Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Simoncar #24017 üzenetére

    Honda Jazz-em volt, 1.2-es motorral, azt hajtottam 30ezer km-t, aztán 19 évesen kaptam E93 330D-t, most vagyok 25, és még mindig élek, soha egy balesetem sem volt. (165k van a kocsiban)
    A Hondával ezerszer több balesetközeli élmény ért, mint a bmw-vel... Jobb tapadás, fékek, kellő tartalék előzéshez, és még törésteszten is jobb ha netán kéne.
    Ha nem mész abnormálisan hülyén, akkor nem igazán érhet baj, mert megfog az elektronika. A hátsókerékhajtás okozhat meglepetéseket, de ki kell tapasztalni, mert pl. 80nál esős országúton 3asba visszapakolva a nyomvályú miatt mikor előzni akartam, hirtelen kilinncsel előre találtam magam sávváltáskor :DDD De elektronika megfogta, mint ahogy 180nál autópályán kanyar közben a kocsi széles vízátfolyást is.

    Ha nem okoz problémát, hogy 35d motorok csak automatával kaphatóak, akkor inkább azt válaszd, én is azt választottam volna anno, csak E93-hoz nem kapcsolták a 35d-t...

    Ettől függetlenül nekem a 231 pacis 500nm-es 30d van manuális váltóval, és azt kell h mondjam, hogy bőven elég. Chipelve (269 paci 609nm) pedig 110-130ról gyorsulva 1 autónyit tud eltávolodni egy chipmentes 35d, 35i 220km/h-ig, csak utána lesz szignifikánsabb a különbség, de úgysem fog meglépni, mert képtelenség huzamosabban 220felet közlekedni Magyarországon, C63 AMG BlackEdition sem tudott otthagyni közepes forgalom mellett, és még sorolhatnám a példákat.

    Olyat keress, ami 231pacis, mert ezzel a motorral semmi baj nincsen, és állapot alapján vásárolj. Én egyébként németből venném, mert ott nem annyira szarok az utak, hogy szét legyen mostanra rázódva az egész kocsi. A sok km-es autótól sem érdemes annyira megijedni, mert én pl. inkább előbb vennék egy 200ezer km-es autópályán használt bmw-t, mint egy 80ezer km-es, de városban használtat.

    Bőrülés, M-paket és BMW High End Audio System kötelező! :K

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés