Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
addikt
válasz JohnnyWeiss #1707 üzenetére
Épp most történt meg ismét. 1140Ft, curve kétszer visszautasította, alatta lévő Revolut kártyája elfogadva.
A Rev alkalmazásban háromszor jelent meg a terhelés, egyelőre pending státuszban.
A Curve alkalmazásban egyszer sem.
Így tűnik, valami zavar van valahol.[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
válasz JohnnyWeiss #1705 üzenetére
Most jut eszembe hogy nekem is volt olyan a napokban hogy a Curve declined-et mondott egy 1000 Ft alatti vásárlásra a zöldségesnél. Próbáltam újra, ismét declined. Elővettem az alá beállított kártyát, azzal rendben volt. Szóval Curve hibának tűnt. Másnap használtam máshol, akkor már rendben volt.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
válasz JohnnyWeiss #1703 üzenetére
Milyen kártya van alatta?
Én Revoluttal jártam úgy, hogy a benzinkút 130€ próbaterhelést küldött rá fedezetvizsgálat gyanánt, amit a Rev gyanúsnak ítélt, és letiltotta a kártyát. A Curve meg csak annyit írt hogy declined. Mivel a Rev kicsit később jelzett csak, ezért elég zavartan nézem az eladóra, majd elővettem a normál kártyámat..."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
Ausztriában ugyanez, csak 130 euróval. Revolut zárolt is rögtön, de csak később jöttem rá mi történt, ezért én meg csak néztem bután hogy miért nem tudok fizetni. Még szerencse hogy volt nálam másik kártya is.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
Kipróbáltam: akkor is működik a kártya és jóváírja a pontokat, ha nincs telepítve az alkalmazás.
Nekem egyébként úgy tűnt, hogy az akkutszívás megszűnt miután eltávolítottam a Curve alkalmazást és újraindítottam. Hozzáteszem, hogy a fogyasztási adatok közt soha nem látszott a Curve jelentősnek, viszont az Android system (vagy az OS) nagyon megugrott (>20%).
Most újratelepítettem, majd figyelem hogy ismét megindul-e az akkuszívás."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
-
-
Ixion77
addikt
A mobilalkalmazásban a verify card műveletnél elvileg be kellene terhelnie a kártyát egy kis összeggel, és kérnie a megjegyzésben szereplő kódot. Gyakorlatilag viszont nem terhel semmit (K&H Visa kártya), és kódot sem kér, csak egyből kiírja hogy "Code entered was incorrect". Holott nem is volt hova beírni a kódot. Találkozott már valaki ilyen problémával?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
Most regisztrálok. Aki először küld egy kedvezménykódot PM-ben, azét beírom.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest