesnek hogy megértsem
de ki fogom próbálni, bár hecceklni sem tudok még
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
(#20389) jonnyjoker01 válasza Lacielvtárs (#20363) üzenetére
jonnyjoker01
veterán
Elég sok féle képpen tudod vinni a párbeszédet attól függően hogy például megtalálsz-e egy bizonyos üzenetet egy bizonyos szobában, vagy magas az INT-ed például. És emellett vannak még "alap" opciók is (meg talán lifepath specifikus is van ha jól emlékszem de nem biztos).
Én azt ajánlom ne sajnáld rá az időt hogy ezzel elszórakozz, sajnos nem sok ehhez hasonló ilyen részletes opciókkal rendelkező quest van a játékban
Üdv. Johnny
Vesa
Topikgazda
Röviden: Lopakodásra és hackelésre kihegyezett karakter.
Hosszabban: Int = Intelligencia Skill, Tech = Technikai Adottság Skill, Cool = Nyugalom Skill
Erre a háromra kell fejleszteni, ha lopakodós karaktert szeretnél, bár némi Body (Test) Skill sem árt. Ezek nagyon fontosak a játékban, számos előnyt és új képességeket oldanek fel.
A tudomány a valóság költészete!
csak akkor, ha nem mesz neki Bricknek sajnos.
---
amilyen konnyu lopakodni, szvsz int 20 - tech 18 - body 16 jobb megoldas, maradek mehet a coolra. ez gyakorlatilag egy tank lesz, viszont ugy 40es szint kornyekere van kesz es elsore nem biztos moka az Arasaka tower korul kifosztani a Nicola automatakat felhuzni a craftot.
int - tech - cold blood is mukodik, de ott az a baj, hogy nagyon alacsony a life pool, hiaba van vedelem
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
(#20392) Lacielvtárs válasza jonnyjoker01 (#20389) üzenetére
Lacielvtárs
nagyúr
igen, pontosan ez ragadott meg a játékban, hogy ez nem egy kapta fa, hanem tetszik hogy sok befolyásoló tényező van a játékban
igen, igazad van, nem fogom sajnálni az időt amit el kell tölteni a játékban
Vesa: köszönöm így már fogjuk rá hogy értem
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
Vesa
Topikgazda
Nekem az Int/Tech maxolva lett, a Body talán 16-os, a többi Cool. Reflexre gyakorlatilag egyet se tettem, csak az indulón ami volt. Tech nagyon bejött, már csak az ajtók és a craft miatt is, még ha ez utóbbi nem is a játék erőssége...
ELACielvtárs
Érdemes mindent elolvasni, rengeteg adatszilánk lesz, amiből sok hasznos kis történet vagy egyéb infó tudható meg. Nem egy rohanós játék, bár úgy is lehet játszani, ha valakinek az jön be. A mellékszálak pedig nagyon jók, nem érdemes csak a főszálon végigrohanni, mert kimaradsz a játék több mint feléből...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
need
addikt
Sziasztok..
Nekem most a fejtörést a Vörös Proféta produkálja.. háll istennek a második hack nekem nem ragadt be..vagy is megtaláltam..viszont a jövendő mondónál ott szívat vagy 30 próbáltam hackelni de eddig még nem jött össze..néztem pár videot is vagy is egyet találtam ott néztem a sorrendet de valahogy nem akarja megadni!..
a másik dolog.. nekem szerintem kimaradt vagy nem jól emlékszem de van olyan küldetés amit baseball ütővel kell megcsinálni.nekem ezt nem dobta..
D750+Tami 24-70..Nikon 70-200 f/2.8 vrII....Diablo3 Battletag: norennord#2734 Division 2 noren73
cikasz
őstag
Sziasztok.
Mit kell tennem a tetőn a secret endinghez? 70%-on áll a középső kártya és az olajmezőn is jó válaszokat adtam.
Néztem videót és ott azt csinálják, hogy a fegyverre néznek és vissza Johnny-ra, de nem történik semmi.
Szerk :
[ Szerkesztve ]
https://www.facebook.com/groups/775784742804666
jonnyjoker01
veterán
Apropó középső kártya: ez a Silverhand - V kapcsolatát mutatja nem?
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
Alpi.
addikt
Utólag sajna már semmit. :/
Ha már itt tartunk, meddig lehet eljutni abban ? Van 70% fölött ?
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
(#20398) juliensorel válasza jonnyjoker01 (#20396) üzenetére
juliensorel
senior tag
De az összes Johnny-s küldetést megcsináltad? Nem hinném.
A "Meet Hanako at Embers" mint stáció semmi nem jelent ennek kapcsán, oda kb pár óra alatt el lehet jutni ha csak a fő szálat csinálod, azt is a legrövidebb úton. Én az olajmezőkön már túl vagyok, Hanako már vár, de még csak 40% a Johnny, mivel ezután jön még csak Kerry a képbe, meg a Samurai...stb
cikasz
őstag
42-es szinten vagyok
https://www.facebook.com/groups/775784742804666
juliensorel
senior tag
Egyáltalán nem az a vége, hogy ad egy ingyen italt, ezek szerint te nem is csináltad végig. Nézz vissza még párszor hozzá, a térképen is aktívnak kell lennie.
Rövid, de valahol egy kis érdekes sci-fi tárca az ő története is.
Téma tudnivalók
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,12GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
- HP EliteBook,FullHD IPS,core i7 6500,IntelHD VGA,16GB RAM,SSD, jó akku,Új töltő, szép állapot