Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
brainticket #498 üzenetére
Csak a forintot előtte a bankoddal át kell váltani mielőtt a Revolut-ra küldöd, annak pedig költsége van. Revolut-ra nem tudsz forintot tölteni.
-
válasz
Muszakishop #496 üzenetére
Curve
A többinél van más költség is. -
Muszakishop
csendes tag
Melyik vált jobban HUF->EUR-t:
Transferwise, Revolut, Curve ?
[ Szerkesztve ]
-
betyarr
veterán
nektek nem használja nagyon az alkalmazás az akkumulátort?nekem szinte mindig kiírja a teló.
-
zseko
veterán
Én megkaptam a referall kód után járó 500 pontot, és a február 13-ai dátum van mellé írva, vagyis a legelső használati kísérletem.
De amúgy 'viccesek', először Elizabeth reagált, válaszoltam neki, erre John-tól jött a válasz, majd mikor neki megírtam, hogy az utolsó frissítés végül megoldotta a problémámat, Charlie válaszolt vissza. Megköszönte hogy megírtam, örül, hogy működik, és kedvesen megírta, hogy 'If there's anything else we can help you with, please don't hesitate to get in touch.'...
-
babe98
csendes tag
Téged lekoppintva megadtam a legutolsónak regisztráltét én is. Tovább is engedett.
Aztán kiderült, hogy az a kártya nincs is a hozzáadottak között
Szóval nem tudom milyen CVC-t kellett volna beírni oda...
Ja és megadtam ugyanazt a promó kódot mint pénteken de most nem látszik semmi "aji"[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
Most hogy mondod, lehet megírom nekik, hogy megoldódott.
Én a legutolsóét adtam meg, úgy okoskodtam, hogy csak azt kérheti tulajdonképpen amit utoljára adtam hozzá.
De már az én agyam is elszállt (azt hiszem érezhető is az egyik korábbi hsz-ből... de most is jogosnak tartom), és igen cifrán kiosztottam volna őket, legfőképp magyarul, (fordíttassák le ha akarják), de angolul is megkapták volna mellette (az angolomhoz mérten), pár napon belül.
[ Szerkesztve ]
-
babe98
csendes tag
Na, ma én két választ is kaptam tőlük, az egyiket egy 3 hete írt levélre :-))))) A másikat a szombati kérdésemre. Mindegyiknek az volt a lényege, hogy frissítsem az appot mert megoldották a hibát. Innen a sztori lépésről-lépésre ugyanaz mint nálad. Először kérdezgetett, mint egy új usertől, hogy blue, vagy black kártya kell, meg kért promó kódot, aztán meg ott voltak az adataim kitöltve. Már éppen készültem földhöz vágni a telefont mikor eszembe jutott hogy benézek ide... Megkíméltél egy nagyobb összegű telefonjavítási költségtől :-) Most tartok a cvv-s kérdésnél... Neked egyből elfogadta, amit beírtál? Melyikét adtad meg, amelyiket legelőször próbáltad hozzáadni, vagy amelyiket legutoljára?
-
zseko
veterán
-
zseko
veterán
Bár nem gondolom hogy ugyanaz, de az appban megjelent az aktiválás a Curve kártya alatt, megcsináltam, jelszót adtam, és az ott lévő '500' elől is eltűnt a Pending felirat és jóváírta. Ideje volt mondjuk, februárt ír dátumnak
Revolut feltöltést is megcsinálta, ettől függetlenül persze fogok csinálni vásárlást, úgyis kell a Revolutot is aktiválni.
-
Hétvégi frissítés után nálam működik a limitek megtekintése.
-
zseko
veterán
válasz
Fandango #476 üzenetére
Hát na... sose volt ennyire gondom gyakorlatilag semmivel sem ilyen szinten, se telefonon, se pc-n, pedig pc-m '97 óta van, telefon pedig - ha a Spica-t nem számolom, mert az sajnos hulladék volt - csak az S széria (S2-S4- most meg S8+). Szóval eszközre sem foghatom, hogy alsókategóriás szutykon próbáltam volna, mostanában már szinte nem is lehet olyat venni, csak szándékosan
Azt hiszem leírtam, hogy nem ment az S4-en a 4.4.2-n, az S8-on a 8.0-n és a (Factory Resettel) lefrissített 9.0-n sem, valamint a Tab S10.5 ön lévő 6.0-ás androiddal sem. Mind ugyanazt és ugyanúgy csinálta, ugyanazzal a hibával.
Fő hibának azt tartom, hogy miért nem lehet először szimplán belépni az alkalmazásba, és azután hozzáadni a kártyá(ka)t? Miért kell ennyire (erőszakosan) a kártyaadatokat kierőszakolni a felhasználókból, a normál használati működés helyett? Hiszen akkor ha valami nem jó, akkor csak szimplán törlöm a kártyám és kész, hagyom annyiban vagy próbálom még egyszer. Ilyen esetben én is más szájízzel írtam volna. Ott a Revolut, ott a Transferwise, vagy akár a PayPal is, egyik sem a bankkártyámat kérte először.
De az ékezetekkel még baja van, kár volt úgy megadnom a nevemA kártyára jól írták, az appban viszont a Curve Rewards kártya alá, a Ref.-hez nem. Bárhol máshol az appban, jól van leírva
Ott van +500 jelezve, szóval gondolom meglesz majd, de még mindig Pending állapotban van. Február 13., szerdai dátummal.
A kártyáim is megvannak, Ott a TW, a Revolut virtual, és a rendes bankkártyám is.[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
Ekkora egy fos bandát, mint a Curve fejlesztők, még életben nem tapasztaltam
Leírtam már párszor hogy mit csinál az app, szóval bárhogy kilépve belőle - akár visszalépés, akár alkalmazásváltó - csak az app adatainak törlése után volt hajlandó működni - vagyis inkább nem működni.Most jött egy frissítés, utána rögtön nulláról kezdte, válasszam ki melyik kártya kell blue/black - nem számít, hogy már kiküldték..., nem számít, hogy csak egy szaros frissítés jött rá, nem új készülékre telepítés... - adjak meg referral kódot, lakcímet, stb, viszont a lakcímem már benne volt
App adatainak törlése után is... Persze miért is menne tovább
'ellenőrizze az internetkapcsolatát', korlátlan mobilneten, és wifin is.
Adatait töröltem, letöröltem, újra letöltöttem, most indítás után már _újra_ a bejelentkezési ablakot adja, majd rögtön azzal kezdi hogy:
Please provide the cvc of the selected card to continue
Melyik kártyáét a hozzáadott négy-öt közül???? Meg egyáltalán, honnan vesz bármit is, hogy rögtön itt tart???
Ekkora egy inkompetens, programozáshoz balf*sz bandát még nem láttam, mint ezek
Hozzáadtam találomra egyet, így végre beengedett
Így egy hónap után már talán használatba is tudom venni, bár ezek után hogy mennyire akarom...
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
Március 1-én próbáltam feltölteni a Revolutos kártyám Curve-ön keresztül, de "biztonsági" okokból a reward kártyát szoktam beállítani alapértelmezett kártyának, így azt próbálta megterhelni - sikertelenül. Valamiért egy eurónyi összeget próbált levonni (ami 86 penny azaz 86 reward pont). A tranzakció nem ment végbe (ofc), de a 86 pont pending transaction címszó alatt zárolásra került. Ma vettem észre, hogy még mindig nem oldották fel, így írtam a supportnak, a lényeg:
Thanks for getting in touch. I've had a look at your account and can see that this transaction was declined and the rewards points weren't deducted from your Curve account.
Please be assured you will not be charged for this transaction and it should not be showing as pending in the app. This is a display issue that our developers are working hard to fix. The pending transaction will drop off your timeline once the fix has been deployed.Öt órára rá kaptam választ is, ami így szombaton, szerintem nem rossz (annak ellenére, hogy nagyon sokan panaszkodnak különböző fórumokon, hogy hetekig nem írnak vissza).
[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
Köszi!
Ha így sem megy, akkor kénytelen leszek felhívni őket, de azt nem szeretem annyira, mert 'telefonos angolt' nehezen értem.
Tulajdonképpen tök mindegy, mert ugyanaz a vége, de inkább a Google fiókot használom. Gondoltam másik email címmel megpróbálni, de hát elfogytak a hozzáadható kártyáim. -
babe98
csendes tag
persze mindjárt elküldöm, de egyébként google translate-tel írtam. :-))
Sajnos mindjárt írhatom az újabbat is, mert megint lehalt minden.
Közben gondolkoztam valamin: Te mivel lépsz be, google fiókkal vagy email címmel amire "magic link"et küldenek és azt kell megnyitni? Én az utóbbival, és utána hal be mindig. Akit eddig megkérdeztem mindenki google fiókkal használja... -
babe98
csendes tag
válasz
MrPeekaboo #468 üzenetére
Jaaaaa, hogy nem minden kártya esetén kell visszaigazoló kód!? Na ezt sem tudtam, de így akkor kezdem érteni!
Köszi! -
zseko
veterán
Na, akkor én is megkérem, hogy töröljenek mindent. Bár azt még mindig problémásnak látom, hogy minden kilépés után meghal és nem működik rendesen, csak az adatok törlése után. Ha ezt ezután is mindig el kell majd játszani...
Továbbra is azt tartom, szar a program, legfőképp az az elképzelés, hogy kártya regisztrálás után tudsz csak belépni, addig nem. El tudnád küldeni privátban, hogy mit írtál nekik pontosan, angolul? Köszi! Hátha így hozzá tudok adni promó kódot is, mert már rögtön annál elhasalt...
Nekem azóta már megjött a Curve kártya, igaz használni nem lehet, de itt van a pénztárcámban
-
babe98
csendes tag
óriási áttörést értem el :-)) Tegnap írtam nekik megint, hogy nem sikerül regisztrálni a kártyáimat, és hogy töröljék az összeset és elkezdem elölről az egészet. Most valami értelmesebb ügyintézőhöz kerülhettem, nem tudom mit csinált, de most már kicsit tovább jutottam mint eddig: sikerült bereggelnem a Revo fizikai kártyát, meg is jött rá az első ellenőrző terhelés, amit ugye mindjárt vissza is vonnak. Utána jött a második is, amihez kellene lenni a C-XXXXX kódos közleménynek. Na közlemény egyelőre nuku...
Ennek ellenére egy darabig minden happy-nek tűnt, jött az üzenet, hogy a Curve kártyát 5-8 napon belül megkapom, validáltam a telefonszámom stb, aztán mikor ránézek a "Card" menüre a bal alsó sarokban akkor látom, hogy azt írja, hogy "Your curve card order has been cancelled/declined." WTF???
a másik ami még nem kerek nekem, hogy a rewards kártyánál ezt látom:
ez lenne az 5 font amit a promo kódra kapok? vagy mi a szösz?[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
válasz
szabi__memo #457 üzenetére
Én próbáltam 4.4.2, 6.0, 8.0 és a mostani legfrissebb rendszerrel is három különböző eszközön, ha kilépek a programból, csak az adatainak a törlése után hajlandó bármi mást csinálni a logó mutatásán kívül.
Ja, használatba venni még nem lehetett, mert eddig még nem engedett be az appba, a hozzáadható kártyáim pedig elfogytak.(#461) babe98 na, akkor nem csak én jártam így. Én videót készítettem róla, azt küldtem nekik.
[ Szerkesztve ]
-
babe98
csendes tag
detto ugyanezzel küzdök január óta. Már 3 féle kártyát is belepötyögtem, mindegyik után azt írta, hogy "siker", aztán a következő képernyő mégis "Something's gone wrong"... de ott meg hiáby nyomom a resendet, nem csinál semmit. Kilpés csak kilövéssel, ahogy írtad. Utána indításnál csak Curve logó. Ha törlöd az adatokat akkor indítható, először ki is írja, hogy "This card is verified!", de aztán megint "wrong-ba gone-ol" valami...
Én is írtam nekik, visszakérdeztek, hogy írjam le részletesen, meg küldjek képernyőmentéseket. Megcsináltam 5 hete nem válaszolnak semmit...
Esetleg van valaki akinél ugyanígy indult a dolog, de sikerült megoldania? -
-
szuszinho
őstag
Nem a legfrissebb IOS és app sem, de semmi problémám nincs. Limitek is szépen látszanak.
-
gzbotii
nagyúr
Lassan két hete használom a kártyámat, pár rövid tapasztalat:
Az app nem épp a legstabilabb, vannak bugok.
Ha megnyitom, és kilépek (home megnyomásával), akkor utána nem tudom megnyitni újra, csak ha kilövöm a háttérből.
Hiába állítottam be, hogy indításkor kérjen ujjlenyomatot/PINt, ez továbbra sem történik meg (állítólag a magyar nyelvű menüvel van gondja).
Hivatalos AndroidOne (tehát stock) 9.0, februári patch fent, app is a legfrissebb 2.1.12+20112.Tegnap egy fizetésről nem jött értesítés, akkor ellenőriztem manuálisan is majd órákkal később újra. Csak este, amikor egy másik vásárlás miatt beléptem, láttam, hogy már ott van a timelineon. Reward pontok jönnek szépen, Aldinál instat, fizetési értesítéssel egyszerre, Lidlnél volt egy két órás csúszás (tranzakció is pendinggelt).
Egyéb "anomáliák" nem voltak,[ Szerkesztve ]
-
nutfile
aktív tag
válasz
ittakary #446 üzenetére
persze, kis összegnel az, de az is összeadodik honap vegere...
es ha eltekintunk a középarfolyam +/- kicsi eltérés x2-tol, akkor csak havi 15£, h ne számoljon fel semmit az atvaltasert...
nem lebeszelni akarlak, én is használom, csak pont ezért én tapasztalat alapján írok...
es ne eurós kartyat kérj, mert csak a font-ossal mukodik a g-pay (gondolom apple pay is)[ Szerkesztve ]
-
Merlini
tag
Igen, és ezekből az OTP ATM-ekből eurót felvéve nincs semmi plusz díj, a fent megemlítettel szemben.
Az 5. kerület Deák Ferenc utca 7-9 alatti automatából tavaly nyár óta, már vagy négyszer vettem is fel Revolut kártyámmal. Minimum 10 euróst ad. 200 eurót három részben vennék ki, kicsit nehézkes volt még külföldön is a 100 eurós bankjegyet felváltani. -
Merlini
tag
válasz
Oliverda #433 üzenetére
Akkor zárjuk rövidre: Fel lehet venni eurót, de pont az itt fórumozók kerülik az extra árfolyamokat alkalmazó megoldásokat.
De lehet tévedek és innét sokan szeretnek +2-3%-al rosszabb árfolyamon Eurót kivenni.(#422) Dluinet: Ez nem probléma, megoldották 50 Magyarországi városban is van ATM-jük.
[ Szerkesztve ]
-
nutfile
aktív tag
-
szuladam
aktív tag
A korábbiakhoz:
1 Kártya tiltás:
ez nem csak a Curve-re, hanem az össze többire (Rev, TW,N24 stb) ugyan úgy érvényes. Sőt a saját bankodra is. Ha gyanús leszel bármit tilthatnak. Szóval ezt nem emelném ki egy-egy bizonyos cégnél.2 Hol éri meg nekik:
A prémium ügyfeleken kívül, amit még nem említett senki azok a továbbiak: kp felvételi limit átlépése után, váltási limit átlépése után és hétvégéi váltás után is bevételhez juthatnak. Pont úgy működik mint a hitelkártyáknál, gondolom a kevésbé tudatos felhasználókon tudnak többet keresni.
-
szuladam
aktív tag
válasz
sajti_pajti #405 üzenetére
Köszi az észrevételt. Javitom!
És a többieknek is -
zseko
veterán
Vicces, hogy a kártya ma megérkezett, de az app-ba bejutni még mindig nem tudok, hogy egyáltalán használatba vegyem, a levélre pedig eddig még érdemben nem reagáltak. Itt a hangsúly az 'érdemben' van, mert amit válaszoltak az sima sablonszöveg, és semmire nem megyek vele, mert nem oldja meg a gondom (gyakorlatilag nincs köze hozzá).
-
egy dologra nem jöttem még rá: miért éri meg ez a Curve-nek?
hol nyernek ebből? eladják az információt amit rólunk tudnak?
-
zseko
veterán
És odáig mikor/hogyan jutsz el? Nekem eddig csak 'benyelte' a kártyaadataimat, de még addig se jutottam el, hogy egyáltalán az ellenőrző kódot beírhassam. Sőt, az alkalmazás adatainak indításonkénti törlése nélkül egyáltalán semeddig sem jut el... Most legutóbb már videót küldtem nekik a hibáról, hogy felfogják miről levelezünk...
-
válasz
sajti_pajti #427 üzenetére
ami abból az időből való még lehet kifuttatják neked, de most már nincs ingyen társkártya
-
gzbotii
nagyúr
válasz
anadroid #424 üzenetére
Február 25-én kaptam kézhez a kártyám, kevesebb mint egy hét volt.
______
Ma vettem fel pénzt OTP-s ATM-ből, arról azOTP-s kártyámról, amelyiken nincs ingyenes pénzfelvétel. Kiváncsian várom, hogy minek könyvelik el - appban simán pénzfelvételnek írja, azt is látom, hogy OTP ATM . -
anadroid
senior tag
válasz
KurtCobain #417 üzenetére
Elég nagy késések voltak a kártyákkal, március 1-én érkezett meg egy január 31-én megrendelt kártya.
-
KurtCobain
őstag
válasz
szabi__memo #415 üzenetére
Nem tudom. De még nem beszélt velük, mert amúgy még meg sem érkezett a kártya, valószínűleg valaki lenyúlta.
Ezt írták amúgy:
Regarding your payment cars ending in xxxx what happened is, when we tried to send the microcharge, your bank sent us a 'Do Not Honour' message. This usually means that your bank is blocking transactions through Curve, although it can also mean that you don't have funds available.So you can make transactions successfully with this card via Curve, please can you contact your card issuer? Their fraud or risk team will be able to help and allow Curve transactions. Sometimes Curve triggers their risk engine because we're still fairly new. It will be helpful to ask to be put through to the fraud department because the transaction attempts from Curve aren't always seen by the customer service team.
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
KurtCobain #414 üzenetére
De minek? Mint a bank egyszerű ügyfele mégis mit várhat?
Ezt nem az ő érdekük lenne és nem ők tudnák ezt a megfelelő súllyal intézni?
Vicc[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
addikt
A mobilalkalmazásban a verify card műveletnél elvileg be kellene terhelnie a kártyát egy kis összeggel, és kérnie a megjegyzésben szereplő kódot. Gyakorlatilag viszont nem terhel semmit (K&H Visa kártya), és kódot sem kér, csak egyből kiírja hogy "Code entered was incorrect". Holott nem is volt hova beírni a kódot. Találkozott már valaki ilyen problémával?
-
amire nekem a Curve nagyon jó lesz, hogy ingyen lett társkártyám a hitelkártyámhoz
ugye az OTP a BonusGOLD társkártyának elkér 9000-et évente, így viszont free megvan, Curve kártyát barátnőmnek oda tudom adni hétköznapokra, tud vásárolgatni
-
válasz
sajti_pajti #405 üzenetére
az nem igazán érdekel hogy ez nem a középárfolyam, hanem az itt a kérdés, hogy jobb-e, mint amit pl az OTP kínál?
még egy kérdés:
ha készpénzt veszek fel Curve kártyával, az az OTP szerint minek minősül? sima internetes fizetésnek? Tehát ha jól értem, le tudok venni 200€-nak megfelelő KP plusz még ezen felül a 150ezer forintos ingyenes KP-t? azaz kb 210ezer forintot tudok ingyen levenni?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
sajti_pajti
tag
válasz
szuladam #401 üzenetére
Két észrevétel:
Ez sem középárfolyamon vált, az interbank rate sem azonos a középárfolyammal! A Curve oldalán is a "wholesale rate" szerepel, ami nagyker.ár (a bankközi árfolyam nyilván az, mivel ott nem két dolláros értékű tételek futnak)!Szép kártya tudtommal nem használható alatta.
-
bg24
csendes újonc
válasz
szabi__memo #402 üzenetére
A Szép Kártyával nekem nem ment semmire.
-
szabi__memo
nagyúr
Próbálta már valaki szép kártyával??
-
szuladam
aktív tag
Sziasztok!
Írtam egy összefoglaló cikket a Curve-ről a blogomban. Ha valaki nagyon új a témában, szerintem érdemes először elolvasni, mert sok alap kérdésre próbáltam ebbe az egy cikkben összesűríteni a legfontosabb tudnivalókat. Köztük a Revolut feltöltést is. Akik már ismerik az Curve-t, azoknak viszont nem fog újat mondani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy A72 6/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Lenovo ThinkPad T14 gen4 I L14 gen4 I P14s gen4 GYÁRI MAGYAR billentyűzet. ÚJ BONTATLAN!
- Samsung Galaxy S23 8/256GB, Mekímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 13 256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest