Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-01-12 10:42:46

LOGOUT.hu

Ide írjátok meg a PROHARDVER! lapcsaládon tapasztalt hibákat! (Míg az ötleteket ide!)
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️Beírás előtt próbáld meg ezt: ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
● Kapcsold ki a reklám/scriptszűrést oldalainkon
● Frissítsd le a böngésződet (és ellenőrizd, hogy támogatjuk-e a böngésződet!)
● Engedélyezd a böngészőben a sütik 3. féltől történő elfogadását és nyomonkövetést (így)
● Töröld a böngésződben a sütiket (prohardver.hu, mobilarena.hu, itcafe.hu, hardverapro.hu, logout.hu, gamepod.hu) és a helyben tárolt tartalmat
● Frissítsd az oldalt (CTRL+F5)
● Lépj ki, lépj be
Ha nem megy, akkor riportáld a szükséges adatokkal:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23363) Viktor0610 válasza MontyCrew (#23362) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Amennyiben nem jelenik meg rendben a felhasználók adatlapja, az jó eséllyel a reklámblokkolód miatt van. Az utóbbi napokban többször felmerült a téma.
Legyetek szívesek az összefoglaló alapján a hiba jelentése előtt kikapcsolt reklám- és szkriptszűrővel is megnézni, jelentkezik-e a probléma!

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

Hozzászólások

(#18451) Kalandor válasza [K2] (#18450) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Nem, ez nem jó így.

(#18454) Bjørgersson


Bjørgersson
félisten

Gamepodon a Crossfire X tesztben az összes kép ilyen nyomin jelenik meg mobilon.

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#18455) Kalandor válasza [K2] (#18450) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Össze lett fésülve.

(#18456) [K2] válasza Kalandor (#18455) üzenetére

Szuper, köszönöm! :R

"Sum ergo cogito; cogito ergo dubito" - Jonathan Hepburn

(#18457) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sziasztok,

Logout Cikk írásnál (kép feltöltés) ezt a hiba üzenetet kaptam:

debug kód: yD7y8nmtIGNOSVWbYqwqSPQ

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#18458) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#18457) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Addig nem is próbálkozok, míg nem kapok visszajelzést, hogy mehet. :R
Kép: /itt tudok képet feltölteni - logout oldalon nem/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#18459) Intruder2k5 válasza MaxxDamage (#18457) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Nekem felment a lentebbi bugreport képed, [kép] de majd lezso ránéz.

(#18460) MaxxDamage válasza Intruder2k5 (#18459) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Addig nem is próbálkozom míg nem írtok, hogy mehet :)
/Személyes bejegyzést írnék, nem címlapra - lehet ez is segít/

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#18461) oregsas


oregsas
friss újonc

Miért kell egy olyan CAPTCHA-t erőltetni, aminek nincs hallgatható verziója?
Még regisztrációnálé elmegy, de üzenetküldésnél????
Látássérült vagyok, minden üzenetküldés szenvedés! Ott a bejelentkezett nevem, könyörgöm vegyétek ki innen ezt a számunkra igen nehezen kezelhető akadályt!

(#18462) MtHq


MtHq
tag

Nem tudom bugnak tekinthető-e vagy feature-nek, de szerintem:
- ha jegelt egy hirdetés, azt nem kellene auto-upolni, vagy
- kikapcsolható kellene legyen az auto-up.

(#18463) Kalandor válasza MtHq (#18462) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Nem bug. Jegelés alatt is jó az UP, ha mégsem kell a vevőnek, illetve az UP ki van fizetve, le kell szolgáltatni, eltolni csak ezt a funkciót iszonyat bonyolult és összezavaró lenne.

[ Szerkesztve ]

(#18464) MtHq válasza Kalandor (#18463) üzenetére


MtHq
tag

Végülis értem az álláspontod. Csak nekem tűnt akkor jó ötletnek, hogy ki lehessen kapcsolni aznapra (függetlenül attól hogy kifizettem :) )

[ Szerkesztve ]

(#18465) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#18460) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Tegnap megoldottam, Fórum felületen feltöltöttem a képeket és Logout felületen tudtam használni azokat. :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#18466) zsoltku


zsoltku
újonc

Hello! Szeretnék kérni új jelszót, de azt írja, h. ennek a felhasználónak a jelszava nem pótolható! ötlet?

köszi

(#18467) Golden9 válasza zsoltku (#18466) üzenetére


Golden9
addikt

Szia!

Keresd a Nagyfőnököt.

[ Szeretkezve ]

(#18468) zsoltku válasza Golden9 (#18467) üzenetére


zsoltku
újonc

Köszi! A freemailes címmel volt a baj, arra nem megy ki a mail! /by Kalandor

(#18469) olbaidhun válasza olbaidhun (#18302) üzenetére


olbaidhun
őstag

Sziasztok!

Hapró Barion fizetés k&h kártyával megint elakad.
"Erős ügyfélhitelesítés blokkolásra került. E-csatornán aktiválja újra."

Következőket próbáltam eddig:
- sütik stb törölve, szűrök, harmadik féltől származó plugin tiltva az oldalon
- csekkoltam a kh online fiókom, nincs meghirdetett karbantartás
- noteszemen w11 update lement, chrome 99.0.4844.51 (Hivatalos verzió) (64 bites)
- pc frissen telepített w10, edge 99.0.1150.30 (Hivatalos build) (64 bites)
- legutóbbi üzenet miatt elengedem most a dolgot és holnap újra rálesek

Kérdés:
- Mitől fragmentált ez a fizetési funkció?
- Más is tapasztal vagy tapasztalt már hasonlót?

Köszönettel

szerk:
Asszony beült a gép elé, tovább próbálgatta, így kb ~ 10. nekifutásra neki sikerült.
Adatok változatlanok, belépés és authentikáció, barion adatlap sem változott...

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#18470) lezso6 válasza olbaidhun (#18469) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ez valami K&H dolog, nem barion. Lásd [link] alatt a "mik a gyakori problémák az új fizetési folyamatban, és mi a megoldás?".

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#18471) olbaidhun válasza lezso6 (#18470) üzenetére


olbaidhun
őstag

Nem KH okozza, kizárásos alapon:

1. Korábban Erste-vel is találkoztam ezzel a hibaüzenettel, idővel sikerült a fizetés
2. Ha a bank hibázik, sokadik nekifutásra és később is elutasítaná a tranzakciót
3. Végig mentem a gyakori hibákon és elvégeztem minden olyan beállítást, ami lehetséges.
4. Részemről mentettem a barion jelszót a chrome-ban, ne múljon ezen semmi...
5. KH a kereskedőre tereli a figyelmet:

"Ha a fenti adatok helyesek, de mégsem indul el az erős ügyfélhitelesítési folyamat, csak visszautasításra kerül a tranzakció, akkor valószínűleg a kereskedő nem felel meg az erős ügyfélhitelesítési folyamat elvárásainak. Sajnos ez azt jelenti, hogy ezen az oldalon nem fogsz tudni bankkártyával fizetni. Amennyiben megbízható a kereskedő, akkor más fizetési megoldást érdemes választani, vagy érdemes lehet felvenni a kapcsolatot a kereskedővel és jelezni neki a problémát."

+1 Van benne valami, ha megnézed a barion értékeléseit, látható, hogy nem vagyok egyedül ezzel a helyzettel [link]

Következőt fogom csinálni, kosárban hagyom a tételeket és később újra próbálkozom ezzel. Igazából nagyon örülnék, ha lenne más alternatíva is a pontok gyűjtésére, mert elégedett vagyok a ph!-val :R

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#18472) #30571264


#30571264
törölt tag

Üdv! Lehet nem ide illő a kérdés de nagyon örülnék, ha tudnátok segíteni! Szeretnék venni a gépembe SSD-t viszont azt, hogyan tudnám megnézni, hogy milyen fajta SSD kell bele?

(#18473) regener válasza #30571264 (#18472) üzenetére


regener
veterán

Az adatlapod szerint nemrég vettél egy gépet, abba pénztárca függően a sima 2.5" SATA kategória kell neked.

(#18474) lezso6 válasza olbaidhun (#18471) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ez alapján nem egyértelmű, hogy kinek a hibája, ha egymásra mutogatnak. :( A google értékelések között nem találtam olyat, ahol ugyanez lenne a hiba. Ez alapján elég egyedinek tűnik a problémád.

Mindenesetre akármi van, mi sajnos nem tudunk ezzel csinálni semmit, hisz nem mi vagyunk sem a Barion, sem a bankod.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#18475) olbaidhun válasza lezso6 (#18474) üzenetére


olbaidhun
őstag

Megértem az álláspontod, mégis van amin átsuhantál:

Szándékosan válaszoltam mindig privátokra, így könnyebben visszakereshető:
1. Tény, hogy jelenleg k&h+barion használhatatlan a fizetés, reggel és az előbb is próbáltuk. Mégis az elmúlt években erstével is találkoztunk azzal, hogy sokadik nekifutásra működött csupán a dolog.

4. Kizárható az "egyedi probléma" ahogy már jeleztem: sikerült nagy nehezen tegnap 1× fizetni, azóta viszont újra próbáltam és sehogy sem fogadja el. Hardver korszerű, OS és böngésző rendben, jelszó mentve, beállítások rendben, tehát nem személyes, vagy technikai hiba van, mert másik gépről, másik hálózatról és másik kártyával is tapasztaltuk.

+1 Barion - 251db Google értékelése:
- 3*-nál tart az összesített referencia... katt a legrosszabbra;
- oldalakon keresztül negatív vélemények leginkább a következőkről szólnak:
- ezzel nem tudtak fizetni, és arról is van szó, hogy "erős hitelesítés"
- nyilván nem mindenki jött rá mi az oka, de
- sokan írják, hogy nincs megoldás az ügyf. szolg. felkeresése után sem!
- Van aki ezt korrekten kifejtette: tessék.

Mindenesetre ezt a ph! vezetőinek kell eldönteni: megjelent és részletezve van egy bug, ezután mások is kifogásolhatják. Talán ezek után más fizetési móddal is jóváírhatná a rendszer a ph! pontjainkat. :U

Számomra az is megfelelő, ha kiismerhetem: talán két hetente vagy havi rendszerességgel előfordul akadozás. Ne lepődjünk meg, de legalább hagyjon más is üzenetet a fórumban erről.

FUN FACT:
Ügyfélszolgálatokat nem éred el 15~25 percig, amennyiben karbantartás zajlott / zajlik erős hitelesítés vonalon, arról csekkolható hirdetmény nem található.

[ Szerkesztve ]

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#18476) lezso6 válasza olbaidhun (#18475) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Akkor még egyszer: mit vársz tőlünk? :F

Nem nálunk van a hiba, sajnos nem tudunk vele csinálni semmit, ha a Barionnál van, ha a banknál. Az alapján gondolom, hogy egyedi probléma, mert rajtad kívül senki más nem jelentett ilyen problémát itt nálunk, és egyébként is nagyon kevés a meghiúsult tranzakció. Nem lehet, hogy pl túl alacsony a vásárlási limit van a kártyán vagy valami hasonló a probléma?

Egyébként nem látok nálad fizetési próbálkozást tavaly október óta. Akkor most mi nem sikerült? :F

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#18477) cech19960320 válasza lezso6 (#18476) üzenetére


cech19960320
tag

elég egyértelműen azt, hogy cseréljétek le a Bariont :D

(#18478) lezso6 válasza cech19960320 (#18477) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Amikor gyakorlatilag mindenkinél működik, csak valamiért nála nem? :D

S hát sajnos az se biztos, hogy a Barion okozza a problémát.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#18479) DS39 válasza cech19960320 (#18477) üzenetére


DS39
nagyúr

Csak ne simple pay-re. :D

(#18480) lezso6 válasza lezso6 (#18476) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Közben utánanéztem. Szóval az erős ügyfélhitelesítést nem a Barion végzi, az csak a bankot kéri meg erre. Lásd:

https://www.barion.com/hu/ugyfelszolgalat/miert-lett-sikertelen-egy-vasarlo-fizetese/

A fent írt hibaüzenet, hogy "Erős ügyfélhitelesítés blokkolásra került. E-csatornán aktiválja újra", az a K&H hibaüzenete, ami a saját oldalukon meg is válaszolnak, hogy miért van:

túl sokszor próbálkoztál és azt a hibaüzenetet kapod, hogy blokkolásra került az erős ügyfélhitelesítés szolgáltatás, e-csatornán aktiváld újra?

Ezesetben az utolsó próbálkozást követően várnod kell 60 percet, és új internetes vásárlási jelszót kell megadnod, mielőtt újrapróbálkoznál.

Szóval a fentiek alapján a K&H-nál akad meg. Megadtál új internetes vásárlási jelszót?

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#18481) nihil


nihil
tag

Üdv!
Arra lettem figyelmes mostanában a hardveraprón, hogy a rendszer kiszanálja a hirdetés címéből a nem szám, nem betű karaktereket, amik elválasztási funkciót töltöttek (volna) be, s amitől így a hirdetés címe úgy néz ki, mintha igénytelenül odahányták volna...

Ezt miként lehet kiküszöbölni?

[ Szerkesztve ]

TEL: +36702870876 ### Köszönjük a minőségi fbukos számtech csoportoknak, hogy az elmúlt években felduzzasztották a PH-t, minőségi, hozzáértő, gerinces emberekkel. ### B+, 2 napos profil felháborodott, hogy megbízhatóságbeli kétségeim vannak irányában ^^ Van még új a nap alatt... :D

(#18482) regener válasza nihil (#18481) üzenetére


regener
veterán

Ez támpont lehet a címezéshez: [link]

(#18483) nihil válasza regener (#18482) üzenetére


nihil
tag

:R

TEL: +36702870876 ### Köszönjük a minőségi fbukos számtech csoportoknak, hogy az elmúlt években felduzzasztották a PH-t, minőségi, hozzáértő, gerinces emberekkel. ### B+, 2 napos profil felháborodott, hogy megbízhatóságbeli kétségeim vannak irányában ^^ Van még új a nap alatt... :D

(#18484) Atomixx


Atomixx
tag

Üdv
Fut valami script hardverapron? Van ez a hirdetésem [link]
Régi amd cpu, kizárt hogy folyamatosan ennyien nézik. Fut valami script, vagy valaki szórakozik?

<~>

(#18485) Kalandor válasza Atomixx (#18484) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ha belinkelik egy forgalmas helyre, az is megdobja a látogatottságot.

(#18486) Atomixx válasza Kalandor (#18485) üzenetére


Atomixx
tag

ok, ja lehet ilyesmi, de nem gondoltam volna.

<~>

(#18487) Magicsound válasza Kalandor (#18451) üzenetére


Magicsound
csendes tag

Nem lehet az archive hirdetéseket csak egyesével törölni. Ez nagyon időigényes, 2022-ben ez elég apalvető igény lehetne szerintem.

(#18488) Kalandor válasza Magicsound (#18487) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ez most sajnos ilyen. :(

(#18489) #70010880


#70010880
törölt tag

Sziasztok a privát üzeneteket csak egyessével lehet törölni ? van kb 3000 üzenetem és az kicsit munka igényes lenne . :Y :Y

(#18490) regener válasza #70010880 (#18489) üzenetére


regener
veterán

Csak úgy igen, azaz személyenként a listában.
Beszélgetésen belül pedig lehet kijelölni ha ott akarsz takarítani.

[ Szerkesztve ]

(#18491) Kalandor válasza #70010880 (#18489) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Igen, egyesével lehet.

(#18492) tlac


tlac
nagyúr

Ha valamit ingyen elvihetően hirdetek és ár szerint növekedően állítom be a rendezést, akkor miért a lista legvégén lesz?
Nekem az elején lenne a logikus.

Másrészt rákeresni sem lehet ezekre:

[ Szerkesztve ]

(#18493) Kalandor válasza tlac (#18492) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Azért van ott, mert sokan visszaéltek vele, hogy az elején legyenek a sornak.
Technikai okokból keresni se lehet rá. Az ingyen elvihető rovat amúgy itt van: [link]

(#18494) tlac válasza Kalandor (#18493) üzenetére


tlac
nagyúr

hm, hát köszi
azért a keresést szerintem meg lehetne oldani :)

(#18495) Kalandor válasza tlac (#18494) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Megnézzük mit tehetünk.

(#18496) nihil válasza Kalandor (#18236) üzenetére


nihil
tag

Valamelyik zárójel igencsak jó lenne :U

TEL: +36702870876 ### Köszönjük a minőségi fbukos számtech csoportoknak, hogy az elmúlt években felduzzasztották a PH-t, minőségi, hozzáértő, gerinces emberekkel. ### B+, 2 napos profil felháborodott, hogy megbízhatóságbeli kétségeim vannak irányában ^^ Van még új a nap alatt... :D

(#18500) Top Laptop


Top Laptop
újonc

Tisztelt ADMIN!

Az hogyan fordulhat elő, hogy egy kisebb hírdetési csomagot enged a rendszer, hogy kifizessek majd utólag derül ki, hogy nem aktív a hírdetésem mert csak a nagyobb összegűvel működik? Hogyan tudom visszaigényelni a befizetett összeget amit feleslegesen fizettem ki?

Válaszukat előre is köszönöm

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.