- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
- Gurulunk, WAZE?!
- N€T0X|N: EP2 -> FK2
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- <Lacy85>: Időmilliomosok előnyben - Játékfejlesztés #1
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
válasz
Fandango #476 üzenetére
Hát na... sose volt ennyire gondom gyakorlatilag semmivel sem ilyen szinten, se telefonon, se pc-n, pedig pc-m '97 óta van, telefon pedig - ha a Spica-t nem számolom, mert az sajnos hulladék volt - csak az S széria (S2-S4- most meg S8+). Szóval eszközre sem foghatom, hogy alsókategóriás szutykon próbáltam volna, mostanában már szinte nem is lehet olyat venni, csak szándékosan
Azt hiszem leírtam, hogy nem ment az S4-en a 4.4.2-n, az S8-on a 8.0-n és a (Factory Resettel) lefrissített 9.0-n sem, valamint a Tab S10.5 ön lévő 6.0-ás androiddal sem. Mind ugyanazt és ugyanúgy csinálta, ugyanazzal a hibával.
Fő hibának azt tartom, hogy miért nem lehet először szimplán belépni az alkalmazásba, és azután hozzáadni a kártyá(ka)t? Miért kell ennyire (erőszakosan) a kártyaadatokat kierőszakolni a felhasználókból, a normál használati működés helyett? Hiszen akkor ha valami nem jó, akkor csak szimplán törlöm a kártyám és kész, hagyom annyiban vagy próbálom még egyszer. Ilyen esetben én is más szájízzel írtam volna. Ott a Revolut, ott a Transferwise, vagy akár a PayPal is, egyik sem a bankkártyámat kérte először.
De az ékezetekkel még baja van, kár volt úgy megadnom a nevemA kártyára jól írták, az appban viszont a Curve Rewards kártya alá, a Ref.-hez nem. Bárhol máshol az appban, jól van leírva
Ott van +500 jelezve, szóval gondolom meglesz majd, de még mindig Pending állapotban van. Február 13., szerdai dátummal.
A kártyáim is megvannak, Ott a TW, a Revolut virtual, és a rendes bankkártyám is.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- iPhone Air 256GB Égkék 3 ÉV kiterjesztett garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Space Balck-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3545
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest