- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghard
őstag
válasz
sajti_pajti #284 üzenetére
A mai frissítéssel már nem fagy ki.
-
anadroid
senior tag
válasz
anadroid #288 üzenetére
Tovább t*ketlenkedik a (K)Curve. A hamis terhelések továbbra is fennállnak, viszont az értük kapott visszatérítési pontokat (12+28) levonták, illetve 1-gyel többet, így most -41 (negatív) pontom van. Mi lett volna, ha a pénzben érezhető végén kezdték volna a dolgot? A történet így is ráfizetéses a fölös számú (elméletileg 4) banki értesítő SMS miatt.
Más. A saját kártyámat a megrendelés napján elindították, az egy családtagnak január 25-én rendelt másik kártyát meg ma. Szóval aki kártyára vár, az várhat még 2-3 hetet az eredetileg tervezett időpont után.
Erre szokták azt kérdezni, hogy a kedves mama jól van?
-
tsilver
aktív tag
a feleségem naponta használja (hétvégén nem) semmi duplázás nem volt, Android 7 alatt az új app és IOS9 alatt a régebbi tökéletesen működik ,mutatja a visszatérítést a Rewards-ot. nekem is van az szintúgy müxik
-
-
_ATi_1
senior tag
Üdv,
Használta már valaki a "Go back in time" funkciót a Curve-ben? Mennyi idő múlva jött a refund az eredeti könyvelésre? -
DAndersen
csendes tag
válasz
MrPeekaboo #287 üzenetére
Mostmár látszanak a Curve Card limitek rendesen!
Átállítottam a telefon nyelvét angolra, lehet, hogy ez segített. -
Írtam.
Nekem is a személyivel és szelfi fotóval kellet bohóckodnom. (Mert a jó minőségű szkennelt/fényképezővel készült képet "biztonsági okokból" nem fogadják, hogy az a**** ****át!)
Vagy harmadszorra sikerült megfelelő képeket küldenem. Azóta érdemben kussolnak.Előrelépés nincs, ma reggel is ugyanaz a helyzet nálam is, mint nálad a mellékelt képen.
Szerintem most rájuk kérdezek ismét... -
Merlini
tag
Levelemre múlt hét csütörtökön írt az ügyfélszolgálat, a megadott linken fotózzam be az igazolványomat és selfi-t. Ezt aznap este meg is tettem.
(#184) malomszék: & (#200) ANOka: Írtatok az ügyfélszolgálatnak, tudtátok aktiválni a Curve kártyátokat?
-
anadroid
senior tag
Rewards kártya -> Revolut fizetési linken keresztül működött.
A hétfő hajnali tévesen többszörözött tranzakciókat már nem csak zárolta, hanem be is terhelte az OTP.
A Curve-tól a reklamáció után 2 nappal ezt a semmitmondó üzenetet kaptam:
Thanks for getting in touch. Our Payments team is looking into these two transactions and will be in touch as soon as possible.
A többszörös terhelésekről a Curve Community-nél is lehet olvasni.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz
sajti_pajti #263 üzenetére
Én mind a két platformon rá tudok váltani a rewards kártyára.
DAndersen: Nálam is ez jön be, de arra gyanakszom, hogy mint ahogyan az első 1-2 mondatban említik is, fel kell építeni egy vásárlási előzményt ahhoz, hogy megajánlják a limit-eket. Mindenhol ezzel fizetek, meglátjuk mikor jelennek meg a limit-ek.
-
szuladam
aktív tag
-Régóta bent van a Rev, de ha jól emlékszem akkor a Revet automatikusan elfogadta és nem kérte a kódot.
(Visszanézve Reven 2x volt 1eurós terhelés és az egyiknél írt egy 4 jegyű számot, de szerintem automatikusan fogadta el) De írj a supportnak, 1 napon belül reagálnak és megcsinálják.-elindítja az appot, és a G+ ikonra rábökve egyből bent is van a kártyáim közöt
Semmit se lehet csinálni az appban, se fizetni, se a többi kártya adatát nem lehet látni, se pénzt utalni, csak azt tudod beállítani hogy melyik legyen az aktív kártya a Curve alatt.
Csak a kártyával tudsz véghez vinni bármilyen tranzakciót.-Nekem is mindig kérte az otthoni kártyám belépéskor, viszont ennek nem tudom az okát. (Lehet alapból az a céljuk, hogy ne csak a többi fintech cég kártyája legyen nálunk, hanem a főkártya is. Így több tranzakció megy rajtuk keresztül ergó lesz bevételük vmiből)
-Basszus, ha jól tudom a Curve pont így működik
Igen, de egy "szellem kártya" alá akarunk betenni egy másik "szellem kártyát" és csodálkozunk hogy nem engedi? ez kicsit paradox, szerintem nem csoda hogy tiltja... De ki tudja, lehet később engedik a virtuális kártyákat is. Elég új még a cég. (itt csak a rev virtuális kártyájára gondoltam korábban)Amúgy most eléggé rájuk jár a rúd, szóval nem csoda, hogy az elmúlt időszakban ennyi bugjuk volt.
-
Reinkz
senior tag
Frissült az app, van reward gyorsan húzzátok át pénzt revo-ba míg lehet
-
zseko
veterán
válasz
szuladam #280 üzenetére
Én nem mondom hogy szar, azt mondom, hogy nálam szar.
"Szerintem tök jogos, hogy addig nem enged semmivel se babrálni"
Ne már, a saját Curve fiókomban, amiben még semmi nincs, ugyan mit babrálhatok más kárára, ahová ráadásul a saját email vagy a google+ címemmel regeltem? Sőt, igaz nem jutottam tovább, de eddig még éppen hogy semmi biztonságot nem láttam benne, kezébe kerül a telefonom valakinek, elindítja az appot, és a G+ ikonra rábökve egyből bent is van a kártyáim között, sem fingerprint nem kell, sem jelszót nem kér... de mondom, addig még el sem jutottam, hogy a saját fiókomba bejussak, így nem tudom, hogy végigment folyamatnál kér-e valamit. Transferwise, Revolut, ugye alap volt, hogy először megcsináltam a regisztrációt, utána tudtam kártyát igényelni, bármit intézni, és az ujjlenyomat alap mindkettőben. (Meg a rendes banki app-ban is, de az más dolog). Nem hogy még be sem léptem, de máris a bankkártyámat kéri.
A TW kártyám tavaly októberi, eddig kétszer vásároltam vele, a Revolut pedig mai, és azonnal elfogadta a TW kártyát, a terheléses üzenetben azonnal ott volt a reg. kód a TW app-ban (szemben a Curve terheléseivel, ahol nem)."bizonyos cégekénl nincs is a virtuális kártyán pénz, hanem a fizetéskor szintén egy azt megelő úton töltődik rá pénz"
Basszus, ha jól tudom a Curve pont így működik, a lényege pont az lenne, hogy a fizikai kártyáján nincs pénz, hanem a tárolt kártyák adatait felhasználva, kiválasztva melyik kell, annak az adatait továbbküldve használod, tehát gyakorlatilag egy üres kártya
TW-nél és Revolut-nál pedig már eleve 'fizikailag' ott van a pénzem, mert már hónapokkal ezelőtt fel lett rá töltve (a TW-re).
De mondom még egyszer, attól hogy nálam ez van, másnál még működhet jól. Az én véleményem viszont nem lett pozitív, és már nincs meg a bizalom. Már eleve a promo kód megadásánál hibát ír, korlátlan netnél 'nincs internet'-re hivatkozik...
-
szuladam
aktív tag
Srácok, meg kell védenem a Curve-t mert nekem az ég világon semmi gondom sincs vele.
Terhelések: két dolog miatt küld terhelés, egyrészt ellenőrzik szerintem, hogy le lehet-e venni róla pénzt, elvégre ez az egész Curve alapja, hogy másod utat indít a fizetésre, másrészt terheléses üzenetben küldi el a hivatalos reg. kódot az adott kártyához, kiküszöbölve ezzel hogy más ember vagy lopott kártya adatait töltsük fel, ergo nagyobb biztonság. Szerintem tök jogos, hogy addig nem enged semmivel se babrálni amíg nincs egy hivatalos visszajelzés hogy kié a z account és a kártya. És ennek ez a legbiztonságosabb módja.
A beterhelt 1 ft vagy 1 eurót pár nap múlva vissza is kapjuk, még ha 2x terheli is be. (Nekem is 2x terhelte a reg.-nél, vissza is kaptam mindkettőt.)Virtuális kártya: alapjaiban szerintem a virtuális kártyák beregelése kicsit sántít szerintem, főleg a júzer szempontjából. Ezt a kártya típust össze vissza csinálhatjuk, megszüntethetjük, szerintem (Bár nem értek hozzá!) bizonyos cégekénl nincs is a virtuális kártyán pénz, hanem a fizetéskor szintén egy azt megelő úton töltődik rá pénz, ergo a Curve számára üres vagy láthatatlan kártyáról van szó, ezért nem fogadja el. (Mondom, szerintem csak bizonyos faja virt. kártyáknál.)
TW és Rev kártya, azt is érdemes lecsekkolni ha új mind a két kártya, hogy biztos végben a verify. Mert ha folyamatban van, én se fogadnám l a Curve helyében
Nekem mindkettő már aktív volt és azonnal be tudtam tenni a Curvebe. OTP kicsit szarakodott, szóltam asupportnak és újra küldték. 3-4 munkanap múlva megjött a terhelés, a kód és visszakaptam a pénzt. Simán be tudtam tenni. Azóta hivátlanul működik minden.Persze senkit se akarok rábeszélni semmire. Ha úgy érzi valaki hogy ez rizikós ne használja egyik céget se, de személyes véleményem teljesen pozitív.
-
zseko
veterán
válasz
anadroid #278 üzenetére
Az én bankomnál - Budapest Bank - nincs virtuális kártya
Megrendeltem a Revolut fizikai kártyát, gondolom az app-ban látható szám lesz a rendes kártyaszáma is, gondolod, hogy próbáljam meg azzal?
A curve-ben beállítottam, hogy euro alapú a Revolut kártya - eleve ilyen fiók volt benne, azt nem is lehet törölni - mégis font-ban vonta le a próbaterhelést. (bár maga a kártya meg font alapú, ha jól olvastam) -
anadroid
senior tag
Én az Erste virtuális kártyát adtam hozzá először, abban - illetve a mögötte levő pénzben - nem lehet sok kárt tenni. Ezt követte a Revolut fizikai, majd megpróbálkoztam a R. virtuálissal (ez nem megy), majd az OTP MC NET-tel (rendben), és a végén ismét a R. virtuálissal (ami még mindig nem volt jó).
-
zseko
veterán
válasz
anadroid #274 üzenetére
Ez is még rögtön az elején van, ha továbbjutottam volna, akkor lehet már én sem emlékeznék rá. Transferwise-os volt az egyik kártya, azt nem tudta terhelni mert visszautasította a TW, és Revolut virtuális kártya, ezt le tudta terhelni, itt le is szedte rögtön kétszer
az egy fontot, de 'természetesen' itt sem jutott tovább
(TW-t is rögtön kétszer próbálta). Referral kód megadásánál sem jutott tovább, ott meg azt írta, hogy nincs netem
Aztán mivel elszállt, már a kártya megadásnál indult újra, így már kódot sem lehet megadni.
Nem tudom, de nem hinném, hogy bármit befolyásolnia kellene, magyar cím lett megadva lakcímnek és szállítási címnek is. Persze mivel be sem jutok, mert addig nem enged amíg kártya be nincs téve alá, így megváltoztatni sem tudom...Persze neten még véletlenül sem lehet belépni, hogy esetleg ott javítani, vagy egyáltalán bármit nézni, csinálni (mondjuk Revolut-tal sem, de az legalább működik)
-
#33403648
törölt tag
IOS-en minden rendben a reward kartyarol minden gond nelkul le tudtam szedni az osszeget.
-
zseko
veterán
válasz
anadroid #271 üzenetére
Nem, sajnos nem elég
akkor nem írtam volna le. Még a sima gyorsítótár törlése sem elég. Belépés után kapok egy ilyet: [kép1], majd a 'Continue' után egy ilyet: [kép2]. Természetesen bőven le tudta volna vonni.
A 'Resend' nem csinál semmit, az 'Add Card'-nál pedig ezek után értelemszerűen nem fogom megadni a magyar bankkártyát. Bejutni nem tudok kártyát kitörölni, bármi más után pedig már csak a logóig jut el. Még csinálok Revoluton egy 'eldobható kártyát' és megpróbálom azzal, de papírra ki kell írnom az adatait, mert ugye átlépni nem lehet.Ja hogy ilyen eldobható csak annak lehet aki havidíjas kártyát választott...
-
zseko
veterán
Bocs, hogy így írom, de nálam ez egy hulladék. A TW kártyát megadtam alá, de nem tud róla levonni, az visszautasítja (Revolut Top up-ot zokszó nélkül megette a TW), újrapróbánál közli, hogy 'ez a kártya már fel lett véve!', de törölni viszont nem tudom, mert sehova máshova nem hajlandó továbbmenni(!), slusszpoénként pedig ezek után el is száll a program, olyan tekintetben, hogy ha kilépek, vagy átlépek máshová, majd vissza, a lógónál nem jut tovább, csak akkor, ha a beállításokban törlöm az app gyorsítótárát és adatait.
Minden. Egyes. Indításkor. -
Ghard
őstag
válasz
sajti_pajti #263 üzenetére
Újratelepítés után is kifagy a reward kártyánál...
-
nutfile
aktív tag
nekem két érintett tranzakcióm van, az egyik továbbra is 1x Curveben 2x hazai bankban, másik 0x Curveben (!) és 2x hazai bankban...
reklamációmra azonnal írták, hogy vizsgálják, azóta viszont semmi...nekem az új app verzióban újra feladta, hogy válasszak 3 üzletet a cashback-re, de továbbra is "Temporarily Unavaible" a reward kártya...
-
KTU
addikt
Tranzakció duplázásról.
Vasárnap (02: 10.) volt 1db tranzakcióm amit dupláztak.
De ez a tranzakció nem látszik a bankomnál (Curve kártya "alatt" lévő kártya, amivel valójában fizettem).
Csak a "második" terhelés (02. 12.), de mivel csak 1db terhelés van, ezért az idézőjel.Friss alkalmazásba (verzió: 2.1.11+20111) működik a Rewards kártya.
Próbáltam "kivenni" pár GBP-t pontokból, Rewards-ról, Revolut-ra,
a fizetési link és a kártyás Top up sem megy. -
DAndersen
csendes tag
Nekem a Curve Card Limits menüpont nem működik az elejétől fogva. Csak az általános tájékoztató pop-up jelenik meg.
Azóta többször frissült az app, csináltam újratelepítést is.
Láttam, hogy másnál is volt ilyen probléma, de megoldódott. Írtam már a supportnak is, de csak a szokásos reinstall tippeket adták... -
sajti_pajti
tag
válasz
MrPeekaboo #262 üzenetére
Ki is próbáltad?
Mert nekem Androidon ha akárhányszor rálépek, úgy elszáll, mint a győzelmi zászló. -
MrPeekaboo
senior tag
Mind a két mobil platformra kijött az app újabb verziója, amiben már újra lehet használni a reward kártyát! A kártya ellenőrzési folyamaton is javítottak.
-
nutfile
aktív tag
hát - ha a curve így folytatja, akkor - szerintem azzal, hogy az ügyfeleik károsultak, mert a curve duplán terhelt tranzakciókat. ők csak az ügyfeleiket védik...
szvsz csak az a kérdés, hogy mikor éri el a kritikus tömeget a felhasználók tábora.
+az ÁSZF-be már most beletehetik, hogy ilyen szolgáltatót nem vehetsz igénybe és akkor újonnan (banki) kártyát igénylőknél eleve tilthatnák (persze nem vagyok benne biztos, hogy ilyen szofisztikált a rendszerük, hogy kártyaigénylés időpontjához tudnák kötni a tiltást) -
gzbotii
nagyúr
Valaki tudna küldeni egy promo kódot privátban?
-
zseko
veterán
Fasza, amíg dolgoztam, a háttérben bezáródott az app, most már a bankkártyát kéri, gondolom így buktuk mindketten a 5 font feltöltést, (eddig ugye a hálózati hibát nyomatta a referral code megadása után, megnézni nem tudom, mert bejutni ezek nélkül ugye nem lehet az appba. Ekkora egy szart
)
-
Ixion77
addikt
Most regisztrálok. Aki először küld egy kedvezménykódot PM-ben, azét beírom.
-
szuladam
aktív tag
Sziasztok!
Ma volt egy vásárlás utáni kártya cserem. Másikkal akartam fizetni. Most mindkettőről levonták a penzt. Mennyi idő után kapom vissza a másikra? -
zseko
veterán
Regisztrálnék az app-ba, megadtam amit kér, (az itthoni név/lakcím, stb.) erre azt írja, hogy:
'Something gone wrong!
Please check your internet connection and try again.' -
Legyünk már képesek egy 7 betűs márkanevet helyesen leírni.
Nem revault, nem revolt, nem revolution, hanem RE-VO-LUT. (És nem is Renault
)
-
bg24
csendes újonc
válasz
MrPeekaboo #238 üzenetére
Nem egyedi eset. Ezt a revault írta: 16:39 Until 2019. febr.19. Card payment issues A small number of card payments made today may have been duplicated due to an issue with our third-party payment processor.Our team is working on a fix now.We're really sorry, please bear with us and we'll update you as soon as we have more information.Thanks for your patience.
-
nutfile
aktív tag
ezek szerint nem annyira rendkívüli:
[link] -
nutfile
aktív tag
hát én az utóbbi időben minden napi költésemet - több mögöttes kártyával - ezzel fizettem, már azon aggódtam, hogy az éves limit elég kevés lesz, de ezek után én is csak nagyon célirányosan fogom használni, külön figyelve a mögöttes kártya "limitmenedzsmentjére"... ami ezek után egyetlen kártya lesz...
-
sparks
senior tag
Na igen, ha ilyenek lesznek, akkor megtartom Revolut feltöltőnek, aláteszek egy limites kártyát, amire csak annyit rakok, ami éppen kell az aktuális töltéshez és csókolom.
Azért ekkora bakit letolni az nagyon meredek. Pont kb. ettől parázik mindenki, hogy a kártyáink adatainak ismeretében bármilyen tranzakciók létrejöhetnek a tisztelt hozzáértő Curve 'szakemberbrigád' által.
Ezek után ki tudja, hogy a már hozzáadott kártyák eltávolítása után, mikor kapunk újabb random régebbi vagy akár ki tudja honnan odaérkezett leemeléseket. Fasza -
MrPeekaboo
senior tag
Nekem szombaton 1 vásárlásom volt, azt nem duplázta/triplázta. Azonban volt egy több 100k-s kiadásom is, azt nem mertem bevállalni a korábbi nálam jelentkező baki miatt ezzel a kártyával, úgy tűnik jól döntöttem.
Egyébként elég hektikusan érkeznek a push üzenetek/email-ek a vásárlásokról. Van amikor rögtön vagy pár perc után megérkeznek, de volt olyan is már, hogy 3 órát kellett várni rá, addig az app-ban sem jelent meg... Az email küldést le sem lehet tiltani, mert nem veszi figyelembe a kapcsoló állását.
-
-
gabter
tag
Nekem is triplázták az eredeti vasárnapi vásárlásomat, most jött az értesítés az app-ból, majd az email is, hogy visszautalták. De sajnos egyelőre csak az egyiket, tehát még mindig dupla összegnél tartok, tehát ment egy újabb reklamáció. Viszont kaptam +300 pont jóváírást a reward kártyára kiengesztelésül, kár, hogy nem tudom felhasználni, mert korábban frissült az app.
-
bbuzas
újonc
Twitteren is hasonló a válasz:
"@imaginecurve One of my weekend purchase doubled and debited again this morning. What happened?"
"Hi Balint, we have taken a look and it is not immediately clear what has happened here. We have raised this with our payments team who are looking in this for you."
Legalább az kiderült, hogy fogalmuk sincs mi történt.
-
betyarr
veterán
eltávolítottam az otp-s kártyám a curve-ből,mert beparáztam a fentebb írottak miatt.ha visszateszem,akkor olyan mintha nem történt volna semmi?értem ezalatt,hogy ha valahol vásároltam és valamiért visszakérem az összeget,akkor meg is érkezik rá?vagy esélytelen?
-
#33403648
törölt tag
Monese meghivot tudna nekem valaki kuldeni priviben? Koszi
-
sparks
senior tag
Akkor ahogy elnézem nem csak az én szombati egyik vásárlásom duplázódott meg ma hajlani 5:03-kor. Reggel csipás szemmel furcsán néztem rá, hogy hogyan tudtam vásárolni a CBA-ban a kártyámmal. Írtam is nekik azonnal, de akkor ez valami nagyobb méretű probléma lesz.
Gondolom a helpdesk fog kapni pár százezer panaszos levélkét
El lesznek a feldolgozásukkal szerintem most akkor egy évre előre
-
anadroid
senior tag
-
Van egy olyan érzésem, hogy "indiai/paki" programozókkal iratattják a prgramjukat és üzemeltetik a rendszerüket...
-
Alexios
veterán
Másnak is vontak le már duplán összeget? Vasárnap kétszer vásároltam a kártyával, akkor rendesen levonta, kaptam számlát róla stb. Ma hajnalban kaptam két frissített számlát, ahol mindkettőben dupla összeg szerepel a vasárnapi tényleges vásárláshoz képest, és a különbözetet le is vonták. Írtam a supportnak levelet, de azért ez elég ijesztonek tűnik
-
-
Ghard
őstag
Pénteken 281,6 Ft-ért váltott dollárt (MNB közép 281,85 Ft. OTP deviza eladási 284,51 Ft)
Hétfőn 283,66 Ft-ért váltott szintén dollárt ( MNB 282,8 Ft. OTP 286,68 Ft)
Ha jól látom, akkor időpontban stimmel is és majdnem centre pontosan ezen az árfolyamon váltanak: XE Currency Charts: USD to HUF -
-
Ghard
őstag
Nekem régebben az otp-vel lett tele a tököm, amikor a rootolt telefonokat kezdték letiltani. Majd utána a tesco scan&shop appja ugyan így. Én is féltem más forrásból apk fájlokat töltögetni. Ezért es file explorerrel vagy titanium backuppal mindig lementem a régi verziókat azóta, aztán használom ameddig engedi. Automatikusan sosem frissítek már az ilyen gyökérségek miatt.
-
Reinkz
senior tag
Van akinek működik a reward kártya amióta új főverzió van?
Vagy volt aki vissza rakott egy régebbi verzót az appból, hogy elköthesse? egyáltalán ott működik?
Nem tudom lemerjem e tölteni apk monkról.
-
the.odzsy
aktív tag
Üdv!
Egy kérdésem lenne. A Curve kártyám alá be van regisztrálva egy forint alapú Erste bankos bankkártya, aktiválva van, használtam is külföldi fizetéshez és működött. Ezt a Curve kártyát beregisztráltam a Paypal alá is. Ott is aktív. Ma fizetni akartam egy 400 Euros tételt egy német online shopban, de elutasításra került. Az appban kétszer is szerepel a Timeline opció alatt pending (függő) tételként, viszont zárolás nem történt a magyar kártyán sem, illetve a Paypalnél sem szerepel. Mi lehet a probléma, miért nem működhetett?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Autós topik
- Mikrotik routerek
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sorozatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- BestBuy topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- iPad topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Pure Base 500DX fehér 650W
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged