Kezdjük ott, hogy évek óta elégedetten használtam ezt a szolgáltatást. Nem ingyenesen, mert a munkámhoz kell. Jó volt benne, hogy voltak olyan távoli gépeim, melyekre kérdés nélkül be tudtam lépni és olyanok, ahol a felhasználót kérdezte meg, hogy beenged-e a gépére. Ez így mindenkinek tökéletes volt. Időnként voltak gondok a hálózatukkal, de nem volt gyakori, ez még bőven belefér.
Jelenlegi helyzetben öröm, hogy éves előfizetésem van. Ez azért is jó, mert előfizetést felmondani a lejárat előtt egy hónappal lehet. 1 hete vagyok túl a megújításon, azóta veszekszem az ügyfélszolgálatukkal.
Első probléma: az éves előfizetési díjam a korábbi 154.8€ -ról 238.8-ra emelkedett (Solo). Ezen még túl lehet lépni, hiszen nem otthoni szórakozásra van, az általa nyújtott szolgáltatás is fizetős. A felár beépíthető/benyelhető.
A probléma ott kezdődik, hogy a licence megújításáig azonos időben több távoli gépet is el tudtam érni. Ezt most nevezzük "session"-nek. A több gépről bármilyen irányba való csatlakozást pedig "connection"-nek hívjuk. Na, utóbbihoz nem volt jogosultságom, ez rendben is van.
Az előfizetés megújítása óta viszont nem tudok egy gépről több irányba csatlakozni, vagyis nem csak a "connection" van 1-re limitálva immáron, hanem a "session" is. Emelt áron a kevesebb szolgáltatás viszont már kissé bosszantó.
Az ügyfélszolgálat javaslata pedig az, hogy vásároljak még előfizetést. Ami azért is jó, mert nem csak, hogy magasabb előfizetési díjú csomagot kellene vennem, hanem ahhoz tudnék ráadás pénzért további egyidejű csatlakozásokat vásárolni. Vagyis logikailag ez most úgy néz ki náluk, hogy bár többet fizetek a korábbinál immáron a kevesebb szolgáltatásért, de inkább lépjek feljebb előfizetésben, mert ahhoz már meg tudom venni azt, amit eddig tudtam használni. Óhátpersze.
Kalandoztam egy jót sokféle mentési formával kapcsolatban, így leírom a tapasztaltakat.
), tehát induljunk ki annak a szolgáltatásaiból. 





