Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz szőröscica #44607 üzenetére

    :R :R

    Persze. De abban nem is volt DPF és 30E Km úgy,hogy a hugy gázolajos motorolajjal mész illetve nem a fos Shell-es BMW olaj volt anno....

    "
    F11 LCI 2014/10 231E Km. Vezérléscsere / csapágy csere és hozzá tartozó karbantartások. Sokakkal ellentétben mi rendes karbantartást végzünk az autón. Tapasztalataink alapján sok szerviz nem foglalkozik kellőképpen a kocsik állapotával. Nincs olyan,hogy CSAK vezérlés csere. 200-250E Km után nem elég csak vezérlést cserélni. A szívósor teljesen lekokszolódik és a hengerfejben lévő szívó járatok is. Ezeket meg kell tisztítani különben nem fog megfelelően működni a motor.(Gyakorlatilag az összeszűkült járatok miatt lecsökken a teljesítmény szabályozni se tudja magát megfelelően alapjárati problémák lehetnek stb. ) N47-57-nél akár már 150E Km után tönkremehet a turbó amit ha időben nem vesznek észre nagy baj lehet. Eltörik a tengely beszívja az olajat a motor felpöröghet stb... EGR hűtőt szoftveresen ki tudjuk kapcsolni így nem eszi meg a saját retkét a motor és nem fog kigyulladni se mivel zárva lesz a szelep. Sokan ezekkel abszolút nem törődnek. A másik fontos dolog,hogy a hűtőkazettát is ki kell takarítani mivel megáll a kosz a hűtőkben ezáltal romlik a hűtés hatásfoka. Ezek fontos dolgok főleg nyáron és hozzátartoznak ahhoz,hogy megfelelően működjön további ~200E Km-t. A gyári kitolt olajcserék és állandó regeneráció miatt a főtengely nyugvócsapágyak elkopnak. Gyakorlatilag aki nem foglalkozik ezzel annak előbb utóbb kuka motorja lesz. Ezeket ellenőrizni kell de inkább cserélni. Mi olyan gondossággal nyúlunk az autóhoz,hogy ne kelljen 2 havonta szétszedni. Ezt tartjuk valódi megfelelő vezérléscserének és karbantartásnak. Lehet olcsón vezérlést cserélni igénytelenül úgy,hogy semmit se takarítanak ki mindent retkesen hagynak stb. A mi célunk a hibamentes működés a következő ~200E Km-re."

Új hozzászólás Aktív témák