Új hozzászólás Aktív témák

  • D@ni88

    addikt

    válasz Rolly Dy07 #4396 üzenetére

    nálam nem volt tiszta hogy az csak placebo hatás vagy nem, mert ugye addig használom a kopott lágyat, amíg nem romlik a köridő olyan mértékben hogy szükséges legyen. Ez kb a narancssárga nálam, de van hogy pirossal is lehet menni még...
    Aztán amikor megjön a kemény gumi, előszőr én is nyomtam neki, mert hogy tapadnia kell, meg hát amaz piros volt, de pár futam újrakezdés után rászoktam hogy az első félkört próbálom finoman teljesíteni, aztán mehet neki, és akkor nem voltak már lecsúszások. Mondjuk lehet hogy ez annak is köszönhető hogy a kerékcsere megtöri a ritmust...

    Nekem pl a GP4ből a gumik valós hőmérsékletjelzése hiányzik nagyon. Sokmindent le lehetett szűrni abból, hogy melyik tengelyen lehet még állítani... Itt meg Zöld és jólvan, kék is csak akkor lesz, ha letörik a szárny, vagy leállsz a pálya szélére... Valós életben meg oda kell figyelni a hőmérsékleti tartományokra. Jah és az is érdekes, hogy GP4ben tök jól beállítható volt az autó, és 10enévesen is tök egyértelmű volt azok jelölése, itt negyed annyi beállítási lehetőség sincs, aztán mégse jöttem rá még hogy némelyik beállítás milyen hatással van az autóra :W

Új hozzászólás Aktív témák