Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz
szőröscica #44607 üzenetére
Persze. De abban nem is volt DPF és 30E Km úgy,hogy a hugy gázolajos motorolajjal mész illetve nem a fos Shell-es BMW olaj volt anno....
"
F11 LCI 2014/10 231E Km. Vezérléscsere / csapágy csere és hozzá tartozó karbantartások. Sokakkal ellentétben mi rendes karbantartást végzünk az autón. Tapasztalataink alapján sok szerviz nem foglalkozik kellőképpen a kocsik állapotával. Nincs olyan,hogy CSAK vezérlés csere. 200-250E Km után nem elég csak vezérlést cserélni. A szívósor teljesen lekokszolódik és a hengerfejben lévő szívó járatok is. Ezeket meg kell tisztítani különben nem fog megfelelően működni a motor.(Gyakorlatilag az összeszűkült járatok miatt lecsökken a teljesítmény szabályozni se tudja magát megfelelően alapjárati problémák lehetnek stb. ) N47-57-nél akár már 150E Km után tönkremehet a turbó amit ha időben nem vesznek észre nagy baj lehet. Eltörik a tengely beszívja az olajat a motor felpöröghet stb... EGR hűtőt szoftveresen ki tudjuk kapcsolni így nem eszi meg a saját retkét a motor és nem fog kigyulladni se mivel zárva lesz a szelep. Sokan ezekkel abszolút nem törődnek. A másik fontos dolog,hogy a hűtőkazettát is ki kell takarítani mivel megáll a kosz a hűtőkben ezáltal romlik a hűtés hatásfoka. Ezek fontos dolgok főleg nyáron és hozzátartoznak ahhoz,hogy megfelelően működjön további ~200E Km-t. A gyári kitolt olajcserék és állandó regeneráció miatt a főtengely nyugvócsapágyak elkopnak. Gyakorlatilag aki nem foglalkozik ezzel annak előbb utóbb kuka motorja lesz. Ezeket ellenőrizni kell de inkább cserélni. Mi olyan gondossággal nyúlunk az autóhoz,hogy ne kelljen 2 havonta szétszedni. Ezt tartjuk valódi megfelelő vezérléscserének és karbantartásnak. Lehet olcsón vezérlést cserélni igénytelenül úgy,hogy semmit se takarítanak ki mindent retkesen hagynak stb. A mi célunk a hibamentes működés a következő ~200E Km-re."
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Linux kezdőknek
- Politika
- SSD kibeszélő
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Parkside szerszám kibeszélő
- Hálózati / IP kamera
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Iphone 14 Pro Max 256GB Független mobiltelefon. OLVASS!
- GT710 passzív videokártya
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro Max - Gold - Használt, karcmentes, 100% akku
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest