2021 Résztvevők: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#9888) lajthabalazs válasza andrisbandi (#9870) üzenetére
lajthabalazs
senior tag
Kereskedő nem csomagolhat vissza terméket. De ha kicsit belegondolsz, nem is nagonyon tudná megtenni, és nem is éri meg neki. Egy csomó zacskó, szerelvény, csavar, elem vagy bármi más kiegészítő, no meg nyomtatvány tartozik minden termékhez. Az edigital készletében jópár termék. Ahhoz, hogy visszacsomagolják nem csak az alkatrészeket kell pótolni, de üzembe kell helyezni, ellenőrizni, visszaállítani a beállításokat, megszámolni mindent, újrafóliázni, zacskót keresni, akár márkajelzésest, leheggeszteni. A hiányzó alkatrészeket pótolni, a gyűrött, szakadt firkált leírást újranyomtatni. Tekintve, hogy még az eladók, üzletvezetők, "tech support" sem tudják néha megmondani, hogy mi van a dobozban, elég hihetetlen, hogy valahol egy raktár mélyén jól képzett alkalmazottakat tartanak, akik a fenti feladatokat minden termékre naprakészen el tudják látni.
És akkor nem beszéltünk arról, hogy a kiskereskedő nem állíthat ki gyártói garancialevelet kétszer egy termékhez, akkor hogy adhatná el újként másodjára?!