- Gurulunk, WAZE?!
- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
addikt
válasz
JohnnyWeiss #1707 üzenetére
Épp most történt meg ismét. 1140Ft, curve kétszer visszautasította, alatta lévő Revolut kártyája elfogadva.
A Rev alkalmazásban háromszor jelent meg a terhelés, egyelőre pending státuszban.
A Curve alkalmazásban egyszer sem.
Így tűnik, valami zavar van valahol. -
Ixion77
addikt
válasz
JohnnyWeiss #1705 üzenetére
Most jut eszembe hogy nekem is volt olyan a napokban hogy a Curve declined-et mondott egy 1000 Ft alatti vásárlásra a zöldségesnél. Próbáltam újra, ismét declined. Elővettem az alá beállított kártyát, azzal rendben volt. Szóval Curve hibának tűnt. Másnap használtam máshol, akkor már rendben volt.
-
Ixion77
addikt
válasz
JohnnyWeiss #1703 üzenetére
Milyen kártya van alatta?
Én Revoluttal jártam úgy, hogy a benzinkút 130€ próbaterhelést küldött rá fedezetvizsgálat gyanánt, amit a Rev gyanúsnak ítélt, és letiltotta a kártyát. A Curve meg csak annyit írt hogy declined. Mivel a Rev kicsit később jelzett csak, ezért elég zavartan nézem az eladóra, majd elővettem a normál kártyámat... -
Ixion77
addikt
Kipróbáltam: akkor is működik a kártya és jóváírja a pontokat, ha nincs telepítve az alkalmazás.
Nekem egyébként úgy tűnt, hogy az akkutszívás megszűnt miután eltávolítottam a Curve alkalmazást és újraindítottam. Hozzáteszem, hogy a fogyasztási adatok közt soha nem látszott a Curve jelentősnek, viszont az Android system (vagy az OS) nagyon megugrott (>20%).
Most újratelepítettem, majd figyelem hogy ismét megindul-e az akkuszívás. -
Ixion77
addikt
A mobilalkalmazásban a verify card műveletnél elvileg be kellene terhelnie a kártyát egy kis összeggel, és kérnie a megjegyzésben szereplő kódot. Gyakorlatilag viszont nem terhel semmit (K&H Visa kártya), és kódot sem kér, csak egyből kiírja hogy "Code entered was incorrect". Holott nem is volt hova beírni a kódot. Találkozott már valaki ilyen problémával?
-
Ixion77
addikt
Most regisztrálok. Aki először küld egy kedvezménykódot PM-ben, azét beírom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Dell Precision Workstation ultrabook 5560, 5550, 7510 i7, 6-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest