Hirdetés
- Garasoskodás
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
MarioAna
senior tag
válasz GhanBuri Ghan #69893 üzenetére
tegyük hozzá, hogy az átlag CS:GO player az sem tudja, mi a 64vs128 tick közötti különbség. Nem, nem mi vagyunk az átlag és a célközönség, aki e-sportként követi és hobbi szinten azt űzi, hanem 14 éves véristván, aki anyu kártyáján veszi az kulcsot, amivel a 3 centes skint nyitja és nem érti, hogy mi ezzel a baj.
MM-re bőven jó a 64 tick, a játékosok 8%-a van DMG szint felett, ebben is bőven van olyan mag aki boostolva lett és MM-en kívül sosem játszott, csak drop miatt néz major coverage-t. Ők a kisebbség, valve sosem fog 8%-ra drasztikus változtatás eszközölni (reddit, steam vagy egyéb community aktívan részt vevő gamerek, akik foglalkoznak kicsit a háttérével), amivel a casual playerek egy részét lehet, hogy kinyírnák (128-on jobban nő a skill-gap, nagyobb erőforrás igény, stb). Szimpla üzlet, nem hülyék ők .
PUBG-ben is gond a tickrate/desync, de ha majd a 2M-$ tournament után elkezdenek sírni a pro csapatok, hogy ez még mindig nem e-sport ready, akkor lesz rá egy különböző platform (ugyanúgy, mint CS-ben).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest